Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 17.08.2020 10:17 ^ Eihän nuo saa änärin sääntöjen mukaan julkaistaa muuta kuin on/ei ole kipeänä?
Jos kausi oli siinä, ei mikään estä sitä kertomasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 17.08.2020 10:13 Canesin Svetshnikovin polvi paukkui viime pelissä. Yritin etsiä netistä diagnoosiuutista, mutten löytänyt. Jos ja kun syystanssinsa olivat siinä, vaikea nähdä Carolinaa mestarina. Jos toki muutenkin tie olisi kivinen.
Kyllä se siltä rupee näyttämään, että ensimmäinen kanto kaskessa on liikaa Bunch Of Jerkseille. Bostonin rottamainen pelityyli, sallivalla tuomarilinjalla, on vain liikaa pehmeekätisille. Karoliinan aika tulee vielä jos porukka pysyy kasassa ja Rod ruorissa.

Viihdyttävintä kiekkoa oman maun päälle on pelattu sarjassa Flames - Stars. Vanhat herratkin on lämmenneet pelille. Pavelskille hattu.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Oli juu eilen tosi hyvä peli eli toka erä, jonka ehdin katsoa. Starseillahan on tosi nimekäs nippu, tosin moni jo näistä ehtoopuolella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

https://www.nhl.com/fi/stanley-cup-playoffs

Tätä kaaviota kun hetken tutkailee, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tulla siihen johtopäätökseen, että otanta kannusta käydään jo seuraavalla kierroksella Coloradon ja Vegasin välillä. Tampa on finaaleissa se häviävä osapuoli. Näin sen kristallipallostani näin. Siis jos porukka pysyy kuplassa ja terveinä.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai huomasitte Ruusuvuoren eilisen voiton US Openissa? Suvereeni viides erä jätti mainion maun suuhun. Huomenna vastaan tulee norjalainen (ATP 37), mutta eihän hiihtäjälle voi hävitä?
Itse väijyin eilen ottelun lopun Veikkaus TV:stä, jossa näkyy kaiketi kaikki turnauksen matsit ilmaiseksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 10:54 Kai huomasitte Ruusuvuoren eilisen voiton US Openissa? Suvereeni viides erä jätti mainion maun suuhun. Huomenna vastaan tulee norjalainen (ATP 37), mutta eihän hiihtäjälle voi hävitä?
Itse väijyin eilen ottelun lopun Veikkaus TV:stä, jossa näkyy kaiketi kaikki turnauksen matsit ilmaiseksi.
Eikös se vastustaja loukkaantunut kesken matsin? Toivotaan että mies menee pitkälle. On kyllä iso potentiaali.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hyvä päiväpalkka taisi tulla jo seuraavalle tasolle pääsemisestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 02.09.2020 11:29
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 10:54 Kai huomasitte Ruusuvuoren eilisen voiton US Openissa? Suvereeni viides erä jätti mainion maun suuhun. Huomenna vastaan tulee norjalainen (ATP 37), mutta eihän hiihtäjälle voi hävitä?
Itse väijyin eilen ottelun lopun Veikkaus TV:stä, jossa näkyy kaiketi kaikki turnauksen matsit ilmaiseksi.
Eikös se vastustaja loukkaantunut kesken matsin? Toivotaan että mies menee pitkälle. On kyllä iso potentiaali.
Jalkaansa välillä ontuivenytteli, noita tulee aika usein itse kellekin varsinkin pitkissä otteluissa. En oikein osaa tuota pitää kovin merkityksellisenä ottelun lopputuloksen kannalta, koska kyllähän Emil oli jo sitä ennen hyvin pelannut.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 02.09.2020 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tennistunnelmaa nostaa hieman myös se, että vedonlyöntitoimisto on jostain syystä (kertokaa myös minulle) nostanut Emilin suosikiksi selvästi paremmin rankattua norskia vastaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen myös varovasti innoissani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nyt kai Jokerien faniyhdistys (miten sillä puljulla voi olla faneja!) suosittaa Jokerien matsien boikotoimista toistaiseksi, jos Jokerit pelaa huomenna Valko-Venäjällä. Kai tätä aktiivivuutta pitäisi tukea. Mutta vaikka mä aika usein pilkkaan sotaveteraani-argumenttia kitinässä, niin nyt kyllä on aika suuri kiusaus ajatella, että kun joukkue siis kuitenkin pelaa koko ajan venäläisellä rahalla putinin propagandasarjassa, niin tämä on vähän näennäistä länsipesua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kertoi ihan tarpeeksi KHL:n tasosta kun jokerit rämpi jotain mestisseuraa vastaan. Maitojunalla Suomi-sarjaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 02.09.2020 15:19 Kertoi ihan tarpeeksi KHL:n tasosta kun jokerit rämpi jotain mestisseuraa vastaan. Maitojunalla Suomi-sarjaan.
Maailma ja maailmanhistoria on täynnä reenipelejä, joissa pieni seura on voittanut jättiläisen. Tuo ei kerro mitään jättilaisen iskukyvystä tulevan kauden kannalta. Ihanko tosissasi meinaat, että jonkun reenipelin perusteella voi vetää johtopäätöksen Jokerien tasosta tulevalle KHL- kaudelle? Onko kaikki hyvin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahden pelin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 02.09.2020 15:28Kahden pelin.
Kerro nyt sitten, kun kun pidät kannastasi kiinni, saako Jokerit edes yhtään tasapeliä tulevalla kaudella?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 15:29Kerro nyt sitten, kun kun pidät kannastasi kiinni, saako Jokerit edes yhtään tasapeliä tulevalla kaudella?
KHL:ssä pärjäävät varmaan ihan hyvin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 02.09.2020 15:30
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 15:29Kerro nyt sitten, kun kun pidät kannastasi kiinni, saako Jokerit edes yhtään tasapeliä tulevalla kaudella?
KHL:ssä pärjäävät varmaan ihan hyvin.
Sun jutut ei nyt ole ihan jiirissä. KHL:n taso on, ihan jo pelaajistaan riippuen, Euroopan kärkeä. Miksi tämä pitää edes kirjoittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: 20.08.2020 17:53 https://www.nhl.com/fi/stanley-cup-playoffs

Tätä kaaviota kun hetken tutkailee, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tulla siihen johtopäätökseen, että otanta kannusta käydään jo seuraavalla kierroksella Coloradon ja Vegasin välillä. Tampa on finaaleissa se häviävä osapuoli. Näin sen kristallipallostani näin. Siis jos porukka pysyy kuplassa ja terveinä.
Avsit taistelee, game seven tulossa. Ei sinänsä yllättänyt, että 1-3:sta noustaan. Sitten lopuksi upea asia: kaksi kotimaista on änärin pleijaripistepörssin TOP-3:ssa! Eihän tällaista ole koskaan ollut!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitäs arvon raatii tuumii Jokereiden tilanteesta kaukalon ulkopuolella?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 15:55 KHL:n taso on, ihan jo pelaajistaan riippuen, Euroopan kärkeä.
Hyvin iljettävää pistää ryssäliiga ja Eurooppa samaan lauseeseen.
James Potkukelkka kirjoitti: 03.09.2020 10:41Mitäs arvon raatii tuumii Jokereiden tilanteesta kaukalon ulkopuolella?
Siinähän se pesee rahaa pikkuhiljaa vaikka valtio koittaakin pitää koronan rajan toisella puolella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tämä sai mutkin kiinnostumaan aiheesta

https://www.is.fi/khl/art-2000006621436.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 03.09.2020 10:43
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 15:55 KHL:n taso on, ihan jo pelaajistaan riippuen, Euroopan kärkeä.
Hyvin iljettävää pistää ryssäliiga ja Eurooppa samaan lauseeseen.
Sun horinat on taas sisällötöntä hölinää. Heität ilmoille jotakin mottipäistä, etkä pysty sitä asia-argumentein perustelmaan. Sitä ihmettelen, että miksi jatkat selittelyäsi, kun kerran sillä ei ole mitään pohjaa. Etkö ollenkaan itsereflektoi elämässäsi ylipäätään?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.09.2020 10:41 Mitäs arvon raatii tuumii Jokereiden tilanteesta kaukalon ulkopuolella?
Jos pelaa Venäjän liigaa, niin silloin on sidottu Venäjän ulkopoliittiseen linjaan, joka tukee Valko-Venäjää. Eipä niillä hirveesti ole vaihtoehtoja tässä tilanteessa.

Jokerit sinänsä ei ole merkinneet mitään sen jälkeen kun siirtyivät KHLn. Sitä ennen oli kiva olla niitä vastaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.09.2020 12:31Etkö ollenkaan itsereflektoi elämässäsi ylipäätään?
Vittuilen vain punakuplamiehille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.09.2020 10:41 Mitäs arvon raatii tuumii Jokereiden tilanteesta kaukalon ulkopuolella?
Aika lailla kaikki tuntemani jokerien matseja katsomassa käyneet ovat sanoneet, että se oli sitten sitä myöten siinä.

Edit. Oho. Paine kävi liian kovaksi.

https://www.iltalehti.fi/khl/a/0f62b977 ... 45e1fa2173
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin