Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 15.06.2020 14:56 Lauttasaaressa on myös aika hauskoja suoraan meren rannalla. Tosin ne kai eivät tarkkaan ottaen ole siirtolapuutarhamökkejä tuossa Yllen selvittämässä muodossa, vaan alun perin kaupungin/poliisin/HKL:n ties minkä työntekijöille tarjolla olleita kesämajoja/mökkejä, olikohan siellä joku sotaveteraanien mökkialuekin tai jotain. Ei varmaan olisi mun juttu, mutta kyllä mä tavallaan viehätyksen ymmärrän ilman sitä puutarhamahdollisuuttakin.
Tuolla Larussahan äitimuorinkin mökki on. Hän omistaa mökin, kaupunki tontin (jos muistan oikein) ja hän maksaa vuokraa siitä tontista. Minun aktiviteettini siellä on yleensä pihakeinussa istuskelu, keskarin juominen, syöminen ja juttelu mamin kanssa. :dream:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: 17.06.2020 13:00 Minun aktiviteettini siellä on yleensä pihakeinussa istuskelu, keskarin juominen, syöminen ja juttelu mamin kanssa. :dream:
Mun mielestä tässä on kesähommat kyllä kohdallaan!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuulostaa munkin mielestäni erinomaiselta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 17.06.2020 13:00

Tuolla Larussahan äitimuorinkin mökki on. Hän omistaa mökin, kaupunki tontin (jos muistan oikein) ja hän maksaa vuokraa siitä tontista
Taitaa kaikki siirtolapuutarhamökit olla tosiaan kaupungin mailla. Onko noissa itselle rajattua pihapiiriä? Eli esim. pensasaitaa, jonka sisäpuolella muut eivät "saa" tulla?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aah, Lauttiksen rannat! Pyöräilin sinne ja siellä usein silloin joskus, kun vielä Suomessa asuttiin. En muista enää, miten tarkasti siellä oli piharajoja laitettu. Mielestäni osassa ei juuri aitoja ollut. Sen sijaan mm. Talissa on kaikilla aidotetut pihat. Samoin muistaakseni Kumpulassa. Talin siirtolapuutarhassa on ainakin joskus järjestetty jopa juhannustanssit. En ole todellakaan tansseissa käynyt, mutta kesäpäivää ja -iltaa olen istunut (eli ryypiskellyt) ystäväni kanssa erään toisen ystävän siirtolapuutarhamökissä ja sen pihalla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Puutarha-aidalla rajattu mökin piha meren rannalla kuulostaisi mulle oikein erinomaiselta järjestelyltä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.06.2020 13:55
Homeboy65 kirjoitti: 17.06.2020 13:00

Tuolla Larussahan äitimuorinkin mökki on. Hän omistaa mökin, kaupunki tontin (jos muistan oikein) ja hän maksaa vuokraa siitä tontista
Taitaa kaikki siirtolapuutarhamökit olla tosiaan kaupungin mailla. Onko noissa itselle rajattua pihapiiriä? Eli esim. pensasaitaa, jonka sisäpuolella muut eivät "saa" tulla?
Kyllä on. Jokaisella on oma tonttinsa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

EN VOI kun olla iloinen, että olette kirjoittaneet erittäin hyviä kannanottoja ja vastauksia. Kiitos!! :) :h:

Samalla mietin, että pitääkö minun vastata niihin, koska tämä on varmat vastaukset-ketju. Mutta katson vielä läpi ja vastaan ketjun pääisäntänä, jos ajattelua tai kommentointia minulta löytyy!

Kiinnostavia juttuja paljon ja palstani pitää asiasta :D

Kesäarska on ollut ihmeen laiska kirjoittamaan, mutta kirjoitin jo ilmoitusketjussa, että mitään syytä kirjoittamattomuudelleni ei ole.
Olisiko kuitenkin kesän menot ja tapahtumat. On se niinkin.

Siirtolapuutarhamökit ovat kyllä aika kummajainen meidän systeemissä. En osaa ottaa kantaa puolesta enkä vastaan. Minulle riittää kulkea ja ihailla merta ja käydä useasti oikealla mökillä. Olen meri-ihminen enkä oikeastaan mökki-ihminen. Mutta ennenkaikkea olen mukava ihminen.
Mutta lopetan puheet itsestäni, ettei mene ärsyttäväksi.
Lopetan säästä keskusteluun: Kesä on ihana ja hieno kesäsää erittäin mukava asia! Siitä voimme olla yhtä mieltä ja tehdä vaikka yhteiskoronahalit!


KESÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vuorokausirytmi nyt kunnossa joten voisi mennä pian sinne siirtolapuutarhamökille. :idea:
Paalutilanne myös hyvä joten pitäisi tehdä hankintoja: uusi tuoli, lamppu kylppäriin ja leivänpaahdin ainakin.

Vitsi:
Homeboy tapaa sisarenpojan.
- Mitä sinä rupeat tekemään kun olet yhtä iso kuin minä?
- Laihduttamaan. :lol:

Päivän sananvaihto:
Kapteeni Kaaos: Tajuatko mitä tarkoittaa maanpuolustus?!
Homeboy: Minulla on tässä pussissa 200 grammaa maata. Minä puolustan sitä.
Kapteeni Kaaos: Vitun Spede... :roll:

Homeboy
a friend of earth
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomenna sitten siirtolapuutarhamökille.

Levyostoksia:
Santana: Acapulco sunrise (kokoelma)

Fiktiivinen tarina:
Huippukokous 3

Kahvilassa paikalla Homeboy ja Arska. Urpiainen saapuu paikalle.

urpiainen: Hei, anteeksi että olen myöhässä.
Homeboy: Ei se mitään.
urpiainen: Bussi oli myöhässä...
Homeboy: Säästä selitykset. Voisitko sen sijaan kertoa mitä on oikeus?
urpiainen: Kyllä. Oikeus on perusolemukseltaan eetillinen käsite, joka yleistajuisessa luulossa harhaotteisesti esiintyy ennakoituna pysyväisenä ohjearviointina, mutta jonka velvoittava ohjenuoraisuus itse asiassa ei ole status quo, vaan siveellisen velvoituksen suhde oikeudelliseen velvoitukseen riippuu asioista, joissa subjektiivisen mielteen pätevyyden voi asettaa kyseenalaiseksi objektiivisten vaikutteiden tarkoituksenmukaisuus, joten inhimilliseen perusluontoon perustuvaksi otaksutun oikeuden eroavaisuus käytännöllisyyskvaliteetin objektiivisistä synteeseistä, joissa asiallisuusarvojen tulkinnan määrää oikeusyhteisyyden puutteessa kulloinkin määriteltävä suhdannepitoinen velvoitesuuntaus...
Homeboy: Kiitos riittää. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Voisitko vastata vielä erääseen teologiseen kysymykseen?
urpiainen: Kyllä.
Homeboy: Minkä virheen veljekset tekivät kun myivät Joosefin?
urpiainen: Myivät liian halvalla.
Homeboy: Liian halvalla?!
urpiainen: 10 denaaria - se ei ole euroissa paljon mitään.
Homeboy: Minä kun luulin että sinä olet jonkin sortin radikaali...olet ilmeisesti muuttanut mielipiteitäsi?
urpiainen: Kyllä. Nykyään olen sitä mieltä että Juudaksen saamat 30 hopearahaa eivät olleet kavallusrahoja vaan - konsulttipalkkio.
Arska: Viisas mies puhuu täällä viisaita. Mutta sinähän et ole vielä tilannut mitään, urpsu.
urpiainen: No. Kuppi teetä ja pari lihapasteijaa "tuulensuojaan" olisi kyllä paikallaan.

Homeboy
a sage man
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 24.06.2020 9:47 Huomenna sitten siirtolapuutarhamökille.

Levyostoksia:
Santana: Acapulco sunrise (kokoelma)

Fiktiivinen tarina:
Huippukokous 3

Kahvilassa paikalla Homeboy ja Arska. Urpiainen saapuu paikalle.

urpiainen: Hei, anteeksi että olen myöhässä.
Homeboy: Ei se mitään.
urpiainen: Bussi oli myöhässä...
Homeboy: Säästä selitykset. Voisitko sen sijaan kertoa mitä on oikeus?
urpiainen: Kyllä. Oikeus on perusolemukseltaan eetillinen käsite, joka yleistajuisessa luulossa harhaotteisesti esiintyy ennakoituna pysyväisenä ohjearviointina, mutta jonka velvoittava ohjenuoraisuus itse asiassa ei ole status quo, vaan siveellisen velvoituksen suhde oikeudelliseen velvoitukseen riippuu asioista, joissa subjektiivisen mielteen pätevyyden voi asettaa kyseenalaiseksi objektiivisten vaikutteiden tarkoituksenmukaisuus, joten inhimilliseen perusluontoon perustuvaksi otaksutun oikeuden eroavaisuus käytännöllisyyskvaliteetin objektiivisistä synteeseistä, joissa asiallisuusarvojen tulkinnan määrää oikeusyhteisyyden puutteessa kulloinkin määriteltävä suhdannepitoinen velvoitesuuntaus...
Homeboy: Kiitos riittää. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Voisitko vastata vielä erääseen teologiseen kysymykseen?
urpiainen: Kyllä.
Homeboy: Minkä virheen veljekset tekivät kun myivät Joosefin?
urpiainen: Myivät liian halvalla.
Homeboy: Liian halvalla?!
urpiainen: 10 denaaria - se ei ole euroissa paljon mitään.
Homeboy: Minä kun luulin että sinä olet jonkin sortin radikaali...olet ilmeisesti muuttanut mielipiteitäsi?
urpiainen: Kyllä. Nykyään olen sitä mieltä että Juudaksen saamat 30 hopearahaa eivät olleet kavallusrahoja vaan - konsulttipalkkio.
Arska: Viisas mies puhuu täällä viisaita. Mutta sinähän et ole vielä tilannut mitään, urpsu.
urpiainen: No. Kuppi teetä ja pari lihapasteijaa "tuulensuojaan" olisi kyllä paikallaan.

Homeboy
a sage man
Ihan mukava ja kiitos Homeelle kirjoituksesta. Nyt pitää Kesän olla maksimaalisen diplomaattinen:
Sanotaan näin keveästi, että tosielämän kohtaaminen ei sujuisi näin ja näillä roolisuorituksilla :D

Urpiaisen viimeinen kommentti on kyllä loistava. Minä jäisin jäljelle kahden Homeboyn kanssa! :shock:

Keveänmukavasti näin sanoen...


SUVIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen nyt yhden kerran käynyt sillä siirtolapuutarhamökillä. Huomenna menen toisen kerran. Vuorokausirytmi kunnossa. Paalutilanne aika hyvä. Vaasan kaveri (herra P) veti herneen nenään puhelinkeskustelussa kolme päivää sitten eikä ole vastannut puhelimeen.

Levyostoksia:
Various artists: Krokotiilirock
(Muska, Freeman, Hector jne. Sopii röpöttämisen soundtrackiksi) :beer:
Lisäksi kirjaston kierrätyshyllystä: Suomen Talvisota 1939 - 1940: Underground-rock (klassikko)

Vitsi:
- Tapani Kansa. Olet nyt menossa kiertueelle Ruotsiin?
- Kyllä. Toisella taiteilijanimellä.
- Millä toisella?
- Staffan Folk. :lol:

Homeboy
a free "man"
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 29.06.2020 11:40 Olen nyt yhden kerran käynyt sillä siirtolapuutarhamökillä. Huomenna menen toisen kerran. Vuorokausirytmi kunnossa. Paalutilanne aika hyvä. Vaasan kaveri (herra P) veti herneen nenään puhelinkeskustelussa kolme päivää sitten eikä ole vastannut puhelimeen.

Levyostoksia:
Various artists: Krokotiilirock
(Muska, Freeman, Hector jne. Sopii röpöttämisen soundtrackiksi) :beer:
Lisäksi kirjaston kierrätyshyllystä: Suomen Talvisota 1939 - 1940: Underground-rock (klassikko)

Vitsi:
- Tapani Kansa. Olet nyt menossa kiertueelle Ruotsiin?
- Kyllä. Toisella taiteilijanimellä.
- Millä toisella?
- Staffan Folk. :lol:

Homeboy
a free "man"
Homeenpoika:

Siis yhden kerran tänä kesänä, vai onko Muori ostanut uuden siirtomökin?
Paalutilanne hyvä! Mistäs olet rahaa taikonut? Kesäarska saa sitten heinäkuussa lainansa! Niinkuin toki saakin. KORJAUS: Kesäarska ei saa yhtään mitään vaan Heinäarska saa! Kesäarskan naiskaveri on maalla mökillä, joten Kesäarskan ei sovi saada tänään keneltäkään! Hehheh.

TOTTAKAI SUN HOME PITÄÄ KERTOA miksi Vaasan tyyppi veti herneen? En usko, että sanoit jotain häijyä? Mistä asiasta? Jos olitte puhelimessa, niin kyse ei voi pökäleestäkään tai senkaltaisesta olla! 8)

Levyt kai ok, paitsi, että röpöttäminen on Kesäarskalle ja kaikille arskoille tuntematon käsite.

Apua: Onko Staffan Folk olemassa vai onko vain hassu käännös... gulp


------------------------------------------

Muutoin ja kaikille:

Se on kuulkaas mukavat tyypit siellä vastaanottajien päässä niin, että on Kesäarskan viimeinen päivä tänä vuonna! Ja minut tunnetaan sanoilla Heinäarska, Heinä, Heinänen tai Heinäpoika tai Heinämies tai Heinäpää tulevana kuukautisena!

Heinäarska tulee voimaan hyvin todennäköisesti oikein hyvin. Välttää kaikenlaista epätervettä niin hyvin menee. Saman tien Kesäarska nyt miettii, että tämä Kitinä on kyllä mielenterveydelle riski yhden tai kahden oudon kirjoittajan myötä, mutta Kesä iloisena liiteleepi yläpuolella!

Kaikille , ihan kaikille oikein hyvää tulevaa Heinää!!


KESÄARSKA
Huomenna herra värimestari Heinänen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Paalutilanne. Äitimuori lainasi. Sama mökki. Tähän asti yhden kerran. Piti mennä tänään mutta sadetta. Vaasan kaveri kysyi osoitettani koska olen ostamassa häneltä Suosikkilehtiä. Sanoin että voisin lähettää osoitteeni tekstarina. Hän sanoi että ei voi lukea tekstareita. Kysyin miksi. Hän vain toisti että en voi. Kysyin (sarkasmia) että etkö osaa lukea. Hän vastasi "En osaa" ja sulki puhelimen. Staffan Folk on väännös sanoista Tapani Kansa. Fiktiivinen väännös siis.

Grillaamaan (jos ei ole metsäpalovaroitusta) Seurasaareen ja pussikaljoittelemaan serkkupojan kanssa ensi perjantaina. :miitti:

Pelle Miljoona-vitsi:
Neuvottelussa levy-yhtiön pomojen kanssa.
- Te olette huijanneet minua. Jospa olisin saanut euron jokaisesta hyvästä biisistä jonka olen levyttänyt.
- Mitäs sinä niillä rahoilla tekisit? Ostaisit Ilta-Sanomat? :lol:

Arska. Miten olisi minigolf taas tänä kesänä? :idea:

Homeboy
lepoitiöksi koteloitunut hiivabakteeri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 30.06.2020 12:32 Paalutilanne. Äitimuori lainasi. Sama mökki. Tähän asti yhden kerran. Piti mennä tänään mutta sadetta. Vaasan kaveri kysyi osoitettani koska olen ostamassa häneltä Suosikkilehtiä. Sanoin että voisin lähettää osoitteeni tekstarina. Hän sanoi että ei voi lukea tekstareita. Kysyin miksi. Hän vain toisti että en voi. Kysyin (sarkasmia) että etkö osaa lukea. Hän vastasi "En osaa" ja sulki puhelimen.
Tunnet hemmon? Onko hänellä kenties fyysinen vika, joka estää lukemisen kännyn näytöltä? Lukea hän varmaan osaa, jos osaisi kuitenkin postittaa lehdet antamaasi osoitteeseen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 29.06.2020 11:40 Olen nyt yhden kerran käynyt sillä siirtolapuutarhamökillä. Huomenna menen toisen kerran. Vuorokausirytmi kunnossa. Paalutilanne aika hyvä.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.06.2020 13:00
Homeboy65 kirjoitti: 30.06.2020 12:32 Paalutilanne. Äitimuori lainasi. Sama mökki. Tähän asti yhden kerran. Piti mennä tänään mutta sadetta. Vaasan kaveri kysyi osoitettani koska olen ostamassa häneltä Suosikkilehtiä. Sanoin että voisin lähettää osoitteeni tekstarina. Hän sanoi että ei voi lukea tekstareita. Kysyin miksi. Hän vain toisti että en voi. Kysyin (sarkasmia) että etkö osaa lukea. Hän vastasi "En osaa" ja sulki puhelimen.
Tunnet hemmon? Onko hänellä kenties fyysinen vika, joka estää lukemisen kännyn näytöltä? Lukea hän varmaan osaa, jos osaisi kuitenkin postittaa lehdet antamaasi osoitteeseen?
Olen tuntenut yli 40 vuotta. En usko että hänellä on mitään fyysistä vikaa. Ärsytti vaan että hän ei voinut vastata kysymykseeni MIKSI. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 30.06.2020 13:12
James Potkukelkka kirjoitti: 30.06.2020 13:00
Homeboy65 kirjoitti: 30.06.2020 12:32 Paalutilanne. Äitimuori lainasi. Sama mökki. Tähän asti yhden kerran. Piti mennä tänään mutta sadetta. Vaasan kaveri kysyi osoitettani koska olen ostamassa häneltä Suosikkilehtiä. Sanoin että voisin lähettää osoitteeni tekstarina. Hän sanoi että ei voi lukea tekstareita. Kysyin miksi. Hän vain toisti että en voi. Kysyin (sarkasmia) että etkö osaa lukea. Hän vastasi "En osaa" ja sulki puhelimen.
Tunnet hemmon? Onko hänellä kenties fyysinen vika, joka estää lukemisen kännyn näytöltä? Lukea hän varmaan osaa, jos osaisi kuitenkin postittaa lehdet antamaasi osoitteeseen?
Olen tuntenut yli 40 vuotta. En usko että hänellä on mitään fyysistä vikaa. Ärsytti vaan että hän ei voinut vastata kysymykseeni MIKSI. :kele:
No oli kyllä ihan ymmärrettävää! Joko tiedät miksi ryppyili sinulle ja onko välinne jo huonon...äh parantuneet?

Mitäs muuta tapahtuu? Onko Homeboy ollut mukavasti lukien esim. Tex Willeriä vai onko tuhmasti saalistaen Malmin naista tai ei ollut ollenkaan ja ottanut joko perseet tai naamat?

Minä olen ollut normaaleissa kesätouhuissa. Mukavasti. Lukenut lehtiä, tavannut muutaman kaverin ja juonut kahvia ja syönyt mitä milloinkin.


STADIN OMA MUKAVA HEINÄNEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Välit kunnossa olen soitellut hänelle. Olen lukenut Tex Willeriä ja muutakin. Malmin naista en tavoittele enää.

Vitsi:
Kampaaja laittoi asiakkaansa hiuksiin kaikki päävärit. :)

P.S. Arvioin että alle 2 kk niin SA:n sanomissa on 4000 vastausta. :wink:

Homeboy
living colours
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 06.07.2020 13:45 Välit kunnossa olen soitellut hänelle. Olen lukenut Tex Willeriä ja muutakin. Malmin naista en tavoittele enää.

Vitsi:
Kampaaja laittoi asiakkaansa hiuksiin kaikki päävärit. :)

P.S. Arvioin että alle 2 kk niin SA:n sanomissa on 4000 vastausta. :wink:

Homeboy
living colours
Niin mitä sitten niin kiireisen Malmin legendaeukon kanssa tekisit? Ja paljonko paalua menee?

Minä muuten olisin hyvä kampaaja! Väriterapeuttinen kampaaja!

Joo, tää mun blogini on paisunut kuin pipark...eikun pullataikina!

Minne helvet...korjaan mukavasti: siis mihin kummaan kesä on kadonnut? Heinä kastuu :evil:


MUKAVA HERRA HEINÄNEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Malmin nainen ei ole vastannut mailiini. En tiedä mitä hänen kanssaan tekisin. Vuorokausirytmi kunnossa.

Vitsi:
Mikä ei kuulu joukkoon:
1) Johan Sebastian Bach
2) Johan Ludwig Runeberg
3) Johan nyt on markkinat.

Homeboy
obla-di, obla-da i'm going to the market-place...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 07.07.2020 12:31 Malmin nainen ei ole vastannut mailiini. En tiedä mitä hänen kanssaan tekisin.
12 vuotta kovaa jatketusta törkeästä itsepetoksesta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 07.07.2020 20:06
Homeboy65 kirjoitti: 07.07.2020 12:31 Malmin nainen ei ole vastannut mailiini. En tiedä mitä hänen kanssaan tekisin.
12 vuotta kovaa jatketusta törkeästä itsepetoksesta.
Hauska!

On tämä meidän So Hard aikas hauska, mutta ei hän toki niin mukava ole kuin minä!

Onko Home ollut luulossa kovin pitkään? Koska Home on kuitenkin kiltti ja varsin mukava niin ehdottaisin, että lakihenkilö Tix vähentäisi rangaistusta paljon? Ilmoita uusi rangaistus. Mielestäni jos 12 vuotta olisi aika, pitäisi rangaistuksen Homelle olla SOFT EMBO - tyyppistä!

Pyytää


HEINÄARSKA
Mukavin maapalloasukas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jälleen runo:

Arska on kovin uneton
joskus löytyy apu mutkaton
oopperaa on monta sorttia
ja Arska käyttää kausikorttia
Arska! Figaron häät
siellä näät
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin