Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 20.09.2019 13:30 Kaverin vaimon perusteella sanoisin, että mä en kestäisi olla suhteessa loogiseen ajatteluun kykenemättömän henkilön kanssa.
Joidenkin ihmisten sisäinen logiikka on toisenlainen. Siis omiin lainalaisuuksiinsa perustuvaa, kuten uskomuksiin tai tuntemuksiin faktojen sijasta. Tosin ilmeisesti suurin osa ihmisistä joka tapauksessa ohittaa faktat tai vääristelee ne mielessään toisen sisältöisiksi, joten suurin osa meistä ei ole lainkaan loogisia - paitsi omasta mielestään.

Itse en kykenisi parisuhteeseen esim. syvästi uskovaisen henkilön kanssa, koska minun on vaikea tajuta miten kukaan aikuinen uskoo mielikuvitusolentoihin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Silloin kun minä olin vielä nuori ja notkea, niin Tinderissä ei etsitty elämänkumppania. Ajat ovat muuttuneet.
Who says you need to buy a guitar?
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 20.09.2019 9:29 Aika harvoin näkee pariskuntia joissa toinen on älykäs ja toinen täysi urpo.
Työkaverini on todella älykäs (siis verrattuna esim. itseeni.) Hän ei nuorempana saanut p... ^H^H osannut lähestyä naisia. Tyttöystävä nukkui kaikki päivät ongelmiensa takia ja tuli aina riitaa siitä että häntä pitäisi "viihdyttää" yöllä. Työkaveri totesi että pitää valita joko työ tai tyttöystävä (ja jälkimmäinen tuli niin kalliiksi, ettei työstä voi luopua :D )
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Ja en siis tavannut toista osapuolta. Älykkyydestä en voi sanoa mitään, mutta vaikealta ihmiseltä kuulosti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmeisesti Tinderiä ei voi enää "resetoida". No onhan noita muitakin yksinpelejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 25.09.2019 13:01 Ilmeisesti Tinderiä ei voi enää "resetoida". No onhan noita muitakin yksinpelejä.
Uudet tunnarit niin eikö se resetoidu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Oma Tinder-käyttäytymiseni vähän mietityttää (en siellä käynytkään viikkoihin, mutta viihteenä nyt selailin.)

Useimmista näkee heti että olisin väärä. Jäljellä olevista 90% ohitan vaikka sen perusteella, että liian kaunis. Sitten on muutamia joilla on aivan hirveä kuva itsestään.Lopuista kolmesta jollakulla on koira tai muuta yhtä kamalaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman vuoden empiirisellä tinderkokemuksella (ja huonolla muistilla) tindernaisten yleisin ammatti on yksityisyrittäjä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mua aina ärsyttää, kun sanotaan jonkun ammatin olevan yksityisyrittäjä. Ei se ole ammattinimike.
Jos yksityisyrittäjä toimii kukkakauppiaana, hän on kukkakauppias. Jos hän toimii lääkärinä, hän on lääkäri.

Yksityisyrittäjä on tulonsaajaluokka.

Suomen yleisin ammattinimike on kait myyjä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.12.2019 10:53 Mua aina ärsyttää, kun sanotaan jonkun ammatin olevan yksityisyrittäjä. Ei se ole ammattinimike.
Jos yksityisyrittäjä toimii kukkakauppiaana, hän on kukkakauppias. Jos hän toimii lääkärinä, hän on lääkäri.

Yksityisyrittäjä on tulonsaajaluokka.

Suomen yleisin ammattinimike on kait myyjä.
Ei kai kukaan väitä ammattinsa olevan yksityisyrittäjä. Jossain Tinderissä ei välttämättä haluta vain kertoa itsestään liikaa tuntemattomille, mikä on ihan tervettä.

Yksityisyrittäjä ei muuten edes ole mielestäni tulonsaajaluokka, vaan enemmäkin liiketoiminnan harjoittamisen muoto, sikäli kun se ymmärretään synonyymiksi yksityiselle elinkeinonharjoittajalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eiköhän se ole niin, että nuo kaikenmaailman parturikampaajat, kynsiteknikot ja joogaohjaajat pitää entrepreneuria parempana tekstinä kuin todellisuutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tulee nyt haitaksi asti matcheja, kun en ole pariin kuukauten känyt, vaikka laitan 99% kuvista rastia (en siins kännykällä.)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 15.02.2020 16:18 Tulee nyt haitaksi asti matcheja, kun en ole pariin kuukauten känyt, vaikka laitan 99% kuvista rastia (en siins kännykällä.)
Minkänäköinen emäntä sinua miellyttää?

Kylmännäköisestä violetista Justiinasta söpöseen vaaleaan tyttöön on haitari!

Tai mikä sulla nyt haitari on?

HELMIARSKAN MANIFESTI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilen tuota kolmen kuukauden taukoa, jos saisi pojot nollattua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 17.02.2020 9:07
nokkaelain kirjoitti: 15.02.2020 16:18 Tulee nyt haitaksi asti matcheja, kun en ole pariin kuukauten känyt, vaikka laitan 99% kuvista rastia (en siins kännykällä.)
Minkänäköinen emäntä sinua miellyttää?

Kylmännäköisestä violetista Justiinasta söpöseen vaaleaan tyttöön on haitari!

Tai mikä sulla nyt haitari on?
En harrasta hanuria.

Ihan tavallisen näköinen nainen kiinnostaisi. Nuorena ja tyhmämänä olisin varmaan laittanut vaatimuslistaan "akateeminen", mutta kityssäkin oppi tuntemaan muitakin.

Mutta yhdelle itse asiassa kommentoin, että kuvaus oli sinänsä kiinnostava, mutta kuvasta näkyy, ettei hän varmaan olisi kiinnostunut. (Ja match syntyi koska työkaverini ei malttanut afterworkissa olla sohimatta.)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Itsehän olen pelannut Tinderiä ainoastaan Hard - modella, eli suoraan mainitsee olevansa naimisissa ja hakee sivu-tyttöä hauskanpitoon luvan kanssa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tuo on easy-mode.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tauon jälkeen taas aktivoin tilini ja yllättäin heti tärppäs yks hunksi. Niin eikös sillä oo joku fakin jalkafetissi. En ehkä yhtään jaksais!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Älä pese jalkojasi. Ei kai se hullu ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitäs haittaa siitä jalkafetissistä on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.05.2020 16:16 Mitäs haittaa siitä jalkafetissistä on?
Ei varmaankaan mitään. Mun tuskastuminen oli nyt lähinnä sitä, että eikö vois nyt vaan osua kohdalle joku, jolla ei olis jotain ässää hihassa. Mut ilmeisesti se on mahdotonta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Renault-mies skoraa parhaiten kruisailemalla kartsalla!
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 31.05.2020 16:49
So Hard kirjoitti: 31.05.2020 14:13 Renault-mies skoraa parhaiten kruisailemalla kartsalla!
Livenä kyllä parhaiten. Tuo parikymppinen olisi kyllä ok, mutta hänellä on huolestuttavia tulevaisuudensuunnitelmia. Oikeustiede. Eivätkös kaikki oikeutieteilijät ole kuivakkaita riidanhaastajia vai miten se meni? :)
Kyllä. Älä missään tapauksessa sekaannu.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minkä ikäinen on yli-ikäinen Tinderiin?

Jos liian vanha laittaa kuvan niin eihän siellä käyttäjissäkään ole vanhoja, jotka voisivat olla kiinnostuneita?

Minä tuhosin Tinderin kun löysin parisuhteen.

KESÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin