Äidin pieni apulainen...

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Leilah

Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Huomasin eilen, että ibuprofeeni helpottaa sekä särkyyn että vitutukseen. Päähän särki, väsytti ja itketti oma kurjuus, mutta otin tabletin ja vähän ajan päästä olin kuin pirteä peipponen ja naureskelin ääneen Ideakuvaston laihdustusmainoksille. Pelkkä päänsäryn poistuminen ei selitä mielialan 130% muutosta. Mielenkiintoista. Aion jatkaa kokeiluja.

Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Dumari

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Urheileminen, viime kuukaudet ovatkin olleet aika kovia mulle.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Vittuilu ja ahdistelu.

Sit itsesääli, keskiolut ja kovaääninen lastensyöntihevi toimii kans.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
T3000

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Leilah kirjoitti:Huomasin eilen, että ibuprofeeni helpottaa sekä särkyyn että vitutukseen. Päähän särki, väsytti ja itketti oma kurjuus, mutta otin tabletin ja vähän ajan päästä olin kuin pirteä peipponen ja naureskelin ääneen Ideakuvaston laihdustusmainoksille. Pelkkä päänsäryn poistuminen ei selitä mielialan 130% muutosta. Mielenkiintoista. Aion jatkaa kokeiluja.
Tuntuu olevan tavallista että menkkakipuihin nautittu kipulääke vaikutta myös mielialaan aika rajusti. Te naiset olette monimutkaisia olentoja, ei siitä ota pirukaan selvää.

Parhaiten minulta poistaa vitutuksen tai ahdistuksen se, että poista vitutuksen tai ahdistuksen syyn oma-aloitteisella panoksella. Jos tekemätön tehtävä ahdistaa, teen sen. Jos jokin asiantila ahdistaa, muutan sitä tai järkeilen itselleni siihen fiksumman suhtautumisen jos sen muuttaminen parempaan suuntaan on vaikutusmahdollisuuksieni ulkopuolella. Mikään asia ei ole sen arvoinen että pilaa sillä loputtomiin päiviään, erityisesti jos sille ei voi tehdä mitään.

Ja ennenkuin joku vääräleuka sanoo, että en vissiin ole kokenut mitään oikeita vastoinkäymisiä kun näillä selviän niin minä sanon notta haista vittu.
Leilah

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Leilah »

T3000 kirjoitti: Tuntuu olevan tavallista että menkkakipuihin nautittu kipulääke vaikutta myös mielialaan aika rajusti. Te naiset olette monimutkaisia olentoja, ei siitä ota pirukaan selvää.

Ja ennenkuin joku vääräleuka sanoo, että en vissiin ole kokenut mitään oikeita vastoinkäymisiä kun näillä selviän niin minä sanon notta haista vittu.
Särkylääkkeen lisäksi söin myös muutaman palan suklaata. Sen vaikutusta ei tule vähätellä.

Pienten asioiden hoitaminen ja loppuunsaattaminen helpottaa oloa, vaikka eläisikin keskellä vastoinkäymisiä. Saapahan edes jonkin kohdan elämästään ojennukseen, vaikka pääosin kaikki menisikin päin persettä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä olen huomannut saman. Särkylääkkeen ottamisen jälkeen myös nukuttaa hyvin, se jotenkin rauhoittaa. En kyllä käytä niitä vitutukseen, särkyyn vain kerran kuussa aika tujaukset. Mutta mullahan onkin nämä muut lääkkeet vitutukseen, hehheh.
Kikkelis kokkelis.
Vieras

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Leilah kirjoitti:Huomasin eilen, että ibuprofeeni helpottaa sekä särkyyn että vitutukseen. Päähän särki, väsytti ja itketti oma kurjuus, mutta otin tabletin ja vähän ajan päästä olin kuin pirteä peipponen ja naureskelin ääneen Ideakuvaston laihdutusmainoksille. Pelkkä päänsäryn poistuminen ei selitä mielialan 130% muutosta. Mielenkiintoista. Aion jatkaa kokeiluja.

Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Vieras

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mogasin...

-Leila
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vitutuksen ja ahdistuksen poistaa parhaiten Hellyys, läheisyys ja molemminpuolinen rapsuttelu.

Tosin tällä hetkellä nuo Mylwinin vitutuksenpoistomenetelmät kuulostavat helpommilta toteuttaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Uni. Aina kun maailma kaatuu päälle ja uskon olevani ruma, lihava, tyhmä, saamaton ja vastenmielinen, pyrin nukkumaan yön yli ennen kuin alan mellastaa asian tiimoilta kenellekään.

Varsinkin yösydännä valvoessa ongelmat muuttuvat dalimaisiksi eikä niiden merkitystä, syitä ja seurauksia pysty arvioimaan. Nukkuminen palauttaa mittasuhteet normaaleiksi.

Liikuntaa sopii myös kokeilla, usein itselläni se vain antaa voimia pajattaa, ei arvostelukykyä mistä kannattaisi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Yönmustaritari

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

T3000 kirjoitti:Te naiset olette monimutkaisia olentoja, ei siitä ota pirukaan selvää.
Väärin. Viattomana sivustaseuraajana, ainoastaan teoriatietoa kartuttaen pääsi allekirjoittanut melko hyvin kärryille. Vuosien tutkivan journalismin tuloksena sanottakoon vain, että juoskaa veljet jos mielenrauha ja sitä kautta henkenne on teille kallis.
pajazzo

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Yleensä jos vituttaa tms. tuppaan heittämään kuulokkeet korville ja painumaan ulos koiran kanssa pitkälle lenkille. Raitis ilma auttaa kummasti ja musiikki on oiva lääke. Toimii mulla. Jos jäisin neljän seinän sisälle todennäköisesti eksyisin jääkaapille liian monta kertaa. Sen jälkeen vasta vituttaisikin... :?
Elukka

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Yksi rivi:
"Saunominen kannattaa aina"
-Kirjakerhon mainosta mukaillen (luetaan Jörn Donnerin äänellä)
[edit]
Nii ja sitte tietty seksi parantaa aina mielialaa tilastollisesti merkittävän määrän. :wink:
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 13.01.2006 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Leilah kirjoitti:
Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Tallilla puuhastelu ja ratsastus. Saa kaikki turhat jutut pois mielestä, ja hevoset ei ikinä sano pahasti takaisin. Aika moneen kertaan sitä on tullut maastolenkillä itkut tirautettua metsän keskellä ja painettua pää ponin harjaan tallissa.

Myös nukkuminen auttaa. Tänään mulle iski järkyttävä migreeni keskellä päivää. Jotenkin onnistuin hoipertelemaan ratikkaan ja oli kyllä ikimuistoinen kotimatka kun en nähnyt mitään, oksetti vaan ja huimasi. Kotona vedin yhden 400mg Ibumaxin ja 3h unta kaaliin -> kun heräsin oli taas ihan normaaliolo. Mulla ei siis normaalisti ole migreeniä ja noi aspirinit ym. toimii tosi tehokkaasti päänsärkyyn.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viinahan sen poisti tehokkaasti ja varmasti. Tosin se perkele tuli aina takaisin. Itsensä hemmotteleminen kaikin tavoin ja lyhytaikainen itsesäälissä rypeminen ovat tehonneet kans aika hyvin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä hemmottelin itseäni yövuoron jälkeen kirja-alessa ostamalla kaikkea kivaa. Ruokailun jälkeen jatkoin samaa vielä levykaupassa, mutta siellä oli vielä kivempaa, kun mies hoiti maksupuolen. :wink:

Normaalisti puran aggressiot liikkumalla, sauna vie myös pienen kireyden kivasti pois. Jos keskustassa tulee ärsyahdistus, niin menen jonnekin kahville ja tilaan jotain namia sen kaffeni kanssa. Toimii!
slam

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja slam »

En tarvine mitään lääkitystä. Tosi harvoin jaksan ottaa puranan päänsärkyyn, ja joskus jos otan, se ei auta edes mitään...

liikunta auttaa moneen vaivaan ja muu hauskan pito
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Liikunta on aika standardivastaus, mutta pitää paikkansa. Kaikki liikunta ei tosin toimi yhtä hyvin; muhun tehoaa parhaiten tanssi. Niinä päivinä kun käyn tanssitunnilla, elää hymyilee leveästi, enkä edes tiedä miksi. Aikaisemmin yritin lääkitä ahdistusta jäätelönsyönnillä ja muilla herkuilla, shoppailulla, itkemisellä, lukemisella, musiikinkuuntelulla ja pitkillä kävelyillä. Nykyisin en luota enää mihinkään muuhun kuin tanssiin, en jaksa lääkitä pienempääkään vitutusta enää muilla keinoilla. Että kroonisessa depressiossa se on sitten kaksitoista tuntia tanssia päivässä. Luojan kiitos en ole hurahtanut vielä tanhuun.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En siis vielä kertonut, mikä poistaa vitutuksen minulla, eli tässä tulee. Juttelu ja purkautuminen kavereille auttaa, ääneen kiroilu myös. Pitkässä juoksussa [sic] myös urheilu. Yleensä en ole vittuuntunut kovin kauan eikä sille olotilalle välttämättä tarvitse tehdä mitään.
Kikkelis kokkelis.
kellarimummu_

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja kellarimummu_ »

Ei tarvita muuta kuin röhevällä rintaäänellä lausuttu: "Voi, peijooni sentään!" ja se on siinä.
siia
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 14.01.2006 14:00

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja siia »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Seksi...rakastelu...seksi...ihan miten vaan...
Siis kunnon seksiä ja tää tyttö taas kehrää...tai vaihtoehtoisesti, jos haluaa pitää tyytyväisenä niin kannattaa antaa...Nih!
Yhdistelmä rautaista järkeä ja kummallista hössötystä
Exsat

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Myös zookeeper auttaa vitutukseen, 37000 tuli kun vihkuna hakkasin.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Meik »

Leilah kirjoitti: Mikä poistaa parhaiten sinulta vitutuksen tai ahdistuksen?
Seksi, liikunta, musiikki tai rakentaminen. Suklaalla ei mitään vaikutusta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Äidin pieni apulainen...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika parantaa haavat. Tai kerää painetta kattilaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin