Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pakastimen sulatus + tiskit aiheutti sen verran potutusta eilen että join ensin 8 nelosolutta. Sain kyllä em. projektit tehtyä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti: 23.07.2020 17:34 Pakastimen sulatus + tiskit aiheutti sen verran potutusta eilen että join ensin 8 nelosolutta. Sain kyllä em. projektit tehtyä.
Oletko muistanut saunoa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Homeboy65 kirjoitti: 23.07.2020 17:34 Pakastimen sulatus + tiskit aiheutti sen verran potutusta eilen että join ensin 8 nelosolutta. Sain kyllä em. projektit tehtyä.

Meni 100% paremmin kuin gattiksen siivous!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen Äitini ja MCkin? kunniaksi Anna Codorniou cavaa 0,2l Kippis Ja kahvin kanssa sitten Bristol Creamia 15% 12cl, yritin tarjota veljelleni lisää mutta
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen onnistunut tai onnistumassa vähentämään päiväannostani noin kymmeneen-viiteentoista pikkuKarhuun vuorokaudessa. Ja yhteen isoon toppaan punaista Mallua. Joten kaupassa ei tarvitse käydä kuin joka toinen päivä.

Silti pikku pakko ottaa, koska jo aamuiset oksetus-ja paniikkikohtaukset. Autolla en siis uskalla ajaa koska kytät.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti: 24.07.2020 12:13 Olen onnistunut tai onnistumassa vähentämään päiväannostani noin kymmeneen-viiteentoista pikkuKarhuun vuorokaudessa. Ja yhteen isoon toppaan punaista Mallua. Joten kaupassa ei tarvitse käydä kuin joka toinen päivä.

Silti pikku pakko ottaa, koska jo aamuiset oksetus-ja paniikkikohtaukset. Autolla en siis uskalla ajaa koska kytät.
Minkä vuoksi sulla ylipäätään on auto? Silloin harvoin kun alitat promillerajan olet paniikin partaalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 24.07.2020 12:16
Gat kirjoitti: 24.07.2020 12:13 Olen onnistunut tai onnistumassa vähentämään päiväannostani noin kymmeneen-viiteentoista pikkuKarhuun vuorokaudessa. Ja yhteen isoon toppaan punaista Mallua. Joten kaupassa ei tarvitse käydä kuin joka toinen päivä.

Silti pikku pakko ottaa, koska jo aamuiset oksetus-ja paniikkikohtaukset. Autolla en siis uskalla ajaa koska kytät.
Minkä vuoksi sulla ylipäätään on auto? Silloin harvoin kun alitat promillerajan olet paniikin partaalla.
Lisäksi karseassa krapulassa ajaminen, vaikkakin laillista, taitaa olla vaarallisempaa kuin pikkupromilleissa ajaminen.

Autoa tarvitsen, koska aina välillä on satojen kilometrien siirtymisiä lastia mukana. Ja Varkaudenkin sisällä liian monta kertaa turvauduin kalliiseen taksikyytiin esim. hammaslääkärissä käydessäni. Tämä kaupunginosa oli ennen keskusta, nyt kaikki kunnon kaupat, apteekit ym sijaitsevat kaukana. Julkista liikennettä ei ole kuin symbolisesti. Toista se oli kun asuin Länsi-Pasilassa.

Edit: räytynyt sisuskumini ei taida enää kestää edes kymmentä annosta/vuorokausi. On krooninen ripuli ja eturauhasvaivakin. Tulee siis hieman käytyä vessassa, mikä häiritsee öisin nukkumista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 24.07.2020 12:13Olen onnistunut tai onnistumassa vähentämään päiväannostani noin kymmeneen-viiteentoista pikkuKarhuun vuorokaudessa. Ja yhteen isoon toppaan punaista Mallua. Joten kaupassa ei tarvitse käydä kuin joka toinen päivä.
Kuulostaa tosi terveelliseltä. 100 annosta alkoholia ja 7 askia röökiä viikossa. Toisaalta hieno uutinen on, että tuo maksaa vain 10K vuodessa ja et millään elä yli 5 vuotta, joten rahat tuskin loppuu!
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yritin ryypätä, mutta ei tullut mitään.

Perjantaina joku 0,33 ranskis makeahkoa siideriä ja jämät toisesta kuivasta ranskissidukasta. Pullollinen Huyghe Delirium Tremenssiä, jonka lipittelyyn meni varmaan puolitoista tuntia. Illan päätteeksi siivu Woodward reserveä.

Lauantaina pullollinen Huyghe Delirium Tremenssiä. Sitten kaksi paukkua: viru valgeaa, vahvaa mustikkaviiniä ja saskiaa.

Nyt taitaa jääkaappi olla tyhjä oluesta. Tuskin tulee ostettua lisää ihan hetkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:09 Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti: 22.07.2020 22:39 Vanha Kauppa
Ei ole vaikea arvata paikan lempinimeä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:17
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:09 Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
Ko. projekti aiheuttaa vitutusta--------> alkoholi vähentää vitutusta. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:23
James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:17
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:09 Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
Ko. projekti aiheuttaa vitutusta--------> alkoholi vähentää vitutusta. :wink:
Otatko alkoholin ennen siivousta/sen aikana/sen jälkeen vai kaikki em. vaihtoehdot?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:24
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:23
James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:17

En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
Ko. projekti aiheuttaa vitutusta--------> alkoholi vähentää vitutusta. :wink:
Otatko alkoholin ennen siivousta/sen aikana/sen jälkeen vai kaikki em. vaihtoehdot?
Ennen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:17
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:09 Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
Häh. Eiks tää ole ihan standardikela:
"Juovan alkoholistin mielestä juomiselle on aina hyvä syy. Erittäin usein syyllinen on joku muu kuin pulloon tarttuva itse. Nalkuttava vaimo tai rankka työ. Tekosyitä juomiselle oli loputtomasti. Albertin piti juoda, kun hänellä oli niin raskas ja vaativa työ. Piti juoda, kun stressi iski. Piti juoda, kun hän oli aina uneton. "
https://yle.fi/uutiset/3-10449955
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 06.08.2020 11:27
James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2020 11:17
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:09 Tiskit + pikasiivous (en viitsinyt enempää) aiheutti taas (melkoista laiskistumista) sen verran potutusta että 8 nelosolutta eilen.
En kyllä ymmärrä tätä. Jos olisit krapulassa, ymmärtäisin, että korjaussarja voisi parantaa työtehoa. Mutta koska mitä ilmeisimmin et ollut, en ymmärrä, miten alkoholi auttaa tekemään askareita. En siis paheksu. En vain ymmärrä.
Häh. Eiks tää ole ihan standardikela:
"Juovan alkoholistin mielestä juomiselle on aina hyvä syy. Erittäin usein syyllinen on joku muu kuin pulloon tarttuva itse. Nalkuttava vaimo tai rankka työ. Tekosyitä juomiselle oli loputtomasti. Albertin piti juoda, kun hänellä oli niin raskas ja vaativa työ. Piti juoda, kun stressi iski. Piti juoda, kun hän oli aina uneton. "
https://yle.fi/uutiset/3-10449955
Kun sosiologi olet (?) niin tästähän on tutkimusta: Miten suomalaiset reagoivat stressiin? Ryyppäämällä (Allardt, 1975).
Olen tänä vuonna ottanut kuppia 23 kertaa. Se on keskimäärin reippaasti VÄHEMMÄN kuin kerran viikossa. Mutta kai sekin on mielestäsi jotain hevijuuserimeininkiä... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No, vuosi on vasta puolessa, ja olet dokannut riskikäytön rajat ylittävän määrän alkoholia jo 23 kertaa tänä vuonna. Se on 23 kertaa enemmän kun esim. mulla, jolla käyttökertoja on kuitenkin varmaan enemmän. Kiinnittää myös huomiota, että alkoholinkäyttösi näyttää muutenkin laadultaan, jos ei vuosimäärältään, tyypilliseltä ongelmakäytöltä.

Edit. Laadullisen ongelmakäyttöepäilyn kumoamisen kriteerit kirjattiin ylös Kitinään jo 2014 ja päivitettiin 2016: viewtopic.php?f=7&t=13091&p=730783&hili ... an#p730783

Tälle vuosikymmennelle voisi lisätä vierlä seuraavat kriteerit:
- juomista ei suunnitella päiviä, jopa viikkoja etukäteen.
- ulkoinen habitus on moitteeton.
- alkoholia voi säilyttää kotona ilman, että se vetäytyy tuulensuojaan hetimiten.
- alkoholin juomiselle ei esitetä muuta syytä kuin halu juoda.
Viimeksi muokannut urpiainen, 06.08.2020 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 06.08.2020 11:41 ^ No, vuosi on vasta puolessa, ja olet dokannut riskikäytön rajat ylittävän määrän alkoholia jo 23 kertaa tänä vuonna. Se on 23 kertaa enemmän kun esim. mulla, jolla käyttökertoja on kuitenkin varmaan enemmän. Kiinnittää myös huomiota, että alkoholinkäyttösi näyttää muutenkin laadultaan, jos ei vuosimäärältään, tyypilliseltä ongelmakäytöltä.
Ai vuosi on vasta puolessa? Onko sinulla kalenteria? Nyt on 6.8. :lol:
Millä lailla laadultaan tyypillistä ongelmakäyttöä?
Minulla on kyllä sellainen mutu että tuollainen kerran viikossa nollaaminen alkoholin avulla on hyvin yleistä, minulla siis vähemmän kuin kerran viikossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:50
Minulla on kyllä sellainen mutu että tuollainen kerran viikossa nollaaminen alkoholin avulla on hyvin yleistä, minulla siis vähemmän kuin kerran viikossa.
Missä porukassa yleistä? Mun lukioaikaan oli yleistä nuorisolaisilla, mutta nykyään ei edes heillä. Mun kalenteri ei kyllä kestäisi viikottaista ryyppäämistä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 06.08.2020 12:46
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:50
Minulla on kyllä sellainen mutu että tuollainen kerran viikossa nollaaminen alkoholin avulla on hyvin yleistä, minulla siis vähemmän kuin kerran viikossa.
Missä porukassa yleistä? Mun lukioaikaan oli yleistä nuorisolaisilla, mutta nykyään ei edes heillä. Mun kalenteri ei kyllä kestäisi viikottaista ryyppäämistä.
No varmaan aika monella aikuisella ikäskaalana 18-60.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 13:14
exsu kirjoitti: 06.08.2020 12:46
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 11:50
Minulla on kyllä sellainen mutu että tuollainen kerran viikossa nollaaminen alkoholin avulla on hyvin yleistä, minulla siis vähemmän kuin kerran viikossa.
Missä porukassa yleistä? Mun lukioaikaan oli yleistä nuorisolaisilla, mutta nykyään ei edes heillä. Mun kalenteri ei kyllä kestäisi viikottaista ryyppäämistä.
No varmaan aika monella aikuisella ikäskaalana 18-60.
Jostain syystä tästä tuli mieleen vitsi "jos 3/4:stä aikuisesta joskus kärsii peräpukamista, tarkoittaako se sitä, että 1/4 nauttii niistä?". En tiedä, miten liittyy aiheeseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 13:14No varmaan aika monella aikuisella ikäskaalana 18-60.
Viikonloppukännit on pienen porukan harrastus. Edes miehistä ei viikoittain juo alkoholia ollenkaan kuin puolet. Jos minä "nollaan" työviikkoa, niin se on tyypillisesti 2 tölkkiä tuontioluita. Se on se yleinen malli:

Juomatapatutkimus tuo esiin myös suomalaisten alkoholinkäytön tavanomaisia piirteitä. Suomalaiset käyttävät alkoholia tyypillisimmin kotiympäristöissä (77 % juomiskerroista) kahdestaan kumppaninsa kanssa (43 % kotijuomiskerroista), viikonloppuna perjantaista sunnuntaihin (68 % juomiskerroista) ja kello 20–21 välillä (840 000 suomalaista on lasin ääressä lauantaisin klo 20–21) sekä alle neljä annosta kerrallaan (68 % juomiskerroista).
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 06.08.2020 13:55
Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 13:14No varmaan aika monella aikuisella ikäskaalana 18-60.
Viikonloppukännit on pienen porukan harrastus. Edes miehistä ei viikoittain juo alkoholia ollenkaan kuin puolet. Jos minä "nollaan" työviikkoa, niin se on tyypillisesti 2 tölkkiä tuontioluita. Se on se yleinen malli:

Juomatapatutkimus tuo esiin myös suomalaisten alkoholinkäytön tavanomaisia piirteitä. Suomalaiset käyttävät alkoholia tyypillisimmin kotiympäristöissä (77 % juomiskerroista) kahdestaan kumppaninsa kanssa (43 % kotijuomiskerroista), viikonloppuna perjantaista sunnuntaihin (68 % juomiskerroista) ja kello 20–21 välillä (840 000 suomalaista on lasin ääressä lauantaisin klo 20–21) sekä alle neljä annosta kerrallaan (68 % juomiskerroista).
Luulen että tuo on paikkaansa pitämätöntä mutua. Sinun sosioekonomisessa ryhmässäsi juodaan varmaan "sivistyneesti" mutta se on aika pieni ryhmä. Esim. duunareiden ja ns. alemman keskiluokan piirissä on toinen todellisuus.
Ja kun tehdään juomatapatutkimuksia moni ei taida vastata kyselyihin oikein rehellisesti... :wink:

P.S. Tuore uutinen: Alkon myynti ennätyskasvussa, juomia myytiin kesäkuussa lähes 20 % enemmän kuin viime vuonna.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Homeboy65 kirjoitti: 06.08.2020 17:39 Luulen että tuo on paikkaansa pitämätöntä mutua. Sinun sosioekonomisessa ryhmässäsi juodaan varmaan "sivistyneesti" mutta se on aika pieni ryhmä. Esim. duunareiden ja ns. alemman keskiluokan piirissä on toinen todellisuus.
Pienituloiset juovat vähemmän alkoholia. Toki tuossakin jengissä on niitä ongelmakäyttäjiä, mutta ei se kunnon känni nyt mikään normi ole tuossa joukossakaan.
Vastaa Viestiin