Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »


Helsinki haluaa suojella kauppa­keskus Itiksen vuonna 1984 valmistuneet julkisivut

Daniel Sazonov (kok) ehdotti kokouksessa, että asia palautetaan uuteen valmisteluun niin, että ”suojelulla ei vaikeuteta kauppakeskuksen elinkaaren edellyttämiä tavanomaisia ylläpito- ja peruskorjaustoimenpiteitä eikä estetä kauppakeskuksen tarvitsemia muutostöitä toiminnallisuuden ja turvallisuuden parantamiseksi eikä vaikeuteta Tallinnanaukion kehittämistä alueen asukkaille viihtyisämmäksi ja turvallisemmaksi”.

Palautusehdotus kaatui äänestyksessä äänin 8–7.

Vihreät, Sdp ja vasemmisto kannattivat asian käsittelyn jatkamista. Kokoomus sekä Rkp:n ja perussuomalaisten edustajat olisivat halunneet palauttaa asian uuteen valmisteluun.
Ei mitään asiaa mihin vihervasemmiston typeryys ei koskisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Perustin juuri firman, joka seuraa rakennusten julkisivuja. Jos julkisivu on liian pitkään samanlainen, firma varoittaa asiakasta, jotta rakennus ei päädy suojeluun. Itiksenkin olisi pelastanut jollain turhalla kosmeettisella muutoksella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pastori ei vain osaa räpätä viinanjuonnista ja krapulasta.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vertaa itseään 'jenkeista tuotavaan samaan kamaan'?

Tarjosin sporttibaariin videota minusta potkimassa palloa. Sanoivat ei kiitos, vaikka näyttävät Barcelonan pelejä harva se ilta!?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Se, etten ole menestynyt räppärinä, johtuu näkymättömästä rakenteellisesta syrjinnästä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä muistan kerran miettineeni ulkomusiikillisista syistä ostanko levyn vai en. En ollut ihan varma onko mun soveliasta tukea Amy Winehousen itsetuhoista käytöstä ostamalla Back to black -levy vai ei. Asiaa pohdittua totesin sillä olevan jo riittävästi rahaa itsensä tappamiseen, joten muutama euro mun levystä lisää ei haittaa. Mutta artistin värillä ei ole ollut koskaan mitään merkitystä.

Mutta tuollainen uhriutuminen ja kitinä saa jo otsikkotasolla vastareaktion aikaiseksi ja olen kieltäytynyt klikkaamasta linkkejä enkä todellakaan aio aktiivisesti etsiä ko. artistin musiikkia tuollaisen käytöksen seurauksena.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 13.06.2019 10:00 ^ Vertaa itseään 'jenkeista tuotavaan samaan kamaan'?

Tarjosin sporttibaariin videota minusta potkimassa palloa. Sanoivat ei kiitos, vaikka näyttävät Barcelonan pelejä harva se ilta!?
Minusta on koomista, kun Afrikan pakolaiset yrittävät leikkiä välillä jamaikalaista rastajoumäniä ja välillä US-gangstaa. Newsflash - Jos olet Kongosta tai Somaliasta, kulttuuriperimäsi on paskan jauhaminen äijäringissä ja khatin pureskelu, ei räpgangsta tai ganjaman. Vielä koomisemmaksi menee kun joku suomalaisessa lähiössä suomiräppiä joikaava luulee olevansa samaa kamaa kuin väkivallan ja huumeiden keskellä kasvanut katupoika mustien ghetosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vitun ruma ja tyhmä uhrineekeri.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/92 ... 4be9a223db

Mitä vittua tääkin on. Joku joskus minunkin telkusta näkemäni urheiluselostaja.

Tapio Suominen pelasi uhkapeliä: Yritti säästää juristikuluissa, lipsautti yhden väärän lauseen ja romutti puolustuksensa

Jos ja kun käräjille siirtä kammottavasta ampuma-ase-rikoksestani joudun, minäkin puolustan itseäni ja olen sen verran ollut, että osaan. Ainaskin haluan enimmät aseet itselleni. Minunhan ne ovat ja olen metsästysseuran jasen.

Tuossa jutussa ihmetyttää, että tuo julkku sai lopulta 30 päiväsakkoa, pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta. Hänelle 30 päiväsakkoa, on 1 350 euroa. VAIN.

Minä kun jotain viisi vuotta sitten jäin kiinni ihan lievästä vahinkorattijuoudesta ilman ajovirheitä, 0.7 tai jotain, minulle ei 30 vaan 20 päiväsakkoa maksoi 2000 euroa!

Varmaan tuo julkku on jo stressilomalla uilkomailla, minulla ei ole varaa. Joten ihmettelen miten ne lasketaan. Sen rattissakkojen syksyyn mennessä en ollut vielä edes tienannut mitään, Tänä vuonna minä kammottava asekätkijä (Ei muuta kuin luulin että mulla oli voimassaolevat luvat vaikkei ollutkaan)... niin paljonkohan mulle 20 päiväsakkoa nyt tekee...

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/92 ... 4be9a223db
Viimeksi muokannut Gat, 18.06.2019 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Lopeta ruikuttaminen ja hanki elämä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti: 18.06.2019 16:40 ^ Lopeta ruikuttaminen ja hanki elämä.
Jotenkin edelleen epäilen, että tunnemme jostain. Soita.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 18.06.2019 16:46
Bhven kirjoitti: 18.06.2019 16:40 ^ Lopeta ruikuttaminen ja hanki elämä.
Jotenkin edelleen epäilen, että tunnemme jostain. Soita.
Paranoian.seuraava aste.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 18.06.2019 17:04
Gat kirjoitti: 18.06.2019 16:46
Bhven kirjoitti: 18.06.2019 16:40 ^ Lopeta ruikuttaminen ja hanki elämä.
Jotenkin edelleen epäilen, että tunnemme jostain. Soita.
Paranoian.seuraava aste.
Ei se ole pelkkää paranoiaa kun oikeasti on Helvetissä ja poliisitkin ryysii sisään.
Bhven kuitenkin tuntee epäilyttävän hyvin Varkauden megacityä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ollut artikkelin kynäilijä viitsinyt mainita lajia. Vai olenko tavallistakin sokeampi?

Kanadan maajoukkue pelaa tänään Espoossa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: 13.06.2019 10:25
sivustahuutaja kirjoitti: 13.06.2019 10:00 ^ Vertaa itseään 'jenkeista tuotavaan samaan kamaan'?

Tarjosin sporttibaariin videota minusta potkimassa palloa. Sanoivat ei kiitos, vaikka näyttävät Barcelonan pelejä harva se ilta!?
Minusta on koomista, kun Afrikan pakolaiset yrittävät leikkiä välillä jamaikalaista rastajoumäniä ja välillä US-gangstaa. Newsflash - Jos olet Kongosta tai Somaliasta, kulttuuriperimäsi on paskan jauhaminen äijäringissä ja khatin pureskelu, ei räpgangsta tai ganjaman. Vielä koomisemmaksi menee kun joku suomalaisessa lähiössä suomiräppiä joikaava luulee olevansa samaa kamaa kuin väkivallan ja huumeiden keskellä kasvanut katupoika mustien ghetosta.
Ei suomalainen luule olevansa enää jenkki-ghetosta tai oikestaan missään muuallakaan. Suomalainen gangsta/ elämänkoulu / pahoinvointi -rap painii syrjäytymisen, yksinäisyyden, kilpailuyhteiskunnan, tukiverkkoloopin ja niiden aiheuttamien ongelmien kanssa, jotka on tietyissä piireissä pyöriville ihan oikeita ongelmia. Kyllä mä tunnistan sen kallion mistä Petos ja kumppanit kirjoitti jo 15 vuotta sitten, vaikka se onkin tietty hyvin kärjistetty.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ on se aika koomista räpätä kilpailuyhteiskunnasta maailman pienimpien tuloerojen maassa. Jos paras ei kelpaa, niin se varmaan ahdistaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

On ne vaan hienot ne itsepuolustuslait Yhdysvalloissa.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82d ... ee96719d70

Mitä tähän voi enää sanoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 11:17 On ne vaan hienot ne itsepuolustuslait Yhdysvalloissa.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82d ... ee96719d70

Mitä tähän voi enää sanoa.
Ei lasketa, tuohan on ALABAMA.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 28.06.2019 11:17 On ne vaan hienot ne itsepuolustuslait Yhdysvalloissa.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82d ... ee96719d70

Mitä tähän voi enää sanoa.
Jenkit keksivät aina uusia nerokkaita tapoja olla kusipää. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a ... a6444d2481

On siinä meillä nainen. Brändää itsensä nollapilluksi ja pms-flipperiksi ja raportoi kaikelle kansalle, että kun kukaan ei jaksa eikä ymmärrä. Toisaalta todennäköisesti näin hän saa lisää julkisuutta, seuraajia ja rahaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hullunlehmäntaudin parantavan pillerin keksijä parantaisi maailmaa enemmän kuin ebola-lääkkeen keksijä.


Suurella todennäköisyydellä kulttuuria rikastettu:

Silminnäkijähavainnot: Verinen väkivallanteko Helsingin keskustassa – uhri riitaantui nuorisojoukon kanssa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.07.2019 12:15 https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a ... a6444d2481

On siinä meillä nainen. Brändää itsensä nollapilluksi ja pms-flipperiksi ja raportoi kaikelle kansalle, että kun kukaan ei jaksa eikä ymmärrä. Toisaalta todennäköisesti näin hän saa lisää julkisuutta, seuraajia ja rahaa.
Onhan tuo tavallaan ystävällistä varoittaa miehiä pysymään kaukana, niin se onneton joka tuon kanssa alkaa olemaan voi vain syyttää itseään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 5c76bae1f8

Toi siippa on pahassa positiossa. Koska Martina näyttää pieksevän kilpakosijat, niin kyllähän sitä varmasti haluaa rauhoittaa tilanteen, ettei joku kohta kasva horsmaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tekopeniksellä dopingtestaajia huijannut Mike Tyson paljasti: käytti vaimonsa ja lapsensa virtsaa, kiusallinen huomautus pakotti muuttamaan suunnitelmaa – ”Miehet ovat vähän vaivaantuneita".

https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit ... c5360aabce

Tysonia jotkut pitävät yliarvostettuna mestarina.

Muhammad Ali antoi sille ohjeen:"Olen seurannut sinua. Liikut hyvin. Nyrkkeilet hyvin. Annan sinulle vain yhden neuvon: Pysyttele erossa naisista".

Niinhän Tyson ei tehnyt ja joutui linnaan raiskauksesta. Myöhemmin diskattiin kun turhautuneena puri Holyfieldin korvan irti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin