vko 15/19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 13.04.2019 10:19 Ihme sosiaalinen eläin. En minä vain baarissa mene tuntemattomille puhumaan.
En minä ketään puhutellut, minua puhuteltiin. Eläimellinen seksuaalinen vetovoimani toimii näin vanhanakin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi tilanne, jossa kotilinnoituksestani loppuisi alkoholi, on melkein mahdoton. Ei pysty baariin, siellä on ihmisiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 13.04.2019 10:30 Ei pysty baariin, siellä on ihmisiä.
Noin minullakin. Riittää, kun niiden juttuja kuulee ihan osallistumattakin. Tulee havainto, että tämä ei ole minun planeettani. Beam me up Scotty.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti: 12.04.2019 17:31 Käväisin verotoimistossa mankumassa vanhoja kunnanveromaksuja kuuden vuoden ajalta voidakseni todistaa maassaoleiluni (viisi vuotta riittäisi, mutta pyysin varmuuden vuoksi yhden extra-vuoden). Ilmeisesti tulevat jos tulevat postitse ensi viikolla.
No jopas, heti tänään tuli just sitä mitä tilasin. Nyt on hakemus tehty ja laitettu eteenpäin. Sitten vain maastakarkotusta odottelemaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 15.04.2019 14:49 No jopas, heti tänään tuli just sitä mitä tilasin. Nyt on hakemus tehty ja laitettu eteenpäin. Sitten vain maastakarkotusta odottelemaan.
Mutta etkö sä ole avioliitonomaisesti siellä? Eikö se riitä? Vai uhkaako karkoitus sitä miestäkin? Entäs jos tulisit kiireesti raskaaksi? (Sori, en voinut vastustaa heittoa, joka taitaa olla alunperin sinun keksimäsi.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lammaspaisti sisässä, uunissa, sisälämpö alhainen ulos tai tulos!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: 20.04.2019 14:20 Mutta etkö sä ole avioliitonomaisesti siellä? Eikö se riitä? Vai uhkaako karkoitus sitä miestäkin? Entäs jos tulisit kiireesti raskaaksi? (Sori, en voinut vastustaa heittoa, joka taitaa olla alunperin sinun keksimäsi.)
Ei siviilisäädyllä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä: hakemukset ovat henkilökohtaisia eikä niissä huomioida mahdollisia perhesuhteita. Ja mies sai jo settled-statuksen. Minulle ei ole tullut päätöstä vieläkään (vaikka siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää), mutta on täältä saanut "häätöjä" professoritkin, niin että eipä sitä ikinä tiedä. Mihinkään en tietenkään lähde: saavat tulla kotoota hakemaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 25.04.2019 11:41
Gat kirjoitti: 20.04.2019 14:20 Mutta etkö sä ole avioliitonomaisesti siellä? Eikö se riitä? Vai uhkaako karkoitus sitä miestäkin? Entäs jos tulisit kiireesti raskaaksi? (Sori, en voinut vastustaa heittoa, joka taitaa olla alunperin sinun keksimäsi.)
Ei siviilisäädyllä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä: hakemukset ovat henkilökohtaisia eikä niissä huomioida mahdollisia perhesuhteita. Ja mies sai jo settled-statuksen. Minulle ei ole tullut päätöstä vieläkään (vaikka siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää), mutta on täältä saanut "häätöjä" professoritkin, niin että eipä sitä ikinä tiedä. Mihinkään en tietenkään lähde: saavat tulla kotoota hakemaan.
Voidaan laittaa täällä sulle virtuaalinen tukimielenosoitus, voin sytyttää virtuaalikynttilän!

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.04.2019 11:52
Voidaan laittaa täällä sulle virtuaalinen tukimielenosoitus, voin sytyttää virtuaalikynttilän!
Tattis! Eipä ole vieläkään päätöstä näkynyt. Jos olisin vainoharhaisempaa sorttia, epäilisin että yrittävät siellä keksiä miten hankkiutua minusta eroon. Kyseessä on varmasti salaliitto, jossa on koko parlamentti mukana!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kas vain, tuli ilmoitus, että pitäs passi lähettää niille henkilöllisyyden varmistamiseksi. Passin tiedot on kyllä ihan jopa kuvattu heille heidän omalla appsilla, joten en nyt ihan ymmärrä, miksi sitä passia pitäisi lähetellä jonnekin vitun Liverpooliin. En todellakaan lähetä sitä yhtään minnekään saatana.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 30.04.2019 18:39 Kas vain, tuli ilmoitus, että pitäs passi lähettää niille henkilöllisyyden varmistamiseksi. Passin tiedot on kyllä ihan jopa kuvattu heille heidän omalla appsilla, joten en nyt ihan ymmärrä, miksi sitä passia pitäisi lähetellä jonnekin vitun Liverpooliin. En todellakaan lähetä sitä yhtään minnekään saatana.
Pessimistinä ja itse poliisivaltion armoilla arvelen, että olet kusessa.

Jos lähetät passisi, ehkä et saa sitä koskaan takaisin. Jos et lähetä passiasi, saattavat konstat eli bobbyt tulla sitä hakemaan. Ja sitten sinut varmasti karkoitetaan.

Britannian systeemistä en tiedä. Mutta entäs jos veisit passisi itse vaikka sitten Liverpooliin asti, ja suullisesti selittäisit silloin asiaasi parhain päin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aina kun Gattaca neuvoo jotain, täsmälleen päin vastoin toimiminen on viisainta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 02.05.2019 11:13 Aina kun Gattaca neuvoo jotain, täsmälleen päin vastoin toimiminen on viisainta.
Meinaatko, että paremmin käy, jos Kreitsu EI suostu lähettämään passiaan kuten uhosi? En usko, sori.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 02.05.2019 11:16
So Hard kirjoitti: 02.05.2019 11:13 Aina kun Gattaca neuvoo jotain, täsmälleen päin vastoin toimiminen on viisainta.
Meinaatko, että paremmin käy, jos Kreitsu EI suostu lähettämään passiaan kuten uhosi? En usko, sori.
No missään tapauksessa ei pidä mennä selittämään mitään suullisesti minnekään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 02.05.2019 12:33
Gat kirjoitti: 02.05.2019 11:16
So Hard kirjoitti: 02.05.2019 11:13 Aina kun Gattaca neuvoo jotain, täsmälleen päin vastoin toimiminen on viisainta.
Meinaatko, että paremmin käy, jos Kreitsu EI suostu lähettämään passiaan kuten uhosi? En usko, sori.
No missään tapauksessa ei pidä mennä selittämään mitään suullisesti minnekään.
En uso. "Asekätkentäjutussani" kyttä tuli myötämieliseksi, kun selitin. Lisäsipä tunnustukseeni selityksen, jota en olisi itse keksinyt. Siviilijuttuni voitin raastuvassa ja hovissa, kun puhuin paremmin kuin aasianajajani. Vasta KKO:ssa hävisin, kun en puhunut. Kyllä mä osaan olla charmikas ja johdattaa. Niin varmaan Kreitsukin. Ihmisiä ne on virkamiehetkin, parempi puhua kuin jättää automaattiroboteille. Enää en tee sitä virhettä jättää koneiston varaan, maksaa liikaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jotkut ovat kuulemani mukaan lähettäneet passinsa ja saaneet sen takaisinkin. Minulla ei ollut mitään aikarajaukaasia, kuten joillakin on ollut. Toistaiseksi en siis tee mitään, vaan mietiskelen. Jahka olen mietiskellyt tarpeeksi soittanen jonnekin ja utelen miksi haluavat passini, kun olen passini tiedot heille jo lähettänyt heidän omalla appsillaan kuvani kera muun hakemuksen kanssa. Mutta en pitele kiirettä, eihän tässä ole edes vielä päästy ulos EU:Sta. Ei ole mitään syytä, miksi en kys. settled-statusta saisi, joten vituttaa tällainen pelleily. Pelkkää kiusantekoa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 15/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kyse on siis Suomen passista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin