Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Na kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Na kirjoitti:Siksi kai mä olen ollut parisuhdeihmisiä jo ihan teini-iästä lähtien.
Voihan paska. Kattokaa nyt sitten tätä perkele. Näin ne kaksi miltei sukulaissielua ovat ajelehtineet toistensa ohi niiku toista noin vaan.
En jummarra? Minä ja Hra Ritari? Vaiko joku muu?

Kyllä tämä oli ajatuksissani ensin. Sinä ja herra ritari mutta hätäilin, koska sain kuitenkin sen kuvant, että olit "liian nopeasti" valmis suorittamaan penetraation. Mutta. Et tietenkään ymmärrä, koska olet nainen ja naiset on tyhmiä.
Na

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Na »

Yönmustaritari kirjoitti:
Na kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Voihan paska. Kattokaa nyt sitten tätä perkele. Näin ne kaksi miltei sukulaissielua ovat ajelehtineet toistensa ohi niiku toista noin vaan.
En jummarra? Minä ja Hra Ritari? Vaiko joku muu?

Kyllä tämä oli ajatuksissani ensin. Sinä ja herra ritari mutta hätäilin, koska sain kuitenkin sen kuvant, että olit "liian nopeasti" valmis suorittamaan penetraation. Mutta. Et tietenkään ymmärrä, koska olet nainen ja naiset on tyhmiä.
Mä aika harvoin penetroin ketään. Toivomuksesta ehkä.
Hebuli

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Mikä niissä on pahasta? Kaikki moralistit, kertokaa mulle, niin opitaan ymmärtämään taas hiukan toisiamme.
Yritin kiireisen työpäivän jälkeen lukea ilmoittautuiko yhtään moralistia, näkyikö? Jotkut taisivat sanoa sen itseään kohtaan vääräksi.

En näe niissä mitään väärää niin kauan kun ei ole toista kohtaan kovin valheellinen, esim. lupailee suhteelta asioita joihin ei oikeasti pyri. Tosin laastarisuhteen hakija ei välttämättä itse tiedosta heti alussa että kyse on vain laastarisuhteesta.

Olen tainnut olla kerran tai kaksi laastarisuhteen kohteena. Kyllähän se kirpaisi kun huomasi toisen sittenkin haikailevan exäänsä, mutta oh well. Itse en tunnista suhteen jälkeistä laastarisuhdetta hommanneeni tai sitten en ehtinyt tunnistamaan sitä ennen toista, mutta aikoinaan välirikon jälkeen eteen tulleet yhden tai muutaman yön suhteet tekivät ainakin minulle ja itsetunnolleni pelkkää hyvää, en kertaakaan ole toivonut ettei sittenkään olisi pitänyt tai voi kun en olisikaan kohdannut niitä naisia.
Edith

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tässä on yksi asia, jonka haluan ilmaista vielä kerran uudelleen ja selkeästi puolustellakseni itseäni: olen tehnyt jo aiemmin eron rebound-kappaleen ja rebound-suhteen välillä. Kappale on kappale (esim. se molemmin puolista kunnioitusta vainkaan ei rrrakkautta sisältävä yhdenyönsuhde) ja suhde on suhde on suhde. Ja suhteet ei oo mun juttu, koskaan olleetkaan.

Ja juuri siksi, että osaan olla yksin, en suhteeseen helposti lähtisikään.
Exsat

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: Pidempiaikaiset 'vakipanot' (inhoan termiä, mutten parempaakaan keksi) sen sijaan ovat olleet ihan toimivia sellaisessa tilanteessa, jossa tietää haluavansa olla pidemmän aikaa irti mistään vakavammasta seurustelusuhteesta. Toisaalta, näissä on aina kuitenkin tapahtunut ihastumista puolin tai toisin ja sellainen alkaa pidemmän päälle nakertamaan kumpaakin. Joten peli täytyy olla kummallekin selvä ja tuollainen suhde ei mielellään saa jatkua liian kauaa.
Mun "irtosuhteet" tais olla kans näitä vakipanoja. Tosin aikomuksena oli alunperin täysi irrallisuus, mutta mä olen niin ylettömän laiska, että jos teki mieli, niin oli paljon helpompi soitella tutulle kun lähteä hakemaan uutta pokaa baarista. Samalla säästyi turhilta yllätyksiltä jne. Miinuspuolena ihastujat.
Hebuli

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Tässä on yksi asia, jonka haluan ilmaista vielä kerran uudelleen ja selkeästi puolustellakseni itseäni: olen tehnyt jo aiemmin eron rebound-kappaleen ja rebound-suhteen välillä.
Onko tämä "rebound-kappale" jotain City-lehden viime aikoina lanseeraamaa uutta termistöä? Ihan uppo-outo termi mulle. Olkoon vaikka flashback-jalkapallo.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Irtoseksin harrastaminen luo vaikutelman avuttomasta ihmisestä. Se on ilmentymä henkisestä ponnettomuudesta, osoitus kyvyttömyydestä kontrolloida omaa mieltä ja haluja sekä näin ollen indikaatio halveksuttavasta, ala-arvoisesta ihmisestä.

Itse seksiakti ventovieraan kanssa on sen sijaan moraalisesta näkökulmasta kauttaaltaan neutraali.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Hebuli

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Rakastuminen luo vaikutelman avuttomasta ihmisestä. Se on ilmentymä henkisestä ponnettomuudesta, osoitus kyvyttömyydestä kontrolloida omaa mieltä ja haluja sekä näin ollen indikaatio halveksuttavasta, ala-arvoisesta ihmisestä.

Itse rakastuminen on sen sijaan moraalisesta näkökulmasta kauttaaltaan neutraali.
Geetzu

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hebulin tavoin mäkään en nyt ihan hiffannu ketjun pariin kertaan selanneena tätä rebound-suhteen ja -kappaleen eroa. Mikä rebound-kappale? Yhden yön juttu? Kahden? Pelkkää seksiä? Mitä?
Lucky Luciano kirjoitti:Irtoseksin harrastaminen luo vaikutelman avuttomasta ihmisestä. Se on ilmentymä henkisestä ponnettomuudesta, osoitus kyvyttömyydestä kontrolloida omaa mieltä ja haluja sekä näin ollen indikaatio halveksuttavasta, ala-arvoisesta ihmisestä.
Joo. Nam, ei juuri huonoja muistoja/ajatuksia niiltä ajoilta. Ihanan eläimellistä, antautui vaan haluilleen ja nautti. Mä oon ollu aika lutka joskus (kukaan ei ookaan kuullu, ei) ja aika tosiaan taitaa kullata muistot niin kuin gullible totes, nyt oon erittäin tyytyväinen pomppuihini.
Herra Manala

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lucky Luciano kirjoitti:Irtoseksin harrastaminen luo vaikutelman avuttomasta ihmisestä. Se on ilmentymä henkisestä ponnettomuudesta, osoitus kyvyttömyydestä kontrolloida omaa mieltä ja haluja sekä näin ollen indikaatio halveksuttavasta, ala-arvoisesta ihmisestä.

Itse seksiakti ventovieraan kanssa on sen sijaan moraalisesta näkökulmasta kauttaaltaan neutraali.
Juurikin näin. Tämä mainitsemasi avuttomuus, henkinen ponnettomuus sekä itsekontrollikyvyttömyys esiintyykin useimmiten nimenomaan kyvyttömyytenä sitoa minkäänlaisia pysyviä suhteita. "Emmä haluu sitoutua" on mainio tekosyy itsekäälle, omahyväiselle, todellisuuspakoiselle pullasorsalle, joka ei ole tottunut ennenkään ottamaan vastuuta edes ruokalaskustaan.

Kysyttäessä tällaiselta ihmiseltä, mikä hänet ajaa toistuvasti tuottamaan näitä punaisella merkkivalolla huonosta itsetunnosta huutavia tekojaan, kun mahdollisuus olisi kirjoltaan rikkaampi, aito parisuhde, on vastaukset yleensä niinkin tyhjänpäiväisiä kuten "Kaikki sitä tekee" tai "Se on tosi coolia". Tällaiselle ihmiselle on todellinen lottovoitto edes ylipäätänsä saada pillua. Seurustelemaan heistä ei yksinkertaisesti ole. Onkin huvittavaa, että joidenkin mielestä vaatii enemmän munaa iskeä panopuu baarista kuin ottaa vastuu parisuhteen asettamille molemminpuolisille edellytyksille, sekä asettaa oma itsensä ja sisinpänsä alttiiksi niille suurille henkisille kivuille, joita parisuhteeseen pettyminen voi pahimmassa tapauksessa tuoda tullessaan.

Tämän kaltaiselle ihmiselle on täysin turhaa yrittää selittää, että suuri osa nautinnosta syntyisikin omasta vastuusta, suuremmista panoksista ja henkisen helppouden väistymisestä. Kaiken työntäminen mikroon kun vain on niin helppoa. Ja tuloskin on sen mukainen; vetinen ja löysä.

Itse akti todellakin on joka ikiseltä henkiseltä kantilta katsottuna - myös moraalisesti - yhtä spektaakkelimainen ja suuria tunteita herättävä, kuin limasta kiiltelevän sammakon hyppiminen tien yli ojasta toiseen aamuyön tunteina. Se itse duunattu juttu ei ole se säälin aiheuttaja, vaan ne kummalliset ajatukset ja motiivit mitä joillakin siihen liittyen on. Kuvittelevat harrastavansa jotain coolia ja kiveksiä vaativaa juttua, kun tosiasiassa kyse on ainoastaan munattomuutensa ja itsekkyytensä toteuttamisesta to the max.

Suomeksi sanottuna: Ei hetkauta pätkääkään jos joku tulee sanomaan motiiviksi "Panetti, hain pillua". Vastaan että "Good 4 U, pitää lanttusi paremmin kasassa". Sen sijaan en osaa päättää nauranko vai itkenkö kun joku tulee sanomaan "Vittu hei kundit, tiättekste mul oli munaa eilen hakee baarista pilluu ja nussii sitä". Yleensä sorrun nauramisen ja itkemisen lisäksi myös epäuskoisuuteen, ja jään odottamaan koska pojat siirtyvät nostattamaan itseään subbareidensa teholukemilla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Ann »

En ole koskaan jaksanut vaivata päätäni muiden naiskenteluilla, enkä ymmärrä miksi helvetissä kukaan muukaan jaksaisi kasvattaa kaksoisleukaa moisen takia.

Kaksi aikuista ihmistä yhtyvät toisiinsa yhteisymmärryksessä ja suojaukset on kunnossa. Jos se saa sut voittopuoleisesti hymyilemään, niin sehän on vain plussaa meille muillekin: iloiset ihmiset tekee useammin hyvää kuin pahaa.

Seksin yletön harrastaminen tai siitä pidättäytyminen ovat ihan yhtä tyhjänpäiväisiä statuksennostattajia minun silmissäni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Löytyihän ne moralistit. :p
Herra Manala kirjoitti:"Emmä haluu sitoutua" on mainio tekosyy itsekäälle, omahyväiselle, todellisuuspakoiselle pullasorsalle, joka ei ole tottunut ennenkään ottamaan vastuuta edes ruokalaskustaan.
Oisko oikeempi "en kykene nyt sitoutumaan, haluan silti seksiä, vähän toisen ihon kosketusta"? Itseäni yhä edelleen puistattaa enemmän se kun seksin kipuisena aloitetaan niitä kokeilusuhteita. "Kyllä mä edelleen oon ihan rikki kun tulin dumpatuks, mut voishan sitä nyt ton yhen kiinnostuneen kanssa kokeilla jos vaikka rakastuisin siihen, unohtaisin exän", yäk (tosin tuokin kuuluu varmaan jokaisen itseään etsivän nuoren elämään). Mut mites Manala, kelaatko sä itestäs ja omista toimistas tosiaan noin kuten kirjotit? Morkkisteletko ja hakkatko itsesi öisin uneen nyt kun olet jo Aikuinen Mies? Tiedän, että olet joskus pimpinhimoisena harrastanut irtoseksiä. "Se itse duunattu juttu ei ole se säälin aiheuttaja, vaan ne kummalliset ajatukset ja motiivit mitä joillakin siihen liittyen on" - niin kuin sulla, yleistät niin håmåna. :]

(lisäys: enpä kyllä juuri tunne tommosten poikien, joista oli tekstissäs kyse, mieltä ja motiiveja. "Onkin huvittavaa, että joidenkin mielestä vaatii enemmän munaa iskeä panopuu baarista kuin ottaa vastuu parisuhteen asettamille molemminpuolisille edellytyksille --")

Äh, mussun mussun aamuväsynä - turhaa.
HellBell

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Edith kirjoitti:Tässä on yksi asia, jonka haluan ilmaista vielä kerran uudelleen ja selkeästi puolustellakseni itseäni: olen tehnyt jo aiemmin eron rebound-kappaleen ja rebound-suhteen välillä. Kappale on kappale (esim. se molemmin puolista kunnioitusta vainkaan ei rrrakkautta sisältävä yhdenyönsuhde) ja suhde on suhde on suhde. Ja suhteet ei oo mun juttu, koskaan olleetkaan.

Ja juuri siksi, että osaan olla yksin, en suhteeseen helposti lähtisikään.
En minäkään näe mitään tuomittavaa sellaisissa yhdenyönjutuissa, jotka molemmille osapuolille ovat niitä yhdenyönjuttuja : neutraali suhtautuminen.
En näe siinä mitään pahaa että joskus antaa sen intohimon/seksivietin tms viedä, se pirullisuus :piru: on vain sitten siinä että kuinka hyvin pystyy käsittelemään sellaiset jutut. Kykeneekö torjumaan moraalisen krapulan (mihin sekin pohjaa, kun seksistä nauttimisessa sinällään ei ole mitään väärää) ja näkemään yhdenyönjutut vain elämyksinä.
Ja ovatko ne vain pelkkiä kepeitä elämyksiä - jääkö sen toisen suht.tuntemattoman yksityispiirteet sittenkin kummittelemaan jäsentymättömästi tuntemattoman muuhun persoonaan; tuleeko siitä "ettei siitä läheisimmässä kosketuksessa olleesta ihmisestä tiedä kummempaa" liian vaivaantunut, liian epäselvyyksiin jättäytynyt olo..
Jotenkin turhauttavaa. Ymmärrän hyvin tuon ongelmakentän välillä 'suhteessa seksiä - vapaana seksiä - hällä väliä seksistä.'
En tiedä.

Se tulee mikä on tullakseen.
nypari

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti:En ole koskaan jaksanut vaivata päätäni muiden naiskenteluilla, enkä ymmärrä miksi helvetissä kukaan muukaan jaksaisi kasvattaa kaksoisleukaa moisen takia.

Kaksi aikuista ihmistä yhtyvät toisiinsa yhteisymmärryksessä ja suojaukset on kunnossa. Jos se saa sut voittopuoleisesti hymyilemään, niin sehän on vain plussaa meille muillekin: iloiset ihmiset tekee useammin hyvää kuin pahaa.

Seksin yletön harrastaminen tai siitä pidättäytyminen ovat ihan yhtä tyhjänpäiväisiä statuksennostattajia minun silmissäni.
Täytyy peesata. Mua ei ole koskaan kiinnostanut muiden, esim. ystävieni seksielämä, saati kityläisten. Tämä ei tarkoita etten olisi seksistä kiinnostunut, mutta mielestäni asiasta vatvominen kertoo enemmän vatvojista itsestään kuin itse puhutusta asiasta.

Jos on sinut seksielämänsä ja seksuaalisuutensa kanssa, kuten koen olevani, niin mielestäni muut saa nussia just niin paljon tai vähän tahi irtonumerona kontra kestotilauksena kuin haluavat. En ole todellakaan tuomitsemassa seksiasioissa ketään.

Pääasia lienee, että nussitaan ilman kumia kuitenkin sen verran, että ei tämä ihmisrotu nyt ihan sukupuuttoon kuole. Niin, voi kait sitä keinohedelmöittääkin.
SingleMalt

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Irtoseksin harrastaminen luo vaikutelman avuttomasta ihmisestä. Se on ilmentymä henkisestä ponnettomuudesta, osoitus kyvyttömyydestä kontrolloida omaa mieltä ja haluja sekä näin ollen indikaatio halveksuttavasta, ala-arvoisesta ihmisestä.

Itse seksiakti ventovieraan kanssa on sen sijaan moraalisesta näkökulmasta kauttaaltaan neutraali.
Juurikin näin. Tämä mainitsemasi avuttomuus, henkinen ponnettomuus sekä itsekontrollikyvyttömyys esiintyykin useimmiten nimenomaan kyvyttömyytenä sitoa minkäänlaisia pysyviä suhteita. "Emmä haluu sitoutua" on mainio tekosyy itsekäälle, omahyväiselle, todellisuuspakoiselle pullasorsalle, joka ei ole tottunut ennenkään ottamaan vastuuta edes ruokalaskustaan.
No huhhuh, mitä kirkollista paatosta. Oletteko tulossa körttiseuroista vai mistä kumpuaa moinen viha ja halveksunta yhdenyön suhteisiin?
Ettekö vain ikinä ole saaneet edes säpiä yhdeksi illaksi? Siltä tuo meinaan kuulostaa todella pahasti.
Suorastaa väkisinkin pistää naurattamaan moinen itkumoralistinen ajatusmaailma. No, tietääpä ainakin, mikä porukka vanhainkodissa valehtee, kun muistellaan nuoruutta.

Onko tää nyt ihan oikeasti kity, enhän mä ole eksynyt jonnekin: "kunnes pappi sanoo aamenen" -yhteisöön?
Geetzu

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Onko tää nyt ihan oikeasti kity, enhän mä ole eksynyt jonnekin: "kunnes pappi sanoo aamenen" -yhteisöön?
Nääh, kukaan muu ei kaksikon provoiluun lämpene, onneksi me sentään dear SM... (en oikeasti voi uskoa, että kumpikaan noista niin fiksun tuntuisista immeisistä tosissaan latoisi noin ällön yleistäviä totuuksia muiden tuntemuksista ja elämisestä)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti: Onko tää nyt ihan oikeasti kity, enhän mä ole eksynyt jonnekin: "kunnes pappi sanoo aamenen" -yhteisöön?
Tosi rakkaus odottaa! Pissavehkeet piiloon ja nenä raamattuun, saatana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Ettekö vain ikinä ole saaneet edes säpiä yhdeksi illaksi? Siltä tuo meinaan kuulostaa todella pahasti.
Suorastaa väkisinkin pistää naurattamaan moinen itkumoralistinen ajatusmaailma.
Kylläpäs sitä nyt taas tehdään tekstin perusteella vaikka minkälaisia hätäisiä johtopäätöksiä. Nimittäin vastoin kuvitteluasi olen kyllä saanut säpiä kerran nuoruudessani. Vai olisikohan se ennemminkin ollut käpiä? Nainen oli nimittäin sellaisessa tuiskeessa, että hän olisi varmasti ottanut suihin virtahevoltakin, mitä tosin itsekin jokseenkin muistutan.

Jouduin siis lähes täysin puolustuskyvyttömänä tilanteeseen, jossa humaltunut 17-vuotias naishenkilö halusi yhtyä kanssani. Tämä nainen oli varsin oma-aloitteinen, ja otti siittimeni suuhunsa lupaa kysymättä. Olin 20-vuotias. Sen koommin ei ole juuri tehnyt mieli seksiä harrastaa. Ja miksikö olin puolustuskyvytön?

I'm afraid that I was very, very drunk.
Herra Manala

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Mut mites Manala, kelaatko sä itestäs ja omista toimistas tosiaan noin kuten kirjotit? Morkkisteletko ja hakkatko itsesi öisin uneen nyt kun olet jo Aikuinen Mies?
Kyllä sitä toisinaan vierähtää kyynel silmäkulmaan kun ajattelee nukkumaan mennessä millaisiin haureuksiin sitä on tullut joskus ajauduttua. Myytyä sieluaan pieninä palasina. Väkivaltaiseksi en kyllä itseäni kohtaan ole juuri ryhtynyt, ellei tässä oteta huomioon henkistä väkivaltaa.
Tiedän, että olet joskus pimpinhimoisena harrastanut irtoseksiä. "Se itse duunattu juttu ei ole se säälin aiheuttaja, vaan ne kummalliset ajatukset ja motiivit mitä joillakin siihen liittyen on" - niin kuin sulla, yleistät niin håmåna. :]
En ymmärrä viimeistä lausettasi, voisitko tarkentaa?
Äh, mussun mussun aamuväsynä - turhaa.
Ota donitsi?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

SingleMalt kirjoitti: No huhhuh, mitä kirkollista paatosta. Oletteko tulossa körttiseuroista vai mistä kumpuaa moinen viha ja halveksunta yhdenyön suhteisiin? Ettekö vain ikinä ole saaneet edes säpiä yhdeksi illaksi? Siltä tuo meinaan kuulostaa todella pahasti. Suorastaan väkisinkin pistää naurattamaan moinen itkumoralistinen ajatusmaailma.
Kysehän ei nyt ollut millään muotoa irtosuhteisiin kohdistuvasta vihasta tai halveksunnasta, eikä (kuten kirjoituksessani selvästi totesin) niitä harjoittaviin kohdistuvasta moraalisesta tuomitsemisesta. Sen sijaan totesin, että kyvyttömyys hallita fysiologisia tarpeitaan nimenomaan omien psyykkisten heikkouksien takia luo kuvan henkisesti vaatimattomasta ja oman mielensä kontrollointiin kykenemättömästä säälittävästä laboratoriohiirestä. Mainitsemaasi "hengellistä intomielisyyttä" puolestaan en valitettavasti oikein kyennyt kommentistani löytämään.

Mitä taas tulee omakohtaisuuteen, olen toki ehtinyt yhden illan suhteita harrastaa itsekin. Mutta ei kai kukaan itsenäiseen ajatteluun, epäsubjektiiviseen arviointiin sekä asianmukaiseen argumentointiin kykenevä osallistu keskusteluun niinkin yksioikoisin näkökulmin kuin omat edesottamukset ja mieltymykset.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 10.10.2005 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
gullible

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja gullible »

Lucky Luciano kirjoitti: Sen sijaan totesin, että kyvyttömyys hallita fysiologisia tarpeitaan nimenomaan omien psyykkisten heikkouksien takia luo kuvan henkisesti vaatimattomasta ja oman mielensä kontrollointiin kykenemättömästä säälittävästä laboratoriohiirestä.
Kontrollikysymys: Mitenkäs nuo lihavat sitten? Ovatko lihavat ihmiset säälittäviä laboratoriohiiriä, henkisesti ponnettomia, halveksuttavia ja ala-arvoisia ihmisiä, koska eivät kykene hallitsemaan fysiologisia tarpeitaan?

EDIT: Epäsubjektiivinen voidaan sanoa osuvammin käyttämällä sanaa objektiivinen.
Tix

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Tix »

gullible kirjoitti:Kontrollikysymys: Mitenkäs nuo lihavat sitten? Ovatko lihavat ihmiset säälittäviä laboratoriohiiriä, henkisesti ponnettomia, halveksuttavia ja ala-arvoisia ihmisiä, koska eivät kykene hallitsemaan fysiologisia tarpeitaan?
Ovat tietysti. Lucky ja kaikki muut laboratiohiiret jotka eivät kykene hallitsemaan viettejään voisivat perustaa tarhan. Me kaikkien addiktioiden ja vietinvaraisen käytöksen yläpuolella olevat intellektuellit superihmiset voisimme sitten elää rauhassa brittiläis-porvarillista yläluokkaelämää tilavissa huvilakaupungeissa, joissa hyvää huomenta toivotetaan jopa koulukiusaajille ja säädytöntä iltalehteä tilaaville moukkanaapureille.
Viimeksi muokannut Tix, 30.08.2005 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lucky Luciano kirjoitti: (kuten kirjoituksessani selvästi totesin)
Siguainesta.
Tix

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Herra Manala kirjoitti:Juurikin näin. Tämä mainitsemasi avuttomuus, henkinen ponnettomuus sekä itsekontrollikyvyttömyys esiintyykin useimmiten nimenomaan kyvyttömyytenä sitoa minkäänlaisia pysyviä suhteita. "Emmä haluu sitoutua" on mainio tekosyy itsekäälle, omahyväiselle, todellisuuspakoiselle pullasorsalle, joka ei ole tottunut ennenkään ottamaan vastuuta edes ruokalaskustaan.
Sun viimeisin yhden yön hoitos varmaan muuten nauraa ihan vääränä kun lukee tätä. Mä ainakin nauroin. "Ei sit varmasti harrasteta seksiä." :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

gullible kirjoitti:Epäsubjektiivinen voidaan sanoa osuvammin käyttämällä sanaa objektiivinen.
Meitä kaikkia askarruttavissa kysymyksissä kannattaa kääntyä Kielitoimiston puoleen. Puh. 09 701 49 91.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin