Supersunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Öö? Olisihan G-mies scorettanut noilla yökyläkeikoillaan, jos olisi vain uskaltanut.
Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Mutta kerro nyt SJP kuinka temppu tehdään, eli laaditaan miehenä scorettava deitti-ilmo. Naisillehan riittää kun ilmoittaa: täällä olisi nainen.
Itse kyllä juoksisin ja lujaa, jos tajuaisin miehen oikeasti antaneen penikselleen nimen.
Minulla ei ole tästä tietoa, mutta sinä varmaankin tunne SJP:n minua paremmin.

Ilmoittaako hän peenix-linnun nimen jo deitti-ilmossaan?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Oletko koskaan ajatellut, että asiallinen kohtelias käytös voisi menestyä ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Öö? Olisihan G-mies scorettanut noilla yökyläkeikoillaan, jos olisi vain uskaltanut.
Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Jos nainen kutsuu luokseen yökylään, niin homma on selvä. Ei siinä enempiä vinkkejä tarvita.
NuoriDaavid

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Oletko koskaan ajatellut, että asiallinen kohtelias käytös voisi menestyä ?
Sä et nyt rantapoju tajua: G-miehelle on noilla yökyläkeikoillaan lähes tuotu pillu tarjottimellä nenän eteen,mutta mies ei ole rohjennut tarttua tilaisuuteen. Ongelma on nimenomaan ollut ylikohtelias käytös.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti: Jos nainen kutsuu luokseen yökylään, niin homma on selvä. Ei siinä enempiä vinkkejä tarvita.
Ei ole noin selvää, koska tapauksissani tulin aina täältä Savosta kaukaa vaikka Hesaan, Espooseen, Ouluun tai Tampereelle. Voi laskea ihmisystävällisyydeksi sen yöpymisen. Ja senkin EHKÄ että vaativat jäämään kahdeksi yöksi kaikki neljä tapausta. Täällä kun ei koskaan ollut nettitreffinaisia sataa kilometriä lähempänä. 50 km matka Pieksämäelle oli selvempi tapaus, ja silloin siis nuoleskelinkin jo.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:

Minulla ei ole tästä tietoa, mutta sinä varmaankin tunne SJP:n minua paremmin.

Ilmoittaako hän peenix-linnun nimen jo deitti-ilmossaan?
Enpä taida tuntea, joten en osaa sanoa. En kuitenkaan usko.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sä et nyt rantapoju tajua: G-miehelle on noilla yökyläkeikoillaan lähes tuotu pillu tarjottimellä nenän eteen,mutta mies ei ole rohjennut tarttua tilaisuuteen. Ongelma on nimenomaan ollut ylikohtelias käytös.
Niin. Tätä ei moni käsitä palstakäytöksestäni johtuen. Livenä naisten kanssa keskityn katselemaan kirjahyllyään ja rapsuttamaan kotieläimiään. Puheeni on arkuudesta johtuen ylikorrektia ja vihjailematonta. Koskettaa en tietenkään uskalla enkä eleelläkään ilmaista kiinnostusta. "Jäykän oloista", valitti joku jälkeenpäin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Oletko koskaan ajatellut, että asiallinen kohtelias käytös voisi menestyä ?
Sä et nyt rantapoju tajua: G-miehelle on noilla yökyläkeikoillaan lähes tuotu pillu tarjottimellä nenän eteen,mutta mies ei ole rohjennut tarttua tilaisuuteen. Ongelma on nimenomaan ollut ylikohtelias käytös.
Totta, enhän minä oikeasti tajuakkaan G-miestä yhtään.

Mahdollisuudet olisi kun on rahaakin toteuttaa itseään, neuvot on annettu moneen kertaan, mutta mieluummin ruikuittaa nakukuvia netissä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Deleted-811

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

NuoriDaavid kirjoitti: Sä et nyt rantapoju tajua: G-miehelle on noilla yökyläkeikoillaan lähes tuotu pillu tarjottimellä nenän eteen,mutta mies ei ole rohjennut tarttua tilaisuuteen. Ongelma on nimenomaan ollut ylikohtelias käytös.
Siinä kai se vitsi onkin. Jos G-pojulle tuotaisiin naaman eteeen vanha vittu, nussisi se G-pojan puhki vaikka tämä pitäisi siveysvyötä päällä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Totta, enhän minä oikeasti tajuakkaan G-miestä yhtään.

Mahdollisuudet olisi kun on rahaakin toteuttaa itseään, neuvot on annettu moneen kertaan, mutta mieluummin ruikuittaa nakukuvia netissä.
Kuva
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: neuvot on annettu moneen kertaan, mutta mieluummin ruikuittaa nakukuvia netissä.
Tuohon lisäksi:

Kuva
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Deleted-811

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Gattaca kirjoitti: Niin. Tätä ei moni käsitä palstakäytöksestäni johtuen. Livenä naisten kanssa keskityn katselemaan kirjahyllyään ja rapsuttamaan kotieläimiään. Puheeni on arkuudesta johtuen ylikorrektia ja vihjailematonta. Koskettaa en tietenkään uskalla enkä eleelläkään ilmaista kiinnostusta. "Jäykän oloista", valitti joku jälkeenpäin.
Vastaa tolle: http://www.iskuri.net/index.php?prof=22 ... sp=1&hsp=2
SaintJohnPerse

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Netti-deittailu kannattaa joskus: Viikko sitten laitoin tylsyyksissäni "Vanhasen palstalle" profiilin. Pe kävin yhden naikkosen treffeillä. La tapasin häntää uudestaan, jolloin oli terälehtien vuoro avautua. Ihan hauska ilta!

GATTACAAAAA! TÄÄLLÄ NUSSITAAN TAAS!
Kannattaisi tästä AJ sunkin ottaa oppia. Vai onko Homma jo hoidettu?. Olit SJP:n kanssa treffeillä? Way to go!

Mutta kerro nyt SJP kuinka temppu tehdään, eli laaditaan miehenä scorettava deitti-ilmo. Naisillehan riittää kun ilmoittaa: täällä olisi nainen.
Itse asiassa minun ilmooni/(profiliini) ei otettu yhteyttä. Sanoin hei! Yhdelle kivannäköisen tytön profiilille, kirjoittelin pari meiliä silkkaa paskaa ja ehdotin olut seuraa.

Ei se ilmo vaan miten toimia treffeillä (taisin muuten hieroa jalkaa :) )
SaintJohnPerse

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta kerro nyt SJP kuinka temppu tehdään, eli laaditaan miehenä scorettava deitti-ilmo. Naisillehan riittää kun ilmoittaa: täällä olisi nainen.
Eikö tuo oli moneen kertaan valitellut "törmäävänsä aina sattumalta" kaiken maailman brain case-tytseihin. En mä lähtis kovin reteesti lemmentohtoria leikkimään, saati scoretusneuvoja jakelemaan, vaikka tuonlaisilta irtoaakin.

Korjatkaa jos olen ymmärtänyt jotain väärin.
Niin, onhan niissä naisissa jotain vikaa, jos ne minulle antavat :)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re:

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gattaca kirjoitti: 21.05.2007 9:40
NuoriDaavid kirjoitti:Öö? Olisihan G-mies scorettanut noilla yökyläkeikoillaan, jos olisi vain uskaltanut.
Mahdollista. Minä vaan en uskalla luottaa pikku vinkkeihin kuten että tissi lyödään kouraan tai toinen leipoi alastoman naisen muotoisen kakun.. jolla oli vaalea häpykolmio :roll:
Hyvästä yrityksestä huolimatta en löytänyt uusinta keskustelua aiheesta.

Älä välitä, itse olen jäänyt scorettamatta, vaikka nainen alkoi sisään päästyään riisumaan housujani :D
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Hyvin kaivettu!

Repesin ihan täysin kun näin tämän "supersunnuntain" olevan vuodelta 2007! Vittu, ne on samat jutut tänään vuonna 2019!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei edes ole..
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^^ Itse asiassa juttu josta kirjoitin on noin vuodelta 2007 joten ihan oikeaan ketjuun meni.
Vastaa Viestiin