Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16687
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:21 elokapina saa todelläköisesti enemmän kuolonuhreja.
Mihin tämä arvio perustuu? Eikö ainakin tähänastinen näyttö ole niin päin, että natsiaktiiveilla on väkivaltatuomioita, ainakin yksi avoin tappo, ja ties mitä tilillään jo aivan tavattomasti, kun taas elokapinan saldo tällä saralla on aika pyöreä nolla?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Inhoan enemmän noita äärioikeiston vatipäitä, mutta ne on sen verran urpoa sakkia etteivät saa muuta aikaan kuin tuulettelevät kainaloita, möykkäävät, ryyppäävät ja rähisevät pienimuotoisesti. Mitään mahista niillä ei ole saada suurempaa poliittista valtaa nykypäivänä, no Ruotsissa taitaa olla pari jantteria jossain kunnallisvaltuustoissa.

Vihervasemmisto taas kykenee kunnon terroritekoihin ja polittiseen perseilyyn kuten on juurikin havaittavissa hallituksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:27 Inhoan enemmän noita äärioikeiston vatipäitä, mutta ne on sen verran urpoa sakkia etteivät saa muuta aikaan kuin tuulettelevät kainaloita, möykkäävät, ryyppäävät ja rähisevät pienimuotoisesti. Mitään mahista niillä ei ole saada suurempaa poliittista valtaa nykypäivänä, no Ruotsissa taitaa olla pari jantteria jossain kunnallisvaltuustoissa.

Vihervasemmisto taas kykenee kunnon terroritekoihin ja polittiseen perseilyyn kuten on juurikin havaittavissa hallituksessa.
Missä vihreä aatteen tuottamat kuolonuhrit nyt siis ovat, kun niistä olit aiemmin huolissasi?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16687
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. B kyllä elää aika eri todellisuudessa kuin mitä minä ympärilläni havainnoin. Äärioikeiston inhoamisesta olen samaa mieltä, kaikki muut väitteet sitten ovatkin nähdäkseni aivan mielikuvituksen tuotteita.
Viimeksi muokannut urpiainen, 06.10.2020 9:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:25Mihin tämä arvio perustuu? Eikö ainakin tähänastinen näyttö ole niin päin, että natsiaktiiveilla on väkivaltatuomioita, ainakin yksi avoin tappo, ja ties mitä tilillään jo aivan tavattomasti, kun taas elokapinan saldo tällä saralla on aika pyöreä nolla?
Siinä kun pyöritään joukkoliikenteen, erityisesti lentokoneiden parissa, niin kuolonuhrien riski on aika iso.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:25 Mihin tämä arvio perustuu? Eikö ainakin tähänastinen näyttö ole niin päin, että natsiaktiiveilla on väkivaltatuomioita, ainakin yksi avoin tappo, ja ties mitä tilillään jo aivan tavattomasti, kun taas elokapinan saldo tällä saralla on aika pyöreä nolla?
Erilaisia tekoja kannattaa arvioida toteutuneen haitan mukaisesti. Murha on 5 miljoonan hujakoilla. Aika paljon saa liikennettä häiritä tuon haitan saavuttamiseksi, mutta kyllähän sekin onnistuu.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:31
urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:25Mihin tämä arvio perustuu? Eikö ainakin tähänastinen näyttö ole niin päin, että natsiaktiiveilla on väkivaltatuomioita, ainakin yksi avoin tappo, ja ties mitä tilillään jo aivan tavattomasti, kun taas elokapinan saldo tällä saralla on aika pyöreä nolla?
Siinä kun pyöritään joukkoliikenteen, erityisesti lentokoneiden parissa, niin kuolonuhrien riski on aika iso.
Siis puhut nyt teoreettisesti siitä mitä voi käyä, jos menevät tekemään asian, mistä oli puhetta. Voi nyt vittu sentään iso mies, yritä nyt edes vähän. Oot parempi kuin tuollainen esitys.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:17 Joo, mäkään en ole ajatellut tätä tarkkaan, ja juridinen kysymys on, kuten Homie jaksaa meitä muistuttaa, eri kuin moraalinen kysymys. Mutta mun toistaiseksi jäsentymättömässä ajattelussani on ainakin toistaiseksi vallalla sellainen asetus, että mielipiteenilmaisut vähän haittaakin aiheuttavien mielenosoitusten kautta, jonkinasteinen kansalaistottelemattomuus ja kokoontumisenvapaus ovat kaikki tärkeitä avoimen yhteiskunnan elementtejä, ja niiden venäläishenkistä rajoittamista on varottava, vaikka kuinka saisi kicksejä kurista ja järjestyksestä. Ja vaikka ei joidenkin nimenomaisten aktivistien toimintatavoista tai tavoitteista itse niin innostuisikaan.

Jos toiminta alkaa olla väkivaltaista, siihen kehottavaa, valikoitujen ihmisryhmien sortoa ajavaa jne, alkaa kielto kuitenkin olla lähellä. Minusta Elokapina on vahvasti viestinyt, että sillä tiellä he eivät ole. Jos joskus ovat, niin suhtautumiseni muuttunee.

Ja kuten sanottu, nytkin ajatteluni on aika pintapuolista ja paneutumatonta, hyvä argumentaatio saattaisi saada minut kääntämään kelkkani aika helpostikin tässä asiassa. En ole kuitenkaan sellaista argumentaatiota nähnyt.
Niin kauan kuin ei ole väkivaltaa tai vandalismia, niin mielipiteen ilmaisuja pitäisi pyrkiä sietämään, on ne aatteet sitten kuinka idioottimaisia tahansa.

Myöskään aatteelisten yhdisten kieltämisessä liikutaan harmaalla alueella jolle ei mielestäni pitäisi mennä. Tavallaan on valitettavaa, että se tie avattiin PVR kieltämällä. Kun sitä on kerran käytetty yhden ääriliikkeen kanssa on helppo ymmärtää vaatimuksia käyttää sitä uudestaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:34Siis puhut nyt teoreettisesti siitä mitä voi käyä, jos menevät tekemään asian, mistä oli puhetta. Voi nyt vittu sentään iso mies, yritä nyt edes vähän. Oot parempi kuin tuollainen esitys.
No sun kuplaan on turha yrittää perusjuttuja selittää.

Mitä enemmän noita perseilyjä toteutetaan, sen suurempi riski ikävälle tapahtumalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:36
Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:34Siis puhut nyt teoreettisesti siitä mitä voi käyä, jos menevät tekemään asian, mistä oli puhetta. Voi nyt vittu sentään iso mies, yritä nyt edes vähän. Oot parempi kuin tuollainen esitys.
No sun kuplaan on turha yrittää perusjuttuja selittää.

Mitä enemmän noita perseilyjä toteutetaan, sen suurempi riski ikävälle tapahtumalle.
Joo, mun kupla on siis se että toinen on tunnetusti väkivaltainen järjestö, joka on aiheuttanut ainakin yhden kuoleman, Toiset on hippejä jotka istuu tiellä. Mun kuplaa siis on, että tiellä istuvat hipit eivät aiheuta suurempaa vaaraa, kun yhteiskuntajärjestyksen rikkomiseen keskittyneet uusnatsit?

Kuka siellä kuplassa on? Miten +100kg ukko pelkää ituhippejä tolleen? Olen yllättynyt. Todella vitun yllättynyt.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:38 Joo, mun kupla on siis se että toinen on tunnetusti väkivaltainen järjestö, joka on aiheuttanut ainakin yhden kuoleman, Toiset on hippejä jotka istuu tiellä. Mun kuplaa siis on, että tiellä istuvat hipit eivät aiheuta suurempaa vaaraa, kun yhteiskuntajärjestyksen rikkomiseen keskittyneet uusnatsit?
Eihän kahta täysin erilaista toimintaa voi vertailla käsin poimitun muuttujan kautta. 5 miljoonan haitan aiheuttaminen on ihan sama asia kuin tappaisi jonkun.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16687
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:38
Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:36
Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:34Siis puhut nyt teoreettisesti siitä mitä voi käyä, jos menevät tekemään asian, mistä oli puhetta. Voi nyt vittu sentään iso mies, yritä nyt edes vähän. Oot parempi kuin tuollainen esitys.
No sun kuplaan on turha yrittää perusjuttuja selittää.

Mitä enemmän noita perseilyjä toteutetaan, sen suurempi riski ikävälle tapahtumalle.
Joo, mun kupla on siis se että toinen on tunnetusti väkivaltainen järjestö, joka on aiheuttanut ainakin yhden kuoleman, Toiset on hippejä jotka istuu tiellä. Mun kuplaa siis on, että tiellä istuvat hipit eivät aiheuta suurempaa vaaraa, kun yhteiskuntajärjestyksen rikkomiseen keskittyneet uusnatsit?

Kuka siellä kuplassa on? Miten +100kg ukko pelkää ituhippejä tolleen? Olen yllättynyt. Todella vitun yllättynyt.
Joo. Kyllä tämä kuplautuminen, tai yhteiskunnan polarisoituminen leireihin, jotka eivät enää oikein voi edes keskustella keskenään, näyttää olevan Suomessakin aika todellinen ilmiö. Ja huolestuttava.

Mutta Kitinässäkin ollaan siis jo niin pitkällä, että mun mielestä esim. Pertin ja Bluntlyn käsitykset siitä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ovat niin kaukana tosiasioista, että keskustelu on aika vaikeaa. Pidän heidän jäsennystään lähes psykoottisena - en toki usko, että heillä on varsinaisia harha-aistimuksia, mutta en voi välttyä käsitykseltä, että he tulkitsevat kokemuksiaan niin vääristyneesti, että tulkinta johtaa aika käsittämättömiin harhauskomuksiin, pelkotiloihin ja epäluuloihin.

Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen. Ja siinähän sitä sitten ollaankin niin polarisoituneessa tilanteessa, että dialogi alkaa olla mahdotonta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:38Kuka siellä kuplassa on? Miten +100kg ukko pelkää ituhippejä tolleen? Olen yllättynyt. Todella vitun yllättynyt.
Koska ajattelet kapeasti.

Kukaan niitä hippejä pelkää, mutta niiden aiheuttamaa urpoilua kyllä.

Nytkin sitoi pirusti poliisin resusseja, joka oli pois vakavemmista asioista.
Aiheutti ruuhkia, mikä on hidaste hälytysajoneuvoille kun sekunnit ratkaisee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:49Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen. Ja siinähän sitä sitten ollaankin niin polarisoituneessa tilanteessa, että dialogi alkaa olla mahdotonta.
:komp:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:53
urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:49Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen. Ja siinähän sitä sitten ollaankin niin polarisoituneessa tilanteessa, että dialogi alkaa olla mahdotonta.
:komp:
Hyvinhän te löysitte yhteisymmärryksen :dream:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:52
Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:38Kuka siellä kuplassa on? Miten +100kg ukko pelkää ituhippejä tolleen? Olen yllättynyt. Todella vitun yllättynyt.
Koska ajattelet kapeasti.

Kukaan niitä hippejä pelkää, mutta niiden aiheuttamaa urpoilua kyllä.

Nytkin sitoi pirusti poliisin resusseja, joka oli pois vakavemmista asioista.
Aiheutti ruuhkia, mikä on hidaste hälytysajoneuvoille kun sekunnit ratkaisee.
MIksi et pelkää sitten tahoja jotka on tappaneet ihmisiä? Koska niiden listalla ei ole iso valkoinen lihaa syövä heteromies?

Ruuhka on kyllä kamala asia voi sentään, joku ois voinut kuolla paitsi ei, kun tiet oli edelleen käytössä.

Myönnä nyt vaan rehellisesti että vihaat kaikkea vihreää varsinkin jos siihen liittyy mitään aktivismia, joka voi haitata _sinun_ elämää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16687
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2020 8:31 Katselin videon parvekkeella poseeraamisesta ja kehonkieli oli aika lailla sellaista, että epätoivoisesti yrittää skarpata.
Toistaiseksi hauskimmat mun näkemät twitter-kommentit tähän videoon ovat

"LAW AND OXYGEN!"

ja

"You just went full Brezhnev. Never go full Brezhnev."
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16687
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 10:07 Ruuhka on kyllä kamala asia voi sentään, joku ois voinut kuolla paitsi ei, kun tiet oli edelleen käytössä.
Älä nyt vähättele, kun toinen on just saamassa käänteentekevää oivallusta suhtautumisessaan joukkoliikenteeseen, ruuhkamaksuihin ja ties mihin yksityisautoilun rajoittamiseen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 06.10.2020 9:34 Niin kauan kuin ei ole väkivaltaa tai vandalismia, niin mielipiteen ilmaisuja pitäisi pyrkiä sietämään, on ne aatteet sitten kuinka idioottimaisia tahansa.
Minusta yhteisön on syytä tuomita epätoivotun käyttäytymisen kanssa viihtyvät henkilöt. Vaikka joku ei itse syyllistyisi mihinkään, niin koen esim. bandiittien kerhohuoneella flipperin peluun erittäin negatiivisena asiana. Sama pätee ekoterroristien tai kansallisten sosialistien kanssa veljeilyyn. Nyt kuitenkin puhutaan sosiaalisesta kontrollista, ei valtion toimista.

Pelkkä jäsenten toiminta ei myöskään saa olla perusteena järjestön kieltämiseen. Jos moottoripyöräkerhon jäsenet tekevät rikoksia, niin ei tuo ole syy kieltää kerhoa, jos kerhon aktiivisesta osuudesta ei ole mitään näyttöä. Sama pätee kansallisiin sosialisteihin ja ekoterroristeihin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kovaa steroidinousua seuraa aina valtaisa romahdus. Saa nähdä vetääkö Trumpelo vaaleihin asti steroidimaniassa vai mikä on suunnitelma.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 10:07 MIksi et pelkää sitten tahoja jotka on tappaneet ihmisiä? Koska niiden listalla ei ole iso valkoinen lihaa syövä heteromies?

Ruuhka on kyllä kamala asia voi sentään, joku ois voinut kuolla paitsi ei, kun tiet oli edelleen käytössä.
Miksi sinua sitten pelottaisi enemmän marginaalinen kuoleman riski kuin yhteiskunnan hyvinvoinnin väheneminen 5 miljoonalla eurolla?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:24
sivustahuutaja kirjoitti: 06.10.2020 9:22 ^^ onko tää nyt joku tarkoitus pyhittää keinot kysymys?

Mitäs PVR nyt siis on tehnyt? Pahoinpitelyn taloudellinen arvo on noin 50-100.000€. Pitäisi arvioida ekokapinan tuottamat haitat ja verrata niitä PVR:n toteuttamiin pahoinpitelyihin. Oletan, että he sellaisia ovat tehneet, eikä järjestön kieltö perustu mihinkään huuteluihin, mikä olisi ikävää.
Kiitos kun tulit kaapista kunnolla, ei tarvitse arvailla missä joukoissa heilaat.
Jos ei heilaa helluntaina.. tästä on pakko olla jokin vitsi?

Edit onhan siitä

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti: 06.10.2020 9:24
sivustahuutaja kirjoitti: 06.10.2020 9:22 ^^ onko tää nyt joku tarkoitus pyhittää keinot kysymys?

Mitäs PVR nyt siis on tehnyt? Pahoinpitelyn taloudellinen arvo on noin 50-100.000€. Pitäisi arvioida ekokapinan tuottamat haitat ja verrata niitä PVR:n toteuttamiin pahoinpitelyihin. Oletan, että he sellaisia ovat tehneet, eikä järjestön kieltö perustu mihinkään huuteluihin, mikä olisi ikävää.
Kiitos kun tulit kaapista kunnolla, ei tarvitse arvailla missä joukoissa heilaat.
Minähän olen ollut avoimesti liberaaleissa joukoissa aina?

Minusta kuulostaa erikoiselta, jos yhteiskunnallisia ilmiöitä ei voida tarkastella yhteismitallisesti niiden vaikutusten kautta. Ilmeisesti sinun mielestäsi parempi tapa on kaivaa ideologinen potero ja käydä sieltä sotaa muita poteroissaan kyyhöttäviä vastaan? Lapsellista ja kivikautista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 06.10.2020 9:09
James Potkukelkka kirjoitti: 06.10.2020 8:49Ei sillä ole väliä. Ei PVR ollut myöskään missään yhdistysrekisterissä.
Osa oli.

PVR:llä oli tunnukset ja tunnetut johtajat. Elokapinalla vain rätti naamalla.
PVR? ...siis PVL aka Kohti Vapautta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja lisäksi Elokapina (ei Ekokapina) eli XR-liike. Ihan tukkaan sattuu, kun lukee näitä toistuvasti väärin kirjoitetun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin