Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 12:58 ^Mun mielestäni on yllättävää, että puolen johto voi vaikuttaa noin paljon puoleen jäsenten mielipiteisiin.
Persuissa kaikki on mahdollista. Hieman rumasti sanottuna ja yleistäen, persuthan on white trash puolue tai kauniimmin - ruohonjuuritason puolue. Halliksen puhe uppoaa näin ollen kuin vanhaa naiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Täytyy ymmärtää, että nykypersut on rakentunut Mestarin henkilökultin ympärille. Minusta on mahtavaa, että hommaforumissa on (ainakin ennen oli) oma osionsa, jossa opetetaan seuraajille "standardiargumentteja", eli kerrotaan persumielisille kädestä pitäen miten ajatella perusasioista oikein (eli siten, miten Mestari on meitä opettanut).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Toisaalla nuoret SJW alokkaat omia repliikkejään. Luin juuri erään opiskelukaverin ajatuksia. On ehdolla kunnallisvaaleissa. Kaikki ajatukset olivat puhdasta ideologiaa ilman mitään omaa järkeilyä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

VTV on kyllä mesta paikka. Maksetaan virkamiehelle 2 vuotta palkkaa, jotta hän ei tee töitä ja annetaan ohjeita, joita ei itse noudateta.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1 ... e5f69d6f30

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0 ... 67a9c008e8
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos joku ministeri ei kohta nakkaa tuota Viikaria niskaperseotteella vittuun ja virkasyyte perään, aloitan kapinan.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 29.01.2021 14:47 Jos joku ministeri ei kohta nakkaa tuota Viikaria niskaperseotteella vittuun ja virkasyyte perään, aloitan kapinan.
Miten toi menee juridisesti? Kuka valvoo valvojia? Tai siis eiks VTV ole riippumaton elin ja tarkasta nimenomaan ministeri(öid)en ja puolueiden touhuja, jolloin olisi kai outoa, jos nämä voisivat heittää valvojansa mäkeen? Onko asia eduskunnan (tai vaikka sen tarkastusvaliokunnan) kädessä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.01.2021 14:37 VTV on kyllä mesta paikka. Maksetaan virkamiehelle 2 vuotta palkkaa, jotta hän ei tee töitä ja annetaan ohjeita, joita ei itse noudateta.
Voisin olla 2 vuotta tekemättä mitään ja noudattamatta ohjeita. Mihin voin jättää työhakemuksen?

Haluan myös olla tekemättä sivutyötä verovirastossa, jotta minun ei tarvitse maksaa veroja.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007767005.html

Varmasti poliisissa ja käräoikeudessa ovat onnellisia, jos pääsevät tätä pohtimaan.

Kuinka helvetin paljon voidaan uhrata energiaa siihen, että yhden nuppivikaisen päälle roiskui vettä uimahallissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis mitä julmetun hulluutta tämä nyt taas on: https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotima ... 427cc1-999

MTK valittaa tuomiokapituliin jonkun tehoeläintuotantoa vastustavan papin vääräoppisuudesta ja esittää eläintuottajia kohdeltavan lain silmissä jonain erikoissuojelua tarvitsevana vainottuna etnisenä vähemmistönä? Onko tässä nyt enää terveestä kaupunkilaisjärjestä rahtuakaan jäljellä? Täähän on ihan räjähtelevät lepakot ja 5g:n aiheuttama korona -kamaa. Kun kepu on MTK:n poliittinen siipi, niin onko tämä nyt yksi uusi kuntavaalihyökkäys, jossa kepu aikoo lyödä persut niiden omilla aseilla?

Olen menossa illemmalla ruokakauppaan. Täytyy katsoa, onko mahdollista ostaa yksinomaan ulkomaisia maataloustuotteita.

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Arvostan musiikkivalintaa :hail:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Asia tulee laittaa Congregatio pro doctrina fidein eli tuttavallisemmin inkvisition tutkittavaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Epäilen, että tässä on saatettu rikkoa kirkkolakia

Suuriwaldias Cuningas ja Herra /
Herr CARL
Yxitoistakymmenes /
Ruotzin Göthein ja Wändein
Cuningas / &c.
Wuonna 1686 on andanut coconpanna /
Ja
Wuonna 1687 prändistä uloskäydä
ja cuulutta /
Ynnä tähän soweliain Asetusten canßa.
Wuonna 1688 Suomexi käätty.

I. Lucu.
Oikiast Christilisest Opista.

 §. I. Meidän Cuningallises Waldacunnasam / ja sen alla olewaisis Maacunnisa / pitä caickein itzens tunnustaman yxin ja ainoastans sijhen Christiliseen Oppijn ja Uscoon / cuin on perustettu Jumalan pyhäs Sanasa / Wanhan ja Uden Testamentin Prophetalisis ja Apostolisis Kirjoituxis / ja käsitetty Colmesa Pää-Symbolis, Apostolico, Nicæno ja Athanasiano, nijn myös sinä muutamattomas Ausburin Tunnustuxes / wuodesta 1530. cuin 1593. Upsalan Conciliumis wastanotettu / ja coconaises / nijn cutzutusa / Libro Concordiæ selitetty on. Ja caicki ne jotca Opetussäädysä / Kircois / Academiois / Gymnasiumeis eli Schouluisa / johongun wircaan tulewat / pitä / sijnä cuin he Ordineratan / eli cosca he jongun Graduxen ottawat / hengellisellä Walalla tähän Oppijn ja Uscon Tunnustuxeen itzens sitoman ja welcapääxi tekemän.

---

 §. III. Ei pidä yhdengän rohkeneman täsä Waldacunnas / eli josakin tämän alla olewaises Maacunnas / josa ei Rauhan lijttoin cautta / erinomaisis Paicois se ole ennen myödenannettu / julkisesti pitä jongun wieran Opin harjoitusta / eli myös sijnä läsnä oleman / 100 Dalerin Hopia Rahan sacon hastolla. Jos myös jocu tänne sisälle tuo wieran Uscon opettaita johongun Jumalan palweluxen harjoituxeen / eli Lasten opettaixi Religionijn ja Uscoon / sen pitä sackoa wetämän lähimmäiseen Waiwaisten huoneseen / eli Kircon waiwaisille 500 Dal. Hopia Raha / ja Waldacunnasta ulosajettaman.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 29.01.2021 15:01
So Hard kirjoitti: 29.01.2021 14:47 Jos joku ministeri ei kohta nakkaa tuota Viikaria niskaperseotteella vittuun ja virkasyyte perään, aloitan kapinan.
Miten toi menee juridisesti? Kuka valvoo valvojia? Tai siis eiks VTV ole riippumaton elin ja tarkasta nimenomaan ministeri(öid)en ja puolueiden touhuja, jolloin olisi kai outoa, jos nämä voisivat heittää valvojansa mäkeen? Onko asia eduskunnan (tai vaikka sen tarkastusvaliokunnan) kädessä?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007783136.html

Eduskunta alkaa ensi viikolla selvittää Valtiontalouden tarkastusviraston matkustuskuluja
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.talouselama.fi/uutiset/tall ... 07b12100e3

”Dallaus for dummies - löydä oma kävelytyylisi” -hankkeen kustannussuunnitelman mukaan hankkeen menot ovat yhteensä 50 000 euroa. Kustannussuunnitelman on allekirjoittanut HSY:n toimitusjohtaja Raimo Inkinen (vihr).

50t on tietysti julkisessa rahankäytössä aivan mitätön summa, mutta jonkinlainen indikaattori tämäkin on..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Marko Junkkarihan tästä jo nillitti Hesarissa: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000007800515.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^oon vähän loukkaantunut, että Marko ei ole vastannut, vaikka meilasin hänelle heti jutun jälkeen, että budjetti on 50t.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Junkkarifanitukseni myötä pidin myös tästä: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000007799460.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Matti Wiberg vaikuttaa aika työläältä kaverilta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä. Saattaapi vähän katua että tuli omalla nimellä ja naamalla uhriutumaan.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ilmeisesti ZinZino-kauppias. Tämä on ilmaista mainosta, joka puree kuin veitsi kuumaan voihin kohderyhmässä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Katsoin hemmon fb-profiilia

”Succes coach and Mentor”
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mahtava meno hemmon fb:ssä.
WhatsApp Image 2021-02-22 at 14.31.00.jpeg
WhatsApp Image 2021-02-22 at 14.31.00.jpeg (74.98 KiB) Katsottu 630 kertaa
WhatsApp Image 2021-02-22 at 14.30.59.jpeg
WhatsApp Image 2021-02-22 at 14.30.59.jpeg (80.19 KiB) Katsottu 630 kertaa
Onkohan näille terveystuotebisneksen kansikuvatyypeille tullut koskaan mieleen, että tämä sekoilu on aika pahassa ristiriidassa sen mielenrauhan ja hyvinvoinnin kanssa jota heidän tuotteilla luvataan?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin