Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: 21.08.2019 21:32 USB-piuhat ovat halpoja. Minullakin on nimenomaan pistokkeet moni kulunut, ettei info siirry. . Tosin jos virta vielä kulkee,ehkä ei ole siitä. Uusi piuha ehkä kuitenkin. Tosin naaraspuolikin laitteissa voi olla mönjästä tukossa. Joten kaivella sitä vaikka neulalla.
kokeilin eri piuhalla eikä mitään ongelmaa eli kuvat saatu ulos. Vanha piuha lensi rodeen: omituista tosiaan, kun virtaa antoi, mutta muuta sitten ei.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ihan pikkusen harmittaa, kun sovittiin tyttären kanssa, että hän hommaa liput Slipknotin keikalle ja nimenomaan permannolle. Omila töiltäni en kerkee noihin lippujen ostoihin. Hän oli vielä erikseen valjastanut pari kaveria hoitamaan liput himaan. Ei onnistunut. Tunti lipunmyynnin alkamisen jälkeen lippuja permannolle oli myynnissä tuplahintaan huuto.netissä.

En tiedä miten lipputrokarit ton tekee, mutta olen valmis suorittamaan kivuliaita tekoja jokaisen tapaamani lipputrokarin kohdalla. Eikö tohon toimintaan voi mitenkään puuttua? Muutoin kuin, että minä hommaan moskan ja käyn rikkomassa polvia?

Terveisin saatanan kiukkuinen isä ja suunnaton Slipknot fani.
Who says you need to buy a guitar?
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kreitsu kirjoitti: 30.08.2019 16:11 kokeilin eri piuhalla eikä mitään ongelmaa eli kuvat saatu ulos. Vanha piuha lensi rodeen: omituista tosiaan, kun virtaa antoi, mutta muuta sitten ei.
On olemassa myös piuhoja jotka on tarkoitettu vain virran antamisen. Kaveri tässä juuri kirosi, kun oli yrittänyt hyvän aikaa selvittää, miksi joku laite ei tunnistu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.08.2019 8:47 Väännetään nyt vielä rautalangasta; menet ottamaan "passikuvat". Marssit ne kuvat kädessä poliisille. Kerrot, että tarvitse henkilökortin. Kyllä on vaikeaa.

Mutta tietysti, jos toimintakyky on sillä tasolla, että vessankin vetäminen on ylivoimaista, ymmärrän, että tämä saattaa tuntua vaikealta. Ps. ei se ole rinnakkaistodellisuus. Olet vain rappioalkoholisti. Ei sen kummempaa.
Kylläpä sitä taas pitää nakella.
Alkoholisti olen, mutta olen vähentänyt. Sisuskumi ei silti taida kestää edes kahdeksaa pientä Karhua päivässä.

Onnittelen itseäni, että olen jaksanut pysytellä hengissä. Nyt on itsemurha-ajatukset kaukana.
Toisekseen hyvä että olen krisitilanteissa repäisyinä onnistunut hoitelemaan pakolliset asiat.

Vessaongelma siitä, että yöllä ripuloidessani menee paljon vessapaperia. Ja koska haluan takaisin nukkumaan ja tiedän että viemäripumppua tarvitsen, jätän sen työn myöhemmäksi.

Mutta siis vituttaa tässä, että Orwellilais-Kafkamaisesti jo saavutettuja oikeuksia karsitaan. Kuten että ajokortti kelpasi ennen kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta.

Kaiken huippu, että uutta lappua ei saa itse postista lunastaa ilman sitä utta henkilökorttia, vaan valtakirja jollekulle, jolla on "kuvallinen henkilötodistus" tai voimassa oleva passi. Mistä mä sellaisen bulvaanin löydän...

Tuosta on varmasti ongelmia vanhuksille, jotka jonottavat kassalle niinä harvoina tunteinä joita pankeissa enää on. Eläkettä nostaakseen tai laskuja maksaakseen. Joillakin heistä voi olla ajokortti, vanhoilla mummoilla tuskin. Vaan kuvallinen Kela-kortti. Ja kun sekään ei enää kelpaa, sama henkkarien hakuhärdelli joka raihnaalle mummollekinkin Tosin eihän heitä ihmisiksi enää lasketa.

Jaei, ei ole kuin teidän maailmassa, jossa mummotkin oppivat heti käyttämään läppäriä tai älypuhelinta... eikä heillä sellaisia edes ole.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nokkaelain kirjoitti: 30.08.2019 17:08 On olemassa myös piuhoja jotka on tarkoitettu vain virran antamisen. Kaveri tässä juuri kirosi, kun oli yrittänyt hyvän aikaa selvittää, miksi joku laite ei tunnistu.
Juups, tuolla piuhalla vaan oli aiemminkin siirtynyt kuvat hienosti läppärille, joten siksi kummastutti.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 31.08.2019 12:04
nokkaelain kirjoitti: 30.08.2019 17:08 On olemassa myös piuhoja jotka on tarkoitettu vain virran antamisen. Kaveri tässä juuri kirosi, kun oli yrittänyt hyvän aikaa selvittää, miksi joku laite ei tunnistu.
Juups, tuolla piuhalla vaan oli aiemminkin siirtynyt kuvat hienosti läppärille, joten siksi kummastutti.
Karrankin osasin neuvoa alkeistason nördäilyä!

Meinasin viestiini että "naaraspuolikin" voi laitteista tukkeutua.. minulle on yhden puhelimen ja taskunöyhdän kanssa kaynyt niin. Vältin sanomasta neulalla kaivelemisesta että se sitten hellästi ja varovasti, kuin neitsyttä korkkaisi :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minua harmittaa kun en saa oikeasti auton äyttöohjeesta selvää. Siinä ohjeessa on niin monta mallia ja sitten vielä tosi vaikeaselkoinen.
EI IKINÄ ennen ole ollut vaikeuksia!
Onko syys Arskassa vai nykyajassa vai molemmissa?

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varsinkin erään kaupallisen kanavan tapa, että juontaja lukee paperista ensin haastateltavan kommentin ja sitten pyöräytetään haastattelusta saman kommentin sisältävä pätkä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suoramainontafirma antaa tarjouksen, joka sisältää "kaiken", mutta sitten lopullisessa laskussa on kuitenkin vielä lisäksi päälle 130€ (alv 0) asiantuntijatyötä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2019 9:18 Suoramainontafirma antaa tarjouksen, joka sisältää "kaiken", mutta sitten lopullisessa laskussa on kuitenkin vielä lisäksi päälle 130€ (alv 0) asiantuntijatyötä.
Mainonnan osaaminen on kai huonoissa kantimissa Suomessa. Joten ihan hyvä kiskoa kaikkia pois :D

Ei vaan. Itse olen yrityksen kanssa törmännyt toistuvasti siihen, että mainosmyynnistä "luvataan" vaikka mitä. Koskaan ei varmaan ole tullut yli 10% ennustetuista tuloista.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään torstaina olin aikaansaava.Vein isäni perukirjan poliisilaitokselle. Ostin lisää buranaa ja närästyslääkettä. Sekä kasipaketin. Ja uuden usb-näppiksen. Kävin valokuvassa henkilökorttia varten. Heti sen jälkeen toinen poliisi soitti ja vaikutti asennoituvan positiivisesti aserikokseeni..

Himaan tultuani laitoin äitivainaani nykyään käyttämäni kännykän latautumaan. No tunnin päästä hän piippasi kuin tekstiviestissä, mutta nyt ei toimi, näytölläkin vain kuin hämähäkinseitin näköistä. Kontrollit eivät pelaa. Joten mun tarvii ostaa taas uusi kännykkä! Vaikken olemassaolevaa mitenkään kaltoin kohdellut.

Ääni pelaa, mutta Homienkin numero minulla oli vain puhelimessa, numeropalvelullakaan ei. Numeroa naputellessa näkyy vain numero kerrallaan.Ääni kuuluu vielä.

Äiteeni kännykkään vaihdoin, kun edellinen omani kieltäytyi latautumasta. Ja nyt se äiteenkin on kanttuvei.

Pitää siis ostaa vielä uusi kännykkä.

Pakkoneuroosiaikaani nuorena olisin olettanut, että olen demonisen hyökkäyksen kohteena- No tuskin, vaan liikaa sattumia aina.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Liikaa sattumia kun vanha kännykkä hajoaa? Kyllä on mystiset voimat liikkeellä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Älä nyt dissaa 24,90€ suuruista vastoinkäymistä! Tuohon hintaan kannattaa rypeä murheessa.

Nussiva rinnakkaistodellisuus vain painaisi tilaa-nappia, mutta se ei nyt ole mahdollista!
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... enrbCgtY9r
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.09.2019 22:12 ^ Älä nyt dissaa 24,90€ suuruista vastoinkäymistä! Tuohon hintaan kannattaa rypeä murheessa.

Nussiva rinnakkaistodellisuus vain painaisi tilaa-nappia, mutta se ei nyt ole mahdollista!
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... enrbCgtY9r
Hinta on moninkertainen koska murhe ja ahdistus pitää nollata karhuputkella.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Äitini Nokia 3510 alkoi bugata ja hän joutui hankkimaan uuden puhelimen. Pahat voimat varmaan liikkeellä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 05.09.2019 21:06 Liikaa sattumia kun vanha kännykkä hajoaa? Kyllä on mystiset voimat liikkeellä.
Ettei olisi sama demoni, joka aikoinaan PetriFb:n kopiokonetta riivasi? Tarkkaavaiset lukijat varmasti muistavat, miten PetriFb asiakkaan kanssa käymänsä puhelinkeskustelun aikana lausui mielessään rukouksen ja riivaaja poistui.

Nussivassa maailmassahan puhelinnumerot ja muut kontaktit ovat olleet pilvessä reilusti yli 10 vuotta, eli kännnykän katoaminen tai hajoaminen ei haittaa. Me nussiessamme vain loggaudumme uudelle kännyllä pilvipalveluun, josta kontaktit synkkautuvat automaattisesti. Tiedän, -70 luvulla ei ollut tällaista.

Itse olen päässyt vuoteen 2019 keksimälläni aikakoneella, jolla siirryn joka päivä yhden päivän eteenpäin. Itse asiassa keksin aikakoneen jo 1967, mutta se on niin hidas, että kesti yli 51 vuotta päästä vuoteen 2019.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2019 8:33 keksin aikakoneen jo 1967, mutta se on niin hidas, että kesti yli 51 vuotta päästä vuoteen 2019.
Elääkö noin vanhaksi? T. epätietoinen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 08.09.2019 5:56
James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2019 8:33 keksin aikakoneen jo 1967, mutta se on niin hidas, että kesti yli 51 vuotta päästä vuoteen 2019.
Elääkö noin vanhaksi? T. epätietoinen.
Ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fazerin liköörikonvehtipussissa olevat rommikonvehdit harmittaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

On tällä päivää oikein kaksin kappalein!

1. Vatsa kestää taas huonosti syömistä ja turpoaa palloksi about kaikesta. Rauhottuisi toki jos söisi jotain FODMAP- hommia noudattaen, mutta ei huvittaisi.

2. Sarasvuon aamulenkki oli jotenkin tympeä ja ponneton, ja kesti silti 50 min eli ihan liikaa. Tuli huijattu olo että heräsin kuudelta tätä varten, onneksi sentään tuli tehtyä se lenkki samalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Harmittaa, että menin sit kuitenkin sienimetsään. Löysin 5 suppista ja jonkun pudottaman sieniveitsen. Ja hitosti hirvikärpäsiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onko ihminen, joka heittää toistuvasta huomautuksesta huolimatta käsipaperit wc-pönttöön, urpå?

IT-alalla törmää joka lajin hiihtäjiin. Tyypin siisteystaso on jotain Gatista ylöspäin.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 11.10.2019 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tietenkin on.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

McJanne kirjoitti: 12.10.2019 16:07 Jaha, kolme viikkoa ebolassa, uudet arvot kertovat akuutihkosta paksusuolen tulehduksesta ja maksa-arvot pilvissä. Ei olis pitänyt lopettaa viinanjuomista.

Vähän hirvittää kun täti kuoli paksusuolen syöpään, mummi keuhkosyöpään ja isä vas. syd. kammion sairaalloiseen liikalaajenemiseen ja rasvamaksaan. Vainoharhan kautta kaikkiin täsmää oireet.

Kuoleekohan tähän? Oiskohan ollu Shrinkkiä ennempi.

Ite kyllä aattelin, että nyt alkaa tää jäätävä stressi muuttua psykosomaattiseksi...
Kaikki me kuollaan johonkin.

Isäsi jutut varsinkin kuulostavat siltä mikä ei varmaan aiheuta oireitasi. Rasvamaksa on suunnilleen yhdellä viidestä, ja kitinässä varmaan useammalla (obs. ikä huomioitu.)

Syöpä olisi pitkällä ennen kuin antaisi oireita.

En ole lääkäri, joten en kommentoi enempää. Itselläni on vatsaoireet aina tulkittu psykosomaattisiksi. Sappihapporipulissa yöllä on aina mukava miettiä, että tämä on psykosomaattista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suolistosyöpä voi kyllä oireilla jo melko varhainkin, varsinkin jos kasvain on haavainen. Muistaakseni Mc on jossain kohtaa ottanut kuppia ihan asiakseen, voi olla että maksan lähtötaso ei ole ollut luokkaa urheileva nelikymppinen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin