Naiskuvan mysteerio

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Sporttinen mutta kapea runko, vai treenamaton naisellisen normaalivartaloinen

Äänestys päättyi 29.08.2020 11:14

Sporttinen
2
22%
Treenamaton
0
Ei ääniä
Eos
1
11%
Kysyjä on idootti
3
33%
exPerti on idiootti
1
11%
Niba
2
22%
 
Ääniä yhteensä: 9

nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Miten suhtaudutte naiseuden mysteerioon?
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lisäyksenä vielä, että exPertti ei liity kyselyyn mitenkään, ei tarvitse pahastua.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

En ymmärrä kysymystä? Voitko tarkentaa mitä oikeastaan kysyt?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Otsikon: "Sporttinen mutta kapea runko, vai treenamaton naisellisen normaalivartaloinen"

Näettekö viehättävämpänä paljon treenanneen mutta "suoraviivaisen" vartalon omaavan (naisen), vai hiukan sohvaperunan mutta mahdollisesti luonnolisesti kurvikkaamman. (Yritin olla esineellistämättä lisää, jo tuo "runko" voi olla kyseenalainen ilmaus.)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tuli oikeastaan mieleen eilen aamulla bussissa, kun samalla pysäkillä jäi pois nainen, jolla oli kapea alavartalo mutta käsiä oli selvästi treenattu ja hartiat olivat leveämmät kuin minulla (kynäniskaksi minulla ei ole mitenkään kapeat hartiat.) Kasvotkin näyttivät siltä että on ehkä käyty nappikaupassa.

Mutta en sis tuollaista extermetapausta tarkoittanut kysymyksessä.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vielä hiukan rautalankaa, koska olen huono ilmaisemaan ajatuksiani: en tarkoittanut verailua siitä millainen yksittäisen naisen pitäisi olla, vaan mikä miehiä (naisetkin saavat toki vastata) miellyttää.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 22.08.2020 12:07 Otsikon: "Sporttinen mutta kapea runko, vai treenamaton naisellisen normaalivartaloinen"

Näettekö viehättävämpänä paljon treenanneen mutta "suoraviivaisen" vartalon omaavan (naisen), vai hiukan sohvaperunan mutta mahdollisesti luonnolisesti kurvikkaamman. (Yritin olla esineellistämättä lisää, jo tuo "runko" voi olla kyseenalainen ilmaus.)
Jaa. Mä toivoin että olisi löytynyt joku tarkempi kysymyksen määrittely. Näillä lähtötiedoilla ei kykene vastaamaan, joten pallotin "EOS" ja "kysyjä on idootti", kun kerran 2 sai valita. Oletan, että idootti on typo...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ilman lihaksia vaihtoehdot ovat:
- luuta ja nahkaa
- rasvaa ja nahkaa

Naiset kerää niin heikosti lihasta, että heidän on pakko liikkua aika paljon.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exPertti kirjoitti: 22.08.2020 13:38
nokkaelain kirjoitti: 22.08.2020 11:16 Lisäyksenä vielä, että exPertti ei liity kyselyyn mitenkään, ei tarvitse pahastua.
Täh?
Väännetään rautalangasta: em. on vain kity-meemi. Laitoin vaihtoehdon että olen idiootti ja tuo tuli mieleen. Et liity ketjuun mitenkään muuten kuin, että joku on joskus sanonut noin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exPertti kirjoitti: 22.08.2020 13:41 Lähtökohtaisesti kysymykseen on vaikea vastata. Tunnen monta treenaamatonta normaalivartaloista, jotka ovat varsin viehättäviä. Tunnen myös yhtä monta jotka eivät ole. Ja nykyään treenattu tarkoittaa usein jotakin Anna Bolia eikä itsestään huolta pitävää pankintätiä pirkanmaalta (joku pankin mainos)
Laitoin tarkoituksella vain kaksi vaihtoehtoa. Kun on vain joko-tai, saa erilaista dataa kuin jos olisi kaikille oma vaihtoehto.

Toki itsekin katson itsestään huolta pitävien urheilullisten naisten perään, mutta sellainen naisellinen vartalo miellyttää (eikä ole haitaksi jos pitää huolta itsestään.) (Saako näin sanoa.)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vagabondo kirjoitti: 22.08.2020 13:19 Näillä lähtötiedoilla ei kykene vastaamaan, joten pallotin "EOS" ja "kysyjä on idootti", kun kerran 2 sai valita. Oletan, että idootti on typo...
Onko muuten näin, että kyselyn tekijäkään ei voi korjata typoja.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ehkä rauhoitun tässä, kun säät kylmenevät. Ei ole enää olo kuin karkkikaupassa ilman rahaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Itse olen sarjaa ”works out, but definitely likes tacos” ja sellaista kyllä preferoin miehissäkin. Liian alhainen rasvaprosentti on usein merkki siitä, että arki pyörii treenin ja ruoan ympärillä, enkä yhtään jaksa sellasta.

Tätähän sä kysyit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 30.08.2020 18:02Liian alhainen rasvaprosentti on usein merkki siitä, että arki pyörii treenin ja ruoan ympärillä, enkä yhtään jaksa sellasta.
Vesper on ihQu :dream:

... mutta piti sanomani, että pyörii se arki ruuan ympärillä hieman isommallakin rasvaprosentilla. Vähän vaan eri tavoitteella panostaen enemmän makuun kuin terveellisyyteen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 30.08.2020 20:59
Vesper kirjoitti: 30.08.2020 18:02Liian alhainen rasvaprosentti on usein merkki siitä, että arki pyörii treenin ja ruoan ympärillä, enkä yhtään jaksa sellasta.
Vesper on ihQu :dream:

... mutta piti sanomani, että pyörii se arki ruuan ympärillä hieman isommallakin rasvaprosentilla. Vähän vaan eri tavoitteella panostaen enemmän makuun kuin terveellisyyteen.
No mut kyllähän aamun tärkein ajatus on, että mitä syödään lounaaksi. Iltapäivällä sitten pohditaan päivällistä ja viimeistään torstaina suunnitellaan viikonlopun safkat! Näin ruokakauppiaana vaan vähän ontuu, en oo koskaan syönyt yhtä huonosti kuin viimeiset 2,5 vuotta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 31.08.2020 12:36Näin ruokakauppiaana vaan vähän ontuu, en oo koskaan syönyt yhtä huonosti kuin viimeiset 2,5 vuotta.
Liikaa töitä ja liian vähän vapaa-aikaa, mutta anna nyt mennä kun on draivi päällä.

Millaista muuten on kauppiaan ruoka-arki? Keräätkö sä vanhentuvista tuotteista parhaat päältä vai ostatko itsellesi ihen tuoretta tavaraa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Missähän leffassa mieheltä kysyttiin toiveita kumppanista ja vastaus oli "I'd appreciate if she breathes" ?

Aprikos, lueskelin viikonloppuna https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Bundy

Vaihtoehtoinen elämäntyyli. Kaveri kävi harrastamassa seksiä (en tiedä, onko tämä oikea termi tässä) tappamiensa naisten kanssa niin kauan, kuin ruumiit pysyivät kasassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.08.2020 13:01 Kaveri kävi harrastamassa seksiä (en tiedä, onko tämä oikea termi tässä) tappamiensa naisten kanssa niin kauan, kuin ruumiit pysyivät kasassa.
Erikoisia kavereita sinulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.08.2020 13:39
James Potkukelkka kirjoitti: 31.08.2020 13:01 Kaveri kävi harrastamassa seksiä (en tiedä, onko tämä oikea termi tässä) tappamiensa naisten kanssa niin kauan, kuin ruumiit pysyivät kasassa.
Erikoisia kavereita sinulla.
Se on rikkaus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.08.2020 15:22Naiset kerää niin heikosti lihasta, että heidän on pakko liikkua aika paljon.
Ainut paikka missä näen (näin) naisia on ei-mikään-muka-punttisali niin olen kai kuplassa tässä jutussa. Hirveitä patteja suurin osa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ööö, eikö tuo just todista homman? Yli 30v naisista 63% on ylipainoisia. Eivätkä he siis ole ylipainoisia lihasmassan takia, vaan vyötärölihavia. Isommin lihaksikkaita naisia löytyy vain kourallinen himoharrastajien keskuudesta.

Jos miehelle ei kelpaa ylipainoinen ja jotain lihastakin pitäisi olla, niin siinä on tullut kavennettua kohdesegmentti 10% hujakoille. Sitten on parempi olla itsekin ylimmässä desiilissä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 31.08.2020 12:46Millaista muuten on kauppiaan ruoka-arki? Keräätkö sä vanhentuvista tuotteista parhaat päältä vai ostatko itsellesi ihen tuoretta tavaraa?
Moni kollega elää hävikillä, itse harvoin. Vien kotiin sitä mitä tekee mieli, en sitä mitä on ”tarjolla”.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 31.08.2020 15:54 Moni kollega elää hävikillä, itse harvoin. Vien kotiin sitä mitä tekee mieli, en sitä mitä on ”tarjolla”.
:sir:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 31.08.2020 16:18
Vesper kirjoitti: 31.08.2020 15:54 Moni kollega elää hävikillä, itse harvoin. Vien kotiin sitä mitä tekee mieli, en sitä mitä on ”tarjolla”.
:sir:
Piti vaihtaa sivua, että konteksti selvisi. Ei ollut baarijuttu.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Naiskuvan mysteerio

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 31.08.2020 16:25
Vagabondo kirjoitti: 31.08.2020 16:18
Vesper kirjoitti: 31.08.2020 15:54 Moni kollega elää hävikillä, itse harvoin. Vien kotiin sitä mitä tekee mieli, en sitä mitä on ”tarjolla”.
:sir:
Piti vaihtaa sivua, että konteksti selvisi. Ei ollut baarijuttu.
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin