Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: minigolf. Sopiiko pussikaljoittelu pelin JÄLKEEN? Paalutilanne aika hyvä, n.200 e. Malmin nainen on muuttamassa Norjaan, koska "Suomessa kaikki on hanurista". :perse:

CD-soittimeni toimii vielä, mutta saattaa vedellä viimeisiään. Tai ehkä se ei pidä Mambasta? Taidankin antaa em. "yhtyeen" kokoelman vaikka systerin pojalle synttärilahjaksi. Voihan sitä käyttää frisbeenäkin, kesällä.

Yritän taas lisätä liikuntaa. :idea:

Vitsi:
Stadinarska osallistui Wimbledonin tennisturnaukseen penkkiurheilijana. Ko. tilaisuuden jälkeen hän meni pois ja jäi auton alle. Kuski kysyi häneltä jotain.
- Miten kävi?
- Venus Williams voitti 7-5. :lol:

Päivän kysymys:
Kuka sanoi: "Mä luulin että se oli piipputupakkaa."
1) Heikki Hashis
2) Kapteeni_kaaos
3) Majuri RysäPerse
4) Paul McCartney

Homeboy
a norwegian sheep
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 12.07.2019 10:39 Vastauksia: minigolf. Sopiiko pussikaljoittelu pelin JÄLKEEN? Paalutilanne aika hyvä, n.200 e. Malmin nainen on muuttamassa Norjaan, koska "Suomessa kaikki on hanurista". :perse:

CD-soittimeni toimii vielä, mutta saattaa vedellä viimeisiään. Tai ehkä se ei pidä Mambasta? Taidankin antaa em. "yhtyeen" kokoelman vaikka systerin pojalle synttärilahjaksi. Voihan sitä käyttää frisbeenäkin, kesällä.

Yritän taas lisätä liikuntaa. :idea:

Vitsi:
Stadinarska osallistui Wimbledonin tennisturnaukseen penkkiurheilijana. Ko. tilaisuuden jälkeen hän meni pois ja jäi auton alle. Kuski kysyi häneltä jotain.
- Miten kävi?
- Venus Williams voitti 7-5. :lol:

Päivän kysymys:
Kuka sanoi: "Mä luulin että se oli piipputupakkaa."
1) Heikki Hashis
2) Kapteeni_kaaos
3) Majuri RysäPerse
4) Paul McCartney

Homeboy
a norwegian sheep
HOMEELLE vastaukset:

No nimenomaa pelin jälkeen sitten voi pussikaljoitella. Minä en kyllä sitä todellakaan tee, mutta sinä voit tehdä tietenkin sen, parahin Home!

Oho, 200 euroa! Nyt voisin ehkä järjestää sulle hyvän pikku teeveen hankinnan? Litteän toki.

Kuinka vanha systerin poika on?

Onko Malmimuori muuttanut Norjaan? Aiotko männä mukaan matkalaukkuun?

Hyvä tuo liikunnan aikomus! Kävely?? Vai muu? Voisit porraskävelyä talossasi muuten tehdä. Siitä huomaa kunnon kohenemisen kun vertaa päiviä.

Mahtava tuo Stadinarska- juttu! Ja onneksi en ole joutunut ikinä auton alle. Enkä joudu jollei selän takaa joku aja. Se on toki mahdollista :x

Kapteeni Kaaoshan sen sanoi miitissämme, hehheh. Mitä hän tarkoitti? Polttaako piipputupakkaa? Teijän jutut ei kaikki avautuneet liian mukavalle Heinäarskalle!

No et sinä kyllä mikään lammas ole.


---------------------------------------------

HEINÄ MUUTEN:

Heinäarska voi hyvin. Hiukan on univelkaakin ollut kun menoa ja tapahtumaa lomalla ja sitten ex-temporeasioita.
Olen ollut terveenä, ja joskus hiukan stressissäkin. Mutta lomastressiä on kaikilla. Töihin vasta elokuussa! Näin meijän kesken, käyn Sveitsissä viikon ajan kuun lopulla (sukulaiskäynti). Vien vahingossa unohtuneen kameran veljen ex-"vaimolle".


HEINÄARSKA
Edelleen maailman mukavin mies
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: TV. Harkitsen. Systerin poika on 16, menossa tänä vuonna lukioon. Soitan Malmin naiselle tänään. *sitoo muijan käsiraudoilla patteriin ja estää reissaamasta Norjaan* :kele: Kävelyä joo.

Auton alle jäämisestä että vuonna 1977 törmäilin vähän bussin kanssa ja käsi laitettiin kipsiin viikoksi. Käsi "paketissa".

Vitsi:
- Miksi Mikolla on jalka paketissa?
- Hän kävi salilla pudottamassa painoa. :lol:

Päivän siteeraus:
"HA! HA! Haistakaa huilu koko torvisoittokunta! Mä ja jätkät heitetään keikka huomenna Stokiksessa!" - Pasi Paskahousu, Kitinä band

"Jos tuo sivistymätön möykkääminen ei lopu niin "mä ja jätkät" lähdetään muualle. :kele: " - Sauli Niinistö

Homeboy
pretty vacant (no, just vacant)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Jotain kontribuutiota tänne:1) Sopiiko osallistua minigolfiin? 2) puoli vuotta ja SA:n sanomissa on 4000 vastausta. (arvio)
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Työkkäristä ei vieläkään mitään.
Tänään Facebookissa huomasin että huolimatta kuolemasta Ninnin FB-profiili on vielä siellä ja systerin ex-poikaystävä on hänen kavereissaan. :eek:

Vitsi:
Sisällä sisustetaan, ulkona ulostetaan. :)

Loppuun päivän kysymys:
Natsisurffaajien täytyy kuolla?
1) kyllä
2) ei
3) eos
4) karkotus uimarannalta riittää

Homeboy
surfin' northern europe
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 16.07.2019 13:00 Vastauksia: TV. Harkitsen. Systerin poika on 16, menossa tänä vuonna lukioon. Soitan Malmin naiselle tänään. *sitoo muijan käsiraudoilla patteriin ja estää reissaamasta Norjaan* :kele: Kävelyä joo.

Auton alle jäämisestä että vuonna 1977 törmäilin vähän bussin kanssa ja käsi laitettiin kipsiin viikoksi. Käsi "paketissa".

Vitsi:
- Miksi Mikolla on jalka paketissa?
- Hän kävi salilla pudottamassa painoa. :lol:

Päivän siteeraus:
"HA! HA! Haistakaa huilu koko torvisoittokunta! Mä ja jätkät heitetään keikka huomenna Stokiksessa!" - Pasi Paskahousu, Kitinä band

"Jos tuo sivistymätön möykkääminen ei lopu niin "mä ja jätkät" lähdetään muualle. :kele: " - Sauli Niinistö

Homeboy
pretty vacant (no, just vacant)
No onko Malmin eukko vieläkin Norjaan menossa vai oliko vain puhetta?

Vai oot törmännyt bussiin 1977. Mutta olet nyt selvinnyt? Kuinka paljon pyöräilet? Onko pyörä rikki?
Vitsi oli hyvä!!

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 17.07.2019 17:46 Jotain kontribuutiota tänne:1) Sopiiko osallistua minigolfiin? 2) puoli vuotta ja SA:n sanomissa on 4000 vastausta. (arvio)

Siis anteeksi kun en ole ehtinyt vastata aiemmin: TOTTA KAI SOPII!!! Erittäin mielellään! Nyt vain emme vielä ole sopineet aikaa. VIITSITKÖ jutella Homeboyn kanssa, koska teille sopisi ja minä katson sopiiko se aika minulle. Nyt heinäkuun lopulla lähden lomalle, mut eloarskan eka päivästä tuo olisi mahdollista!!

SANOPA muuta, tästähän juttelimme tästä blogini valtavasta koosta! Koetetaan olla aktiivisia! 4000 on kiva luku!

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 21.07.2019 11:43 Työkkäristä ei vieläkään mitään.
Tänään Facebookissa huomasin että huolimatta kuolemasta Ninnin FB-profiili on vielä siellä ja systerin ex-poikaystävä on hänen kavereissaan. :eek:

Vitsi:
Sisällä sisustetaan, ulkona ulostetaan. :)

Loppuun päivän kysymys:
Natsisurffaajien täytyy kuolla?
1) kyllä
2) ei
3) eos
4) karkotus uimarannalta riittää

Homeboy
surfin' northern europe
Siis Ninnin Facebook voimassa! Perheen päätös taitaa olla. Eikö hänellä ollut tytärkin. Tai on.
Se oli ihan kamalaa kun tosiaan mukavantuntuinen Ninni on kuollut. Oliko hänellä vain huono olo vaikka en itse sitä kirjoituksista havainnut. Tosin en sitä osannut edes analysoida. Surkea asia, toivottavasti lapsestaan pidetty hyvää huolta.

Vitsi kohtalainen mutta Homeelle ei aina vitsi!

Mikä on n-surffaaja? Olen varmsti umpitylsä (mutta silti mukava)

……………………………


Stadinarskalla on ollut yhtä menoa tämää loma ja työaikakin. Se on aina näin kesällä.Huh miten kuuma tänäänkin! Ihana Suomen kesä.
Niin, Heinällä on autokuume! Varsinkin kun James puhui autoverottomuudesta...
Mut ehkä sentään hiukan enemmän rahvaan hypriiti riittää perusheinälle :lol:

HEINÄARSKA

Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: olen soittanut Malmin naiselle, ei ole vastannut. En pyöräile. Pyörä rikki, pitäisi korjauttaa. Natsisurffaaja: natsi joka surffaa.

Treffit edessä tällä viikolla, päivä, kellonaika ja tapaamispaikka auki. Ensi viikolla pussikaljoittelua :miitti: serkkupojan kanssa.

Vuorokausirytmi edelleen kondiksessa. :napu:

Vitsi:
- Roope Ankan järjestämät festarit?
- Down by the saituri. :lol:

Homeboy
urjalan sanomat
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Stadinarska kirjoitti: 21.07.2019 20:37
Kapteeni_kaaos kirjoitti: 17.07.2019 17:46 Jotain kontribuutiota tänne:1) Sopiiko osallistua minigolfiin? 2) puoli vuotta ja SA:n sanomissa on 4000 vastausta. (arvio)

Siis anteeksi kun en ole ehtinyt vastata aiemmin: TOTTA KAI SOPII!!! Erittäin mielellään! Nyt vain emme vielä ole sopineet aikaa. VIITSITKÖ jutella Homeboyn kanssa, koska teille sopisi ja minä katson sopiiko se aika minulle. Nyt heinäkuun lopulla lähden lomalle, mut eloarskan eka päivästä tuo olisi mahdollista!!

SANOPA muuta, tästähän juttelimme tästä blogini valtavasta koosta! Koetetaan olla aktiivisia! 4000 on kiva luku!

HEINÄARSKA
Meille sopii koska vaan. Sopiiko että yliluutnantti Paavo Rypäleperse (Paukapäiden pataljoona) tulee myös paikalle?
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy, lopeta jo noin maailman väsynein vitsi. Se väsyi jo 25 vuotta sitten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 22.07.2019 18:27 Homeboy, lopeta jo noin maailman väsynein vitsi. Se väsyi jo 25 vuotta sitten.
En halua sanoa toki yhtä voimakkaasti kuin So Hard, koska olen mukava, enkä halua pahaa mieltä, mutta minäkään en hirveästi innostunut kun
Home ja Kapteeni innostuivat tai saivat yhteyden juuri TÄSTÄ "...perse"-asiasta, josta minä en VIELÄKÄÄN ymmärrä mitään!

Kerro siis So Hard, mikä tää juttu on, onko se joku sarjakuvasankari. Aion nyhtää tiedon Homeelta, mutta kerro SO Hard, onko tää joku ihan selvä asia sinulle! Vanha "vitsi"??

Ahaa, olenkin omalla "blogilla"!! Kiva.
Mitäkö minulle kuuluu? No olen tunnustanut, että lähden huomenna EU:huh kuulumattomaan alppimaahan ja vien veljen ex-vaimolle kameran. No se on Canon, joo. Toki siellä sitten lomailen hiukan tokikikn. Huonosti valittu ajankohta kun paahtavan kuuma Suomessa ja varmaan tuollakin.

Stadinarska voi normaalisti. Heinäarska on siis Stadinarskan alalajike. Mukavia aina. Homeboylle vastaus myöskin. Hieno saituri vitsi ja kiva kun vuorokausirytmi kunnossa!!


HEINÄARSKA
Se on vaan niin selvää, että se on vaan niin mukava väriteatteripeutti :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. En ymmärrä mitä et ymmärrä. Voisitko selittää mitä et ymmärrä?

Piti mennä tonne tänään www.kampinkirjakauppa.fi mutta en jaksanut. Säätila väsyttää. Oikeastaan tällainen raukea olotila on miellyttävä mutta sitten ei ole oikein energiaa tehdä paljon.

Levyostoksia:
Rolling Stones: Love you live
Sopii röpöttämisen soundtrackiksi.

VitsI:
Matti ja Teppo kävelivät kadulla kun Teppo putosi Aura-jokeen ja hukkui. Hänet naarattiin ylös ja todettiin kuolleeksi. Ruumiiseen oli tarttunut myös suuri määrä nahkiaisia. Matti kommentoi asiaa.
- Nahkiaiset myyntiin ja Teppo takaisin pyyntiin. :perse: :lol:

Näin voi käydä. Nurkkapatrioottien luvatussa kaupungissa.

P.S. Minigolf. Tietysti minä taas häviän mutta olen hyvä häviäjä.

Homeboy
ihanteellinen primetime-DJ
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arska. En ymmärrä mitä et ymmärrä. Voisitko selittää mitä et ymmärrä?

NO SITÄÄ MAJURI REINO RYSÄPERSETTÄ EN OO YMMÄRTÄNYT TAI TIETÄNYT IKINÄ, JONKA KAPTEENI TUNNTUI YMMÄRTÄVÄN. mIKÄ TAI KUKA SE ON?

Piti mennä tonne tänään www.kampinkirjakauppa.fi mutta en jaksanut. Säätila väsyttää. Oikeastaan tällainen raukea olotila on miellyttävä mutta sitten ei ole oikein energiaa tehdä paljon.

OK, IHAN NORMAALIA

Levyostoksia:
Rolling Stones: Love you live
Sopii röpöttämisen soundtrackiksi.

HEHHEH

VitsI:
Matti ja Teppo kävelivät kadulla kun Teppo putosi Aura-jokeen ja hukkui. Hänet naarattiin ylös ja todettiin kuolleeksi. Ruumiiseen oli tarttunut myös suuri määrä nahkiaisia. Matti kommentoi asiaa.
- Nahkiaiset myyntiin ja Teppo takaisin pyyntiin. :perse: :lol:

IHAN OK, MUT HIUKAN TEENNÄINEN, OLIKO??

Näin voi käydä. Nurkkapatrioottien luvatussa kaupungissa.

P.S. Minigolf. Tietysti minä taas häviän mutta olen hyvä häviäjä.

MUISTA ETTÄ HÄVIÄT. SE ON IHAN VARMASTI NARUN PAIKKA JOS HÄVIÄN :D

Stadin Heinä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siis majuri RysäPerse on Paukapäiden pataljoonan komentaja.
Kapteeni_kaaos kertoi että hänen oikea nimensä on Paavo Uusioperse. :perse:
"Olen siis PU ja aina välillä pu".: (= päivystävä upseeri)

Huomenna pussikaljoittelua ja 6.8. veronpalautusta reilu 400 e, joten paalutilanne hyvä. Äitimuorilta saatavia 110 e.

Täytyy kysyä Espoon naiselta haluaako hän osallistua minigolfiin. :idea:

Vitsi:
- Kuulutko kirkkoon?
- Kyllä - jos metelöin kirkossa tai sen välittömässä läheisyydessä. :lol:

Toivotan onnistumista siivousprojektille (Gattis). :pliis:

Homeboy
päivystävä upponalle
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 31.07.2019 15:46 Siis majuri RysäPerse on Paukapäiden pataljoonan komentaja.
Kapteeni_kaaos kertoi että hänen oikea nimensä on Paavo Uusioperse. :perse:
"Olen siis PU ja aina välillä pu".: (= päivystävä upseeri)

Huomenna pussikaljoittelua ja 6.8. veronpalautusta reilu 400 e, joten paalutilanne hyvä. Äitimuorilta saatavia 110 e.

Täytyy kysyä Espoon naiselta haluaako hän osallistua minigolfiin. :idea:

Vitsi:
- Kuulutko kirkkoon?
- Kyllä - jos metelöin kirkossa tai sen välittömässä läheisyydessä. :lol:

Toivotan onnistumista siivousprojektille (Gattis). :pliis:

Homeboy
päivystävä upponalle
Homeelle vastaukset:

Mutta vieläkään en ymmärrä onko Majuri Rysäperä seikkaillut esim. jossain sarjakuvassa? Onko hän niin tuttu hahmo, että
sen tuntee "kaikki" paitsi Eloarska? :lol:

Joo, Kapteenin kanssa juttelitte sellaista paavojuttua, mut siitä mä olin totaalisen ulkona, siitäkin. Kuinka löysitte tuollaisen yhteisen
sävelen, missä olin ihan puupää statisti!!? 8)

Kenen kanssa viinastelet tahi kaljaveikkoilet? Serkku? Yöpyykö luonasi?

Veronpalautusta! ?? Eikö se tule joulukuulla tms. Nyt mä oleb kyllä IHAN ULKONA tästäkin. Eihän heinäkuulla veronpalautusta saa!!?? VAI?

Äitimuorilta SAATAVIA!!! Lainaatko sinä muorillesi?? Nyt tulee koko ajan mua totaalisesti sekoittavia asioita! Sinä olet sekä lainaaja, että lainattu!!????

Osallistuisiko muorisi minigolffiin tai Espoon eukkosi? Lupaan etten vie kuormasta, hehheh :lol:

Kirkkovitsi aika hyvä ja kun ymmärsin sen!

Ai Poikuudella on taas siivousprojekti. Hän on kyllä aika draamaqueen ja satusetänen ja Imagoinen! Hyvä kirjoittaja, jonka asian aina huomaan ilahtuen! Missä Gatti nyt bamlaa siivouksistaan? Miksi ihmeessä joku siivous voi olla ikuisuusprojekti!???

Sun tittelisi oli parhaita ikinä!


ELOARSKAN KUULUMISET:

Eloarska jatkaa täysin Heinäarskan jälkeisenä samantyyppisenä henkilönä. Itseasiassa se on sama, mutta eloarska on aina atomin verran masentuneempi kuin Heinäarska, koska kylmä talvi lähestyy. Kyse on mikroskooppisesta erosta, sillä kaikki 13 Arskaa ja sivuarskat ovat hyvin tasaisia luonteeltaan ja stressitasoltaan ja terveydeltään!!

Eloarska toivottaa kaikille hyvää Elokuuta, tietenkin!


ELOARSKA
Eloisa väriterapeutti
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: majuri RysäPerse ei esiinny sarjakuvissa tms. Pussikaljoittelu serkkupojan kanssa torstaina. Mukava ilma, mukava tavata. Eroamisen jälkeen menin kotiin vielä juomaan viskiä. Veronpalautukset maksetaan tänä vuonna elokuussa. Äitimuori maksaa lainansa huomenna. Pyydän Espoon naista osallistumaan minigolfiin tänään. Hänelle sopii soittaa vasta kello 12.00. jälkeen, koska... :krooh:
Nukkuu myöhään siis.

Serkkupoika selaili Kitinää ja kertoi että arvasi mikä on nimimerkkini "jo avatarkuvan takia".

Paalutilanne sen verran hyvä että törsäsin eilen ruokaan: kokonainen valmis broileri "tuulensuojaan". :oops:

Vitsi:
Emäntä: Voitteko antaa "tuomionne" kanakeitostani?
Tuomari: Kyllä. Kana vapautetaan kaikesta edesvastuusta koska se on todistanut poissaolonsa! :lol:

Homeboy
Kentucky fried chicken
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Veronpalautus tänään tilille. Paitsi jos on myöhässä. :kele:

Uusi FB-kaveri saatu. Entinen verhoilija, nykyinen sporakuski. Täytyy tsekata jos 4:raitsikassa on tuttu naama...

Levyostoksia:
Various artists: Wonderful world, beautiful people (2-CD reggaeta)
Säilyttämisen väärtti. :idea:

Tapasin Kapteeni_kaaoksen eilen. Hän lausui:
"Suomen NATO-jäsenyys? Olen kahden vaiheilla. Höpsismi ratkaiskoon kantani. *heittää kolikkoa*

Vitsi:
- Ruotsin armeijan salainen ase suomalaisia vastaan?
- Clearasil - mot finnar. :lol:

Homeboy
gratinoitu ankeriasmössö
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeenpoika! Vastaan sulle aivan taatusti, mutta nyt vain pikku viesti:

Olen siis toistaiseksi ennen vastauksiani oikeastaan elävä henki. Oliko tämä liian pelottavaa.

Anteeksi hassutukseni.

Minä olen mukavin ihminen Suomessa. Tavallinen suomalainen mies. Ihonvärini ja seksuaalinen suuntautumseni ja uskontoni ja jalkani koko ja munuaisten toiminta ja raha-asiani ja rakkauselämäni ja puoluekantani ja kotini ja kakan värini ja vanhempieni loistava tausta ja mahdolliset lehtolapseni ja ilman lehtoa olevat ja mielivärini ja lahjakkuuteni ja todistuskseni ja työansioni ja kummini ja naismakuni ja alkoholinkäyttöni ja tupakointini ja huumeenkäyttöni ja mahdolliset muut typeryydet ja ansioni ja naissuhteeni tai kalsarini väri tai ajankäyttöni on toki nykymaailmassa täysin merkityksetöntä. Olemme kaikki ihan tasa-arvoisia. Kun kohtaamme ihmisen joka pitelee tatuoitua jalkaa kädessään kännissä ja örveltää ja on väriltään sinivihreäpinkki niin emme toki ihmettele yhtään vaan hyväksymme asian tasa-arvoisesti sivuillemme vilkaisematta ja varsinkin miettimättä mitään turhaa ja typerää.

Apua, olen sittenkin HENKI...?

Ei vaan viriili ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2019 14:35

Levyostoksia:
Various artists: Wonderful world, beautiful people (2-CD reggaeta)
Säilyttämisen väärtti. :idea:

Ei olekaan. Kovin tasapaksua ja samanlaista. Vien tonne: www.divarikaleva.com
Jos kelpaisi vaihdossa.

Viimeksi kun kalsarikännit kuuntelin pitkästä aikaa Bil Haleya. Äitimuorikin diggasi nuorena...

Vitsi:
Georg Malmsten teki uuden version vanhasta biisistään rock'n rollin ensimmäisen supertähden kunniaksi. Sanoitus alkoi: Hei, Karjalasta Haleyn minä löysin... :lol:

Minigolf. Preferoin Taivallahden kenttää.

Homeboy
karpaattien nero
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 12.08.2019 17:28
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2019 14:35

Levyostoksia:
Various artists: Wonderful world, beautiful people (2-CD reggaeta)
Säilyttämisen väärtti. :idea:

Ei olekaan. Kovin tasapaksua ja samanlaista. Vien tonne: www.divarikaleva.com
Jos kelpaisi vaihdossa.

Viimeksi kun kalsarikännit kuuntelin pitkästä aikaa Bil Haleya. Äitimuorikin diggasi nuorena...

Vitsi:
Georg Malmsten teki uuden version vanhasta biisistään rock'n rollin ensimmäisen supertähden kunniaksi. Sanoitus alkoi: Hei, Karjalasta Haleyn minä löysin... :lol:

Minigolf. Preferoin Taivallahden kenttää.

Homeboy
karpaattien nero
Ootko todella kuunnellut noita. mä en ymmärrä noista uusista tuntemattomista mitään. kaikki on lähinnä sontaa :P

oliko muorisi rokkimimmi nuorena?

jori_sedän juttu oli mainio.

Minigolf peruuntui. Kapteenilla oli kaaos.

Aikapula mut jos ehtis ihan pian uudelleen! Ei pusseja kentälle.

sellaista

että olen väsy

hyvää yötä kaikille

ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 13.08.2019 23:24
Homeboy65 kirjoitti: 12.08.2019 17:28
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2019 14:35

Levyostoksia:
Various artists: Wonderful world, beautiful people (2-CD reggaeta)
Säilyttämisen väärtti. :idea:

Ei olekaan. Kovin tasapaksua ja samanlaista. Vien tonne: www.divarikaleva.com
Jos kelpaisi vaihdossa.

Viimeksi kun kalsarikännit kuuntelin pitkästä aikaa Bil Haleya. Äitimuorikin diggasi nuorena...

Vitsi:
Georg Malmsten teki uuden version vanhasta biisistään rock'n rollin ensimmäisen supertähden kunniaksi. Sanoitus alkoi: Hei, Karjalasta Haleyn minä löysin... :lol:

Minigolf. Preferoin Taivallahden kenttää.

Homeboy
karpaattien nero
Ootko todella kuunnellut noita. mä en ymmärrä noista uusista tuntemattomista mitään. kaikki on lähinnä sontaa :P

oliko muorisi rokkimimmi nuorena?

jori_sedän juttu oli mainio.

Minigolf peruuntui. Kapteenilla oli kaaos.

Aikapula mut jos ehtis ihan pian uudelleen! Ei pusseja kentälle.

En tiedä oliko rokkimimmi. Pientä kapinaa kai...
Minigolf siis sopii huomenna. Laitan pussin säilöön jos se sopii. (tarkoitan abstraktia, en kirjaimellista sopimista)

Levyostoksia:
Fats Domino: Best Sellers (kokoelma)

TV pitäisi kai aika pian ostaa. Varmaan käytettynä saa halvalla?

Vitsi:
- Miksi blondi perui Norjan-reissunsa?
- Hän kuuli että 14:sta tuuman VIKING onkin televisio. :)

P.S. En välttämättä pysty kirjoittamaan SA:n sanomiin enää niin usein kuin ennen. Tärkeä projekti. Rakennan aikakonetta. Kun se on valmis, siirryn vuoteen 1970 ja sen jälkeen teen kaikkeni että Mauri Sariola saa kirjallisuuden Nobelin.

Homeboy
"Vihollinen! Tuumaakaan maata ei saa luovuttaa!" - Kapteeni_kaaos
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni Kaaos siis tulee myös? Onko hän siis eilen soittanut tms. sinulle?

Joo, vitsit oli hyviä ja Kapteeni todellakin sanoi tuonkin liittämäsi asian. Mutta en ymmärtänyt sitä silloin.
Kapteeni jos näet tämän niin älä sure: Juttelemme nämä läpi.
Sun pitäis puhua teeveeasiasta myös vanhemmillesi. He voisivat hjälpata sen hankinnassa/rahoituksessa kevyesti. Eikö!

Tai monilta varmaan löytyy pikkuteevee hyllyltä turhana?


ELO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kapteeni oli minigolfissa taas UH. Upseeri ja herrasmies. Joskus hän on myös PU. Ja joskus KU. Kännissä upseerikerholla.

TV. En viitsi vanhemmilta pyytää, eiköhän käytetyn saa jostain edullisesti.

Systerin poika aloittanut lukion. Lienee liian varhaista kysyä miten pärjää. Jos on älliä, saa myös älliä.

P.S. Mainio paikka tämä Kitinä. Popula kirjoittaa lähinnä arkisin kello 8.00.-16.00. No mitä sitä nyt vapaa-aikaa uhraamaan kitinöintiin...

Vitsi:
- Mikä se tuolla huoneessa kuorsaa?
- Toimiston Dream Team. :lol:

Homeboy
a good guy (when sleeping)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 20.08.2019 14:51 Kapteeni oli minigolfissa taas UH. Upseeri ja herrasmies. Joskus hän on myös PU. Ja joskus KU. Kännissä upseerikerholla.

TV. En viitsi vanhemmilta pyytää, eiköhän käytetyn saa jostain edullisesti.

Systerin poika aloittanut lukion. Lienee liian varhaista kysyä miten pärjää. Jos on älliä, saa myös älliä.

P.S. Mainio paikka tämä Kitinä. Popula kirjoittaa lähinnä arkisin kello 8.00.-16.00. No mitä sitä nyt vapaa-aikaa uhraamaan kitinöintiin...

Vitsi:
- Mikä se tuolla huoneessa kuorsaa?
- Toimiston Dream Team. :lol:

Homeboy
a good guy (when sleeping)
Kapteeni oli taas oma itsensä. Mukavaa, että oli pelissä enemmän kuin kaksi. Miten saataisiin vielä muutama ja jopa kaunis sukupuoli Kitinästä!?

No pyydä nyt vanhemmiltasi. Pidän sitä vähintäänkin sopivana ajatuksena. Ihmettelen kun eivät itse tarjoa.

Älli tuo älliä, se on varmaa. Tai pitää olla myös älliä siis olla olematta laiska opinnoissa.

Kuorsaamisvitsiä en ymm-.... EIKUN ymmärsin. Loistavahan tuo vitsi!


ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin