Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 12.01.2020 18:37
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.01.2020 18:31Murhalla saa yhden, sarjamurhalla jonon naikkosia.
Johan tuo oli Madsenillekkin ainakin neljäs.
Anteeksi. Olen ensi kerralla täsmällisempi näissä kevyissä läpissäni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a ... b26912df9b

"Lahden maailmancupia laskematta Suomen hiihtotähdet kilpailevat kotimaassa kaukana kaikesta. Ollaan Kuusamossa, Keuruulla, Rovaniemellä, Muoniossa, Vöyrillä, Jämijärvellä, Ylitorniolla, Ristijärvellä, Pyhäjärvellä ja Imatralla."

Talviurheilu sinänsä kiinnostaa kuin kivet. Mutta "kaukana kaikesta"? Olisiko hiukan Helsinki-keskeistä, jos on erikoista että hiihdetään siellä missä on joskus luntakin. /:)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiihdetään siellä, missä jotakuta kiinnostaa hikilankkuilu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 14.01.2020 22:27 Hiihdetään siellä, missä jotakuta kiinnostaa hikilankkuilu.
Ei siellä asu ketään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 14.01.2020 22:54
Bluntly kirjoitti: 14.01.2020 22:27 Hiihdetään siellä, missä jotakuta kiinnostaa hikilankkuilu.
Ei siellä asu ketään.
Pari samanlaista talvea vielä, niin voidaan kysyä: "Mikä hiihto on, joku jälkiruoka?"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ justiin bongasin espoon puistossa tuoreet cyclocross-kisan urat. Lajit vaihtuu.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Joskus urpomenneisyydessä jääpallon ulkojäämatseissa oli tuhansia katsojia. Nykyään nolla. Kaikki sukset voidaan työntää jätepuristimeen, paitsi vesisukset.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vieläkö jääpalloa pelataan? Eikös se aikoinaan ollut urheiluruudussa? Onko urheiluruutua enää?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ eos. En oo kattonu telkkaria 90-luvun jälkeen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Marin halusi, että hänet kuvataan kuin miespoliitikot
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006378489.html

Miehet kuulemma kuvataan suoraan edestä ja naiset toisella tavalla.

Mahtaisiko tuo johtua siitä, että miesten kuvissa halutaan korostaa miesmäiiä piirteitä, eli leveitä harteita? Naisten kohdalla taas halutaan tuoda esiin naismaisia piirteitä, kuten vartalon kaaria.

Mutta mitä etua sillä sitten saavutetaan, että nainen kuvataan suoraan edestä ja mies sitten töröttelee huulia pylly pitkällä? Kuka helvetti tuollaisia kuvia halua katsella? Miksi se on joku arvo, että joku asia tehdään 'kuten miehet'? Tai no, kuskoon naiset seisovilteen jos haluavat. Ja miehimykset voivat kusta istuen, jos haluavat.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ongelmahan on se, että valtion velkaa ei ole kuin 100 miljardia. Jos velkaa olisi 1000 miljardia, olisi akuutimpaa keskittyä oikeisiin ongelmiin.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Noh. Jos olet kuvattavana, saat tietysti päättää, missä
asennossa olet. Eli en kyllä pysty tässä Marinia paheksumaan. Omastakin mielestäni aivan hyvä päätös kieltäytyä poseeraamasta olan yli kuikuillen. Olisi pääministerin arvovaltaa alentavaa.

Monellakaan poliitikolla ei ole munaa tai munasarjaa kieltäytyä typeristä poseerauksista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2020 9:32 ^^Noh. Jos olet kuvattavana, saat tietysti päättää, missä
asennossa olet. Eli en kyllä pysty tässä Marinia paheksumaan. Omastakin mielestäni aivan hyvä päätös kieltäytyä poseeraamasta olan yli kuikuillen. Olisi pääministerin arvovaltaa alentavaa.

Monellakaan poliitikolla ei ole munaa tai munasarjaa kieltäytyä typeristä poseerauksista.
Marinilla on munaa enemmän kuin suurella osaa miespoliitikkoja. Monelle se on kova paikka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juu. Muistetaan esim. Stubbin Duudsonien maalitauluna oleminen tai Urpilaisen verkkosukat. Suurin osa poliitikoista ei pysty kieltäytymään vaan tekee itsestään pellen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 21.01.2020 11:08
Marinilla on munaa enemmän kuin suurella osaa miespoliitikkoja. Monelle se on kova paikka.
Jospa tehdään arvio sitten tulosten perusteella. Toivon Marinin olevan rubiininpunainen Toteuttaja, mutta enemmän on näkynyt hämmentävää sukupuolen korostusta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2020 9:32 ^^Noh. Jos olet kuvattavana, saat tietysti päättää, missä
asennossa olet. Eli en kyllä pysty tässä Marinia paheksumaan.
Jokainen päättäköön asentonsa, mutta onhan se pääministeriltä vähän hassua tulla asiasta julkisuuteen sukupuolikärjellä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Ei kai Marin mitenkään itse tuonut esiin tätä asiaa, vaan toimittaja päätti avata juttunsa tällä anekdootilla? Mutta olenko mä jotenkin sukupuolisesti epäsensitiivinen, kun pidin Urpilaisen verkkosukkatouhua selkeänä virhearviointina hänen puoleltaan, kuvaussessiona, josta olisi pitänyt kieltäytyä, mutta Stubbin shortseista tai tikkatauluilusta en oikein keksi paheksuttavaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:19 ^ Ei kai Marin mitenkään itse tuonut esiin tätä asiaa, vaan toimittaja päätti avata juttunsa tällä anekdootilla?
Muistaakseni luin, että nimenomaan marin oli kiinnittänyt asentoihin huomiota ja hän tämän toi esiin. Jos marin ei puhunut mitään, niin mistä toimittaja tiesi?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:19 Stubbin tikkatauluilusta en oikein keksi paheksuttavaa?
Ainakin vastustajat käyttivät sitä häntä vastaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:19 Mutta olenko mä jotenkin sukupuolisesti epäsensitiivinen, kun pidin Urpilaisen verkkosukkatouhua selkeänä virhearviointina hänen puoleltaan, kuvaussessiona, josta olisi pitänyt kieltäytyä, mutta Stubbin shortseista tai tikkatauluilusta en oikein keksi paheksuttavaa?
Minusta ministerin ei kannata lähteä pelleilyihin mukaan. Vaalikampanjan aikana sitten on eri juttu.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En kyllä nyt ymmärrä miksi Marinia pitäisi kritisoida siitä, ettei hän halunnut suostua toimittajien ehdottamiin poseerauksiin. Kyllä minäkin itse päätän, miten haluan valokuvassa olla ellen sitten ole maksamassa jollekin ammattilaiselle siitä, että hän kertoo miten näytän paremmalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 21.01.2020 14:27
urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:19 ^ Ei kai Marin mitenkään itse tuonut esiin tätä asiaa, vaan toimittaja päätti avata juttunsa tällä anekdootilla?
Muistaakseni luin, että nimenomaan marin oli kiinnittänyt asentoihin huomiota ja hän tämän toi esiin. Jos marin ei puhunut mitään, niin mistä toimittaja tiesi?
Jomman kumman meistä pitää kyllä lukea juttu uudestaan ja tarkistaa asia, koska minä taas muistaakseni luin, että toimittaja kertoo Marinin henkilökuvansa aluksi anekdootin siitä, että kun lehden kuvaaja halusi ottaa juttua varten kuvia, Marin kieltäytyi ehdotetusta poseerauksesta sanoen, että ei miespoliitikkoakaan koskaan pyydettäisi siten poseeraamaan. Oli kai ihan toimittajan valinta nostaa tämä asia juttuunsa? Voisi jopa ajatella, että toimittaja "halusi tulla julkisuuteen sukupuolikärjellä", kun taas Marin, kieltäytymällä tyttöposeerauksesta, nimenomaan halusi välttää tätä kärkeä ja esiintyä kuin kuka tahansa pääministeri, jotka yleensä ovat keski-ikäisiä miehiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2020 14:28
urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:19 Stubbin tikkatauluilusta en oikein keksi paheksuttavaa?
Ainakin vastustajat käyttivät sitä häntä vastaan.
No joo, toki noin. Mutta tarkoitin, että minusta tämä oli ihan tyhjästä haettu paheksunta, koska vain haluttiin joku syy paheksua Stubbia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:40 Marin, kieltäytymällä tyttöposeerauksesta, nimenomaan halusi välttää tätä kärkeä ja esiintyä kuin kuka tahansa pääministeri, jotka yleensä ovat keski-ikäisiä miehiä.
Paskat. Eipä näy miespoliitikon lyhyttä tukkaa tai pukua. Piti vaan tehdä numero.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 21.01.2020 14:40 Jomman kumman meistä pitää kyllä lukea juttu uudestaan ja tarkistaa asia, koska minä taas muistaakseni luin, että toimittaja kertoo Marinin henkilökuvansa aluksi anekdootin siitä, että kun lehden kuvaaja halusi ottaa juttua varten kuvia, Marin kieltäytyi ehdotetusta poseerauksesta sanoen, että ei miespoliitikkoakaan koskaan pyydettäisi siten poseeraamaan. Oli kai ihan toimittajan valinta nostaa tämä asia juttuunsa? Voisi jopa ajatella, että toimittaja "halusi tulla julkisuuteen sukupuolikärjellä", kun taas Marin, kieltäytymällä tyttöposeerauksesta, nimenomaan halusi välttää tätä kärkeä ja esiintyä kuin kuka tahansa pääministeri, jotka yleensä ovat keski-ikäisiä miehiä.
Hieman ihmetyttää, että miksi se, että tehdään niin kuin miesten kanssa yleensä tehdään, olisi jotenkin parempi vaihtoehto ja tavoiteltava tila. Mun silmään yleensä näyttää, että naiset osaa olla rennommin kuvissa ja poseeraa paremmin ja keskivertomiehellä olisi paljon opittavaa valokuvattavanaolosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin