Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asiat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 12.11.2020 18:04 Soitin Pikku Huopalahden naiselle tänään. Hänen mökilleen en uskalla mennä. Se karhu saattaa edelleen liikkua siellä... :apuva:
Luultavasti karhu pelkää enemmän sinua kuin sinä häntä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 12.11.2020 18:35
Homeboy65 kirjoitti: 12.11.2020 18:04 Soitin Pikku Huopalahden naiselle tänään. Hänen mökilleen en uskalla mennä. Se karhu saattaa edelleen liikkua siellä... :apuva:
Luultavasti karhu pelkää enemmän sinua kuin sinä häntä.
Päivä vaatikin piristystä, kiitos. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 12.11.2020 18:04 Soitin Pikku Huopalahden naiselle tänään. Hänen mökilleen en uskalla mennä. Se karhu saattaa edelleen liikkua siellä... :apuva:
Waat? Jos nainen kutsuu mökilleen, olisi hitusvinkulaa varmasti tarjolla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.11.2020 8:59
Homeboy65 kirjoitti: 12.11.2020 18:04 Soitin Pikku Huopalahden naiselle tänään. Hänen mökilleen en uskalla mennä. Se karhu saattaa edelleen liikkua siellä... :apuva:
Waat? Jos nainen kutsuu mökilleen, olisi hitusvinkulaa varmasti tarjolla.
H ä n e n kohdallaan ei ota eteen vaikka olisikin... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 13.11.2020 9:02
James Potkukelkka kirjoitti: 13.11.2020 8:59
Homeboy65 kirjoitti: 12.11.2020 18:04 Soitin Pikku Huopalahden naiselle tänään. Hänen mökilleen en uskalla mennä. Se karhu saattaa edelleen liikkua siellä... :apuva:
Waat? Jos nainen kutsuu mökilleen, olisi hitusvinkulaa varmasti tarjolla.
H ä n e n kohdallaan ei ota eteen vaikka olisikin... :roll:
Nyt kyllä pistää miettimään että onko se seudulla liikkunut "karhu" kuitenkin tämä Pikku Huopalahden nainen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 13.11.2020 9:20
Homeboy65 kirjoitti: 13.11.2020 9:02
James Potkukelkka kirjoitti: 13.11.2020 8:59

Waat? Jos nainen kutsuu mökilleen, olisi hitusvinkulaa varmasti tarjolla.
H ä n e n kohdallaan ei ota eteen vaikka olisikin... :roll:
Nyt kyllä pistää miettimään että onko se seudulla liikkunut "karhu" kuitenkin tämä Pikku Huopalahden nainen.
Joka tapauksessa Homeenpoika on mulle sanonut aiemmin Espoon naisesta, ettei ollut ottanut eteen.

Onko teillä muut miehet sellaista kokemusta, että aluksi ei olisi ottanut eteen ja myöhemmin ottaisi eteen? Minulla ei ole.

Mihin enää uskoa. Nyt VOI olla niin, että kamala Hardis on oikeassa ja on niin, että Homeenpojalla tämä Huopalahden eukkokarhu ottaa liikaa eteen.

TÄSSÄ VÄLISSÄ ITSESENSUURI: Lause poistettu by Marski

Marskipa sanoo vielä yhden asian: Jos itse ajattelisin naisiani eukoksi niin vähintään alitajunta saisi lerpahtamaan. Mutta en ole tätä asiaa Homeelle sanonut koska hänellä ei ole tätä "vammaa".

Jotain vilunkia tässä asiassa on!

ja sitten sekin miksei Homeenpoika ole nyt tehnyt uusia eukkoja ollenkaan?

ja sitten toki perusasiana mietityttää mitä kaikkea tapahtuisi, jos Homeenpoika oikeasti saa eka kerran!?

Minun, arskalaisten mukavan johtajan, on oltava alaisistani kiinnostunut ja ystäväni Homeenpoika on kenties kivisellä mieron tiellä???

MARSKI
Ei karski vaan mukavasti hämmentynyt
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 13.11.2020 10:04
So Hard kirjoitti: 13.11.2020 9:20
Homeboy65 kirjoitti: 13.11.2020 9:02

H ä n e n kohdallaan ei ota eteen vaikka olisikin... :roll:
Nyt kyllä pistää miettimään että onko se seudulla liikkunut "karhu" kuitenkin tämä Pikku Huopalahden nainen.
Joka tapauksessa Homeenpoika on mulle sanonut aiemmin Espoon naisesta, ettei ollut ottanut eteen.

Onko teillä muut miehet sellaista kokemusta, että aluksi ei olisi ottanut eteen ja myöhemmin ottaisi eteen? Minulla ei ole.

Mihin enää uskoa. Nyt VOI olla niin, että kamala Hardis on oikeassa ja on niin, että Homeenpojalla tämä Huopalahden eukkokarhu ottaa liikaa eteen.

TÄSSÄ VÄLISSÄ ITSESENSUURI: Lause poistettu by Marski

Marskipa sanoo vielä yhden asian: Jos itse ajattelisin naisiani eukoksi niin vähintään alitajunta saisi lerpahtamaan. Mutta en ole tätä asiaa Homeelle sanonut koska hänellä ei ole tätä "vammaa".

Jotain vilunkia tässä asiassa on!

ja sitten sekin miksei Homeenpoika ole nyt tehnyt uusia eukkoja ollenkaan?

ja sitten toki perusasiana mietityttää mitä kaikkea tapahtuisi, jos Homeenpoika oikeasti saa eka kerran!?

Minun, arskalaisten mukavan johtajan, on oltava alaisistani kiinnostunut ja ystäväni Homeenpoika on kenties kivisellä mieron tiellä???

MARSKI
Ei karski vaan mukavasti hämmentynyt
Ei kyllä se on oikea karhu.
Treffeillä en ole käynyt koska rupesi tuntumaan niin farssimaiselta kun kukaan ei koskaan halunnut tavata ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Yleensä kyllä kohteliaat pakit...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 13.11.2020 11:26
Stadinarska kirjoitti: 13.11.2020 10:04
So Hard kirjoitti: 13.11.2020 9:20

Nyt kyllä pistää miettimään että onko se seudulla liikkunut "karhu" kuitenkin tämä Pikku Huopalahden nainen.
Joka tapauksessa Homeenpoika on mulle sanonut aiemmin Espoon naisesta, ettei ollut ottanut eteen.

Onko teillä muut miehet sellaista kokemusta, että aluksi ei olisi ottanut eteen ja myöhemmin ottaisi eteen? Minulla ei ole.

Mihin enää uskoa. Nyt VOI olla niin, että kamala Hardis on oikeassa ja on niin, että Homeenpojalla tämä Huopalahden eukkokarhu ottaa liikaa eteen.

TÄSSÄ VÄLISSÄ ITSESENSUURI: Lause poistettu by Marski

Marskipa sanoo vielä yhden asian: Jos itse ajattelisin naisiani eukoksi niin vähintään alitajunta saisi lerpahtamaan. Mutta en ole tätä asiaa Homeelle sanonut koska hänellä ei ole tätä "vammaa".

Jotain vilunkia tässä asiassa on!

ja sitten sekin miksei Homeenpoika ole nyt tehnyt uusia eukkoja ollenkaan?

ja sitten toki perusasiana mietityttää mitä kaikkea tapahtuisi, jos Homeenpoika oikeasti saa eka kerran!?

Minun, arskalaisten mukavan johtajan, on oltava alaisistani kiinnostunut ja ystäväni Homeenpoika on kenties kivisellä mieron tiellä???

MARSKI
Ei karski vaan mukavasti hämmentynyt
Ei kyllä se on oikea karhu.
Treffeillä en ole käynyt koska rupesi tuntumaan niin farssimaiselta kun kukaan ei koskaan halunnut tavata ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Yleensä kyllä kohteliaat pakit...
Minä saisin sinut valmennettua vähintään kolmeen tapaamiseen helposti.

Mutta olen aikaisemmin alkanut kallistua sille ajatukselle, että tyylisi on päätettyä???

Joka tapauksessa helpot asiat olisivat uuden teepaidan osto Tokmannilta 5 euroa. Uusien housujen ostaminen Tokmannilta, riittää myös urheikuhousut, jos ne on puhtaat. Vatsaa ei saa missään tapauksessa nähdä ja housut ovat kiinni vyölla niin ettei aukkoa ole. Teepaidan päällä on kevyt uusi ohuehko pusero ylittäen housurajan tai fleece, joka ei ole se vanha punaisesi vaan uusi PUHDAS vaikka Dressmanilta tai XXL:stä viitosella.
Ja ehdottomasti uudet puhtaat kengät. Riittää vaikka Lidlistä mitkä tahansa uudet. Sukatkin ostat eurolla XXL:stä.
laita puhtaat alusasut.
Puhdista kasvot vielä juuri ennen tapaamista varmuuden vuoksi. Jos mahdollista siisti parta, mutta naama ja tukka eivät ole se pääasia laittaa kuntoon vaikka habitus ei olisikaan niissä kovin hyvä. Puhtaus on se juttu.
Käy suihkussa tosiaan ennen tapaamista ettei hajua ole. Mieluimmin kevyttä deodoranttia vähän.

MISSÄÄN tapauksessa ei muovipussia saa olla mukana. Silloin tuhotuu ihan kaikki muut asiat!!

Puhu vain mukavia tapaamisessa, älä missään tapauksessa puhu mitään ehdottomia poliittisia tai uskontoajatuksia. Sano työttömyydestäsi, että etsit toki työtä, ja oletkin työssä, mutta muista sanoa, että pärjäät rahallisesti kuitenkin ja isäsi omistaa asunnon, jossa asut. Tämä on hyvä pointti. Kerro muutenkin isästäsi ja äidistäsi. Kysy jaksaako hän kuunneela, välillä! ja järjestä jossain vähintään Picnic-tasoisessa paikassa näkeminen. Osta tee ja joku leipä tai pulla ja jos haluat varmistaa uudelleentapaamisen niin tarjoa daamille.
Varo näpelöimästä kännykkää tapaamisen aikana. Katso daamia sopivasti ja KYSY sopivia hänen elämästään.
Koeta hymyillä niin paljon kun osaat mutta vain luonnollisesti.
Ehdota, jos tavataan uudelleen.

Te tapaatte!

Menet kotiin ja laitat ne vaatteet KAIKKI yhteen paikkaan ja kosket miihin vain seuraavalla tapaamisella ja kasvot puhtaaksi.
Toinen tapaaminen ne samat vaatteet päällä. Uusi juttu. Ei mitään uutta tapaamisessa, ehkä uusi kahvila.

Te tapaatte.

Tässä välissä sinun TÄYTYY ostaa samantyyppinen halpa vaateparsi. Älä tingi yhtään siitä!
Ota nämä halvat täysin puhtaat vaatteet päälle kolmanteen tapaamiseen. Tee samat ja koeta keksiä jotain muutakin. Minigolf on hyvä ajatus.
Muovipussi ja kalja tietysti pannassa.

Sinulla on yhä koskemattomassa paikassa ne alkuperäiset vaatteet, joihin et saa koskea treffien jälkeen. Jos haluat tavata muita naisia otat sen vaateparren säilöstä ja laitat taas samaan paikkaan.
Tämä PUHDAS uusi vaateparsi pysyy käyttökelpoisena naisen tapaamisiin noin 7 kertaa.

Voit olla väliajalla vaikka missä rotta-asussa.

JOS haluat jatkuvuutta johonkin suhteeseen niinkuin kai haluat niin sitten on jo tehtävä paljonkin enemmän. Ensinnäkin kaikki puhuminen on oltava rehellistä tietysti, mutta ei pidä korostaa omia heikkouksiaan. Älä puhu kuitenkaan "kymmenestä keskarista"- tyyliin. Se on tarpeetonta. Sinä et leveile ikinä, sen tyylin säilytät tietenkin!

Ja sitten piakkoin voisit kutsua daamin luoksesi. Kotiin siivous. Ja vaikka kotisi olisi mitä tapaamisten välillä niin tapaamisiin koti on puzz clean!!
Mutta ehkä tämä olisi sitten kuudennen seitsemännen tapaamisen jälkeen.

Tapaamisten välillä opetat itsesi tähän hyvään tyyliin muutenkin ajatellen suhteen pysyvyyttä.

Rahasta mikään ei ole kiinni! Näytä tämä suunnitelma isällesi ja ehdota jos hän sponsoroisi tätä asiaa. Oikeastaan lupaan, että isäsi maksaa todella iloisena kaikki ja paljon enemmän NÄISTÄ asioista!
Ja äitisi tekisi samoin!

Mitä sinun ei tarvitse muuttaa: Sinun EI tarvitse muuttaa mukavuuttasi, sellaista inhimillisyyttä ja ystävällisyyttä. Saatkin olla lähes oma itsesi!!!!
Usko minua , JOS haluat ainakin toisen tapaamisen!

Yksi asia on kuitenkin tärkeä ja ehkä sinulle se arka paikka. En halua sinulle huonoa oloa, mutta sinun täytyy puhua selkeästi ja ehkä hitaammin.
Minä olen jossain määrin tottunut puheeseesi, mutta en saa selvää kovin helposti. Siispä siihen sinun on täysin selkeästi keskityttävä! Opettele sitä isäsi tai äitisi kanssa tai MINUN! Minä sanon rehellisesti kun taas pitää selkeyttää ääntä!

-----------

Nämä ovat niitä helppoja asioita sitten. Mutta riittävät varmasti pitkälle. Mietin vaan että jos tuo oma tyylisi on päätettyä niin ettet halua muuttaa sitä millään niin sitten ei kyllä taida nainen olla kiinnostunut.

Homeenpoika, ota nämä asiat 100% ystävyydellä. Sinussa on sellaisia hyviä luonteen ominaisuuksia, joita MONI EI PYSTYISI luonteelleen saamaan millään rahalla ja valmennuksella. NÄMÄ muutokset ovat pinnallisia, mutta ne vaativat syvällistä ponnistusta!

Koska siis aloittaisit uuden tällaisen elämäntyylin muutenkin, ehdotan, että poistat kaikki vanhat ei houkuttelevat asiat elämästä.
Ja alkoholinkäyttöäkään ei tarvitse tunnustaa koskaan (vaikka se onkin ajoittaista), koska vähennät sitäkin.
Nämä asiat tuovat HYVÄÄ OLOA valtavasti ja terveyskin paranee vaan.

No juu. Sinä TODELLA tulet myös saamaan eka kerran!!!! Se olisi loistava jatkoelämän tavoite

Arskalaiset pitävät toistensa puolta aina!!! Eikö niin. Sinä olet Marskille aina ystävällinen ja minä Homeelle!!! Aina.
Katsokoon muut mitä arskalaisten tyyli on.

NIINPÄ kaikki muutkin saavat ottaa vinkkini itselleen ja lisätä esim. rahankäyttöä mahdollisuuksien mukaan.

Nimittäin miehet tekevät ihan käsittämättömiä virheitä jo ensitapaamisessa. Ne eivät ole yhtäänkään samoja virheitä kuin sinulla, HOMIE!!

MARSKI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Vastasin tähän jo SA:n sanomissa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 14.11.2020 15:26 Arska. Vastasin tähän jo SA:n sanomissa. :wink:
Mutta ihan liian vähän vastasit! Sinähän haluat ettei tapaamiset jää yhteen tai puoleen! Minun ohjeillani saisit tapaamisia ihan takuulla ainakin kolme!!

Siispä vastaa paljon paljon paremmin tähän juttuuni ja voit vastata Sanomiiniinkin. Lue se ja kommentoi monia kohtia! Mieluimmin kaikkiin, että miksi se ei käy tai miksi se on hyvä!

Odotan! Ei se sinulta vaikea ole kommentoida, olet hyvä kirjoittaja.

Toteaa ystävyydellä

MARSKI
Mukava värimestari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis sanomasi mukaan olet lopettanut kokonaan tapaamiset! Miksi?

Minähän annoin ohjeet kuinka saisit uustapaamisen ja itseasiassa saisitkin varmasti! Lopullisesta yhdessäolosta en mene toki vakuuseen.

Nyt voisit kommentoida sitä kuinka ikinä 55 vuotiaana olet niin varma, ettet enää halua tavata? Mahdotonta. Olet siis päättänyt olla ikinä tapaamatta?
Olet päättänyt ikinä olla saamattakin!

No kun korona-aika kohta loppuu niin sinähän taas tapaat.
Uskon niin.

Noudata nyt näitä ohjeitani, äläkä yhtään epäile niitä tai tee poikkeusta. Sitten varmaan jo ensi kesästä lähtien kun Korona poissa.

Et saa yhtään itse sooloilla vaan ohjeitani noudatettava tarkasti!

ja sinun täytyisi AINAKIN kommentoida sydänjuurillani tekemääni ohjeistusta sinulle paremmin!

Olenko liian vaativa? Koeta kuitenkin vastata. Muut eivät jaksa kai vastata, otaksun. Se on kansantauti. Mutta Homeen uskon kuin kiveen! Napunapu!!

Ystävyydellä

JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Olen päättänyt että enää en mene treffeille joten ohjeesi ovat sinänsä hyviä mutta turhia. Noiden ohjeiden kommentoiminen on nyt vaikeaa koska 1) kirjastot ovat kiinni ja 2) Kierrätyskeskuksen taukohuoneen koneet eivät toimi kunnolla. Oikeasti.

Siis en pysty skrollaamaan noita ketjua. Voin lukea niitä vain alusta ja lopusta. Tai pystyn skrollaamaan mutta en lukemaan kuin vaan alussa ja lopussa.

Pliis, älä pyydä että selittäisin jotenkin tarkemmin. En pysty. Palataan asiaan myöhemmin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 04.12.2020 8:51 Arska. Olen päättänyt että enää en mene treffeille joten ohjeesi ovat sinänsä hyviä mutta turhia. Noiden ohjeiden kommentoiminen on nyt vaikeaa koska 1) kirjastot ovat kiinni ja 2) Kierrätyskeskuksen taukohuoneen koneet eivät toimi kunnolla. Oikeasti.

Siis en pysty skrollaamaan noita ketjua. Voin lukea niitä vain alusta ja lopusta. Tai pystyn skrollaamaan mutta en lukemaan kuin vaan alussa ja lopussa.

Pliis, älä pyydä että selittäisin jotenkin tarkemmin. En pysty. Palataan asiaan myöhemmin.
Pitää tämä uskoa sitten ettet mene treffeille. Huhhuh.

Mutta tuo selityksesi miksi et voi kommentoida paremmin on ihan loistavan hyvä! Nyt minä ymmärrän ihan hyvin!

Kiitos. Mutta palaamme tähän asiaan joskus :D

Kiitos mukavasta kommentista.

JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onko mukavin -wannabe muuten koskaan kertonut koskaan omaa statustaan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 19.12.2020 4:42 Onko mukavin -wannabe muuten koskaan kertonut koskaan omaa statustaan?
Olen kertonut. Minulla on naisystävä. En uskoisi, että kenellekään saattaa olla epäselvää hänen luonteensa: Hän on mukava. Mutta hän ei tätä näe, joten senverran tarkennusta, että minä olen mukavampi. Meillä ei ole aivan samaa taloutta aina vaan olemme säilyttäneet myös omat asuntomme.
Me olemme yhtä terveitä suurinpiirtein ja onneksi hän on minua paljon kauniimpi. Me emme riitele tyhmästi juuri koskaan. Hänellä on tummempi tukka kuin minulla ja hän on minua lyhyempi sekä myös kevyempi. Olemme molemmat suomalaisia vaikka hänen isoisänsä oli kuulemma ruotsalainen. Olemme vaaleaihoisia. Meillä on hiukan eri puoluekanta. Meillä on hiukan eri maku ruoan suhteen. Olemme molemmat varsin siistejä.
Se, onko hänellä jälkikasvua jääköön arvoitukseksi.
Olemme molemmat ihan porvarillisissa ammateissa. Minä saatan kuolla häntä aiemmin, koska hän on minua 11v nuorempi.
Olemme tavanneet ensi kertaa Kööpenhaminan hotellissa. Ihan siellä juteltiin ja se oli vissiin sitten siinä.
En olisi tavatessamme uskonut, että vielä löytyy oikeasti noin mukava aikuinen nuorekas nainen. Ja että hän vielä olisi vapaa ja olisi kiinnostunut minusta. Minä tiedän, että minulla oli tuuri.
En usko meidän eroavan. Hän on niin mukava, ettei hän minua pettäisi ja minä en pettäisi ikinä. Koska pidämme toisistamme ja arvostamme, ei ero ole todennäköinen.

Riittikö, Nokka hyvä!

Kerro sinä ihmeessä!

JOULUPUKKI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oho, viimeksi Joulupukki kirjoittanut tähän.

Nyt Tammiarskan pitää hiukan toivoa, että kirjoittaisitte tähän. Ei voi kenelläkään olla niin tylsää, ettei olisi kirjoitettavaa, heh!

No minä vetoan henkilöön, ihmiseen, jonka eukkoseikkailut ovat jo vuosia olleet bestsellerin kaltaisia!

Kyseessä on tietenkin Homeboy! Mutta olen ymmärtänyt, että jostain syystä Homeenpoika ei ole nyt etsinyt lisää eukkoja haalia tai bänksejä hankkinut.

Mutta kirjoita Home silti miten rintamalla kuuluu ja ottaako mikään piip jne.

Sitten muutkin toivottavasti kirjoitatte! Jos olette joutuneen ulkoruokintaan tai olette saaneet tai teitä on potuttanut ihmissuhteet niin skriivatkaa!

Minä itse olen jo jossain arskan muodossa avannut täällä elämääni. :D

Sellaista tänään! Toivetta kehiin!

Onko enää ollenkaan naisen ja miehen treffailua ja seurustelua? Minä olen epävarma onko sitä enää ollenkaan!!?

TAMMINEN
Todella mukava värien taitaja ja koronaton korinaton reipas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Espoon naiselle soitan päivittäin. Yleensä hän tiskaa samalla. Hän pelkää kovasti koronaa. Sopii soittaa vasta kello 12.00. jälkeen koska... :krooh:
Hän nukkuu siis myöhän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 25.01.2021 11:18 Espoon naiselle soitan päivittäin. Yleensä hän tiskaa samalla. Hän pelkää kovasti koronaa. Sopii soittaa vasta kello 12.00. jälkeen koska... :krooh:
Hän nukkuu siis myöhän.
Onko hänkin hiukan samanlainen tyyliltään tai vaatimuksiltaan kuin legendaarinen "Malmin nainen".
Oletko nyt kokonaan luopunut uusien naisten hakemisesta, et siis hakisi enää koronan jälkeenkään?

Oletko tietoinen onko Malmin naisella ollut nyt kiireitä?

HELMINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 02.02.2021 22:25
Homeboy65 kirjoitti: 25.01.2021 11:18 Espoon naiselle soitan päivittäin. Yleensä hän tiskaa samalla. Hän pelkää kovasti koronaa. Sopii soittaa vasta kello 12.00. jälkeen koska... :krooh:
Hän nukkuu siis myöhän.
Onko hänkin hiukan samanlainen tyyliltään tai vaatimuksiltaan kuin legendaarinen "Malmin nainen".
Oletko nyt kokonaan luopunut uusien naisten hakemisesta, et siis hakisi enää koronan jälkeenkään?

Oletko tietoinen onko Malmin naisella ollut nyt kiireitä?

HELMINEN
Ei ole. Kyllä olen. Malmin nainen on kuollut. Pikkuhuopalahden nainen ei halua enää tavata. Viittasi tekstarissaan ikäeroomme...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ikäeroon, heh! Kuinka päin se on?

Mistä olet varmistunut, että Malmin nainen on kuollut? Sehän voisi olla vain järeämpi keino kertoa, että on kiireinen.

HELMINEN ilman malmia
Mukava malmiton ja maukas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 09.02.2021 8:36 Ikäeroon, heh! Kuinka päin se on?

Mistä olet varmistunut, että Malmin nainen on kuollut? Sehän voisi olla vain järeämpi keino kertoa, että on kiireinen.

HELMINEN ilman malmia
Mukava malmiton ja maukas
Hän on aika reippaasti vanhempi kuin minä. En ole täysin varma onko Malmin nainen kuollut. Espoon nainen valitti tänään hajusteallergiasta. Kenkään tarttunut purukumi (!) aiheutti sellaisia oireita että piti mennä ulos... :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Yllätti että niin paljon vanhempi!
Yllätti, että en muista mikä yllätti seuraavana... hetkinen katson...
Niin, yllätti se, että vieläkin ajattelet Malmin naisen kuolleen. Siis hän ei ole kuollut. Tämä on vain astetta kovempi keino.
Yllätti voi perkule (mukavasti perkule) että unohdin taas mikä yllätti, huh. Hetki
Niin, yllätti se, että purukumi voisi tuon tehdä. Kuulostaa hmmm. No joltakin, huh...

Minulla ei ole uusia juttuja tapahtunut. Koronakin syynä.

Onko Homeenpojalla sutinaa? Onko jollain muulla sutinaa? Niin paljon on sitoutuneita ja vanhentuneita jo Kitinässä, ettei kai paljoa ole sutinaa, jos ollenkaan. Sikäli ketju kovin "optimistinen" nykyään.

Mutta rutiinit ja tapahtumattomuus ovat tietyllä tavalla terveellistäkin!

HELMINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Melkein kaikki joille olen kertonut Espoon naisesta ovat olleet sitä mieltä että hänellä on nuppivika. En usko. Aivan täyspäinen ja Gaussin käyrän paremmalla puolella... :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Katajanokan nainen soitti yllättäen eilen. Haluaa taas tavata. On muuttamassa soluasuntoon. :h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Soitin numeroon 118 selvittääkseni onko Malmin nainen todella kuollut. Se ON. Eli "edesmennyt". R.I.P. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin