Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.07.2019 10:08
Gat kirjoitti: 24.07.2019 9:56
sivustahuutaja kirjoitti: 24.07.2019 9:54 ^ mitä hittoa sinä haluat? Siivousta ja muuta saat rahalla, ei siihen mitään nettikavereita käytetä. Joku tolkku noihin ajatuksiin.
Nämä tilanteet ovat siivousfirmojen universumin ulkopuolella.
Sun kämppähän on siivottu ulkopuolisten toimesta kaksi kertaa. Miksi edelleenkin kuvittelet, että se jotenkin auttaisi?
Akuutteja nopeita pakkotilanteita. Liittyen taloyhtiön pelkoon, vaikkakaan mitään virallista siisteystarkastusta ei tulossa.. Hevonvittulan oma talo on kymmenen kertaa pahempi. Minä en jaksa. Auttoivat jonkun aikaa. Mitä mä muuten kun mennä kadulle makaamaan ja että korjatkaa pois. (Liikaa maksoin kyllä, panikoin)
Viimeksi muokannut Gat, 24.07.2019 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 24.07.2019 10:12
James Potkukelkka kirjoitti: 24.07.2019 10:08
Gat kirjoitti: 24.07.2019 9:56 Nämä tilanteet ovat siivousfirmojen universumin ulkopuolella.
Sun kämppähän on siivottu ulkopuolisten toimesta kaksi kertaa. Miksi edelleenkin kuvittelet, että se jotenkin auttaisi?
Akuutteja nopeita pakkotilanteita. Auttoivat jonkun aikaa.
Ja nyt kolmas kerta auttaisi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.07.2019 10:13 Ja nyt kolmas kerta auttaisi?
Ei tarvita kuin mikä vaan yleinen kaikkia koskeva putkistojen tai ilmastoiniin ym tarkastus.. niin mut häädetään tai ainakin mulla olisi viikko aikaa siivota itse. Sellaista välttelen, ja siis että jättää kämppä näin, kun olen muualla. Hevonvittulan talostakin pelkään, että köysiinhän ne minut laittavat, jos kuka vaan ei-luottoamuksellinen ulkopuolinen näkee. Sitä ennen rautatie.

Joten epätoivoisia tilapäisratkaisuja, kun en muutakaan enää voi. Eikä ole yhtään ystävää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 24.07.2019 10:19
James Potkukelkka kirjoitti: 24.07.2019 10:13 Ja nyt kolmas kerta auttaisi?
Ei tarvita kuin mikä vaan yleinen kaikkia koskeva putkistojen tai ilmastoiniin ym tarkastus.. niin mut häädetään tai ainakin mulla olisi viikko aikaa siivota itse. Sellaista välttelen, ja siis että jättää kämppä näin, kun olen muualla. Hevonvittulan talostakin pelkään, että köysiinhän ne minut laittavat, jos kuka vaan ei-luottoamuksellinen ulkopuolinen näkee. Sitä ennen rautatie.
ON AIVAN USKOMATONTA PASKAA, ETTÄ EDELLEEN JANKUTAT TUOSTA SIIVOAMISESTA, KUN SE KÄMPPÄ ON SIIVOTTU JO KAKSI KERTAA, VIIMEKSI PARI KUUKAUTTA SITTEN. KÄMPÄN SIIVOAMISESTA EI OLE SULLE HEVON VITUN APUA.

MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE. MENE KATKOLLE.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ James, mitä jos vaan luovutat. Et sä pysty toista auttamaan tai pelastamaan, jos toinen ei oikeasti apua halua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti: 24.07.2019 10:32 ^ James, mitä jos vaan luovutat. Et sä pysty toista auttamaan tai pelastamaan, jos toinen ei oikeasti apua halua.
Miten mä sille katkolle nyt pääsisin, paitsi ambulanssilla (sori vahingossa poltin näppikseni kysymysmerkin röökillä) Ihan kohta pitää taas maksaa vuokra ja selvitellä välejä TKK:n kirjaston kanssa. En mä sitä tee, jos olen jossain letkuissa tai ei vaan pameissa jossain osastolla, vaikka suljetulla. Ongelmat vain pahenisivat.

Jos vaikkapa dave oikeasti haluaisi auttaa, tulisi tänne Varkauteen ja sitten Hevonvittulaan siivousavuksi. Viiklonlopuksi edes. Jos olisi ystävä, ei tarvitsisi maksaa. Kuitenkin tuokoon reseptivihkon, siitä maksaisin. Mutta ei se.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ambulanssi on tarkoitettu ihan muuhun kuin juopoojen kuskaamiseen. Haluamaasi maksullista kuljetuspalvelua kutsutaan taksiksi.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 24.07.2019 10:32 ^ James, mitä jos vaan luovutat. Et sä pysty toista auttamaan tai pelastamaan, jos toinen ei oikeasti apua halua.
Noin kait se on. En tiedä, miksi jatkan. Kait se, kun Gat pyytää apua ja sitä olisi olemassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 24.07.2019 10:43
Vagabondo kirjoitti: 24.07.2019 10:32 ^ James, mitä jos vaan luovutat. Et sä pysty toista auttamaan tai pelastamaan, jos toinen ei oikeasti apua halua.
Miten mä sille katkolle nyt pääsisin, paitsi ambulanssilla (sori vahingossa poltin näppikseni kysymysmerkin röökillä) Ihan kohta pitää taas maksaa vuokra ja selvitellä välejä TKK:n kirjaston kanssa. En mä sitä tee, jos olen jossain letkuissa tai ei vaan pameissa jossain osastolla, vaikka suljetulla. Ongelmat vain pahenisivat.

Jos vaikkapa dave oikeasti haluaisi auttaa, tulisi tänne Varkauteen ja sitten Hevonvittulaan siivousavuksi. Viiklonlopuksi edes. Jos olisi ystävä, ei tarvitsisi maksaa. Kuitenkin tuokoon reseptivihkon, siitä maksaisin. Mutta ei se.
Älä nyt jauha paskaa. Voit maksaa vaikka 2 kuukauden vuokrat etukäteen. Kirjasto ei lähetä eliminointiryhmiä. Katkolle pääsee taksilla. Puhu totta - et halua lopettaa juomista ja keksit tekosyitä miksi sitä ei muka voi lopettaa.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kyse oli TKK:n kirjastosta. Niiden keltahaalariset miehet nappasivat tänään yhden lainarikkurin Kampissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 24.07.2019 11:07 ^ kyse oli TKK:n kirjastosta. Niiden keltahaalariset miehet nappasivat tänään yhden lainarikkurin Kampissa.
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.07.2019 11:03 Noin kait se on. En tiedä, miksi jatkan. Kait se, kun Gat pyytää apua ja sitä olisi olemassa.
Ei se mitään apua alkoholismiin pyydä, vaan jotain joka mahdollistaisi ryyppäämisen. Vanhempien kuoltua on ikävän yksinäistä juoda eikä kukaan pidä kämppää ryyppykunnossa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat. 2 faktaa:
1) Leimaat täällä saamasi neuvot usein "itsestäänselvyyksiksi". Elämän perustotuudet vain ovat yksinkertaisia. Jos maito on hapanta, se pitää kaataa pois. Jos saat haavan sormeesi siihen pitää laittaa laastari.
2) Pottuilusta että muista tämä maksiimi: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Mitä jos yrittäisit olla kohtelias, asiallinen ja korrekti co-kirjoittajia kohtaan. Voisi heidänkin suhtautumisensa sinuun muuttua... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 24.07.2019 12:39 Gat. 2 faktaa:
1) Leimaat täällä saamasi neuvot usein "itsestäänselvyyksiksi". Elämän perustotuudet vain ovat yksinkertaisia. Jos maito on hapanta, se pitää kaataa pois. Jos saat haavan sormeesi siihen pitää laittaa laastari.
2) Pottuilusta että muista tämä maksiimi: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Mitä jos yrittäisit olla kohtelias, asiallinen ja korrekti co-kirjoittajia kohtaan. Voisi heidänkin suhtautumisensa sinuun muuttua... :wink:
En mä tiiä. Olen kohdellut ihmisiä kuten minua alaoliota kohdellaan. Kiltimmin, luullakseni. Luulin, että niin pitääkin tehdä. Nyt kyllä oikeasti teen kuolemaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eihän sinua ole kohdeltu huonosti? Minusta sinua on kohdeltu paljon paremmin kuin mihin toimintasi oikeuttaisi. Mutta elämässään kiinni olevat ihmiset nyt vaan ovat kohtelisita.

Kunnioituksesi muita ihmisiä kohtaan on aika lailla nolla. Haluaisit muiden toteuttavan tahtoasi ilman mitään korvsusta, eli suomeksi haluaisit pitää orjia ilman orjien pitämiseen liittyvää vaivaa. Ilmaisen duunin lisäksi haluat sanella mitä muiden pitää ajatella.

Sinun kannattaisi sisäistää 2 asiaa:
1) ihmiset tekevät mitä haluat, kunhan maksat heille haluamastasi.
2) sosiaaliset suhteet lähisukulaisia lukuunottamatta perustuvat molemminpuoliseen hyötyyn. Esim. Tenniksen pelaaminen on kivempaa kahdestaan kuin yksin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sivustahuutaja.

Saatat olla oikeassa. Mutta niin vieraita olentoja.

Joten.
1)Unconditional love (hei mä olen yrittänyt! kun sitä olen kokenut, vastavuoroisesti Jopa koiran kanssa.)
2.) nuppivikoihini kuuluu täydellinen kyvyttömyys kunnioittaa auktoriteetteja. ja siitähän joutuu hankaluuksiin.Edit: taktiset tilanteet ovat sitten taktisia tilanteita.

Jos poliisit tulivat Jumalan valtuuksilla aseita takavarikoimaan, ei ole järkevää vastustella. Onhan se kiva jos on pistooli, pamppu ja taser vyöllä. Toinen konsta kyllä mulkaisi vihaisesti kun vain kysyin. "Mikä pistooli sulla on. Tai niinpäin että Glockkiko tuo on".

Myöskään tai että potentiaallisia katutappeloita olen onnistunut rauhoittelemaan. Puhumalla.
Viimeksi muokannut Gat, 25.07.2019 11:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

1) Mitäköhän mahdat tuolla unconditional lovella tarkoittaa? Tunteet ja teot ovat eri asioita. Vaikka joku rakastaisi sinua ilman ehtoja, niin hän saattaisi silti vaatia sinulta tekoja ihmissuhteen ylläpitämiseksi.

2) jos et pelaa sääntöjen mukaan, niin tietenkin kärsit seuraukset. Nothing personal, niinku mafialwffoissa sanotaan.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei terveissä ihmissuhteissa sellaista olekaan kuin "unconditional love." Vanhemman rakkaus lapseen lienee lähinnä sitä mutta iän karttuessa lapselle niitä conditionaaleja alkaa yleensä tulla. Kaikki muu rakkaus perustuu molemminpuoliseen mielihyvän tuottoon, pl. jotkut nuppivikaisten hyväksikäyttötilanteet jotka eivät ole taas niitä terveitä ihmissuhteita.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kyllä meikäläisen rakkaus tyttäreen on niin lähellä ehdotonta kuin vain voi. Tuon rakkauden takia vaadin tyttäreltäni enemmän kuin muilta. Jos minä enntuota tekisi, niin kuka sitten? Kyvyttömyys vastata vaatimuksiini ei kuitenkaan vähennä rakkautta, vaikka voisin äärimmäisessä tapauksessa katkaista kaiken thteydenpidon rakastamaani ihmiseen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 24.07.2019 14:46 ^ kyllä meikäläisen rakkaus tyttäreen on niin lähellä ehdotonta kuin vain voi. Tuon rakkauden takia vaadin tyttäreltäni enemmän kuin muilta. Jos minä enntuota tekisi, niin kuka sitten? Kyvyttömyys vastata vaatimuksiini ei kuitenkaan vähennä rakkautta, vaikka voisin äärimmäisessä tapauksessa katkaista kaiken thteydenpidon rakastamaani ihmiseen.
Katotaan sitten kun hän on 30.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ rakastan edelleen ensirakkauttani, vaikka emme ole olleet missään yhteydessä 20 vuoteen. En näe rakkautta rajallisena lupnnonvarana. Olen vähän niinku Jeesus.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

exsu kirjoitti: 16.07.2019 23:11 Tästä saadaan lisätietoja vasta sitten, kun lisätutkimukset valmistuvat.
Tänään oli eka lisätietopäivä. Veressä ei näy lainkaan viitteitä suolistosyövästä, mutta koepalassa näkyi. Ei ole levinnyt minnekään suolesta ja on sellaisessa kohtaa, että suolen toiminnan pitäisi palautua ennalleen vaikka pätkä lähtee välistä. Alle viikon päästä leikkaus tähystyksessä, irroitetun suolenpätkän tutkimusten jälkeen päätetään, tarvitseeko muuta hoitoa, mutta mahdollisesti ei. Huojentunut olo.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^hienoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt 4. päivä ilman paroksetiinia. Edeltävästi olin pitkään jo syönyt homeopaattista annosta, eli 1/4 vakioannoksesta. Ainakaan vielä ei ole käämi alkanut käryämään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.08.2019 10:12 Ainakaan vielä ei ole käämi alkanut käryämään.
Kokeile aloittaa jokin Kitinä-asiakeskustelu!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin