Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sitä pitäis joskus tajuta pitää turpansa kiinni.

Merkittävä osa lomasta on mennyt kovanpuoleisten torsokipujen kanssa. Saliltakin piti lähteä toissapänä kesken kun ei paino pysy oikeassa kädessä ja saman puolen olkapää ei kestä oikein mitään liikettä. Tämä päivä oli poikkeus, ei sattunut juuri mihinkään ja sanoin vaimolle että "onpa kiva vaihteeksi kun on kivuton".

Menee tunti ni alkaa tulla jääpiikkiä oikean kylkikaaren alareunaan oikein huolella. Mikäli yhtään googlen anatomian havainnekuvista saan selvää, kipu paikallistuu sappirakon-haiman tienoille ja takoo myö selkään. Ullatus.

Onneksi löysin vanhoja kipulääkkeitä (Abstralia ja OxyNormia) että saa olon vähän siedettävämmäksi. Ennen kuin oikeastaan huomasinkaan meni automaattiohjaus päälle. Huomasin pakanneeni sairaalareppuun läppärin ja tarvittavat laturit ja pakolliset lääkkeet. Syöpävuonna yölähtöjä tuli useita joten rutiinia näköjään löytyy.

Nyt makailen sohvalla muun perheen nukkuessa ja kuulostelen auttaako doupit ja pitääkö lähteä yön selkään moikkaamaan yötohtorisetää. Toisaalta - ei ne varmaan yöllä kuvannoksia tai labroja tee, joten ainoa mitä lasaretista voi yöllä saada on lisää kipulääkettä. Omalla sohvalla on parempi nukkua se vähä mitä unta saa vrt yö päivystyksen tarkkailuosastolla kuunnellen mummojen horinaa ja juoppojen mölinää. Kolmannelta - tämmöisestä yöllä puhjenneesta vatsakivusta ja lähisairaalasta se ensimmäinenkin syöpäsirkus alkoi. Ei niin kauhea kiva assosiaatio.

Tein joka tapauksessa päätöksen muutama päivä shitten, että nyt näiden kipujen ja suolistovaivojen syy jumalauta selvitetään. Tunkekaa letkua molemmista päistä, pumpatkaa suonet täyteen vaikka kryptoniittia ja pyörittävää päivä magneettikuvaimessa, kunnes huumorintaju PET-TT: ää. Haluaisin sulkea 101% varmuudella ensin syövänpaskan pois perus-kontrolli-varjoainekuvaa tarkemmalla kuvannoksella (muualtakin kuin haima-maksa-alueelta) - sitten suoliston tähyily ja varuiksi vielä keuhkokuvat. Gastroenterologi tarvitaan pähkimään mikä nuo suolistovaivat oikeasti tekee. se viimeisin uusi lääke tuntui ensin auttavan mutta nyt on taas menty huonompaan, vaikka elintavoissa ei ole mitään merkittäviä muutoksia.

Sen jälkeen voi keskittyä hoitamaan nuo ilm työperäiset käsivaivat, Herään harva se yö vitulliseen pään- ja käsisärkyyn, joista jälkimmäinen helpottuu hieman kättä voimakkaasti ravistamalla.

Mielenterveys (se vähä mitä siitä on jäljellä) alkaa olla oikeasti vaarassa kun koko ajan yrittää debugata itseään. Onhan tässä luulosairauden vaara, tiedän. Tunnustan että google on laulanut aika usein, mutta olen yrittänyt pitää mielikuvituksen kurissa ja välttää allokoimatta käypähoidon oirekuvauksia itseeni puoliväkisin, enemmänkin olen koettanut sulkea pois ilmiselvästi vääriä vaihtoehtoja. Ja onhan siitä varmaan hyötyä lekurin kanssa jutellessa, kun on valmiiksi mielessään jäsennellyt tästä sekavasta häröpallosta jotain johdonmukaista yhteenvetoa. Miljoonatta kertaa mietin, miten hitosti paljon tehokkaampaa vianselvitys olisi, jos valkotakki tietäisi historiani ennestään, eikä tavaisi sitä vasta siinä vaiheessa ruudulta kun minä yritän selittää mistä on kyse.

Syövän uusiminen on näillä tiedoin suht epätodennäköistä, mutta ei täysin mahdotonta.

Mutta näitä kipuja mä en kuvittele. Ja näitä vaivoja on kestänyt reilu puoli vuotta, ainakin - ja tahti on enemmänkin kiihtyvä kuin lievenevä, vaikka säännönmukaisutta näistä oireista on vaikea nähdä.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaivani alkoi toissa talvena. Murtomaahiihto ei kiinnosta. Miksi näin on käynyt, on edelleen arvoitus. Kuluvana, hiihdolle suopeana talvena olen jatkuvasti keksinyt tekosyitä, ettei tarvitse lähteä Kauppiin hiihtämään. Olen alkanut tehdä salilla skiergolla vetoja, jotta olisin talven Lapin reissussa edes auttavassa hiihtokunnossa. Toinen hyvä tekosyy on tehdä kovia punttireenejä tai käydä lenkillä portaissa, niin ei katsos sitten tarvitse väsyneenä hiihtää. Elämässä pitäisi olla rakenteita, ryhtiä ja ennustettavuutta. Ei pitkäaikaista harrastusta voi noin vain hylätä. Voitelupöytäkin on vain kolme vuotta vanha :(
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Lähde muualle kuin Kauppiin. Eihän siellä himohiihtäjien mekassa viitti tavallinen kuolevainen mennä. Tykkilumiladut kannattaa kiertää myös kaukaa.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti: 14.01.2021 16:05 Lähde muualle kuin Kauppiin. Eihän siellä himohiihtäjien mekassa viitti tavallinen kuolevainen mennä. Tykkilumiladut kannattaa kiertää myös kaukaa.
Joo. Lapissa, siis Äkäslompolon laduilla on kyllä mukavampi hiihtää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Olipa yllätys että viimeisin lääkärikäynti oli ihan haistapaskan yhtä tyhjän kanssa. "Lisätään lääkitystä"... "katsellaan". Muuten hyvä mutta kun tuo lääkityksen lisääminen / vähentäminen ei vaikuita näihin vaivoihin yhtään mitenkään. Edes jumalauta verikokeisiin määrännyt. Eikä puhettakaan että esim toiminnalliset suolistovaivat voisi sulkea pois. Vihreän sappiripulin paskominen on vissiin täysin normaalia ja se että pahimmillaan pakkiin sattuu kolmasti päivässä niin että huuto meinaa päästä. Pyynnöstäni huolimatta en saanut lähetettä erikoislääkäriin (gastro) eikä mitkään kuvannokset kuulemma ole tarpeen.

Vittu että vituttaa tämmöinen. Ikään kuin mä keksisin nämä kivut ja liioittelisin vaivani. Vedotaan että kun "on kuvannettu". No niin on. Herra tohtorille tulee ehkä yllätyksenä, mutta mikään kuvantaminen ei freezaa elimistöön sen hetkistä tilannetta. Kolme kuukautta sitten todennettu tilanne ei välttämättä ole sama kuin tällä hetkellä - ja kun käytetyt kuvantamismenetelmät eivät edes ole tarkimpia mahdollisia. Ja kun nämä stnan vaivat ovat pikemminkin pahenemaan ja lisääntymään päin.

Näköjään heti kun keikkalelurin pitäisi vähän ajatella itse valmiin käypähoito-formaatin ulkopuolelta niin heittäydytään junttapullaksi ja potilaan pitää ruveta itse selvittämään maallikkona asioita ja sulkemaan mahdollisia vaivoja pois. Minkä vitun takia lekurit istuvat vuosikausia lääkiksessa, jos ainoa mitä siellä opitaan sanomaa on "lisätään lääkitystä" ja "katsellaan"? Minä osaan sanoa samat ilman minkäänlaista lääketieteellistä ammattipätevyyttä.

Mulla oli jumalauta valmiiksi kirjoitettuna paperille mahdollisimman tarkat faktat näistä vaivoista. Siitäkään mitään apua ollut.

Vedän hetken henkeä ja sitten varmaan uusi yritys työterveyden kautta.
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

KKK kirjoitti: 15.01.2021 18:05 Olipa yllätys että viimeisin lääkärikäynti oli ihan haistapaskan yhtä tyhjän kanssa.
Perseestä tuollainen. Ja hyvin tuttua. Ymmärrän, että tämä oli julkisella? Onko yksityisen gastro vaihtoehto? Tai ehkä pääset työterveyden kautta, toivotaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Julkisella juu tämä "kokemus". Pitää selvittää mitä työterveys kattaa, jäänyt käsitys että sopimus on aika suppea. Seuraava on varmaan sitten kaivaa kuvetta syvemmältä.

Jotenkin vaan täysin käsittämätöntä, kun ottaa huomioon mitä diagnooseja taustalla. Jos samoista elimistä alkaa tulla kipusignaaleja niin sitä niinQ jotenkin kuvittelis, että asia olisi syytä tutkia perusteellisesti.

Ollaan menossa vissiin enemmän ja enemmän amerikkalaiseen malliin. Jos on pinkkaa mennä yksityiselle, pääset magneettiin vaikka murtuneen varpaankynnen takia. Köyhä paskasakki saa koopeetä ja kärvistelköön buranan voimin vaikka olis pää kainalossa.
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

KKK kirjoitti: 15.01.2021 21:22 ^ Julkisella juu tämä "kokemus". Pitää selvittää mitä työterveys kattaa, jäänyt käsitys että sopimus on aika suppea. Seuraava on varmaan sitten kaivaa kuvetta syvemmältä.
Meillä on melko yleistä, että julkisen erikoislääkärit (=sairaalalääkärit) toimii yksityisellä myös. Sieltä sitten kirjoittavat lähetteen erikoissairaanhoitoon julkiselle eli käytännössä osoittavat potilaan itselleen. Epäilyttävää, mutta sellaisessa tilanteessa mikä sulla on, potilaan kannalta erittäin hyvä juttu. Kun parhaassa tapauksessa, siis taloudellisesti, se on yksityisellä yksi käynti ja sitten julkiselle esh:on.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vihdoin jotain tapahtuu. Aika väännön jälkeen ylävatsan uä ja lantionseudulle magneetti kun toi kankkuvaiva ei meinaa parantua. Vatsakivut samaten lisääntymään päin. Syö miestä ja koko perhettä tää epätietoisuus.
Amazing shit happens!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KKK kirjoitti: 14.02.2021 13:11 Vihdoin jotain tapahtuu. Aika väännön jälkeen ylävatsan uä ja lantionseudulle magneetti kun toi kankkuvaiva ei meinaa parantua. Vatsakivut samaten lisääntymään päin. Syö miestä ja koko perhettä tää epätietoisuus.
Varmasti näin. Epätietoisuus ja odotus on suurin piirtein maailman tympein asia kun kyseessä on terveys. Onnea sulle ja perheelle!

Helmiarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tuli käytyä ensiavussakin. Töissä iski raju rintakipu joka säteili selkään, eikä helpottanut levossa. Erittäin vittumainen tunne.

Sydänkäyrässä oli joku vanha jälki sydänlihaksen hapenpuutteesta, mutta infarktia ei nyt ollut. Ei osannut sanoa mikä oli. Tuo hapenpuutejuttukin oli täysin puun takaa. Kuulemma urheilijoilla esiintyy joskus sellaisia. Nauratti hetken, mutta sitten piti vakavoitua kun sattui taas.

Mihinkään tarkempiin tutkimuksiin julkisella en ole vieläkään päässyt. Lähete gastrolle meni 8-30 päivän leimalla mutta tutkimuksiinpääsy voi kestää jopa 3kk(!) On mulla vielä yksi kortti kääntämättä, mutta ei siitä tässä sen enempää.

En tiedä enää, mitä kaikkea tässä on meneillään, mutta pahenee, leviää ja tihenee vaan koko ajan. Ei oikein meinaa huumorintaju enää riittää.
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun silmissä on jotain vialla, ja huomenna tutkitaan mitä. Lähete on ollut vetämässä pitkään, mutta nyt tietysti kun lähenee niin alkaa tuntua konkreettiselta. Vähän jännittää etukäteen sörkkiminen. Ainoa oire on siis kuivahkot silmät ja korkeat silmänpaineet.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exsu kirjoitti: 24.03.2021 14:02 Mun silmissä on jotain vialla, ja huomenna tutkitaan mitä. Lähete on ollut vetämässä pitkään, mutta nyt tietysti kun lähenee niin alkaa tuntua konkreettiselta. Vähän jännittää etukäteen sörkkiminen. Ainoa oire on siis kuivahkot silmät ja korkeat silmänpaineet.
Kuivista silmistä en tiedä muuta kuin että sellaiset on kai itselläni. Tiedät kai silmänpaineen vaikutukset? Se kannatta hoitaa. Äidilläni silmänpainetauti on kaikista tipoista ja leikkauksista huolimatta vienyt osan näköä. Ja hänen äitinsä oli lopulta lähes sokea.

(omat sillmänpohjat kuvattiin vuosi (mikä vuosi?) sitten, oli tarkoitus mennä silmälääkäriin, mutta ne olivat silloin kesällä lomalla.)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo silmänpainetta googlailemalla ei tule mitään kovin mieltä ylentäviä tuloksia. Lääkäri oli tosin sitä mieltä että voi olla myös luonnostaan korkea. Tutkivat myös näkökenttää ym. samalla, pari tuntia piti varata aikaa yhteensä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

KKK kirjoitti: 25.02.2021 21:13 Tuli käytyä ensiavussakin. Töissä iski raju rintakipu joka säteili selkään, eikä helpottanut levossa. Erittäin vittumainen tunne.

Sydänkäyrässä oli joku vanha jälki sydänlihaksen hapenpuutteesta, mutta infarktia ei nyt ollut. Ei osannut sanoa mikä oli. Tuo hapenpuutejuttukin oli täysin puun takaa. Kuulemma urheilijoilla esiintyy joskus sellaisia. Nauratti hetken, mutta sitten piti vakavoitua kun sattui taas.

Mihinkään tarkempiin tutkimuksiin julkisella en ole vieläkään päässyt. Lähete gastrolle meni 8-30 päivän leimalla mutta tutkimuksiinpääsy voi kestää jopa 3kk(!) On mulla vielä yksi kortti kääntämättä, mutta ei siitä tässä sen enempää.

En tiedä enää, mitä kaikkea tässä on meneillään, mutta pahenee, leviää ja tihenee vaan koko ajan. Ei oikein meinaa huumorintaju enää riittää.
Mikä sulla on tilanne? Oletko päässyt mihinkään tutkimuksiin? Kuulostaa kyllä todella paskamaiselta. :( Tsemp!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sain puhtaat paperit silmäpolilta, eli kaikki testitulokset oli normaalit. Reagointirajaksi laitettiin 30 yksikköä, eli sitä ennen voi huoletta mennä noiden korkeahkojen paineiden kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exsu kirjoitti: 01.04.2021 13:19 Sain puhtaat paperit silmäpolilta, eli kaikki testitulokset oli normaalit. Reagointirajaksi laitettiin 30 yksikköä, eli sitä ennen voi huoletta mennä noiden korkeahkojen paineiden kanssa.
Alle 50 vuotiailla olisikin kai harvinaista että olisi varsinainen silmänpainetauti (Aiemmin tunnettu nimellä viherkaihi, mutta kaihin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ja toisaalta voi olla normaalitkin paineet, vaikka olisi ko. sairaus.)

Äkillinen silmänpaineen nousu taas on eri asia: yhdellä kaverilla toinen silmä sokeutui kolmekymppisenä; silmänpaine on >50 ja päätä särkee ja oksettaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ehkä tämän ketjun arvoinen,mutta kitisen kuitenkin. Jalkapohja kuivunut ja halennut lihaan asti. Melko vatun kipeä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Asiat alkavat taas kasaantua.

Isälle ei ole saatu hautauslupaa. Tunnistaminen ei onnistunut, DNA-näytteen vastaus KRP:ltä ei ole vieläkään tullut. Vainajan koti on tyhjennetty, mutta kesämökille ei ole päästy. Hautajaisia ei päästä järjestämään eikä perunkirjoitusta edistämään. Emme tiedä oliko vainajalla testamenttiä, mihin ja miten hän haluaisi tulla haudatuksi.

Lantion ja keskivartalon kivut lisääntyvät. Ollut pakko kaivaa oxyt kaapista. Siitähän seuraa tietty se, että yöllä ei saa nukuttua joten pakko combottaa unilääkkeellä. Tietotyön tekeminen seuraavana päivänä jonkun neljän tunnin kemiallisen unen jälkeen onkin sitten varsin mielenkiintoinen kokemus. Repivä yläselkäkipu ja hengitysvaikeudet paikallistuivat ilmeisesti "onneksi vain" astman pahenemisvaiheeksi. Rapakka kortisonikuuri ei sekään ole omiaan auttamaan nukkumista.

Seuraavat sovitut tutkimukset on ohutsuolen varjoaine ensi viikolla ja siitä yksi viikko lantionseudun magneetti. Vuosi sitten toisen pakaran alta lähtenyt "istunko tennispallon päällä" on levinnyt molemmille perspuolelle, ristiselkään ja viime yönä heräsin siihen että se perkele on polvissakin. Ei kuumetta, kohonneita tulehdusarvoja, Hb siedettävä, verenpaine samaten, leposyke alle 60 bpm.

Vasemmassa handussa varmistettu rannekanava-oireyhtymä. En pääse vielä leikkaukseen, pitää käyttää öisin lastaa ensin pari kk.

Uusi gastoenterologi ehdotti ensimmäisenä uutta tutkintalinjaa. Pitkään koholla olleet AFOS-maksa-arvot voivat indikoida maksasairauden lisäksi myös suolisto- ja/tai luustovaivoja.

Syöpää suolistossa ei näillä kuvantamisila ole vielä 100% saatu suljettua pois. Reilut puoli vuotta sitten tähystetty pakki ja peräpää selvisivät huomautuksitta tuolloin. Keuhkot sentään saivat siltä osin puhtaat paperit. Maksa edelleen osittain rasvoittunut-raidallinen, mutta ei sielläkään CT:ssä näkyviä tuumoreita. Samaten sappistaasin merkkejä ei näkynyt. Sydänfilmi otettu kahdesti lyhyen ajan sisällä, ei infarktijälkiä. Keliakia poissuljettu, laktoosista odotan tuloksia. Kohta kk ollut ilman maitotuotteita ja perseen pärinä on pudonnut sinä aikana neljännekseen.

Täysin järjenvastaisesti töissä menee aika hyvin, asiakkailta tipahdellut kiitoksia joskin muutamia huolimattomuusmokiakin käynyt. Varmaan siksi että pää ei tällä kuormalla vaan toimi kuten pitää.

Summa cum laude: neljä erillistä (tai toisiinsa limittyvää fyysistä vaivaa) joista vasta kahdelle saatu varmahko nimi.

Koska pelkkä vinkuminen ja valittaminen on tylsää niin pieniä voittojakin: olen saanut sekä vaimon että esikoispojan innostumaan kuntosalista ja käyn molempien kanssa vuorokseltaan. Erittäin kivaa. Erityisesti pojan kanssa. Oman isän kanssa en tuommoisia asioita koskaan saanut jakaa. Huomaan että kahden kesken ollessa hän kuuntelee mitä minulla on sanottavaa maailmasta. Tai sitten on vaan niin äitinsä hyvinkasvattama ettei kehtaa tokaista "ok, boomer!"

Fillarointia olen vähentänyt huomattavasti, koska tuo perse vaivaa niin kovin. Venyttelyä vastaavasti lisännyt.

Kun saisi nyt isäparan siunattuun maahan, perut kirjoitettua ja nimen sekä hoidon näille fyysisille vaivoille niin voisi taas keskittyä
a) nauttimaan elämästä ja perheestä
b) virittämään kehonsa parhaaseen mahdolliseen kuntoon
c) tekemään itsestään alansa parhaan mahdollisen ammattilaisen. Jatkuva prosessi.

Toistaiseksi uskon tätä jaksavani. Selvää on että tuo unihomma pitää saada pian balanssiin tai kohta ollaan oikeasti ongelmissa. Akuutein suru on hieman tyyntynyt, mutta on se edelleen mukana. Purskahdin viimeksi tänään töistä palatessa itkuun kun radiosta tuli D:Reamin "Things Can Only Get Better" Välillä tulee syyllinen olo tyyliin "miksi minä saan olla elossa ja nauttia elämästä, kun hänet vietiin meiltä pois?"
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Isäsi hautaamiseen liittyen; onko kyse nimenomaan tunnistamisen ongelmasta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

^Kyllä.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti: 22.04.2021 10:47^Kyllä.
Eli oikeuslääkärin tutkittua, saa hautausluvan. Usein tuossa menee viikko pari. Jos myrkkyjä tutkitaan esmes, niin kuukausia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ ja ^^ annatte nyt hiukan eri näkemyksen. KKK:n mukaan kyse on tunnistamisesta, Ylermin mukaan oikeuslääkärin avauksesta ja tutkimusten valmistumisesta. Toki käytännössä ehkä sama asia.

Pahoittelen, jos jankkaan autistisesti herkässä asiassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.04.2021 11:00 ^ ja ^^ annatte nyt hiukan eri näkemyksen. KKK:n mukaan kyse on tunnistamisesta, Ylermin mukaan oikeuslääkärin avauksesta ja tutkimusten valmistumisesta. Toki käytännössä ehkä sama asia.
Oikeuslääkäriä tarvitaan, kun kuolinsyytä ei voi lääkäri vahvistaa, samalla suljetaan rikoksen mahdollisuus pois. Tästä miedompi versio on sitten lääketieteellinen ruumiinavaus. Tosiaan, ei tässä välttämättä tai edes todennäköisestikään ole kyse oikeuslääkärin tutkimusviiveistä, vaan kyse voi olla pelkästään tunnistamisesta. Ehkä itse höpisin omiani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edit: turha kommentti
Viimeksi muokannut nokkaelain, 28.04.2021 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin