Harvinainen viikko 53

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Joulu ohi ja töissä taas. Olis tässä pitempäänkin voinut lomailla, mutta ei ehdi kun töissä deadlinet painaa päälle.

Poikkeusvuosi 2020 jatkuu poikkeuksellisesti sitten vielä viikolle 53. No kai tätä vielä viikon kestää...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sweet alabama!

Siirryin uteen tyäpisteeseeen M3Cstä Runelle, täällä on ihanan hiljaista porukat suurimmalta osalta lomilla
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Verkkiksen tuhannen alennustuotteen joukossa edes vähän kiinnostavia: 1.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 28.12.2020 11:11 Verkkiksen tuhannen alennustuotteen joukossa edes vähän kiinnostavia: 1.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Vanhoissa Nokialaisissa tuokin toiminto oli vakiona. Käytin ainakin 2 kertaa :?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joskus vuonna miekka ja nakki ostin vastaavan. Oli aika vaikea löytää täysin häiriötöntä kanavaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Aikamoinen väliinputoaja saa olla, että soitin on integroitua mallia ja silti siinä ei ole aux-tuloa. DIN-standardin soittimen päivittää hetkessä uuteen ja silloin saa kaupan päälle hyvän handsfreen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.12.2020 13:43 ^ Aikamoinen väliinputoaja saa olla, että soitin on integroitua mallia ja silti siinä ei ole aux-tuloa. DIN-standardin soittimen päivittää hetkessä uuteen ja silloin saa kaupan päälle hyvän handsfreen.
Ei tuo integroidunkaan päivittäminen vaikeaa ole. Pitää vaan hankkia sovituskappele din soittimelle. Mä olen nyt kahteen viimeisimpään autoon vaihtanut soittimen parempaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä se suuri homma olisi. Toki tarttisi vielä adapterin ratin ohjaimille. Ehkä joskus teen homman.

Tai sitten vaihdan koko kotteron.

Edit: tämäkin riittäisi https://www.autostudio.fi/fi/product/co ... CTATYBT002
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ratin ohjaimethan saattaa mennä sellaisenaan, jos väliin saa ostettua jonkun valmiin palikan? Kuvitteliisin yelisimpiin autoihin saavan ihan valmiita kittejä, jossa on sovituskappeleet ja harnessit kaikki valmiina.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Saa. Yllättävän hinnakkaita johtonippuja.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nyt kun Bluetooth adapterit tuli puheeksi, niin tilasin stereoihin tälläsen:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... astaanotin
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Chromecast Audio oli tuohon hyvä tuote, mutta Google jostain syystä lopetti sen vuosi sitten.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puolitoista viikkoa kotoilua ja lasten kanssa oleilua takana. Perjantaina pääsee töihin. Pitäis ehkä käydä lasten kanssa luistelemassa Sorsussa. Toisaalta ulkona on kylmä ja sitten voi tulla myös hiki ja hengästyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Terveisiä Nääsvillestä. Oon ollu nyt toista päivää duunissa Tohlopissa. Käynyt siinä sivussa läheisellä ostarilla ja yöpynyt Näsijärven rannan kylpylähotellissa. Sellasen huomion oon tehny, että täällä käytetään maskeja paljon huonommin kuin pääkaupunkiseudulla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minusta tuli eilen äiti. Kaikki meni hyvin, lukuunottamatta vauvan alkujärkytystä tässä maailmassa. Hän joutui vauvateholle happiviiksiin, mutta on päässyt niistä jo eroon ja tulee varmaan tänään vierihoitoon. Kyllä on kuulkaa insinöörillä kädetön olo semmoisen käärön kanssa, mutta totta sitä oppii, on kaikki muutkin oppineet.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onnittelut! Kädetön olo kuuluu asiaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti: 30.12.2020 7:59 Onnittelut! Kädetön olo kuuluu asiaan.
Kiitos!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Uudenvuodenaikaa kaikille!

Minä olen kyllä virallisesti joulukuussa Jouluarska mutta nyt kutsun epävirallisesti itseäni muutaman päivän nimellä:

UUDENVUODENARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

annepa kirjoitti: 30.12.2020 7:28 Minusta tuli eilen äiti. Kaikki meni hyvin, lukuunottamatta vauvan alkujärkytystä tässä maailmassa. Hän joutui vauvateholle happiviiksiin, mutta on päässyt niistä jo eroon ja tulee varmaan tänään vierihoitoon. Kyllä on kuulkaa insinöörillä kädetön olo semmoisen käärön kanssa, mutta totta sitä oppii, on kaikki muutkin oppineet.
Onnea!11 :h:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti: 30.12.2020 7:28 Minusta tuli eilen äiti. Kaikki meni hyvin, lukuunottamatta vauvan alkujärkytystä tässä maailmassa. Hän joutui vauvateholle happiviiksiin, mutta on päässyt niistä jo eroon ja tulee varmaan tänään vierihoitoon. Kyllä on kuulkaa insinöörillä kädetön olo semmoisen käärön kanssa, mutta totta sitä oppii, on kaikki muutkin oppineet.
Onnea :ohyeah: :cheer:

Edessä on isoja tunteita. Lapset ottaa ja antaa paljon. Koita nauttia niistä positiivisista silloinkin kun väsyttää. Lapset kasvaa kuitenkin nopeasti ja jos joskus tuntuu vaikealta, niin muista että se menee ohi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onneannepalle!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aalle onnetukset!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Harvinainen viikko 53

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Unohdin onnitella Annepatta!

Jokin ikäänkuin veti että unohdin jotain aika tärkeääkin ja katsoin uudelleen! Ja näin oli. Syntynyt oli. Eli sekin kävi tiedoksi, että Annepalla on mies.
Onnea perheen aloittamisesta myös. Se on mukavaa Annepalle todennäköisesti ja uskoa tämä pitää koska minä olen mukavuuden asiantuntija

Minä häivyn nyt mukavan työni syövereihin.

UUDENVUODENARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin