Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Unohdin mainita, että kävisit metsästämäsä samassa porukassa Kaarle Kustaan kanssa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

IMG-20201220-WA0003.jpg
IMG-20201220-WA0003.jpg (73.2 KiB) Katsottu 776 kertaa
IMG-20201220-WA0003.jpg
IMG-20201220-WA0003.jpg (73.2 KiB) Katsottu 776 kertaa
James Potkukelkka kirjoitti: 23.12.2020 13:51 ^Unohdin mainita, että kävisit metsästämäsä samassa porukassa Kaarle Kustaan kanssa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 23.12.2020 13:28niin väkisin tulee mieleen se, että jostain lukion kemian kurssista sain tapani mukaan koearvosanoiksi kymppiin pyöristyvät tulokset, mutta opettaja selitti, että koska en tunneilla ollut osoittanut riittävän innokasta asennetta, hän antaa kurssista ysin.
Nämä pärstäker... anteeksi tuntiosaamisen mukaan pyöristetyt numerot on aina sotineet tosi pahasti mun tasa-asvokäsitystä vastaan. Joko osaa tai ei ja arvosana sen mukaan, eikä mitään tyylipisteitä. Onneksi tämän suhteen maailma tasapuolistui sitä mukaan mitä pidemmälle pääsi opinnoissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Jouluna haluaisin juoda digestiiviksi konjakkia, mutta nyt oli päässyt loppumaan ja joudun tyytymään añejoon. Ei tämä oikein tuo joulutunnelmaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ohjeen mukaan paistamiseen pitäisi käyttää hivenen raakaa avocadoa, mutta ei mun pinna riitä kaivelemaan kovaa juttua irti hedelmästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 12.01.2021 11:53 Ohjeen mukaan paistamiseen pitäisi käyttää hivenen raakaa avocadoa, mutta ei mun pinna riitä kaivelemaan kovaa juttua irti hedelmästä.
Se on varsin vaarallistakin. Tavallinen vamma on käsihaava avocadon halkaisusta veitsellä. Viiltosuojahanskat käteen!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.01.2021 11:59
Se on varsin vaarallistakin. Tavallinen vamma on käsihaava avocadon halkaisusta veitsellä. Viiltosuojahanskat käteen!
Nauroin tälle ääneen, siis käsihaavalle avocadon halkaisusta veitsellä. Siinä on sellaista kaupunkilaisen keskiluokkaisen ajankuvaa hyvin edustettuna.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 12.01.2021 12:18
James Potkukelkka kirjoitti: 12.01.2021 11:59
Se on varsin vaarallistakin. Tavallinen vamma on käsihaava avocadon halkaisusta veitsellä. Viiltosuojahanskat käteen!
Nauroin tälle ääneen, siis käsihaavalle avocadon halkaisusta veitsellä. Siinä on sellaista kaupunkilaisen keskiluokkaisen ajankuvaa hyvin edustettuna.
Mun täytyy sanoa, että itse en ole koskaan avokadoon koskenut muuten kuin kaupasta perheelle ostaessani, mutta eikös nuo ei-syöntikypsät ole aika kovia? JOs sitä ryhtyy halkaisemaan, on helposti sormesta pala pois..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

En ole koskaan törmännyt niin kovaan, etteikö se veitsellä helposti leikkautuisi, toki ei ole varmaan ollut syytäkään leikata niin raakana. Kivi ei kyllä irtoa jos on vähänkin raaka, mutta siinä varmaan muutenkin joku muu väline on parempi kuin veitsi.

Sen sijaan jos avocado on tulossa paistorasvaksi, niin se kannattanee leikata auki jotain muualta kun keskeltä, niin saa hinkutettua sitä pannuun irroittamatta kiveä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 12.01.2021 12:40 . Kivi ei kyllä irtoa jos on vähänkin raaka, mutta siinä varmaan muutenkin joku muu väline on parempi kuin veitsi.
Mulla oli just vähän aikaa sitten potilas, joka oli kiveä irrottanut veitsellä ja tietysti lipsahti kämmeneen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vammasta riippumatta totesit siis työkyvyttömäksi.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

sivustahuutaja kirjoitti: 26.12.2020 22:05 Jouluna haluaisin juoda digestiiviksi konjakkia, mutta nyt oli päässyt loppumaan ja joudun tyytymään añejoon. Ei tämä oikein tuo joulutunnelmaa.
Rommia vai tequilaa?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kyllähän rommilla joulutunnelmaan pääsee! En minä nyt niin nirso ole. Mutta kun joutui juomaan tequilaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Sä olit ollut joulutunnelmissa liikaa jo pitkin syksyä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ olen jouluihminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jostain syystä "MS tuki" tai joku muu huijausvedätys soittaa mulle nyt pari kertaa päivässä jo us päivien ajan. Tulee UK:n suuntanumerosta, mutta numero vaihtelee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.02.2021 11:18 Jostain syystä "MS tuki" tai joku muu huijausvedätys soittaa mulle nyt pari kertaa päivässä jo us päivien ajan. Tulee UK:n suuntanumerosta, mutta numero vaihtelee.
Sama, viikon sisään neljä soittoa. Aiemmin hakuin soittajan lontooksi huijariksi. Nyt olen ottanut sivistyneemmän kulman, kerron lontooksi olevani myös mikkisoftalla töissä ja kysyn, mistäpäin soittaja ite on kotoisin. Sitten lähetän korostetun hyväntuuliset terveiset pomollensa. Tässä vaiheessa sulkevan linjan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.02.2021 11:56
James Potkukelkka kirjoitti: 02.02.2021 11:18 Jostain syystä "MS tuki" tai joku muu huijausvedätys soittaa mulle nyt pari kertaa päivässä jo us päivien ajan. Tulee UK:n suuntanumerosta, mutta numero vaihtelee.
Sama, viikon sisään neljä soittoa. Aiemmin hakuin soittajan lontooksi huijariksi. Nyt olen ottanut sivistyneemmän kulman, kerron lontooksi olevani myös mikkisoftalla töissä ja kysyn, mistäpäin soittaja ite on kotoisin. Sitten lähetän korostetun hyväntuuliset terveiset pomollensa. Tässä vaiheessa sulkevan linjan.
Kerro soittajalle, että sulle olisi iso perintö, mutta tarvitset rahaa saadaksesi maastavientiluvan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viiksikarvarvat menee nenään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 02.02.2021 14:38 Viiksikarvarvat menee nenään.
Kokeile suudella välillä naista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulostaa epäterveelliseltä. Lisäksi pulisongit on viimeistään melko tehokas pelätin moisille otuksille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.02.2021 11:18 Jostain syystä "MS tuki" tai joku muu huijausvedätys soittaa mulle nyt pari kertaa päivässä jo us päivien ajan. Tulee UK:n suuntanumerosta, mutta numero vaihtelee.
Taas soittoyritys. Nyt alkaa jo kohta harmittaa enemmän!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Näin toimistolla työtä tekevänä: pitää käydä tietysti lounasta syömässäkin, ja pakkasten aikaan tuli uusi ilmiö: kerjäläiset tulevat sisään. Parhaimmillaan kaksi on tullut pyytämään rahaa siinä syödessä. Joko "please, please give me 3 euro for the bus, I want to home today", tai hiljaa valokopioitu lappu pöytään.

En epäile, ettei näillä menisi huonommin kuin itselläni. Mutta kopiokoneella tehty pyyntölappu ei varsinaisesti herätä luottamusta että nyt on hengenhätä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kai tiedät, että tuossa on kyse järjestäytyneestä toiminnasta, jossa kerjäläisten keräämä raha menee pomojen taskuun ja kerjääjille maksetaan vain hilut? Maksamalla vain houkuttelisit Suomeen lisää kerjäläisiä.

Rahan antaminen kerjäläisille kyllä nostaa heidän elintasoaan, mutta vain niiden hilujen verran. On ne hilutkin kuitenkin enemmän, kuin mitä he muuten tienaisivat. Pomot sitten tienaavat jo suuria summia ja tuon takia omaa tonttia kannattaa puolustaa väkivallalla. Väittäisin, että kerjääjille rahan antaminen vähentää ihmiskunnan kokonaishyvinvointia.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Joo, tiedän, ja sen takia asia on tässä ketjussa. Se on aika vituttavaa yrittää safkata, kun joku seisoo minuuttikaupalla aivan vieressä odottaen että jos nyt kuitenkin saisi rahaa.
Vastaa Viestiin