Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 31.07.2019 10:13 Vielä kun alkaa kasvattamaan jotain hipsterikamaa niin suosio on taattu.
Tilalle oma luomukahvipaahtimo!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari pientä ongelmaa:

1) kahvi ei kasva Suomessa ellei rakenna pientä ydinvoimalaa ja korskeita kasvihuoneita

2) erikoiskahvit taitaa olla menossa muodista
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 31.07.2019 10:17 Pari pientä ongelmaa:

1) kahvi ei kasva Suomessa ellei rakenna pientä ydinvoimalaa ja korskeita kasvihuoneita

2) erikoiskahvit taitaa olla menossa muodista
Siinä meni tsäänssit :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitää vain olla trendisetteri ja kehitellä se seuraava iso juttu. Samalla voi rikastua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2019 10:19
Bluntly kirjoitti: 31.07.2019 10:17 Pari pientä ongelmaa:

1) kahvi ei kasva Suomessa ellei rakenna pientä ydinvoimalaa ja korskeita kasvihuoneita

2) erikoiskahvit taitaa olla menossa muodista
Siinä meni tsäänssit :(
Kahvi onkin imperiaalista etäruokaa. Korvike on suomalaista lähiruokaa. Kelpaa hipstereille, persuille, kepulaisille ja kokkareille. Pakkaukset ja alabrändit pitää vaan rakentaa kullekin kohderyhmälle: hipstereille vegaanista luomulähikorviketta, persuille isänmaallista sinivalkoista korviketta, kepulaisille tuettua korviketta ja kokkareille jotain Lotta-Mummon Kunnon Korviketta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2019 10:19
Bluntly kirjoitti: 31.07.2019 10:17 Pari pientä ongelmaa:

1) kahvi ei kasva Suomessa ellei rakenna pientä ydinvoimalaa ja korskeita kasvihuoneita

2) erikoiskahvit taitaa olla menossa muodista
Siinä meni tsäänssit :(
Ohrapelto ja pienpanimo.

Erikoiskahvit eivät kylläkään ole menossa muodista.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 31.07.2019 10:13 Vielä kun alkaa kasvattamaan jotain hipsterikamaa niin suosio on taattu.
Maaseutu asuinpaikkana vetoaa keskustalaisiin, lentokapteeni vetoaa ammattina kaikkiin naisiin myönsivät sitä tai ei - ehkä eniten kostuu keskimäärin kokkorimuijan värkki, luomutila vetoaa vihervasemmiston. Olisiko tuo melkein liian täydellinen mies? #rakkauspetos #kenraalimikefloridasta
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.07.2019 11:13 olisiko tuo melkein liian täydellinen mies? #rakkauspetos #kenraalimikefloridasta
Kunhan pyytää tilapäistä jeesiä ulkomailla olevan miljoonaomaisuuden turvaan kuljettamiseksi vasta parin viestin jälkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2019 11:30
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.07.2019 11:13 olisiko tuo melkein liian täydellinen mies? #rakkauspetos #kenraalimikefloridasta
Kunhan pyytää tilapäistä jeesiä ulkomailla olevan miljoonaomaisuuden turvaan kuljettamiseksi vasta parin viestin jälkeen.
:lol: Tehokas keino karsia gold diggerit!!1
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Fiona kirjoitti: 31.07.2019 12:26
James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2019 11:30
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.07.2019 11:13 olisiko tuo melkein liian täydellinen mies? #rakkauspetos #kenraalimikefloridasta
Kunhan pyytää tilapäistä jeesiä ulkomailla olevan miljoonaomaisuuden turvaan kuljettamiseksi vasta parin viestin jälkeen.
:lol: Tehokas keino karsia gold diggerit!!1
Tai sitten jäljelle jäävät tyhmimt golddiggerit, joille menee läpi Barcelonan prinssiys.
Universaali disclaimer.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

So Hard kirjoitti: 31.07.2019 12:56
Fiona kirjoitti: 31.07.2019 12:26
James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2019 11:30

Kunhan pyytää tilapäistä jeesiä ulkomailla olevan miljoonaomaisuuden turvaan kuljettamiseksi vasta parin viestin jälkeen.
:lol: Tehokas keino karsia gold diggerit!!1
Tai sitten jäljelle jäävät tyhmimt golddiggerit, joille menee läpi Barcelonan prinssiys.
Ehkä tyhmimmät, vaan ei köyhimmät!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

Ehostin vähän profiilia paremmin kelailluilla kuvilla ja keksin laittaa myös kokovartalokuvan että näkevät etten ole tajuton läski.

Keksikääs joku hyvä profiiliteksti. Paras ehdokas jolla matcheja alkaa tulla tai josta saan hyvän inspiraation, saa palkinnoksi kilon etiopialaista raakakahvia.
Aquila non capit muscas
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

aquila kirjoitti: 31.07.2019 14:15 Ehostin vähän profiilia paremmin kelailluilla kuvilla ja keksin laittaa myös kokovartalokuvan että näkevät etten ole tajuton läski.

Keksikääs joku hyvä profiiliteksti. Paras ehdokas jolla matcheja alkaa tulla tai josta saan hyvän inspiraation, saa palkinnoksi kilon etiopialaista raakakahvia.
Epäsäännöllistä työtä tekevä lapseton lentävä mörökölli korvesta etsii yliopiston käynyttä maalaismissiä. Eipä kestä.

Oikeasti kannattaa kysyä ihmisiltä jotka tuntevat sinut irl, jos et itse keksi hyvää.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Floridalaista tennisopettajaa muistuttava lentokapteeni etsii co-pilottia elämän mittaiselle reissulle.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Beibi, teen mitä tahansa vuoksesi, pakastan mummoni, lennän luoksesi!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hirveen tuottoisa keskustelu - nopeasti selaamalla pääsin jyvälle mistä keskustellaan; ukkomiehet (myös ne jotka eivät ole oman sanomansa mukaan käyttäneet Tinderiä) neuvovat aktiivisesti Tinderiä käyttävää sinkkumiestä miten Tinderiä tulee käyttää. Olenko jyvälle?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitä vikaa teoriamiehessä on 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ei mitään! En ymmärrä miksei orimattilan teoreetikolle löydy naista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin vaan sanomaan että panisin! Siis teoriassa Kapteeni Kitinä olis ihan täydellinen kombo meitsin makuun. Viihtyis böndellä, muttei olis (oletan?) mikään umpijuntti vaan keskivertoa kosmopoliitimpi, pysyis kirves kädessä ja mikä parasta, olis harvoin himassa.

Edit. elä innostu, oon liian vanha!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 31.07.2019 17:39 Hirveen tuottoisa keskustelu - nopeasti selaamalla pääsin jyvälle mistä keskustellaan; ukkomiehet (myös ne jotka eivät ole oman sanomansa mukaan käyttäneet Tinderiä) neuvovat aktiivisesti Tinderiä käyttävää sinkkumiestä miten Tinderiä tulee käyttää. Olenko jyvälle?
Mitä vähemmän tietää asiasta, sitä helpompi on antaa neuvoja!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti: 31.07.2019 17:39 Hirveen tuottoisa keskustelu - nopeasti selaamalla pääsin jyvälle mistä keskustellaan; ukkomiehet (myös ne jotka eivät ole oman sanomansa mukaan käyttäneet Tinderiä) neuvovat aktiivisesti Tinderiä käyttävää sinkkumiestä miten Tinderiä tulee käyttää. Olenko jyvälle?
Ollaan me dinosauruksetkin nettideittailtu. Eikös ukkomiehisyys ole ihan hyvä osoite track recordista kun hakee vakavaa suhdetta?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aquila kirjoitti: 31.07.2019 14:15 kilon etiopialaista raakakahvia.
Ei olisi ehtaa kolumbialaista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 01.08.2019 8:20 Ollaan me dinosauruksetkin nettideittailtu. Eikös ukkomiehisyys ole ihan hyvä osoite track recordista kun hakee vakavaa suhdetta?
No tota... Sattuneesta syystä mä olen vaan huudellut off topic one linereita. Silloin kun mä pariuduin, niin NMT oli vielä kovin harvinainen ja netti oli modeemien takana purkeissa. Muutamat kaverit niitä harrasti, mutta mä en. Ei oo ollut koskaan puhetta oliko niiden aikaan jo nettideittailua, mutta jos oli, niin väittäisin aika marginaaliseksi :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vagabondo kirjoitti: 01.08.2019 9:26
So Hard kirjoitti: 01.08.2019 8:20 Ollaan me dinosauruksetkin nettideittailtu. Eikös ukkomiehisyys ole ihan hyvä osoite track recordista kun hakee vakavaa suhdetta?
No tota... Sattuneesta syystä mä olen vaan huudellut off topic one linereita. Silloin kun mä pariuduin, niin NMT oli vielä kovin harvinainen ja netti oli modeemien takana purkeissa. Muutamat kaverit niitä harrasti, mutta mä en. Ei oo ollut koskaan puhetta oliko niiden aikaan jo nettideittailua, mutta jos oli, niin väittäisin aika marginaaliseksi :D
Olen ollut parisuhteessa viimeiset 12 vuotta eli kokemukseni Tinderistä perustuvat lähinnä kavereiden olan yli kurkkimiseen ja heidän treffikertomuksiinsa. Tämä ei kuitenkaan estä millään tavalla neuvomista :D

https://yle.fi/uutiset/3-10871911?utm_s ... ium=social
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Fiona kirjoitti: 01.08.2019 9:35 Kuinka kauan olette olleet vaimosi kanssa yhdessä? Itsehän olen ollut suhteessa jo 12 vuotta eli kokemukseni Tinderistä perustuvat lähinnä kavereiden olan yli kurkkimiseen ja heidän treffikertomuksiinsa. Tämä ei kuitenkaan estä millään tavalla neuvomista :D
25 vuotta. Tukevasti yli puolet elämästä jo.

Mä en ole muuten koskaan edes nähnyt Tinderiä livenä. Kaikki kaveritkin ovat olleet jo niin kauan suhteissaan, ettei ole ollut oikein ketään jolta olisi päässyt kurkkimaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin