Huumoritopiikki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan tuo kova paikka vasuriterroristeille kun vielä saa sanoa mielipiteensä joissain paikoin julkisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Saako tuo ajatus sinut myhäilemään itseksesi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole tutustunut tähän twittermyrskyyn muuten kuin otsikon "voiko miehellä olla kuukautiset" verran.

Vastaus on "ei".

Miehellä ei voi olla kuukautisia. Naisen geno- ja fenotyypin omaavalla henkilöllä, joka kokee olevansa mies, voi sen sijaan olla kuukautiset. Hän ei kuitenkaan ole mies.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Huumoritopikki olikin varsin oikea ketju tälle, koska täällä on porukalla naurettu urpiaisen tunteenpurkaukselle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.11.2020 15:45 En ole tutustunut tähän twittermyrskyyn muuten kuin otsikon "voiko miehellä olla kuukautiset" verran.

Vastaus on "ei".

Miehellä ei voi olla kuukautisia. Naisen geno- ja fenotyypin omaavalla henkilöllä, joka kokee olevansa mies, voi sen sijaan olla kuukautiset. Hän ei kuitenkaan ole mies.
Sun vastaus on kuulemma ala-astetason biologiaa. Toki olen 100% samaa mieltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^^ Niin, eikö se ole jo perinteinen persujen diskursiivinen siirto, että kun "argumentaationsa" (lainausmerkeissä, koska jopa keskustelupalstalla argumenttien sijaan lähinnä copy-pastetaan vihasivustoilta ubersturmfuhrereiden päiväkäskyjä) on reikäjuustoksi todettu, niin viimeisenä tulee sitten se kännissä ja läpällä, provottiin, ihanaa kun joku suuttuu (vaikka missään ei olisi tunteenpurkauksen alkuakaan oikeasti näkyvissä) - lisäpersupisteitä saa, jos samaan siirtoonsa saa vielä sisällytettyä ainakin termit itkupotkuraivari, uliuliuli ja popcorn, tai mitkä heimojäsenyyden signaloinnissa kullakin hetkellä trendaavatkaan.

Mut muuten viimepäivien kitinäsisällöstä tulee mieleen tämä aiempi viestini:
urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:49 Joo. Kyllä tämä kuplautuminen, tai yhteiskunnan polarisoituminen leireihin, jotka eivät enää oikein voi edes keskustella keskenään, näyttää olevan Suomessakin aika todellinen ilmiö. Ja huolestuttava.

Mutta Kitinässäkin ollaan siis jo niin pitkällä, että mun mielestä esim. Pertin ja Bluntlyn käsitykset siitä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ovat niin kaukana tosiasioista, että keskustelu on aika vaikeaa. Pidän heidän jäsennystään lähes psykoottisena - en toki usko, että heillä on varsinaisia harha-aistimuksia, mutta en voi välttyä käsitykseltä, että he tulkitsevat kokemuksiaan niin vääristyneesti, että tulkinta johtaa aika käsittämättömiin harhauskomuksiin, pelkotiloihin ja epäluuloihin.

Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen. Ja siinähän sitä sitten ollaankin niin polarisoituneessa tilanteessa, että dialogi alkaa olla mahdotonta.
Kyse ei siis edes ole oikein siitä, että olen arvojen ja politiikan tavoitteiden ja keinojen suhteen esim. Bluntlyn kanssa epäilemättä perustavanlaatuisesti eri mieltä, vaan että yksinkertaisesti leuka loksahtaa ihan tosiasiaväitteiden tasolla. En tunnista ympäriltäni maailmaa, jossa nuorisorikollisuus on Helsingin keskustassa noussut niin valtavaksi ongelmaksi, että sosiaalitukia saamattomien joukkopako kantakaupungista on valtavaa, arabipuolue valmistautuu Ruotsissa sisällissotaan, sananvapaus on Suomessa vakavasti uhattuna, vasemmistoterrori on Suomessa merkittävä uhka jota täytyy koko ajan pelätä, ja mitä näitä on nyt ollutkaan. Jotenkin tällainen jäsennys ei kaipaa vasta-argumentaatiota vaan lääkitystä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Minulla on viikottaiset. Perjantai ja lauantai.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 16.11.2020 15:35^ Saako tuo ajatus sinut myhäilemään itseksesi?
Jossain toisessa tilassa ehkä, mutta nyt olen edelleen pöyristynyt tuon tulenpunaisen sakin typeryydestä.

Onneksi eivät taida päästä (heille varmaankin joutua) oikeisiin töihin vaan elämä käytetään verovaroin tuetuissa suojatyöpaikoissa, tehden jotain huipputärkeää tutkimusta kuten 'Maolainen mies ja kuukautiset'. Jotkut varmaankin etenevät urallaan yliopiston opettajiksi. Tai vasemmiston kansanedustajiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joo ei tarvinnut katsoa videota ps-nuori mainintaa pidemmälle. Olin kyllä aiemminkin törmännyt tohon tapaukseen ja tiesin mitä videolla tullaan valittamaan, mutta persunuoren selittämänä ei kiinnosta. Riittää kun FB-kavereissa on persuaikuinen Raatikainen ja sen sössötyksiin törmää. Kiintiö täyttyy.

Mutta mitä sulle Bluntly on tapahtunut? Vaikea tunnistaa vuosien takaista miestä näistä "vaihtoehtomedia" postauksista. Koeta nyt den verran skarpata, ettet syvimpään persupersläpeen uppoa. Se porukka on pellejä ja tolloja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 16.11.2020 16:48 ^^ Niin, eikö se ole jo perinteinen persujen diskursiivinen siirto, että kun "argumentaationsa" (lainausmerkeissä, koska jopa keskustelupalstalla argumenttien sijaan lähinnä copy-pastetaan vihasivustoilta ubersturmfuhrereiden päiväkäskyjä) on reikäjuustoksi todettu, niin viimeisenä tulee sitten se kännissä ja läpällä, provottiin, ihanaa kun joku suuttuu (vaikka missään ei olisi tunteenpurkauksen alkuakaan oikeasti näkyvissä) - lisäpersupisteitä saa, jos samaan siirtoonsa saa vielä sisällytettyä ainakin termit itkupotkuraivari, uliuliuli ja popcorn, tai mitkä heimojäsenyyden signaloinnissa kullakin hetkellä trendaavatkaan.

Mut muuten viimepäivien kitinäsisällöstä tulee mieleen tämä aiempi viestini:
urpiainen kirjoitti: 06.10.2020 9:49 Joo. Kyllä tämä kuplautuminen, tai yhteiskunnan polarisoituminen leireihin, jotka eivät enää oikein voi edes keskustella keskenään, näyttää olevan Suomessakin aika todellinen ilmiö. Ja huolestuttava.

Mutta Kitinässäkin ollaan siis jo niin pitkällä, että mun mielestä esim. Pertin ja Bluntlyn käsitykset siitä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ovat niin kaukana tosiasioista, että keskustelu on aika vaikeaa. Pidän heidän jäsennystään lähes psykoottisena - en toki usko, että heillä on varsinaisia harha-aistimuksia, mutta en voi välttyä käsitykseltä, että he tulkitsevat kokemuksiaan niin vääristyneesti, että tulkinta johtaa aika käsittämättömiin harhauskomuksiin, pelkotiloihin ja epäluuloihin.

Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen. Ja siinähän sitä sitten ollaankin niin polarisoituneessa tilanteessa, että dialogi alkaa olla mahdotonta.
Kyse ei siis edes ole oikein siitä, että olen arvojen ja politiikan tavoitteiden ja keinojen suhteen esim. Bluntlyn kanssa epäilemättä perustavanlaatuisesti eri mieltä, vaan että yksinkertaisesti leuka loksahtaa ihan tosiasiaväitteiden tasolla. En tunnista ympäriltäni maailmaa, jossa nuorisorikollisuus on Helsingin keskustassa noussut niin valtavaksi ongelmaksi, että sosiaalitukia saamattomien joukkopako kantakaupungista on valtavaa, arabipuolue valmistautuu Ruotsissa sisällissotaan, sananvapaus on Suomessa vakavasti uhattuna, vasemmistoterrori on Suomessa merkittävä uhka jota täytyy koko ajan pelätä, ja mitä näitä on nyt ollutkaan. Jotenkin tällainen jäsennys ei kaipaa vasta-argumentaatiota vaan lääkitystä.
Keltainen lehdistö myös edistää noita harhoja. On kannattavaa kertoa epäkohdista ja vielä paisutella niitä mahdollisimman paljon. Taloudellisesti kannattavaa. Epäkohdat ovat kiinnostavia. Kiinnostavuus= myyvyys.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Varmasti totta tuokin. Mutta kyllä meillä roskalehdistöä ja -kirjallisuutta on ollut aina, mutta ehkä kuitenkin jokin laadullinen muutos on tullut erityisesti sosiaalisen median esiinmarssin myötä (ymmärrettynä laajasti kattamaan kaikenlaisen tositv:n ja vastaavan nousu). Jotenkin paljon helpommin onnistutaan luomaan sellaisia itseään ruokkivia noidankehiä tai valheen pyörteitä, joihin voi sukeltaa ja kadottaa otteensa todellisuudesta. Tai ainakin jumiutua aivan vääristyneeseen käsitykseen, jolle sitten vahvistusharhan kautta on helppo löytää lisää polttoainetta.

Toki tällaisia eksyneitä sieluja on varmastio ollut aina, mutta ehkä ne ovat jääneet sellaisiksi erillisiksi tyhmyyden saarekkeiksi, ja demokratiakin on ollut käytännössä aristokratiaa jossain vähän arkimerkitystä platonisemmassa mielessä, eli parhaiden (parhaiten informoitujen, vastuullisiksi osoittautuneiden) valtaa. Nykyaikana nämä eksyneet lampaat löytävät toisensa ja pystyvät nousemaan merkittäväksi yhteiksunnalliseksi, semi-yhtenöiseksi liikkeeksi. Kyse on aika laajasta kulttuurisesta ilmiöstä, ei vain roskalehdistön tavasta alistaa totuus myyvyydelle.

Tää on tietysti ihan TL;DR -kamaa, mutta jos aikaa on, suosittelen lukeman pitkän haastattelun: https://www.theatlantic.com/ideas/archi ... cy/617087/ ("If we do not have the capacity to distinguish what’s true from what’s false, then by definition the marketplace of ideas doesn’t work. And by definition our democracy doesn’t work. We are entering into an epistemological crisis") Suomihan on aina ollut vähän tällainen historiaton ja kulttuuriton pikkuamerikka, ja tämä on minusta mutatis mutandis ihan oivaltavaa keskustelua myös Suomesta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: 16.11.2020 15:27 Onhan tuo kova paikka vasuriterroristeille kun vielä saa sanoa mielipiteensä joissain paikoin julkisesti.
Oliko sulla akateeminen tutkinto? Oletko oikeasti sitä mieltä, että yliopistoluento on oikea ympäristö trollaamiselle ja jankkaamiselle? Ajatteletko, että tämä henkilö meni sinne oppiakseen ja ymmärtääkseen, vai tehdäkseen kiusaa?

Ei ole sananvapauskysymys, että kaikkia ihmisten välisen vuorovaikutuksen tilanteita ei sallita muuttaa iltapäivälehden kommenttiboksiksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti: 18.11.2020 9:17
Bluntly kirjoitti: 16.11.2020 15:27 Onhan tuo kova paikka vasuriterroristeille kun vielä saa sanoa mielipiteensä joissain paikoin julkisesti.
Oliko sulla akateeminen tutkinto? Oletko oikeasti sitä mieltä, että yliopistoluento on oikea ympäristö trollaamiselle ja jankkaamiselle? Ajatteletko, että tämä henkilö meni sinne oppiakseen ja ymmärtääkseen, vai tehdäkseen kiusaa?

Ei ole sananvapauskysymys, että kaikkia ihmisten välisen vuorovaikutuksen tilanteita ei sallita muuttaa iltapäivälehden kommenttiboksiksi.
Nimenomaan yliopiston ympäristössä pitäisi pystyä sivistyneeseen keskusteluun eri mieltä ollessa. Vigeliuksen täysin selväjärkinen kommentti johti ihmeelliseen transpoliiseiluun ja henkilökohtaisiin hyökkäyksiin.

Jos omassa tiedekunnassa luennolla väittely olisi johtanut moiseen kriisiin, se olisi ollut se skandaali.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti: 18.11.2020 9:17Oliko sulla akateeminen tutkinto?
Tiedät kyllä, että ei ole. Mutta olen nettomaksaja koko tuolle touhulle, joten katson olevani oikeutettu ilmaisemaan mielipiteeni pelleilystä.
exsu kirjoitti: 18.11.2020 9:17Oletko oikeasti sitä mieltä, että yliopistoluento on oikea ympäristö trollaamiselle ja jankkaamiselle? Ajatteletko, että tämä henkilö meni sinne oppiakseen ja ymmärtääkseen, vai tehdäkseen kiusaa?
Mutta onnekseni ymmärrän edes vähän puhetta ilman korkeakoulututkintoakin. Ei mennyt vapaaehtoisesti kun pakollinen kurssi. Ja ei trollannut vaan sanoi mielipiteensä, toki tämä on kiellettyä ko. näiden parissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: 18.11.2020 9:57 Ja ei trollannut vaan sanoi mielipiteensä, toki tämä on kiellettyä ko. näiden parissa.
Mutta edelleen kysyn, että uskotko hänen ilmoittautuneen kurssille mennäkseen oppimaan, vai mennäkseen "esittämään mielipiteitään".

Yliopistossa pitää olla ja toki onkin tilaa keskustelulle. Kursseilla on myös tietyt tavoitteet sille, mitä sisältöjä niissä käydään. Rakentavalle keskustelulle todennäköisesti on tilaa, tahalliselle provosoinnille vähemmän. Se ei ole vain oikea alusta sille.

Mulla on tästä vähän omakohtainenkin kokemus, kun mun piti vaihtaa gradun aihetta kun meidän laitos piti alkuperäistä liian elitistisenä, eikä sille löytynyt ohjaajaa. Mä pidän vieläkin vähän hassuna, että mun, hyvin köyhän perheen lapsen omakohtaisista kokemuksista innostuksensa saanut aihe näyttäytyi (mulle aiemmin tavoittamattomana tuntuneessa) akateemisessa maailmassa elitistisenä. Siinä oltiin jossain sellaisessa luokkaerojen poimussa josta en ole vieläkään oikein päässyt liikkeelle.

p.s. En oikeasti muistanut B sun koulutusta. Sen hataran mielikuvan mukaan mikä mulla on sun työskentelyalasta, voi koulutuspolut olla varsin moninaiset. Siksi kysyin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 18.11.2020 9:57
exsu kirjoitti: 18.11.2020 9:17Oliko sulla akateeminen tutkinto?
Tiedät kyllä, että ei ole.
Mä olen luullut et sä oot DI.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 18.11.2020 10:51Mä olen luullut et sä oot DI.
Kannatan uuden pienen muistikirjan hankkimista, entinen on varmaan kastunut.

Monta kertaa olen todennut, että pitäisi käydä ylempi korkeakoulututkinto saadakseen joku kynänpyörittelyeläkevirka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 18.11.2020 11:14
Vagabondo kirjoitti: 18.11.2020 10:51Mä olen luullut et sä oot DI.
Kannatan uuden pienen muistikirjan hankkimista, entinen on varmaan kastunut.

Monta kertaa olen todennut, että pitäisi käydä ylempi korkeakoulututkinto saadakseen joku kynänpyörittelyeläkevirka.
Et oo. Ikinä en muista moista lukeneeni :keskustelu:

Paha sanoa mustan kirjan kastumisesta, kun koko teos on ollut kateissa jo pitkään...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

...and laminated windows, helping to keep the cries and shouts from the proletariat from disturbing a journey.
Kohdasta Lincoln Navigator

https://carbuzz.com/features/quietest-c ... -buy-today
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Naurattaa ja itkettää.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 22.11.2020 21:36
...and laminated windows, helping to keep the cries and shouts from the proletariat from disturbing a journey.
Kohdasta Lincoln Navigator

https://carbuzz.com/features/quietest-c ... -buy-today
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

”Päivän uutisten perusteella media on kiihtymisvaiheessa ja Suomen hallitus leviämisvaiheessa.
Tänään päivitetyn THL:n tilaston mukaan sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden määrä Suomessa on 134 ja tehohoidossa on 21. Suomessa on 17 000 sairaalapaikkaa akuuttiosastoilla ja noin 1000 tehohoitopaikkaa.
Korona vie siis tällä hetkellä 0,8% vuodepaikoista ja 2,1% tehohoitopaikoista. Tämän vuoksi Suomen johto on sekaisin kuin telttakylä tornadon jäljiltä.
Vapaavuori vaahtoaa kaiken sulkemista, Marin uhkailee ulkonaliikkumiskiellolla. Psykoottinen Kiuru kirkuu valmiustilalakeja ja uhkailee katastrofikokouksissa poikkeustilalla. Pienemmät kihot kisaavat kuka sulkee eniten, hällä väliä onko kirjasto viruslinko.
Eikä kukaan näistä osaa prosenttilaskua havaitakseen että meillä on testaamalla luotu epidemia. Nelilaskimella voi laskea THL:n tiedoista että kun testataan 5x ja saadaan 2x positiivisia, niin virusta on liikkeellä nyt kevääseen nähden 40% ei 200%.
Siksi sairaaloissa ei ole 500 ihmistä, kuten pitäisi olla kun kevään huippu oli 244, vaan 134 mikä on 55% ja samaa luokkaa viruksen todellisen määrän kanssa, viruksen joka WHO:n uusimman tiedon mukaan vastaa tavallista influenssaa.
Tässä kuussa on tähän mennessä kuollut 8 ihmistä koronaan, 1400 ihmistä verenkiertoelimien sairauksiin ja 960 syöpiin ja kasvaimiin, mutta hitot siitä, koska korona!
Tämä maa ja sen johto on seonnut. Hullut ovat ottaneet vallan pöpilässä.”
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oliko tässä huumoria se, että prosenttilaskutaidollaan elvistelevä kirjoittaja ei taida kuitenkaan ymmärtää eksponentiaalisen kasvun prosesseja (vaikka käytännön näkisi vaikka Belgiasta), vai se, että kirjoittaja omasta mielestään niin briljantisti paljastaa päättäjien tyhmyyden, vaikka taitaa olla itse aika eksyksissä? Toivottavasti huumoria ei pitänyt olla kirjoittajan hersyvän hauska kielenkäyttö, koska se oli kyllä vain typerää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin