Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

nokkaelain kirjoitti: 19.05.2019 17:38
Homeboy65 kirjoitti: 14.03.2019 16:42 Muistelen vähän keitä olen tavannut miiteissä IRL: Bluntly, PeraE, Vesper, Kreitsu, KillKill, Mustaenkeli, Ninni, Turbohaltija, Aito_Johanna, Hämärämies, Niba, NegaDuck, Swirl, Aasi, Bedlam, Hans Jörgen.

Ainakin nuo. Kukaan ei ole ollut ikävä IRL.
Tämäkin todistaa että olen hajuton, mauton ja erityisesti väritön: kuten toisessa ketjussa sanoin, oli vaisuissa vakkerissakin.
Tarkoitit varmaan: olin.
Minäkin olin vähän aikaa. Muistan kyllä nyt sinutkin sieltä. Mutta vaisut vakkarit jätin, kun miiteissä ei saanut röpöttää.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:29 Mutta vaisut vakkarit jätin, kun miiteissä ei saanut röpöttää.
Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 20.05.2019 9:37
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:29 Mutta vaisut vakkarit jätin, kun miiteissä ei saanut röpöttää.
Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
No ei niitä kestä selvin päin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:47
So Hard kirjoitti: 20.05.2019 9:37
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:29 Mutta vaisut vakkarit jätin, kun miiteissä ei saanut röpöttää.
Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
No ei niitä kestä selvin päin.
1) Mutta minun mielestäni Home on ollut minun ja Homeen miiteissä selvä ja oli viimeksikin minun, Homeen ja Kapteenin miiteissä, VAI??

2) Herrajumala, ei kai punteissa ollut sitä meidän miiteissä????

3) Pyydän ja olisin iloinen jos Kapteeni Kaaos laittaisi kommentin viime miitin pöytäkirjasta!!!
Ei kai siinä vain ollut mitään ikävää. Kapteeni antoi aika rajoittavat ohjeet, mutta olen hiukan huoilestunut ettei Kapteeni vaan liuu kirjoittamasta tai arskalaisuudesta.

4) Onkohhan tuo kakkajuttu provosointia. Jotenkin mua naurattaa tuo juttu, mutta onhan se aika järkkyä😁

TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 20.05.2019 10:42
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:47
So Hard kirjoitti: 20.05.2019 9:37

Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
No ei niitä kestä selvin päin.
1) Mutta minun mielestäni Home on ollut minun ja Homeen miiteissä selvä ja oli viimeksikin minun, Homeen ja Kapteenin miiteissä, VAI??

2) Herrajumala, ei kai punteissa ollut sitä meidän miiteissä????

3) Pyydän ja olisin iloinen jos Kapteeni Kaaos laittaisi kommentin viime miitin pöytäkirjasta!!!
Ei kai siinä vain ollut mitään ikävää. Kapteeni antoi aika rajoittavat ohjeet, mutta olen hiukan huoilestunut ettei Kapteeni vaan liuu kirjoittamasta tai arskalaisuudesta.

4) Onkohhan tuo kakkajuttu provosointia. Jotenkin mua naurattaa tuo juttu, mutta onhan se aika järkkyä😁

TOUKOARSKA
1) Kyllä.
2) Ei.
3) Odotetaan...
4) Ei ole. :paska: :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Oli mukava tavata molemmat. Toivon että seuraava miittipaikka olisi rauhallisempi. Vähän liikaa hälinää, toisaalta kohtuuhinnat ja hyvää kahvia. Mäkkärissä on hyviä ja halpoja hampurilaisia.
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Stadinarska kirjoitti: 09.05.2019 21:56
11. Kiitimme seurasta ja hiljaisesti päätimme lähteä miitistä. Homeboy kysyi että järjestetään uusi, johon Touko sanoi asian hyväksyvänsä ja sanoi että Kapteeni myös mukaan. Tähän Kapteeni sanoi, että pitäisi "niitä Kitinän misuja saada myös mukaan". Touko mainitsi, ettei ne taida olla varsinaisia misuja ainakaan luonteeltaan. Touko sanoi, että josko Exsu tulisi joskus.
Kiitos huomioista. Mä toki jonkun verran piipahtelen PK- seudulla työhommissa, mutta tämä ei ehkä ihan vastaa mun ajatusta siitä, miten haluan vapaa-aikani viettää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 20.05.2019 14:20
Stadinarska kirjoitti: 09.05.2019 21:56
11. Kiitimme seurasta ja hiljaisesti päätimme lähteä miitistä. Homeboy kysyi että järjestetään uusi, johon Touko sanoi asian hyväksyvänsä ja sanoi että Kapteeni myös mukaan. Tähän Kapteeni sanoi, että pitäisi "niitä Kitinän misuja saada myös mukaan". Touko mainitsi, ettei ne taida olla varsinaisia misuja ainakaan luonteeltaan. Touko sanoi, että josko Exsu tulisi joskus.
Kiitos huomioista. Mä toki jonkun verran piipahtelen PK- seudulla työhommissa, mutta tämä ei ehkä ihan vastaa mun ajatusta siitä, miten haluan vapaa-aikani viettää.
Ennakkoluulottomasti paikalle vaan. Joku raflakin voisi olla miittipaikka, Arskalle löytyy varmasti kaakaota tms. alkoholitonta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper voisi tulla paikalle... :h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:47
So Hard kirjoitti: 20.05.2019 9:37
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:29 Mutta vaisut vakkarit jätin, kun miiteissä ei saanut röpöttää.
Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
No ei niitä kestä selvin päin.
En tiedä oliko tämä vastareaktio kun tuolla viikonpäiväketjussa pohdin ulkopuolisuutta epäkohteliaasti. (Anteeksi.) Ihan asiallisesti käyttäydyit.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 19:03 Vesper voisi tulla paikalle... :h:
Mitä äijällä mielessä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 20.05.2019 14:20
Stadinarska kirjoitti: 09.05.2019 21:56
11. Kiitimme seurasta ja hiljaisesti päätimme lähteä miitistä. Homeboy kysyi että järjestetään uusi, johon Touko sanoi asian hyväksyvänsä ja sanoi että Kapteeni myös mukaan. Tähän Kapteeni sanoi, että pitäisi "niitä Kitinän misuja saada myös mukaan". Touko mainitsi, ettei ne taida olla varsinaisia misuja ainakaan luonteeltaan. Touko sanoi, että josko Exsu tulisi joskus.
tämä ei ehkä ihan vastaa mun ajatusta siitä, miten haluan vapaa-aikani viettää.
"Röpö- miitti - aikasi arvoinen paikka!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 20.05.2019 14:20
Stadinarska kirjoitti: 09.05.2019 21:56
11. Kiitimme seurasta ja hiljaisesti päätimme lähteä miitistä. Homeboy kysyi että järjestetään uusi, johon Touko sanoi asian hyväksyvänsä ja sanoi että Kapteeni myös mukaan. Tähän Kapteeni sanoi, että pitäisi "niitä Kitinän misuja saada myös mukaan". Touko mainitsi, ettei ne taida olla varsinaisia misuja ainakaan luonteeltaan. Touko sanoi, että josko Exsu tulisi joskus.
Kiitos huomioista. Mä toki jonkun verran piipahtelen PK- seudulla työhommissa, mutta tämä ei ehkä ihan vastaa mun ajatusta siitä, miten haluan vapaa-aikani viettää.
Minulla on nyt vaikeaa sanoa mitään tähän meidän kokonaismiitistä. Sen voisin luvata, että se sisältää yllättävyyksiä. Hyvää ja huonoa ehkä. Tai ehkä ei, mutta sanoisin, että se osittain myös sisältäisi todella positiivista (ja ehkä sitten sinua yllättävääkin). Mutta kiva kun vastasit.
Voi voi kun oli vaikeaa vastata...

TOUKOARSKA
Väriterapeutti
Suomen mukavin mies
Oksennusvapaa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 20.05.2019 11:29 Oli mukava tavata molemmat. Toivon että seuraava miittipaikka olisi rauhallisempi. Vähän liikaa hälinää, toisaalta kohtuuhinnat ja hyvää kahvia. Mäkkärissä on hyviä ja halpoja hampurilaisia.
Luojan kiitos! Pelkäsin, että olit "mennyt".
Eikö meidän miitti olekin vähintään mielenkiintoinen. Et sitten häiriintynyt Homen teepaidan nostosta. Itse käänsin katseet muualle, mutta sinä olit sitten ymmärtävä.
Ai sinä olisit tykännyt Mäkkäristä! Minä lopulta tykkäisin jostain Fasun tms. kahvilasta, mutta ...siis miittimme ovat ikäänkuin vapaammissa kahviloissa ja se toimii. Mäkkäri ookoo. Kerro missä ja milloin voisimme tavata. Home haluaa Vesperin mukaan. Siinä olisi sinulle naisosallistujakin, kun toivoit. Minäkin toki toivoisin, mutten ole ajatellut asiaa vielä niin pitkälle. Mussukka jos tulisi, niin hänhän on täysin minun oma kitinänaiseni niin veisin itse kahdenkeskiseen jutteluun omaan kahvilaan. Siitä ei saisi olla vihainen. Mutta Mussukka on lähtenyt Kitinästä omille teilleen ja niin on lähes kaikki Kitinänaiseni. Kiukkutipuhan minua rakastaa vaikka esittääkin muuta :D

TOUKOARSKA
Väriterapeutti
Suomen mukavin mies
Oksennusvapaa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 21.05.2019 15:38
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 19:03 Vesper voisi tulla paikalle... :h:
Mitä äijällä mielessä?
No (sensuroitu) se aina on mielessä mutta hypätään nyt ensin. *hyppää* :hep:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

nokkaelain kirjoitti: 21.05.2019 13:23
Homeboy65 kirjoitti: 20.05.2019 9:47
So Hard kirjoitti: 20.05.2019 9:37

Kyllä ihmisten kanssa tekemisissä olo selvinpäin onkin kuin puntti ilman kakkaa.
No ei niitä kestä selvin päin.
En tiedä oliko tämä vastareaktio kun tuolla viikonpäiväketjussa pohdin ulkopuolisuutta epäkohteliaasti. (Anteeksi.) Ihan asiallisesti käyttäydyit.
Ei ollut vastareaktio.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tähän ilmanmuuta tulee Kesäarskan, (joka olin minä ennen), Homeboyn ja Kapteeni Kaaoksen miitin pöytäkirja.

Minä suren: Minä nimittäin jo kirjoitin mielestäni tosi hyvän ja hauskankin pöytäkirjan, mutta se ei kirjaantunut. Taisi mennä liikaa aikaa. Siksi minulla on korkemapi kynnys tehdä heti uudelleen pöytäkirjaa, mutta ihan varmasti sen teen!

Tässä vaiheessa teille halit ja lämpimät kourat toivoo

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 02.07.2019 13:20 Minä suren: Minä nimittäin jo kirjoitin mielestäni tosi hyvän ja hauskankin pöytäkirjan, mutta se ei kirjaantunut. Taisi mennä liikaa aikaa. Siksi minulla on korkemapi kynnys tehdä heti uudelleen pöytäkirjaa, mutta ihan varmasti sen teen!
Itse kopioin aina koko tekstin ennen lähettämisyä, jos se on jonkin vaivan arvoinen - oli sitten kyse kitinästä tai työasioista.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska kirjoittaa tiettävästi pian. *odottaa*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 07.07.2019 15:07 Arska kirjoittaa tiettävästi pian. *odottaa*
Lue viikkoketjusta 27: Minä lupaan kirjoittaa, mutta kun lomalla vasta onkin menoa eikä vapaa-ajalla jaksa kun vihdoin levähtää.

Se pöyträkirja tulee. Se oli jo heti, hieno, mutta häipyi savuna alustan teknisen toteutuksen vuoksi ilmaan.

TOTTAKAI olisi pitänyt kopioida ja varmistaa, tottakai. Voih mua

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUIPPUKOKOUS

Aika 28.6 klo 15:50-16:50
Paikka: Kahvila Kampissa
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Kesäarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Kesäarska otti vallan.

Taustaa huippukokoukselle:


Asiat:


1.
Päätökset:

Päätettiin ettei tehdä päätöksiä, mutta päätimme kuitenkin melkein että pidämme miittejä uudestaan ja koetamme saada lisää osanottajia ja erityisesti misuja myös. Tämä oli erityisesti Kapteeni Kaaoksen toive, ja Heinäarska toivoo ettei Kapteeni liukene tiimeistä jos ei naisia tule. Mistä saisimme Mussukan. Tai hän olisi kyllä minun, mutta vastaava kuin Mussukka. Kahvilan paikka oli kaikkien mielestä sopiva, mutta sitäkin ajateltiin muuttaa



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 21:34 HUIPPUKOKOUS

Aika 28.6 klo 15:50-16:50
Paikka: Kahvila Kampissa
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Kesäarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Kesäarska otti vallan.

Taustaa huippukokoukselle:

Olimme jo pitkään tienneet huippukokouksemme pitoajan. Kapteeni Kaaoksen tulo miittiin oli lähellä peruuntua, kun hän ilmoitti Homeboylle, ettei
voisi tullakaan, mutta sitten hän kuitenkin saapui toki. Sovitusti myöhässä noin 15 minuuttia työesteidensä takia.
Heinäarska sanoi miitin aloitusajaksi 15:40, mutta bussinsa viipyi ja näin Kesäarska joutui ilmoittamaan Homeelle pikku myöhästymisestä. Homeboy äkkiä kysyi kuinka kauan myöhästyy. Kesä äkkäsi, että Home lähtee johonkin ja pyysi Kesä Hometta olemaan aloillaan!

Kesä näki Homeen istuvan tuolilla.

Asiat:


1. Kesäarska istuutui Homeen pöytään. Home oli ottanut jotain ja Kesä ei heti ottanut mitään. Home mainitsi, että pöydässä oli ollut joku mies, johon Kesä kysyi oliko se hampuusi tms. Home sanoi, että ihan tavallinen mies ja tulee pian. Kesä ja Home tekivät tilit selväksi ja maksoi Home Kesäarskalle 70+5 euroa. Eli lainansa takaisin. Välittömästi
Päätökset:

Päätettiin ettei tehdä päätöksiä, mutta päätimme kuitenkin melkein että pidämme miittejä uudestaan ja koetamme saada lisää osanottajia ja erityisesti misuja myös. Tämä oli erityisesti Kapteeni Kaaoksen toive, ja Heinäarska toivoo ettei Kapteeni liukene tiimeistä jos ei naisia tule. Mistä saisimme Mussukan. Tai hän olisi kyllä minun, mutta vastaava kuin Mussukka. Kahvilan paikka oli kaikkien mielestä sopiva, mutta sitäkin ajateltiin muuttaa



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 22:12
Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 21:34 HUIPPUKOKOUS

Aika 28.6 klo 15:50-16:50
Paikka: Kahvila Kampissa
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Kesäarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Kesäarska otti vallan.

Taustaa huippukokoukselle:

Olimme jo pitkään tienneet huippukokouksemme pitoajan. Kapteeni Kaaoksen tulo miittiin oli lähellä peruuntua, kun hän ilmoitti Homeboylle, ettei
voisi tullakaan, mutta sitten hän kuitenkin saapui toki. Sovitusti myöhässä noin 15 minuuttia työesteidensä takia.
Heinäarska sanoi miitin aloitusajaksi 15:40, mutta bussinsa viipyi ja näin Kesäarska joutui ilmoittamaan Homeelle pikku myöhästymisestä. Homeboy äkkiä kysyi kuinka kauan myöhästyy. Kesä äkkäsi, että Home lähtee johonkin ja pyysi Kesä Hometta olemaan aloillaan!

Kesä näki Homeen istuvan tuolilla.

Asiat:


1. Kesäarska istuutui Homeen pöytään. Home oli ottanut jotain ja Kesä ei heti ottanut mitään. Home mainitsi, että pöydässä oli ollut joku mies, johon Kesä kysyi oliko se hampuusi tms. Home sanoi, että ihan tavallinen mies ja tulee pian. Kesä ja Home tekivät tilit selväksi ja maksoi Home Kesäarskalle 70+5 euroa. Eli lainansa takaisin. Välittömästi lainanmaksun jälkeen mies saapui istumaan ja otti kontaktia Homeenpoikaan. Home myhäili eikä ottanut kunnolla kontaktia. Kesäarska huomasi miehen olevan vähintään puolihampuusi ja huomautti Homeelle, että onhan mies sittenkin lähes hampuusi. KUITENKIN mies osoittautui lopulta hyvinkin mukavaksi rauhaarakastavaksi ja ystävälliseksi mieheksi.

2. Välikohtaus. Huonotapainen, ilmeisesti hieman kehitysvammainen mies vaati Homeelta hänen paikkaansa koska Home istui ainoalla matalalla tuolilla. Kesäarska harvinaisesti kyllä huomautti miehelle huonosta käytöksestä. Mutta huomasi miehen olevan lahjaton vähintään ja vaihdettiin paikkaa. Mukava puolihampuusi jäi paikalleen.

3. Kapteeni Kaaos saapui kokoukseen noin 16:10.

4. Kesäarska kysyi Kapteenilta, mikä tämän työtehtävä maanpuolustuksessa oikein on. Kesäarska ja Home sen vihdoin saivat selville ja kysyttiin mitä voi pöytäkirjaan laittaa. Laitamme että vakinaista henkilökuntaa maanpuolustussaralla. Keskijohtotehtävä. Ilmeisesti arvo on jopa Kapteeni mutta se nyt jäi epävarmaksi.

5. Kesäarska kysyi myös mikä se rysänperän tyyppi on, joka on Homeen ja Kapteenin yhteinen juttu. Kesä ei asiasta päässyt vieläkään selville.

6. Kesäarska antoi Homeelle tunnustusta, ettei sivellyt tai näyttänyt paljasta vatsaansa. Teepaita oli päällä. Toki teepaita oli likainen, mutta ei se haitannut. Kesäarska myös mainitsi Homeen muovipussit ja pyysi tehdä pussitarkastuksen. Löytyi paperikirjallisuutta.

7. Puhuimme lopuksi paskaa. Kesäarska ihmetteli

Päätökset:

Päätettiin ettei tehdä päätöksiä, mutta päätimme kuitenkin melkein että pidämme miittejä uudestaan ja koetamme saada lisää osanottajia ja erityisesti misuja myös. Tämä oli erityisesti Kapteeni Kaaoksen toive, ja Heinäarska toivoo ettei Kapteeni liukene tiimeistä jos ei naisia tule. Mistä saisimme Mussukan. Tai hän olisi kyllä minun, mutta vastaava kuin Mussukka. Kahvilan paikka oli kaikkien mielestä sopiva, mutta sitäkin ajateltiin muuttaa



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 22:23
Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 22:12
Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 21:34 HUIPPUKOKOUS

Aika 28.6 klo 15:50-16:50
Paikka: Kahvila Kampissa
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Kesäarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Kesäarska otti vallan.

Taustaa huippukokoukselle:

Olimme jo pitkään tienneet huippukokouksemme pitoajan. Kapteeni Kaaoksen tulo miittiin oli lähellä peruuntua, kun hän ilmoitti Homeboylle, ettei
voisi tullakaan, mutta sitten hän kuitenkin saapui toki. Sovitusti myöhässä noin 15 minuuttia työesteidensä takia.
Heinäarska sanoi miitin aloitusajaksi 15:40, mutta bussinsa viipyi ja näin Kesäarska joutui ilmoittamaan Homeelle pikku myöhästymisestä. Homeboy äkkiä kysyi kuinka kauan myöhästyy. Kesä äkkäsi, että Home lähtee johonkin ja pyysi Kesä Hometta olemaan aloillaan!

Kesä näki Homeen istuvan tuolilla.

Asiat:


1. Kesäarska istuutui Homeen pöytään. Home oli ottanut jotain ja Kesä ei heti ottanut mitään. Home mainitsi, että pöydässä oli ollut joku mies, johon Kesä kysyi oliko se hampuusi tms. Home sanoi, että ihan tavallinen mies ja tulee pian. Kesä ja Home tekivät tilit selväksi ja maksoi Home Kesäarskalle 70+5 euroa. Eli lainansa takaisin. Välittömästi lainanmaksun jälkeen mies saapui istumaan ja otti kontaktia Homeenpoikaan. Home myhäili eikä ottanut kunnolla kontaktia. Kesäarska huomasi miehen olevan vähintään puolihampuusi ja huomautti Homeelle, että onhan mies sittenkin lähes hampuusi. KUITENKIN mies osoittautui lopulta hyvinkin mukavaksi rauhaarakastavaksi ja ystävälliseksi mieheksi.

2. Välikohtaus. Huonotapainen, ilmeisesti hieman kehitysvammainen mies vaati Homeelta hänen paikkaansa koska Home istui ainoalla matalalla tuolilla. Kesäarska harvinaisesti kyllä huomautti miehelle huonosta käytöksestä. Mutta huomasi miehen olevan lahjaton vähintään ja vaihdettiin paikkaa. Mukava puolihampuusi jäi paikalleen.

3. Kapteeni Kaaos saapui kokoukseen noin 16:10.

4. Kesäarska kysyi Kapteenilta, mikä tämän työtehtävä maanpuolustuksessa oikein on. Kesäarska ja Home sen vihdoin saivat selville ja kysyttiin mitä voi pöytäkirjaan laittaa. Laitamme että vakinaista henkilökuntaa maanpuolustussaralla. Keskijohtotehtävä. Ilmeisesti arvo on jopa Kapteeni mutta se nyt jäi epävarmaksi.

5. Kesäarska kysyi myös mikä se rysänperän tyyppi on, joka on Homeen ja Kapteenin yhteinen juttu. Kesä ei asiasta päässyt vieläkään selville.

6. Kesäarska antoi Homeelle tunnustusta, ettei sivellyt tai näyttänyt paljasta vatsaansa. Teepaita oli päällä. Toki teepaita oli likainen, mutta ei se haitannut. Kesäarska myös mainitsi Homeen muovipussit ja pyysi tehdä pussitarkastuksen. Löytyi paperikirjallisuutta.

7. Puhuimme lopuksi paskaa. Kesäarska ihmetteli samaa mitä Poikuus, että miten on mahdollista että kova pökäle voisi vahingossa pudota kadulle. Kesäarska kysyi onko tuo ihan totta. Home vakuutti, että kyllä, mutta kova pökäle kadulle tapahtuu hyvin harvoin. Kesä ei pystynyt kysymään, mikä asia tapahtuisi useammin. Kapteeni taisi olla paskanpuhumisemme aikana kalpeampi.


8. Oli kyllä muuta asiaa mutta kun Kesäarskan pöytäkirja kesti miitistä 13 päivää niin ihan ykssityiskohtaiset asiat ovat hiukan unohtuneet. Keskustelu sujui kuitenkin kitinäläisissä, naisissa ja terveysasioissakin.


9. Kesä kysyi Homeelta onko todella Hans Jörgen ihminen. Homeboy sanoi että on. Kun Kesä kysyi onko Home täysin varma, osoittautui ettei Home ole täysin varma. Kesä teki ehdotuksen, että Hans Jörgen on So Hard. Muut olivat hiljaa. Ehdotus hyväksyttiin varauksin.
Kesä julkeni ehdottaa että Poikuuden tilanne olisi ihan hyvä ja olisi pelkkä imago. Tästä Homeenpoika tiesi sanoa, että Poikuus ei liioittele ollenkaan. Tilanteensa on huono. Kapteeni oli samaa mieltä kun oli lukenut kirjoituksia. Kesä uskoo asiaan nyt myös.

Päätökset:

Päätettiin ettei tehdä päätöksiä, mutta päätimme kuitenkin melkein että pidämme miittejä uudestaan ja koetamme saada lisää osanottajia ja erityisesti misuja myös. Tämä oli erityisesti Kapteeni Kaaoksen toive, ja Heinäarska toivoo ettei Kapteeni liukene tiimeistä jos ei naisia tule. Mistä saisimme Mussukan. Tai hän olisi kyllä minun, mutta vastaava kuin Mussukka. Kahvilan paikka oli kaikkien mielestä sopiva, mutta sitäkin ajateltiin muuttaa



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Muutama juttu:
1) oli mukava tavata, taas
2) toivon että seuraava miittipaikka olisi Töölön Hese. Siellä on myös kiva terassi
3) Kapteeni oli upseeri & herrasmies
4) tuo em. häirikkö oli ärsyttävä mutta myös vähän huvittava
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin