Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 07.09.2020 19:12 Vielä Gat-asiaa. Soitin hänelle viimeisen kerran 24.8. Hän sanoi että älä ota yhteyttä ennen kuin lupaat tulla auttamaan siivouksessa. Odotin ja toivoin että siivousliike hoitaisi homman 3.9. Tai saisi projektin alkuun ja myös loppuun. Ja muistutin että siivousliikkeen OMISSA INTRESSEISSÄ ei ole saada häntä hoitoon jos hän kertoisi että sopii tulla siivoamaan myöhemminkin. Ehkä kerran kuussa?
Laitoin tekstarin 1.9.:
"Elossa?"
Ei vastausta.
Laitoin toisen tekstarin 2.9.:
"3.9. on huomenna. Siivousliike. :wink: "
Ei vastausta.

Kuten aiemminkin todettiin, sä kyllä teit kaiken minkä pystyit. Eikä siivous olisi gattista pelastanut. Kämppä oli monta kertaa siivottu muiden toimesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.09.2020 8:42
Homeboy65 kirjoitti: 07.09.2020 19:12 Vielä Gat-asiaa. Soitin hänelle viimeisen kerran 24.8. Hän sanoi että älä ota yhteyttä ennen kuin lupaat tulla auttamaan siivouksessa. Odotin ja toivoin että siivousliike hoitaisi homman 3.9. Tai saisi projektin alkuun ja myös loppuun. Ja muistutin että siivousliikkeen OMISSA INTRESSEISSÄ ei ole saada häntä hoitoon jos hän kertoisi että sopii tulla siivoamaan myöhemminkin. Ehkä kerran kuussa?
Laitoin tekstarin 1.9.:
"Elossa?"
Ei vastausta.
Laitoin toisen tekstarin 2.9.:
"3.9. on huomenna. Siivousliike. :wink: "
Ei vastausta.

Kuten aiemminkin todettiin, sä kyllä teit kaiken minkä pystyit. Eikä siivous olisi gattista pelastanut. Kämppä oli monta kertaa siivottu muiden toimesta.
Pitää paikkansa. Olen minä jossitellut sitäkin että jos se siivoojanainen ei olisi muuttanut Kuopioon vaan olisi pysynyt Varkaudessa. Hän olisi varmaan siinä tapauksessa jatkanut säännöllistä siivousta koska Gattis maksoi reilusti 20 e/tunti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Se, että baarista rekrytoidut mielenterveys- ja päihdeongelmaiset ovat siivoamassa, ei varsinaisesti kuulosta ongelman ratkaisulta vaan osalta ongelmaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 14.09.2020 18:46 Se, että baarista rekrytoidut mielenterveys- ja päihdeongelmaiset ovat siivoamassa, ei varsinaisesti kuulosta ongelman ratkaisulta vaan osalta ongelmaa.
Kyllä se siivoojanainen (toisin kuin se huumehörhö) oli ja on (?) Gatin sanojen mukaan ihan täyspäinen, kunnossa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Ja klaarasi hommat hyvin. Miksi sitten oli 35-vuotiaana eläkkeellä on arvoitus...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Välihuomio: mielenterveysongelmia on monenlaisia ja -tasoisia. Eivät kaikki ole seinähulluja, jotka eivät kykene rationaaliseen ajatteluun ja toimintaan. Joku siivoushommeli voi olla jopa varsin terapeuttista jollekin mt-kuntoutujalle tmv. :paavi:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti: 07.09.2020 9:41
Stadinarska kirjoitti: 07.09.2020 9:13 SURUA on:

Miksei Gat hankkinut apua, ja olisi sanonut terveysviranomaisille, että hautoo itsemurhaa. Tottakai se on iso kynnys, mutta järkyttävän turhaa.

SYYSARSKA


Siksi, koska Gat pääsääntöisesti vihasi ihmisiä eikä kokenut yhteyttä ihmiskuntaan. Ei silloin voi kääntyä ihmisten puoleen. Toisekseen Gatilla oli omat käsityksensä siitä, millaista apua hän tarvitsee. Oikeasti hänet olisi pelastanut kaiketi vain pakkohoito ja sekin riittävän pitkänä, ettei paluuta entiseen olisi.

Masentunut ihminen ei näe asioita samoin kuin “terve”, lisäksi Gatin tilanne oli jo niin kroonistunut, ettei välttis mikään siihen olisi auttanut. Mahdollisesti Gatin kohtaloksi koitui hänen omat vanhempansa, jotka eivät hänestä päästäneet irti. Syyllisyydellä ja kieroutuneilla tavoilla kasvatettu. Gatin olisi pitänyt paeta jo aikoja sitten ja katkaista napanuora. Tätä puolta ymmärrän, koska olen itse käynyt läpi samantyyppistä ja ainoa tapa pelastaa itsensä oli asettaa rajat omille vanhemmille ja katkaista välit joksikin aikaa. Olen nykyään hyvissä väleissä vanhempieni kanssa, mutta toisinaan surettaa kaikki. Ja kyllä, toisinaan ne vanhat syyllisyydet puskevat edelleen pinnalle ja ahdistaa.

Vanhempani myös vastoin kaikkia odotuksiani raitistuivat jokunen vuosi sitten ja ilmeisesti ovat pysyneet sillä tiellä. Kaikki Gatin känniset selitykset toivat mieleeni omien vanhempieni alkoholinhuuruiset selitykset ja jankuttamiset (minua eivät pyytäneet siivoamaan, mutta viinaa kylläkin hakemaan: en ikinä hakenut vaan kuuntelin kun kertoivat minun olevan paska ja pilaavan sitä sun tätä ennen kuin iskivät luurin korvaan). Myös sen, että vika oli aina kaikissa muissa – ei koskaan itsessä. Kaikki on aina muiden vika ja alkoholisti itse viaton sijaiskärsijä.

Ja joo, olen surullinen Gatin ratkaisusta, mutta tavallaan ymmärrän. Tiedän, miten sietämätöntä voi olla elää itsensä kanssa, kun ei ole mitään näköpiirissä – pelkkää paskaa ja pimeää. Mutta kevyet mullat ja rauha vihdoin.


Minä olen välillä katsonut tänne ja jotenkin toivonut, ettei tämä olisi totta kuitenkaan tämä Gatin asia, mutta on se kyllä sitten.

Minä en kyllä uskonut, että noin kävisi, koska Gatin kirjoituksissa oli niin paljon älykästä ja humorististakin pohdintaa. Ja otaksuin, että ei pystyisi tähän lopulliseen. Mutta kyllä kohtaaminen toki olisi selventänyt tilannetta.
Tottakai jos kova ahdistus on niin hakee ulospääsyä vähintään lopullisia ratkaisujakin miettimällä. Mutta että sitten vielä toteuttaa.
Surullista on.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 07.09.2020 10:04
Kreitsu kirjoitti: 07.09.2020 9:41een. Toisekseen Gatilla oli omat käsityksensä siitä, millaista apua hän tarvitsee.
Joo, huumaavia lääkkeitä karhun kaveriksi.
No hän oli paitsiossa ja motissa. Nyt toki ymmärtää tuon itsetuhoisen suuhun nauttimisen.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 07.09.2020 19:12 Vielä Gat-asiaa. Soitin hänelle viimeisen kerran 24.8. Hän sanoi että älä ota yhteyttä ennen kuin lupaat tulla auttamaan siivouksessa. Odotin ja toivoin että siivousliike hoitaisi homman 3.9. Tai saisi projektin alkuun ja myös loppuun. Ja muistutin että siivousliikkeen OMISSA INTRESSEISSÄ ei ole saada häntä hoitoon jos hän kertoisi että sopii tulla siivoamaan myöhemminkin. Ehkä kerran kuussa?
Laitoin tekstarin 1.9.:
"Elossa?"
Ei vastausta.
Laitoin toisen tekstarin 2.9.:
"3.9. on huomenna. Siivousliike. :wink: "
Ei vastausta.

Huomasin äsken että minulla on vain yhdet kengät. Kengännumeroni on 46, tuota kokoa on vaikea löytää.
Tapasin Pikkuhuopalahden naisen eilen. Hän aloittaa kirpparitoiminnan marraskuussa jos löytää liiketilan. Vuokraa siis hyllytilaa. Vuokra on 2 e/päivä ja maksimissaan 10 tavaraa. Taidan viedä jotain sinne myytäväksi. Minulla on kaikenlaista sälää.

Vitsi:
- Voiko mies luoda lunta koko päivän?
- Voi hyvä luoja. :lol:

"Onko Bill Wymanilla, sillä miehellä, jota hiukan opetit tekemistä sinun juttusi kanssa?" - Tex Willer 11/1983
Rollareiden ex-basisti villissä lännessä. :idea: :mrgreen:

Homeboy
snowed in
Niin, onhan tuo aika selkeää puhetta Gatilta...

Aika suuri kanootti sulla on. En ole huomannutkaan. Mut kyllä kai löytyy toki.

Saatko Huopalahden naiselta ilmaiseksi hyllytilat? Joko oot vienyt? Mitä?

Luojajuttu hyvä. Wyman meni ohi...outs.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti: 12.09.2020 23:00
Stadinarska kirjoitti: 07.09.2020 9:13 SURUA on:

Tämä Kitinän keskustelupalsta on siten hyvin tärkeä. Mutta se ei ole estänyt itsemurhia jostain syystä. Tottakai pääsyy on anonymiteetti ja ehkä tämä lokeroituminen ja vakavuus on vielä lisääntynyt Kitinässä ja se ajaa enemmän epätoivoon(?)


Onko keskustelupalstan tehtävä ehkäistä itsemurhia. Tai toisaalta voin myös kysyä: mistäs me tiedämme, vaikka tämä olisikin jonkun itsemurhan ehkäissytkin.

Minä olen kokenut elämässäni oman depressioni. Minä olen ollut aikanani, entisen kotini kahdeksannessa kerroksessa parvekkeella aamukahvilla tupakoiden. Miettinyt, että jospa vaikka hyppäisin sen elämäni viimeisen hypyn. Ei tullut kuitenkaan hypättyä.


Lopuksi kuitenkin vielä iltavitsi, jonka 6-vuotias tyttäreni eräs ilta vitsikirjasta luki:

Mikä on Minni-Hiiren lempiohjelma?
- Tartu Mikkiin.


Hei Mustis!

Tosi hauska yllätys, että tupsahdit tännekin! Ajattele. Minä olen jäänyt tänne Kitinään, vaikka olen vähentänyt kyllä kirjoituksiani, eikä ne ole oikeastaan enää millään tavalla värikkäitäkään. Ovatko olleetkaan. Heh.
En nyt käytä värejä kun tuo Gat juttu kosketti kyllä niin kunnioitan ikäänkuin näin mustalla. Mustishan sinäkin olet!!! :D

Pointtisi asiaan on hyvä. Keskustelupalstan tehtävä ei voi olla itsemurhien välttäminen, semminkin kun ollaan anonyymeja, mutta toki jos on totaalisen yksinäinen niin asioiden kertominen näin ja toisen näkökannan saaminen voisi pelastaa hyvinkin. Mutta palstalla ei totisesti sinänsä vastuuta ole! Ja ehkä tämä on pelastanutkin tosiaan!

Teki kyllä pahaa pelkkä lukeminen, että olet depressiossa ajatellut noin lopullista. Nyt minä olen onnellinen, että jäi ajatukseksi. Todella...
Nyt kun sulla on lapsia ja asiat hyvin. Hyvä juttu!

Vitsi oli aivan tarpeellinen kevennys ja hieno!!

Mutta jos Minni tarttuu liikaa niin poliisimestari Sisu kyllä vie putkaan.

Käy useimminkin Arskan palstalla!

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.09.2020 8:42
Homeboy65 kirjoitti: 07.09.2020 19:12 Vielä Gat-asiaa. Soitin hänelle viimeisen kerran 24.8. Hän sanoi että älä ota yhteyttä ennen kuin lupaat tulla auttamaan siivouksessa. Odotin ja toivoin että siivousliike hoitaisi homman 3.9. Tai saisi projektin alkuun ja myös loppuun. Ja muistutin että siivousliikkeen OMISSA INTRESSEISSÄ ei ole saada häntä hoitoon jos hän kertoisi että sopii tulla siivoamaan myöhemminkin. Ehkä kerran kuussa?
Laitoin tekstarin 1.9.:
"Elossa?"
Ei vastausta.
Laitoin toisen tekstarin 2.9.:
"3.9. on huomenna. Siivousliike. :wink: "
Ei vastausta.

Kuten aiemminkin todettiin, sä kyllä teit kaiken minkä pystyit. Eikä siivous olisi gattista pelastanut. Kämppä oli monta kertaa siivottu muiden toimesta.
Joo sikäli mielenkiintoista, että kuinka paljon tuo tavaravuori ja epäjärjestys voi ihmistä painaa yksistään.
Jos vertailu on se, että tuntuu aina hyvältä kun saa jotain tehdyksi työlistalta, voisi olla ihan huikeaa jos yhtäkkiä olisi puhdas asunto ja roinat pois.

Mut kyllähän tuon voi toteuttaa, vaikka vaikeus on juuri se, että roskien joukossa on arvokasta, jota ei pysty jättämään ja tuhoamaan ja jota ei jaksa selvittää... olisiko kyse tästäkin(?)

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 14.09.2020 18:46 Se, että baarista rekrytoidut mielenterveys- ja päihdeongelmaiset ovat siivoamassa, ei varsinaisesti kuulosta ongelman ratkaisulta vaan osalta ongelmaa.
Kyllä siinä ainakin senkaltainen todennäköisyys on.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 14.09.2020 18:50
So Hard kirjoitti: 14.09.2020 18:46 Se, että baarista rekrytoidut mielenterveys- ja päihdeongelmaiset ovat siivoamassa, ei varsinaisesti kuulosta ongelman ratkaisulta vaan osalta ongelmaa.
Kyllä se siivoojanainen (toisin kuin se huumehörhö) oli ja on (?) Gatin sanojen mukaan ihan täyspäinen, kunnossa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Ja klaarasi hommat hyvin. Miksi sitten oli 35-vuotiaana eläkkeellä on arvoitus...
Pitäisi häntä nähdä ja keskustella edes minuutin pari niin olisi jo selkeämpää kommentoida :)

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti: 14.09.2020 18:58 Välihuomio: mielenterveysongelmia on monenlaisia ja -tasoisia. Eivät kaikki ole seinähulluja, jotka eivät kykene rationaaliseen ajatteluun ja toimintaan. Joku siivoushommeli voi olla jopa varsin terapeuttista jollekin mt-kuntoutujalle tmv. :paavi:
Tuo asia on yksi niistä asioista, joista tuntee aikuisen. lapsena ainakin minä olin paljon mustavalkoisempi. Jos näin jossain mielenterveysongelmaisen lapsena niin se meni tiettyyn kategoriaan.

Myöhemmin onneksi on oppinut ymmärtämään tuon mitä Kreitsu sanoi.
Eikä vähiten sen vuoksi, koska itsekunkin elämään, niin minunkin, on mahtunut alamäkiä ja ylämäkiä ja elämän mietintää viljalti.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 15.09.2020 9:36
Homeboy65 kirjoitti: 07.09.2020 19:12 Vielä Gat-asiaa. Soitin hänelle viimeisen kerran 24.8. Hän sanoi että älä ota yhteyttä ennen kuin lupaat tulla auttamaan siivouksessa. Odotin ja toivoin että siivousliike hoitaisi homman 3.9. Tai saisi projektin alkuun ja myös loppuun. Ja muistutin että siivousliikkeen OMISSA INTRESSEISSÄ ei ole saada häntä hoitoon jos hän kertoisi että sopii tulla siivoamaan myöhemminkin. Ehkä kerran kuussa?
Laitoin tekstarin 1.9.:
"Elossa?"
Ei vastausta.
Laitoin toisen tekstarin 2.9.:
"3.9. on huomenna. Siivousliike. :wink: "
Ei vastausta.

Huomasin äsken että minulla on vain yhdet kengät. Kengännumeroni on 46, tuota kokoa on vaikea löytää.
Tapasin Pikkuhuopalahden naisen eilen. Hän aloittaa kirpparitoiminnan marraskuussa jos löytää liiketilan. Vuokraa siis hyllytilaa. Vuokra on 2 e/päivä ja maksimissaan 10 tavaraa. Taidan viedä jotain sinne myytäväksi. Minulla on kaikenlaista sälää.

Vitsi:
- Voiko mies luoda lunta koko päivän?
- Voi hyvä luoja. :lol:

"Onko Bill Wymanilla, sillä miehellä, jota hiukan opetit tekemistä sinun juttusi kanssa?" - Tex Willer 11/1983
Rollareiden ex-basisti villissä lännessä. :idea: :mrgreen:

Homeboy
snowed in
Niin, onhan tuo aika selkeää puhetta Gatilta...

Aika suuri kanootti sulla on. En ole huomannutkaan. Mut kyllä kai löytyy toki.

Saatko Huopalahden naiselta ilmaiseksi hyllytilat? Joko oot vienyt? Mitä?

Luojajuttu hyvä. Wyman meni ohi...outs.

SYYSARSKA
En saa ilmaiseksi. Voisin tietysti pyytää mutta se olisi kyllä tahditonta. Se aloittaa ko. bisneksen vasta marraskuussa.
Työttömien infotilaisuudessa eilen. Vuorokausirytmi vähän sekaisin: olin valvonut ensin 20 tuntia ja ko. tilaisuudessa sitten nukahtelin välillä... :krooh: :roll: :lol:

Päivän sananvaihto:
Arska ja Homie tapaavat Kitinä bandin solistin Mariuszen. Arska kärttää nimmareita itselleen ja Homielle.

Arska: Hei! Annatko nimmarit?
Mariusz: Totta kai. *ojentaa uimahousut*
Arska: Mä sanoin "NIMMARIT" eikä simmarit.
Mariusz: Anteeksi. Kuulo on huonontunut. Keikoilla on kova volyymi.
Arska: Eikö olisi syytä sitten vääntää vahvistimien nappeja "kaakosta" toiseen "ilmansuuntaan"?
Mariusz: Näyttää olevan varttia vailla neljä.
Arska: Hoh. :roll:

Vitsi:
- Pesin eilen pyykkiä ja unohdin pari seteliä housuntaskuun.
- Etkö tiedä että rahanpesu on laitonta? :)

Homeboy
pesunkestävä kitinäläinen (60 asteen kirjopesu)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve taas!

Kuunaan en olekaan ollut niin yllättynyt ettei muuta vastausta kuin Homeella.
Mutta Home on onneksi uskollinen. Kiitos hänelle.

Kirjoittakaa muutkin!

Homeelle sanon että jos hän pitää mahdottomana kysyä ilmaiseksi kirpputori tilaa niin voisi kysyä minulle sitä ilmaiseksi :x

No se oli vain Kevennys!

Dialogi Homeen kirjoituksessa on, vaikken tunnista itseäni.

Hei Haloo! Onko Kapteeni Kaaos lopettanut. Ei saa! Nyt Kapteeni skriivaat ja tulet tulevaan muottiin.

Gatin kuolema oli siksi kauhea että yhä puhuttaa kun Oon Kitinässä. Mutta uskoa Tämä täytyy.

Syysarska oma ei elämässään uutta mainittava. Kaikki perusasiat muuttumattomia.

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Stadinarska kirjoitti: 20.09.2020 10:31 Terve taas!

Kuunaan en olekaan ollut niin yllättynyt ettei muuta vastausta kuin Homeella.
Mutta Home on onneksi uskollinen. Kiitos hänelle.

Kirjoittakaa muutkin!

Homeelle sanon että jos hän pitää mahdottomana kysyä ilmaiseksi kirpputori tilaa niin voisi kysyä minulle sitä ilmaiseksi :x

No se oli vain Kevennys!

Dialogi Homeen kirjoituksessa on, vaikken tunnista itseäni.

Hei Haloo! Onko Kapteeni Kaaos lopettanut. Ei saa! Nyt Kapteeni skriivaat ja tulet tulevaan muottiin.

En ole lopettanut. PpP:ssä on vaan ollut kiireitä.
Tarkoittaako "muotti" miittiä? Olen tulossa.
SA:n sanomissa pian 4000 vastausta. Arvioin että kuukauden sisällä. :cheer:

P.S. Majuri RysäPerse tässä taannoin yritti puhua uusille varusmiehille toverillisesti puhumalla "kundien" omaa kieltä:
"Snaijaatteks te jannut? Ei ruotiksessa niin dorkaa ole kun vain styylaa pamareiden fölissä." :roll:
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 21.09.2020 9:25
Stadinarska kirjoitti: 20.09.2020 10:31 Terve taas!

Kuunaan en olekaan ollut niin yllättynyt ettei muuta vastausta kuin Homeella.
Mutta Home on onneksi uskollinen. Kiitos hänelle.

Kirjoittakaa muutkin!

Homeelle sanon että jos hän pitää mahdottomana kysyä ilmaiseksi kirpputori tilaa niin voisi kysyä minulle sitä ilmaiseksi :x

No se oli vain Kevennys!

Dialogi Homeen kirjoituksessa on, vaikken tunnista itseäni.

Hei Haloo! Onko Kapteeni Kaaos lopettanut. Ei saa! Nyt Kapteeni skriivaat ja tulet tulevaan muottiin.

En ole lopettanut. PpP:ssä on vaan ollut kiireitä.
Tarkoittaako "muotti" miittiä? Olen tulossa.
SA:n sanomissa pian 4000 vastausta. Arvioin että kuukauden sisällä. :cheer:

P.S. Majuri RysäPerse tässä taannoin yritti puhua uusille varusmiehille toverillisesti puhumalla "kundien" omaa kieltä:
"Snaijaatteks te jannut? Ei ruotiksessa niin dorkaa ole kun vain styylaa pamareiden fölissä." :roll:
Kiitos, että vastasit ja olet vielä mukana, Kapteeni! Tules sitten huippukokoukseen kun seuraavaksi sen järkkäämme!

Homeenpoika ja minä ainakin siis tullaan. Oletkos sinä muuten ollut Homeenpojan kanssa esim. puhelinyhteydessä?
Minä joskus kysyin Homeelta ja hän ei muistaakseni vastannut kunnolla.

HOMEEN POIKA vastaapa myös sinä minulle!!

SYYSARSKIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Juttelin kapteenin kanssa tänään puhelimessa. Se on kondiksessa.

Kierrätyskeskukseen taas 30.9. 3 kk työharjoittelua. Saahan siitä entisten tukien lisäksi 9 e/päivä verottomana. Täytyy kysyä vielä mahdollisesta matkakorvauksista.

Levyostoksia:
Yoko Ono: Walking on thin ice (vinyylisinkku)

Vitsi:
- Mikä noita änkyttäjiä vaivaa?
- Vaikea sanoa... :)

Päivän kysymys:
Minkä arvosanan annat Homeboylle kitinäläisenä:

10 Sigamagee
9 Vähän hieno
8 Ei paha
7 Kohtalainen
6 Kyllä sen juttuja lukee ennemmin kuin selkäänsä ottaa
5 Ketä kiinnostaa?
4 Paskahousu :paska:

Homeboy
do not mess with PpP
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAAN OHEEN ISOLLA:

Juttelin kapteenin kanssa tänään puhelimessa. Se on kondiksessa.

MILLÄ TAVALLA? FYYSISESTI, HENKISESTI. MIKÄ SE TEIJÄN YHTEINEN MAJURI RYSÄPERSE TARKOITTAA? PALJASTA JO VIHDOIN!

Kierrätyskeskukseen taas 30.9. 3 kk työharjoittelua. Saahan siitä entisten tukien lisäksi 9 e/päivä verottomana. Täytyy kysyä vielä mahdollisesta matkakorvauksista.

TÄMÄHÄN HIENOA! TOSI KIVA! MITÄ SINUN TEHTÄVIIN KUULUU?? MUISTA EHDOTTOMASTI TULPPA REIKÄÄN! MITEN MUUTEN SULLA TUO NYKYINEN PÖKÄLETILANNE ON?

Levyostoksia:
Yoko Ono: Walking on thin ice (vinyylisinkku)

SIIS MITÄ SINÄ TÄSTÄ MAKSOIT? MUTTA JAKSATKO OIKEASTI KUUNNELLA YOKOA KUN VOISI JOHNIAKIN KUUNNELLA? JA MIKSI?

Vitsi:
- Mikä noita änkyttäjiä vaivaa?
- Vaikea sanoa... :)

NO OLI TÄÄ HYVÄ VAIKKA HIUKAN ARVELUTTAVA TOKI

Päivän kysymys:
Minkä arvosanan annat Homeboylle kitinäläisenä:

10 Sigamagee
9 Vähän hieno
8 Ei paha
7 Kohtalainen
6 Kyllä sen juttuja lukee ennemmin kuin selkäänsä ottaa
5 Ketä kiinnostaa?
4 Paskahousu :paska:

VAIKEA NÄISTÄ SANOA, SILLÄ OLET HYVIN MUKAVA; MUTTA ONHAN SULLA FAKTISESTI PASKAA HOUSUUNKIN TULLUT: MUKAVA OLET; KYMPPI

------------------------

Stadinarskalle kuuluu ihan hyvää. Kamalasti kaikenlaista menoa on ollut, mutta vierivä kivi ei kai jäkälöidy?

Laitan palstalle Stadinarskan haastattelun kenties tällä viikolla!


SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: kunnossa kaikin tavoin. Majuri on Paukapäiden pataljoonan komentaja. Lajittelen CD-levyjä. Pökäletilanne hyvä. Levyn hinta 5 e. Kyllä minä John Lennoninkin soololevyjä kuuntelen.

Vitsi:
- Miten Kapteeni_k:n tuntee ravintolassa?
- Se kuorii ranskalaisia perunoita. :)

Olen soittanut Ruotsin kaverille nyt 22 kertaa mutta se on vastannut vain 2 kertaa. :(
Sain äitimuorilta lenkkarit ja kaksi paitaa.

Kertomus

Arska matkusti Ivaloon (asukasluku 3007) tapaamaan ystäväänsä Reino Rahkapersettä. Reino toimi Ivalon kunnantalon vahtimestarina. Arska saapui perille, Reino oli vastassa em. talon edessä.
- Tervetuloa Ivaloon.
- Ei tämä ole Ivalo.
- No mikä tämä on?
- Jääasema Zebra.

Samana iltana Arska oli Kitinä bändin keikalla Ivalossa. Keikan jälkeen Kb:N solisti kertoi Arskalle pahamaineisesta tuottajasta joka oli sanonut:
"10 000:lla eurolla saan Kitinä bandin kuulostamaan Def Leppardilta. 20 000:lla eurolla saan sen kuulostamaan miltä tahansa."

Homeboy
arktinen olento
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää ja minä olen taas uudistunut. Olen Loka-arska.

Jos ja kun näette minut eri nimillä, olen silti sama ihminen.

Lokakuun mahdolliset nimet:

Loka-arska
Lokapoika
Lokamies
Loka
Lokainen
Lokaturska
Lokatur
Stadinarska
Arska

Ja koska on Gatin hirveän poismenon suruaika, en yhäkään käytä väriä kunnioituksena häntä kohtaan.
En kyllä tiedä, vaikka hän olisi pitänyt väreistä.
Lokakuun väri olisi ruskeankeltainen.

Tänään huippukokous! Siitä enemmän miittiketjussa!


LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kitinän mukavimpana miehenä julistan lokakuun Arskan Lorskaksi. Se saa jäädä pysyväksi nimeksi. Kiitos.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiitos TV:n korjaamisesta Arska. Vain kolme (1,2 ja Teema) kanavaa näkyy mutta hyvä niinkin. Sovin herra P:n kanssa että ostan häneltä videot. Käytettynä, hinta 20 e + postikulut.

Levyostoksia:
Eric Clapton: The best of (kokoelma)
Ivan Hunter: Collection (kokoelma)
Molemmat on hyviä. Sopivat röpöttämisen soundtrackiksi. :beer:

Vitsi:
Keskustelua Valkoisessa talossa 80-luvulla:
- Reagan ei tajua mikä riski Tähtien sota-hankkeeseen liittyy.
- No mikä?
- Neuvostoliitto kehittää Imperiumin vastaisku-hankkeen. :lol:

Homeboy
hupaukko 60. leveyspiirin pohjoispuolella
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 02.10.2020 17:44 Kitinän mukavimpana miehenä julistan lokakuun Arskan Lorskaksi. Se saa jäädä pysyväksi nimeksi. Kiitos.
Että on pirun mukava tuo So Hardis eli SORDIS

Mutta jos Lokapojalle kerran hän keksi nimen niin tottahan Loka on siitä otettu.

LISÄTÄÄN nimiin LORSKA.

Se on hieno. Käytän sitä loppukuun.

Mutta että pysyvä. Eihän se taida SORDIS hyvä olla mahdollista! Ei marraskuussa kai VOI OLLA Lorska. Eikä ainakaan Joulukuussa sillä eihän Joulupukki silloin OLE.

Kiitän SORDISTA uudesta nimestä! :h:

LORSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 03.10.2020 12:54 Kiitos TV:n korjaamisesta Arska. Vain kolme (1,2 ja Teema) kanavaa näkyy mutta hyvä niinkin. Sovin herra P:n kanssa että ostan häneltä videot. Käytettynä, hinta 20 e + postikulut.

Levyostoksia:
Eric Clapton: The best of (kokoelma)
Ivan Hunter: Collection (kokoelma)
Molemmat on hyviä. Sopivat röpöttämisen soundtrackiksi. :beer:

Vitsi:
Keskustelua Valkoisessa talossa 80-luvulla:
- Reagan ei tajua mikä riski Tähtien sota-hankkeeseen liittyy.
- No mikä?
- Neuvostoliitto kehittää Imperiumin vastaisku-hankkeen. :lol:

Homeboy
hupaukko 60. leveyspiirin pohjoispuolella
Joo, ole hyvä vaan Homeenpoika! Kiva auttaa. Jaa saat uudet videot. Joko oot saanut? Siis videot, hyvänen aika!?

Jos kolme kanavaa niin se kertoo että db;n kanavat pitää virittää uudelleen

Sori Home, että olen kirjoittanut niin vähän. Ihme matalalentoa koko tää elämä nyt vaikka on korona. Siis Lorskalla ei toki koronaa vaan maailmassa.
Lorskaan ei tartu muu kuin mukavuus. On se kummaa.

Kerro Homeenpoika kumpi on mukavampi? Minä vai SORDIS! Eihän voi olla Lorskaa mukavampaa, mitä luulet?
Vai oletko sinä mukavampi? Outs.


LORSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin