Viikko 27/2019

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää heinäkuuta, arvoisat kitinäläiset! Tässä ensimmäistä päivää tänä vuonna kirjoittelen. Olen ollut vielä eilen aivan toinen henkilö eli Kesäarska, mutta nyt vaihdoin nimeä. Ette toki sitä arvaa, mutta se nimi tulee loppuriviksi.

Heinäkuu alkaa mahtavalla säällä. Tänään työpäivän jälkeen menen pelaamaan hiukan mölkkyä. En tiedä olenko ihan onneton Heinähattu siinä!!

Se on tosiaan epävarmaa, mutta kun olen

...eikä! Tai kyllä sittenkin. Paljastan sen:

HEINÄARSKA
Se nyt vaan on siinä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juhuu, eu neuvottelut loppuu..
'
Eipä tarvi kastella palstaa ehkä tällä viikolla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti: 02.07.2019 20:34 Juhuu, eu neuvottelut loppuu..
'
Eipä tarvi kastella palstaa ehkä tällä viikolla..
Jahuu lämpopakolaiset tulee euroopasta viilentymän Saimaalle, lentokoneella tietenkin, kuulema kaljan kylmänä pitäminen tekee hiilijalanjälkeä kuin lento keskieuroopasta, kai..
Ihan sama mitä tekee hiilijalanpainuma jää kallioon joka kerta syvälle..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eilen näin poliisitoimintaa.
Kävelin Varkauden lähikadulla. Havaitsin poliisiauton valot ja sireeni päällä. Ajattelin jo, että minua tulevat hakemaan. No ei, siinä yksi poliisi oli mustamaijasta ulkona ja viittoi moottoripyörää pysähtymään. No se väisti, mutta minusta ohi ajettuaan törmäsi vastaantulevan henkilöauton keulaan, lievästi. Mustamaija äkkiä siihen ja kiilasi niin, ettei tuo saanut prätkäänsä ylös. Hieman painia kaksi ammattilaista vastaan yksi mikälie ja taltuttivat motoristin. Sitten käyttivät niin pitkää aikaa nippusiteisiin, että menin kotio.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen huomannut olevani oikein tyytyväinen verokorttiuudistukseen. Ei ole paineita kesälomasta, kun samalla kortilla voi tehdä kesäloman ajan töitä toisaalle. Viikon meinasin lorvia. Jos saan puhuttua ilmaisen mökin Utöstä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 05.07.2019 12:00 Eilen näin poliisitoimintaa.
Kävelin Varkauden lähikadulla. Havaitsin poliisiauton valot ja sireeni päällä. Ajattelin jo, että minua tulevat hakemaan. No ei, siinä yksi poliisi oli mustamaijasta ulkona ja viittoi moottoripyörää pysähtymään. No se väisti, mutta minusta ohi ajettuaan törmäsi vastaantulevan henkilöauton keulaan, lievästi. Mustamaija äkkiä siihen ja kiilasi niin, ettei tuo saanut prätkäänsä ylös. Hieman painia kaksi ammattilaista vastaan yksi mikälie ja taltuttivat motoristin. Sitten käyttivät niin pitkää aikaa nippusiteisiin, että menin kotio.
Herran J kun Poikuudella riittää kummallista juttua. Mutta tähän minä uskon!

On nuo prätkätyypit aina vähintään kummallisia. Mulla on hiukan ehkä kummallinen asenne, voisi joku fiksu sanoa!

Heinäarska tuli tupsahti kertomaan kiireistään, ettei edes kerkeä lomalla muka kirjoitella mutta niin se vaan on. Kun vihdoin on rauhassa, jota tilaa kaipaa niin silloin ei jaksa edes kirjoittaa.
Älkää luulko, että niin hirveästi erityisiä töitä teen, mutta tarvitaan kuljetusta ja muiden huomioimista, tapaamisia ja pikku golfmenemisiä ja sen sellaista oman perheen ja perheyhteisön juttuja. Loma on aika menoa. MUTTA nyt täytyy olla väli ja lupaan kirjoittaa sen pöytäkirjan, joka silloin aikaa sitten meni pieleen. Siis miittipöytäkirjan, minun Homeen ja Kapun!

Voikaa hyvin

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Viikko N+1

Siihen menikin toista viikkoa, että lomalla ruvettiin kyselemään pitkää selvitystä vaatiivia juttuja meililä :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja aasi »

nokkaelain kirjoitti: 11.07.2019 7:39 Viikko N+1

Siihen menikin toista viikkoa, että lomalla ruvettiin kyselemään pitkää selvitystä vaatiivia juttuja meililä :D
Työmeilillä? Mä en oo kirjautunut mihinkään firman viestintäjärjestelmään loman aikana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

aasi kirjoitti: 11.07.2019 9:14
nokkaelain kirjoitti: 11.07.2019 7:39 Viikko N+1

Siihen menikin toista viikkoa, että lomalla ruvettiin kyselemään pitkää selvitystä vaatiivia juttuja meililä :D
Työmeilillä? Mä en oo kirjautunut mihinkään firman viestintäjärjestelmään loman aikana.
Näin pääsi tapahtumaan. En heti reagoinut (muutamaan tuntiin), mutta tuli sitten ns. tarpeeksi korkealta taholta meiliä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävin kippaamassa rahaa Keskisen Vesalle, nyt on siivousaineita ja -välineitä pariksi vuodeksi.

Bongasin tinderistä exkitinäläisen, ei mennyt sydäntä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 11.07.2019 21:39 Foorumi terskattu :(

Ja väärän viikon säie.
Ja nyt Foorumi mäkkäröitiin!

Olet hassu ja hauska, Ronald! Olkaamme ystäviä!

NYT HEINÄARSKA teki vihdoin Miitin pöytäkirjan 28.6 miitistä Miitti-osan Kitinäläisetn pöytäkirjat-ketjuun!
On huomattava, että Heinäarska oli silloin Kesäarska, mutta yllättävän samanlainen ihminen. Itsesiassa hän on täysin sama ihminen. :lol:

MC HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 11.07.2019 22:37
McJanne kirjoitti: 11.07.2019 21:39 Foorumi terskattu :(

Ja väärän viikon säie.
Ja nyt Foorumi mäkkäröitiin!
Varo vaan, olen kilpailevan ketjun työntekijä.

(En tosin turskan maahantuontialalla.)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 11.07.2019 10:26
aasi kirjoitti: 11.07.2019 9:14
nokkaelain kirjoitti: 11.07.2019 7:39 Viikko N+1

Siihen menikin toista viikkoa, että lomalla ruvettiin kyselemään pitkää selvitystä vaatiivia juttuja meililä :D
Työmeilillä? Mä en oo kirjautunut mihinkään firman viestintäjärjestelmään loman aikana.
Näin pääsi tapahtumaan. En heti reagoinut (muutamaan tuntiin), mutta tuli sitten ns. tarpeeksi korkealta taholta meiliä.
Jos ei ole osakas, turha työmeilejä lomalla avata. Tai siis täyttä idioottimaisuutta. Excuse my french.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.07.2019 8:44 Jos ei ole osakas, turha työmeilejä lomalla avata. Tai siis täyttä idioottimaisuutta. Excuse my french.
Tai myyntimies komission kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu. Ehkä myös, jos on henkilö, jolla ei ole työaikaa, voi joskus olla järkevä hoitaa työasioita lomalla. Mutta tavallisen palkkatyöläisen (joka nokkaeläin mun käsittääkseni on) ei ole _mitään järkeä_ hoitaa työasioita lomalla.

Jos firma ei pysy pystyssä ilman nokkaeläimen jatkuvaa varallaoloa, siitä pitää maksaa. Jos ei makseta, evvk. Mä en ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka tekevät ilmaista työtä. Harrastukset ja hyväntekeväisyys ovat tietysti asia erikseen. Mutta palkkatyön yksi määritelmä on, että siitä maksetaan palkkaa.

Sun pitäisi nokkis arvostaa itseäsi enemmän. Älä ole lattirätti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viikko 27/2019

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.07.2019 8:44 Jos ei ole osakas, turha työmeilejä lomalla avata. Tai siis täyttä idioottimaisuutta. Excuse my french.
Lähes tarkasti se mitä oman (siis oman jossa on omistusta) firman tj sanoi :)
Vastaa Viestiin