Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti:Mua ärsyttää ihan hurjasti toi tällä hetkellä Hesarissa meneillään oleva Harald Hirmuinen -sarjakuvan aihio, jossa Harald ja Helga ovat Helmin ja Heikin juhlapävillä.
Edith, sä olet loistava! Tämä Harald Hirmuinen -skandaali on vaivannut minua suuresti viime päivät (vaikka yleensä en edes lue kyseistä sarjakuvaa). Että voikin olla raivostuttava juttu!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Storytuuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Haastattelin jotain 15-20 tyyppiä äsken kahdella äänestyspaikalla ja perkeleen tietokone tilttas import vaiheessa, kun olin leikatessa tehnyt jo tunnin sitä varten duunia...Firman ATK-nörtti oli apua pyydettäessä sitä mieltä, että eihän tässä hätää mitään, vaikkei paikalle saapuessa itsekään tajunnut missä vika ja vähätteli ongelmaa.

Vituttaa! :x
hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vituttaa kun läheinen ihminen soitti tänään töihin (ja myöhemmin illalla) kysyen varovasti olisiko minun mahdollista vipata hänelle "vähän" rahaa. Tarkemmin sanottuna 2000€, olin valmistautunut henkisesti suurempaankin summaan.

Olen joskus tehnyt periaatepäätöksen etten esim. tule koskaan takaamaan kenenkään toisen lainoja, enkä koskaan vaadi tai edes suostu että joku toinen takaa minun lainojani. En halua vaarantaa ihmis- ja ystävyyssuhteita raha-asioilla, olen liikaa nähnyt läheltä noinkin tapahtuneen. Täten en mielellään myöskään vippaisi rahaa muille muutamaa kymppiä suurempia summia (eli rahasummia joita en välttämättä olisi edes karhuamassa takaisin), mutta tämä on läheinen ihminen johon luotan, joten suostuin alustavasti. Sovimme että teemme jonkinlaisen velkakirjan "muodon vuoksi", aikoo maksaa 200€/kk takaisin ja kesällä loput takaisin.

En iljennyt kysyä tarkoitusta ja olen vähän yllättynyt tästä vippitarpeesta, hän kun omistaa vaimonsa kanssa ison kerrostaloasunnon kantakaupungista, on hyvässä akateemisessa ammatissa kuten vaimonsakin jne. En ole kuullut että hän olisi joutunut työttömäksi tms. Sitten mieleeni iski toiselta taholta joskus kuultu huhu että kyseisellä henkilöllä oli joskus ollut paha uhkapeliriippuvuus (ollut ehkä hoidossakin asian suhteen), ja nyt pelkään todenteolla että tämä liittyy jotenkin siihen.

Nyt sitten kärvistelen vippaanko hänelle sen enempää kyselemättä vai pitäisikö sittenkin kieltäytyä. Ehkä pitää kuitenkin kysyä käyttötarkoitusta vaikka hän vaikutti erittäin vaivautuneelta ja häpeilevältä kysyessään asiaa, tuntuu kuitenkin että läheistä pitää auttaa hädässä. Kunpa tämä vain on se todellinen apu mitä hän tarvitsee?
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

hebuli kirjoitti: 2000€
Joo´o. Visusti varoitan kaikkia lainaamasta rahojaan ilman velkakirjaa. Se kun on semmonen judu et jos vaikka jäihin uppoo tai laskuvarjo ei aukee niin paska on mennä perikunnalta rahojaan hakemaan.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Groove fm -radioasemalla ovat alkaneet voimallisesti mainostaa jotain kerpeleen puhelinkeskustelulinjaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei sitten yhtään kiinnostaisi huomenna lähteä ajamaan ennen kukonlaulua jonnekkin hevonkuuseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
eps

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja eps »

hebuli kirjoitti:Vituttaa kun läheinen ihminen soitti tänään töihin (ja myöhemmin illalla) kysyen varovasti olisiko minun mahdollista vipata hänelle "vähän" rahaa. Tarkemmin sanottuna 2000€, olin valmistautunut henkisesti suurempaankin summaan.
Sano että sulla on varaa vipata tonni. Siitä näet, miten vaikeassa tilanteessa kaveri on. Nimittäin käsittääkseni kahden tonnin kulutusluottoja saa puoleksi vuodeksi ihan kohtuullisella korolla pankeista. Ei siihen kavereita tarvita.

e.
Exsat

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Söin äsken sipsejä, vaikka olin päättänyt, etten koske niihin. Sipsit kostivat ja nostivat toisen suupielen täyteen rakkuloita. :?
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Snadisti vituttaa tämä väsynyt olo. Eikä parannusta asiaan ole tulossa kun vasta sunnuntaina. Tulis jo lisää valoa ulos, tahtoo valoisampaa!! :hood:
Sannu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Tänään ja eilen mua on ehtinyt vituttaa: (PMS oireita osin)

-Ihmiset jotka tulevat jummpatunnille ja huitovat päälle, kun eivät pysy kuvioissa mukana.

-tää vitun tuuli ja pakkanen

-oma aikaansaamattomuus

-asioiden hittasti eteneminen

-kunnallisen terveydenhuollon paska laatu

-ihmiset jotka aina etsivät symboliikkaa joka asiasta..joskus tuolikin on vain tuoli.

-vatsan turvotus
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vesiputki taas jäässä.
Väsyttää niin maan per...usteellisesti. :swirl:
Hartiat on ihan jumissa.

:arrow: vituttaa ankarasti! :x
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

meni aika samperin hyvin yö töissä :) Pakkanen ei haitannut menoa...
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Aamusella vitutti kyllä ihan rankemman puoleisesti, herätys 6.30, pikainen suihku ja ulos pakkaseen. Ulkona pakkasta mittarin mukaan 21 astetta, eikun autolle....ja kas kummaa, etuovet eivät aukea millään.

Ei siinä muu auttanut kuin kömpiä etupenkille takaoven kautta.
Tämän lisäksi vitutuskäyrä kasvoi entisestään, kehä I:llä autoilijat töhöilevät ja ajelevat ihan miten sattuu. Normaalin 25 minuutin työmatkan sijaan, kesti duunimatka tänä aamuna about 40 minsaa. :(
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Että Mä Vihaan Talvea! :maanantai:
On niin s-tanan kylmä, ettei viittis peiton alta pahemmin esiin ryömiä, mutta kun on kohta pakko könytä tonne kellariin putkia sulattelemaan...
Autokaan ei starttaa, joten täällähän ollaan nätisti jumissa molemmat.
Erinomainen juttu sekin, varsinkin kun olen nyt ollut muutenkin vähän väliä pois töistä millon mistäkin syystä ja byrokratiakämmin takia olen vieläpä tämän kuun tuntiperusteisella palkkauksella...
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Että osaakin riepoa kun joku puhuu itsestään "Tää"nä. Enkä tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu karseelta vammailulta :? .
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hetikun pakkasmittari lähentelee -20:ta niin kaikki huutaa yhdessä kuorossa "mää vihaan talvea". Saatanan trendiperseneidit!

Mua vituttaa se että kun menen vaakatasoon, niin silmät menee aina kiinni. Nimimerkillä kolmesta leffasta kaksi nukuttu.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti:Että osaakin riepoa kun joku puhuu itsestään "Tää"nä. Enkä tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu karseelta vammailulta :? .
Tää ei ymmärrä miksi. :lol:
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tonttu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Että osaakin riepoa kun joku puhuu itsestään "Tää"nä. Enkä tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu karseelta vammailulta :? .
Tää ei ymmärrä miksi. :lol:
*TILT* :kontrolli:
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Että osaakin riepoa kun joku puhuu itsestään "Tää"nä. Enkä tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu karseelta vammailulta :? .
Tää ei ymmärrä miksi. :lol:
*TILT* :kontrolli:

:stfu:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

hebuli kirjoitti:läheistä pitää auttaa hädässä.
Juurikin näin.
Mun mielestä täytyy jelppiä jos kykenee.
Kyselemättä, jos kerran kaveriin voi luottaa takaisin maksun kanssa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua vitutti äsken aivan valtavasti se, kun yksi kaverini ensimmäisen lapsen juuri saatuaan, on muuttunut aivan kummalliseksi. Se on lähettänyt tosi töksähteleviä viestejä mm. siitä, kuinka ottavat vieraita vastaan kun rytmi on löytynyt yms. Ja ristiäisiinkään en ilmeisesti saa kutsua, vaikka kaverin pitäisi olla aika hyvä sellainen. Hänen viesteistään saa sellaisen kuvan, että hän vertailee vauvallisten kavereidensa kanssa kakanväriä ja on unohtanut sinkkuystävänsä, jotka eivät kuulu tähän ylempiarvoiseen vanhempien kastiin.

No, kyllä mä varmaan taas jaksan ymmärtää, kun PMS on ohi ja helpotuksen veri virtaa taas.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:kun PMS on ohi ja helpotuksen veri virtaa taas.
Mikä vitun PMS? KOP? SDP? Mit vittua?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:kun PMS on ohi ja helpotuksen veri virtaa taas.
Mikä vitun PMS? KOP? SDP? Mit vittua?
Nyt ei ole kyse pankkikriisistä, vaan hormonitoiminnasta. PMS on Pre-Menstrual Syndrome eli vitutus ja muut oireet ennen kuukautisia. Kun menkat alkaa, olen taas onnellinen.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Voi perkeleen perkele! :maanantai:
Ihanien byrokratiakämmien takia puolet tammikuun palkasta tulee ens kuun puolivälissä ja loput ens kuun lopussa. :tiistai:
Millähän sitä olis tarkotus sillävälin elellä, ihmettelen vaan... :tiistai:
[edit]Niin että työntekohan se on se mikä kannattaa... :roll: [/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 03.02.2006 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nyt alkoi taas vituttamaan ihan urakalla.
Lueskelin korkeimman oikeuden sivuja
ja moni muu on saanut oikeutensa
ja oma asianomistaja-asiani on jätetty sikseen,
koska rikos vanhentunut ja blaa-blaa-blaa...
Helvetti soikoon. Erittäin tärkeän yleisen edun olisi toimittava.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin