Koronavirus
-
- Kitisijä
Koronavirus
Jaahas. Taidetaan mennä täälläkin muutaman viikon sisällä lukitukseen. Pitäisköhän sitä lähteä ostoksille ruokavarastojen suhteen. Toki varmaan turhaa, mutta eipä
sitten tarvitse tapella kaupassa, jos tilanne akutisoituu.
sitten tarvitse tapella kaupassa, jos tilanne akutisoituu.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Re: Koronavirus
No ei ainakaan haittaa ole jos kämpässä on varastot, ihan muidenkin seikkojen takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mä epäilen että koko korona on jalkapallojumalien juoni sen varmistamiseksi, että Suomea ei nähdä EM-kisoissa. Mut joo, mullekin tuli mieleen, että kai sitä täytyy vähän hamstrata, vaikka siinä vähän pelokkaaksi persuksi itsensä tunteekin. Sinänsä olisi varmaan järkevää lukita ennemmin kuin myöhemmin, ettei tukita terveydenhoitoa. Eiks nyt olla tulossa vähän sille kannalle, että eiköhän tämä aika laajalle osalle väestöä leviä ennemmin tai myöhemmin, jolloin terveydenhoitokapasiteetin takia ruuhkaa voisi koettaa vähän venyttää ajallisesti?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Juu
Tässä kuvassa on koko lukituksien idea. Vaikka area under the curve on sama, käyrän muoto vaikuttaa kokonaiskuolleisuuteen. Esim. Italiassa mennään tuolla terävällä käppyrällä.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Keskiverto keski-ikäisen ei tarvitse hamstrata mitään. Keskivartalosta kun löytyy sen verran blubberia, että kolmen viikon vesipaasto tekisi kaikille vaan hyvää. Kolmen viikon päästä voi sitten syödä sen 72 tunnin varavaraston jota martat suosittelevat kotona pidettävän alvariinsa. Hyvää juomahalua.
The poetry isn't any good, it promotes hatred. On the other hand, old music is mostly about love and sadness.
-
- Kitisijä
Papupurkkien viimeiset käyttöpäivät akselilla 2017/2018. No muutenkin mentävä kauppaan kun paskapaperi lopussa.
Sitten voikin lähteä salille sivelemään muiden nuolemia tankoja. Ja ensiviikolla viikkarin buffaan (taidan peruuttaa lähtemisen).
Tuli juuri ukaasi tehdä enemmän etäpäiviä, olinkin tänään moisella parin viikon tauon jälkeen. Toisaalta jos muut pitää etäpäiviä niin voin olla yksin toimistolla, käyttäen ilmaista kahvia ja vessapaperia.
Sitten voikin lähteä salille sivelemään muiden nuolemia tankoja. Ja ensiviikolla viikkarin buffaan (taidan peruuttaa lähtemisen).
Tuli juuri ukaasi tehdä enemmän etäpäiviä, olinkin tänään moisella parin viikon tauon jälkeen. Toisaalta jos muut pitää etäpäiviä niin voin olla yksin toimistolla, käyttäen ilmaista kahvia ja vessapaperia.
-
- Kitisijä
Näkkäriä, muita kuivatuotteita, säilykkeitä? Varmaan pakasteita myös.
Vettä ei periaatteessa pitäisi olla tarpeen ostaa. Kyllä hanasta vettä tulee, ellei ihan zombie apocalypse ole.
Vähän nolottaa tällaisia kirjoitella, mutta täytyy ymmärtää, että evoluutio on aivot näin ohjelmoinut. Vuoden päästä voi sitten viedä hätävaraston roskikseen...
Vettä ei periaatteessa pitäisi olla tarpeen ostaa. Kyllä hanasta vettä tulee, ellei ihan zombie apocalypse ole.
Vähän nolottaa tällaisia kirjoitella, mutta täytyy ymmärtää, että evoluutio on aivot näin ohjelmoinut. Vuoden päästä voi sitten viedä hätävaraston roskikseen...
-
- Kitisijä
^ En oikein ymmärrä, miten hätävarasi joutuu heittämään roskiin. Eikö sitä voi missään vaiheessa muka syödä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Juu, jos on riittävän noheva ja hätävara ei unohdu komeroonYlermi Ylihankala kirjoitti: ↑11.03.2020 12:31 ^ En oikein ymmärrä, miten hätävarasi joutuu heittämään roskiin. Eikö sitä voi missään vaiheessa muka syödä?
Kyllähän ne säilykkeet ainakin säilyvät vuosia..
-
- Kitisijä
Ostat sellaisia hätävaratuotteita, mitä tulee edes jotenkin säännöllisesti käytettyä, niin ei pitäis ainakaan iso hävikki tulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mä ajattelin, että ostan samaa kuin muutenkin, mutta vähän enemmän. Siirrän varastoa pienessä määrin kaupasta kotiin. Siis ei mitään nötkött-tölkkejä, vaan ostokset kerralla noin viiden päivän tarpeiksi, ei yhden-kahden.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Hanhenmaksaa ja punaviiniä
-
- Kitisijä
Molempia on kotona useammin kappalein!
-
- Kitisijä
Olutta. Hyvä olut suojaa coronalta.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kannattaa juoda vain raakaa viinaa.
Koronavirus voi elää kuntosalin laitteessa tai buffetlounaan kauhassa jopa yhdeksän päivää – se kuolee saunalla, viinalla ja saippualla
Koronavirus voi elää kuntosalin laitteessa tai buffetlounaan kauhassa jopa yhdeksän päivää – se kuolee saunalla, viinalla ja saippualla
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Sain Helsingin viimeiset kappaleet tätä: https://www.hs.fi/ruoka/art-2000006418509.html
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tuli myös ukaasi, että konetta on kanniskeltava aina mukana.
Ja firman konsultantit ei pääse kaikille asiakkaille työpisteelleen.
Ja firman konsultantit ei pääse kaikille asiakkaille työpisteelleen.
-
- Kitisijä
No, en ole vielä itse kokeillut. Kyllä kai useimmat nuoret bordeaux't ovat aika kireän tanniinisia ja vaativat sopivaa ruokaa (punaista lihaa korkeintaan mediumina?) kumppanikseen, vaikka tämän merlot'na kai pitäisi pehmeämmästä päästä olla? Mä olen viime vuosina ei-eurooppalaisten viinien hillomaisuuteen tottuneena kokenut monet perinteisemmän tyylin ranskalaisen kitkeryyden ja karvauden jopa melkein raikkautena, ja odotukset ovat kovat tämänkin suhteen. Erityisesti, kun olen ennenkin mennyt saman tyypin bordeaux-suositusten perässä: viewtopic.php?f=14&t=9397&p=617097&hili ... en#p617097McJanne kirjoitti: ↑11.03.2020 14:16Toi on ihan jäätävää paskaa, kitkerää ja karvasta.urpiainen kirjoitti: ↑11.03.2020 13:06Sain Helsingin viimeiset kappaleet tätä: https://www.hs.fi/ruoka/art-2000006418509.html
-
- Kitisijä
^ Äijä tiputtelee kyllä hyvin viinisettiä. Osa palstattarista voi hyvinkin olla lähellä orgasmia.
-
- Kitisijä
Mistä palstattarista? Tänne kirjoittaa tyyliin 6 karvapyllyä ja karvaton turska.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑11.03.2020 15:08 ^ Äijä tiputtelee kyllä hyvin viinisettiä. Osa palstattarista voi hyvinkin olla lähellä orgasmia.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Tuo epätarkkuus piti vain hyväksyä, jotta viestini oli ylipäätään elinkelpoinen.So Hard kirjoitti: ↑11.03.2020 15:58Mistä palstattarista? Tänne kirjoittaa tyyliin 6 karvapyllyä ja karvaton turska.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑11.03.2020 15:08 ^ Äijä tiputtelee kyllä hyvin viinisettiä. Osa palstattarista voi hyvinkin olla lähellä orgasmia.
-
- Kitisijä
Onneksi on hyviä juomia niin ei tarvitse mitään viiniä lipitellä.