Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Se, että nainen on töissä hoitoalalla (siis vaikka päiväkodissa) ja tykkää olla lasten kanssa ei ole kyllä mikään tae siitä, että hän haluaa omia lapsia. Tiedän useitakin tällaisia (siis työ lasten parissa, mutta omia eivät halua).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ onko kyseisten naisten ikä 30-40v?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ihan parikymppisiä. Ja tunnen sellaisia jotka mahtuvat mainitsemaasi ikähaarukkaan ja menevät sen ylikin ja työskentelevät edelleen lasten parissa eivätkä halua omia. Mikäs tuon kyssärisi pointti oli?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ymmärrä näitä omaisuusluetteloja, joita pidetään perusteena sille että joku olisi hyvä kumppani. Kyllä mua kiinnostaa ensisijaisesti yhteys siihen ihmiseen, ei hänen taloonsa tai moottoriajoneuvoonsa. Toki on hyvä että on joku työ ja sen verran tuloja ettei itse päädy elättäjäksi, mutta muuten kovin toissijaisia asioita.

Oon ollut muutamia kertoja treffeillä ns. paperilla täydellisen tyypin kanssa, on mätsännyt kiinnostuksen kohteet ja kaikki, kivoja tyyppejä joiden kanssa voisi helposti kuvitella tulevansa hyviksi ystäviksi. Jopa hyvännäköisiä. Mutta ei auta, jos ei ole vain mitään kipinää.

Kiinnostaisi mistä asioista Pertti kiinnostuu naisissa, jos oletus on, että naisen olisi syytä tyytyä kun on puitteet kohdillaan? Ilmeisesti sielunkumppanuus ei ole listalla kovin korkealla?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti: 29.08.2020 19:17 ^Ihan parikymppisiä. Ja tunnen sellaisia jotka mahtuvat mainitsemaasi ikähaarukkaan ja menevät sen ylikin ja työskentelevät edelleen lasten parissa eivätkä halua omia. Mikäs tuon kyssärisi pointti oli?
20-30 ikäisten naisten "en halua lapsia" kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa. On aika harvinaista, että nainen ei halua lapsia. Muistaakseni joka viides nainen jää lapsettomaksi ja muistaakseni heistä yli puolet olisi halunnut lapsen. Omasta halustaan lapsettomia on siis alle 10%.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti: 29.08.2020 20:32 Koetin ottaa kantaa ilmiöön, että koulutetut, hyvin toimeentulevat, varsin fiksut ja filmaattiset miehet makailevat yksin kotonaan (milloin eivät ole harrastuksissaan). Toisaalla taas naiset menevät 45v asti löytämättä kai sitten sitä kipinää?? Tai jotakin.
Mies saa syyttää itseään, jos kyhjöttää kotona. Itse asiassa se kotona kyhjöttäminen torppaa naisten kiinnostuksen silloinkin kun kotoa tulee lähdettyä. Pariutumisen perusmekanismi on, että miehet tuovat itsensä esiin ja naiset valitsevat. Jos mies lähtee kotoa kerran vuodessa, niin tilastomatikka iskee päin näköä, oli auto sitten pankin tai oma.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sivustaseuraten naisen kannattaa pullauttaa kakrut pihalle mahdollisimman nuorena. Nykyisin melkein väistämättömällä toisella(äksännellä) kierroksella on huomattavasti kovempaa valuuttaa jos jälkikasvu on omillaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 29.08.2020 20:00 Mä en ymmärrä näitä omaisuusluetteloja, joita pidetään perusteena sille että joku olisi hyvä kumppani. Kyllä mua kiinnostaa ensisijaisesti yhteys siihen ihmiseen, ei hänen taloonsa tai moottoriajoneuvoonsa. Toki on hyvä että on joku työ ja sen verran tuloja ettei itse päädy elättäjäksi, mutta muuten kovin toissijaisia asioita.
Tällä palstalla on kyllä usein erikoisia viestiketjuja parinmuodostukseen liittyen. Muutama katkera tilittää jotain, kun mikään ei riitä eikä kelpaa. Sitten yksi hehkuttaa joka kerta jotain markkinateorioitaan, jossa ihmistä ei ymmärretä ihmisenä vaan jonakin tilastollisena muuttujana.

Mun on vaikea samaistua kumpaankaan em. lähestymistapaan. Kun sä kohtaat ihmisen sellaisena kuin hän on riippumatta varallisuudesta tai koulutustaustasta, annat hänelle aidon mahdollisuuden ja teet sitten kokonaisarvion, kun koko paketti alkaa olla selvä. Löytyykö yhteys, löytyykö riittävästi yhteisiä asioita ja arvoja. Päätän tämän latteaan, mutta tilanteeseen sopivaan sanontaan: "Mieli on kuin laskuvarjo - mitä enemmän sitä avaat, sen paremmin se kantaa".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ yksittäiset tapahtumat ja iso kuva ovat eri juttuja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2020 22:45Omasta halustaan lapsettomia on siis alle 10%.
Oon prosenttijengissä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti: 30.08.2020 17:51
sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2020 22:45
20-30 ikäisten naisten "en halua lapsia" kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Omasta halustaan lapsettomia on siis alle 10%.
Oon prosenttijengissä!
+1

Yhden miehen olen taannoin paiskannut pellolle, kun jätti “en halua lapsia” -kommenttini omaan arvoonsa ja odotteli mieleni muuttumista. No ei muuttunut ja koska ei muuttunut hänenkään mieli, niin annoin kenkää perseelle muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Turha haaskata toisen aikaa. Nykyään hänellä on kolme lasta. Minusta tämä on sellainen asia, että kannattaa päästää toinen elämään sellaista elämää kuin haluaa eikä yrittää painostaa mieltä muuttamaan. Ja reilua on tehdä asia selväksi alusta asti.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kreitsu kirjoitti: 30.08.2020 19:19
sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2020 22:45
20-30 ikäisten naisten "en halua lapsia" kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Omasta halustaan lapsettomia on siis alle 10%.
Turha haaskata toisen aikaa.... Ja reilua on tehdä asia selväksi alusta asti.
No todella! Tuommoiset asiat pitäis käydä ilmi jo parinmuodostusvaiheessa, jos käytetään seuranhakupalvelua, niin palvelun profiilissa. Minä kerroin toiveistani miehelleni jo ensi tapaamisella ja hän sanoi, että ei hän asiaa vastaan ole. Jos näkemyksemme olisivat olleet kovin ristiriitaiset, tapaaminen olisi jäänyt myös viimeiseksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tullut jopa muutama mätsi sen jälkeen kun vaihtoi ekaksi kuvaksi hyvin epäselvän sivuprofiilin.

Yhteistä näille on, ettei ensimmäiseenkään viestiini vastata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kokeile hyvin epäselviä viestejä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tulee luonnostaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aktivoiduin taas pitkästä aikaa Tinderissä. Älkää luulko että tositarkoituksella, vaan lähinnä pelailumielellä. Mä oon jo kerran pelannut Tinderin läpi!

Paras profiiliteksti tähän asti on mennyt suurinpiirtein näin: 'ei tarvitse kirjoittaa mitään jos et ole tarpeeksi fiksu'. Rupesin miettimään että kuinka fiksu naisoletettu kirjoittaa tuollaisen tekstin profiiliin ja samalla pyyhkäisee oikealle kaikkien tyhmien kohdalla. Kun eihän mitään tyhmää pääse kirjoittamaan ennen kuin molemmat osapuolet on pyyhkäissyt oikealle. Minä pyyhkäisin vasemmalle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 12:44 Aktivoiduin taas pitkästä aikaa Tinderissä. Älkää luulko että tositarkoituksella, vaan lähinnä pelailumielellä. Mä oon jo kerran pelannut Tinderin läpi!

Paras profiiliteksti tähän asti on mennyt suurinpiirtein näin: 'ei tarvitse kirjoittaa mitään jos et ole tarpeeksi fiksu'. Rupesin miettimään että kuinka fiksu naisoletettu kirjoittaa tuollaisen tekstin profiiliin ja samalla pyyhkäisee oikealle kaikkien tyhmien kohdalla. Kun eihän mitään tyhmää pääse kirjoittamaan ennen kuin molemmat osapuolet on pyyhkäissyt oikealle. Minä pyyhkäisin vasemmalle.
No eikös tuo teksti ole palvelus kaikille. Kannattaa kiertää kaukaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.09.2020 12:47No eikös tuo teksti ole palvelus kaikille. Kannattaa kiertää kaukaa.
Epäilemättä näin, mutta varmaksi en osaa sanoa, koska en itseäni fiksumman kanssa lähtenyt jutustelemaan.

Kevennyksesi voin todeta että olen juttusillekin päässyt. Tosin kovin vähäsanaisesti. Eräs Svetlana vastasi viestiini ja sen tiimoilta sain selville, että on kotoisin Peretskoista. Yhden rivien mittaisen vastausten viimeinen viesti oli, että 'kyllä, olen tulossa töistä ja menen lepäämään'. Vastaus kysymykseeni, että kerettäiskö tänään viestitellä. Päikkäreiden jälkeen totesin, että ei se inkeriläinen sitten kuitenkaan musta tykännyt, koska oli poistanut matchin.
Viimeksi muokannut Diddley Bow, 08.09.2020 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 12:44 Paras profiiliteksti tähän asti on mennyt suurinpiirtein näin: 'ei tarvitse kirjoittaa mitään jos et ole tarpeeksi fiksu'. ... Minä pyyhkäisin vasemmalle.
Se halus vaan panna!?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.09.2020 14:05
Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 12:44 Paras profiiliteksti tähän asti on mennyt suurinpiirtein näin: 'ei tarvitse kirjoittaa mitään jos et ole tarpeeksi fiksu'. ... Minä pyyhkäisin vasemmalle.
Se halus vaan panna!?
Niinhän ne kaikki aina just mun kanssa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pieni testi:

- perusnainen :h:
- ei tekstiä ja huono kuva X
- thaikuissa X
- thaikuissa X
- elämänkoulu X
- kouvolalainen X
- perusnainen :h:
- ei tekstiä, iineksen kuva X
- tatskoja naamassa X
- feikki X
- perusnainen :h:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 14:07
sivustahuutaja kirjoitti: 08.09.2020 14:05
Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 12:44 Paras profiiliteksti tähän asti on mennyt suurinpiirtein näin: 'ei tarvitse kirjoittaa mitään jos et ole tarpeeksi fiksu'. ... Minä pyyhkäisin vasemmalle.
Se halus vaan panna!?
Niinhän ne kaikki aina just mun kanssa.
Oot sä Tinderissä "Jeremy Kymppituuma" nimimerkki?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.09.2020 15:10
Diddley Bow kirjoitti: 08.09.2020 14:07
sivustahuutaja kirjoitti: 08.09.2020 14:05

Se halus vaan panna!?
Niinhän ne kaikki aina just mun kanssa.
Oot sä Tinderissä "Jeremy Kymppituuma" nimimerkki?
Eikös Jeremyssä ole tällä tietoa aika paha viba. En uskalla tunnustaa.
Who says you need to buy a guitar?
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tinder kertoi kännykkään matchista. Stressaavaa, vähän kuin koronavilkku kertoisi, että olet mahdollisesti altistunut.

(Tietysti raportoin tänne ennen kuin menen katsomaan. 95%+ olen kuitenkin swaipannut pois (tai itse asiassa ruksia selaimessa.))
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin