VKO 16/2021

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mitä porukkaa tuo koronarajoituksia mielenosoituksin vastustava jengi on? Mitkä tahot esim. levittävät sanaa mielenosoituksista?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 19.04.2021 9:35 Mitä porukkaa tuo koronarajoituksia mielenosoituksin vastustava jengi on? Mitkä tahot esim. levittävät sanaa mielenosoituksista?
Veikkaisin vahvasti hopeavesiporukkaa. Ehkä myös ylienkeli ja lohikäärmeporukka elleivät lukeudu samaan sakkiin edellisten kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, kuulostaisi uskottavalta. Onko siellä mukana näitä kristallipuolueen vai mikä se nyt oli tyyppejä? Tarkoitan, että onko liikehdinnällä normaaliparlamentaarista reittiä edes työn alla?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 19.04.2021 9:35 Mitä porukkaa tuo koronarajoituksia mielenosoituksin vastustava jengi on? Mitkä tahot esim. levittävät sanaa mielenosoituksista?
Olen tähän perehtynyt, mutten voi vastata, kun en tiedä, mitä tietoa julkisuudessa on ollut. Tyhmä kommenttihan tämä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2021 10:25
urpiainen kirjoitti: 19.04.2021 9:35 Mitä porukkaa tuo koronarajoituksia mielenosoituksin vastustava jengi on? Mitkä tahot esim. levittävät sanaa mielenosoituksista?
Olen tähän perehtynyt, mutten voi vastata, kun en tiedä, mitä tietoa julkisuudessa on ollut. Tyhmä kommenttihan tämä.
Ihan kiinnostavaa tuokin joo. Uutisointi ollut jotenkin aika erikoista, oikein vältelty sanomasta mitään järjestävästä tahosta. Kai tässä on joku harkittu ajatus siitä, että ei haluta antaa arvatenkin pienelle hörhöporukalle lisää julkisuutta ja ikään kuin tunnustettua roolia poliittisena liikkeenä, joka näyttäisi ihan merkittävältä vaihtoehdolta yhteiskunnallisessa todellisuudessa. Minulla vain on vähän vaikeuksia tämän kanssa: jos puhuttaisiin tällaisesta liikkeestä, se varmaan tosiaan vahvistaisi sitä. Mutta kyllä tämä nykyinenkin linja on aika holhoava.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2021 10:25 Olen tähän perehtynyt, mutten voi vastata, kun en tiedä, mitä tietoa julkisuudessa on ollut. Tyhmä kommenttihan tämä.
No kai se vähän lohduttaa kun tietää poliisin seuraavan asiaa ja olevan ajan tasalla :-|
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 19.04.2021 10:36
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2021 10:25 Olen tähän perehtynyt, mutten voi vastata, kun en tiedä, mitä tietoa julkisuudessa on ollut. Tyhmä kommenttihan tämä.
No kai se vähän lohduttaa kun tietää poliisin seuraavan asiaa ja olevan ajan tasalla :-|
Mähän jouduin usein miettimään asioista, mitä tänne kiijoitan ja jotka työhöni edes hieman liittyvät, mitä ja miten voin kirjoittaa. Itsesensuuri on usein läsnä. Joskus se turhautti, kun en voi vääriä tietoja tai tulkintoja korjata, muttei onneksi enää pitkään aikaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2021 10:40Joskus se turhautti, kun en voi vääriä tietoja tai tulkintoja korjata, muttei onneksi enää pitkään aikaan.
Sitä turtuu ja luovuttaa niin helposti :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eiks tuo persujen sekoilusiipi ole kans aktiivinen näissä? Lähteenä lähinnä Twitter tässä mielikuvassa. Esim.:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veikkaisin persujen sekoilusiiven kuuluvan myös moneen muuhun tässä ketjussa mainittuun porukkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo, toki nuo vihjaillut venäjäkontaktit antais ymmärtää jotain trollitehdaskytkyjä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jos nyt siis tekisi sellaisen karkean jaon, että näissä tämän suunnan todellisuuskriittisissä piireissä on perinteisesti ollut kahta leiriä:

- Joogalentäviä puuunhalaajia, biodynaamisia homeopaatteja, kristalliparantajia ja tällaisia. Näiden poliittista liikehdintää ovat yleensä olleet erilaiset vaihtoehtovihreät pienpuolueet, ja aina joskus näitä on kai tavattu vihreistäkin, tosin ei kai käsittääkseni oikein sieltä valtakunnan politiikan huipulta.

- QAnon-henkiset foliohatut, oman elämänsä trumpistit, alistumattomat vapaat sielut, jotka kyllä näkevät hallintasalaliittojen läpi. Näille putkahtelee aina erilaisia isänmaallis-äärioikeistolaisia pienpuolueita, joista on vähän vaikea pysyä kärryillä, minkä lisäksi yltävät aina toisinaan sinne persujen korkeimpaan ytimeen saakka.

Mä olen nyt ymmärtävinäni, että nämä nimenomaiset koronamielenosoitukset ovat pääsääntöisesti tämän jälkimmäisen jengin aktiviteetteja. Jotenkin niin kuin valopäätaksonomian päivittämisen hengessä mua kiinnostaisi tietää, että sekottuvatko nämä kaksi leiriä näissä mielenosoituksissa, vai onko ensimmäisellä ryhmällä erilliset aktiviteettinsa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tätä salaliittojengiä liipaten oli tänään juttua Hesarissa: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000007923554.html
”Nyt näkee, että joillakin ihmisille psyyke ei kerta kaikkiaan kestä tätä tilannetta. Heidän psyykkinen kestävyyskykynsä ei riitä, eikä ajattelu ole loogista tai rationaalista.”

Stenberg viittaa esimerkiksi ihmisiin, jotka uskovat salaliittoteorioihin tai ajattelevat, että vaikka rajoitukset ovat yhä voimassa, tilanne on jatkunut niin pitkään, että niistä voi lipsua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 19.04.2021 10:25 Olen tähän perehtynyt, mutten voi vastata, kun en tiedä, mitä tietoa julkisuudessa on ollut. Tyhmä kommenttihan tämä.
Ootko joutunu varjostamaan Seppo Lehtoa?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VKO 16/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on uutta normaalia, vasemmisto on oikeistoa, äärioikeisto on tosi äärivasemmistoa ja fasistit ne vasta kommunisteja onkin..
Olin töissä paikassa jossa järjestettiin valtakunnalliset hörhökarnevaalit, siitä ohjelmistosta olisi herkempi saanut aivoverenvuodon..
Minä olen tapahtumasta ollaan siirtymässä jorjaamaan todellisuutta paremmin vastaamaan sejopäisiä teorioita ja mielikuvia,,
Kuten Demosthenes sanoi, marssikaamme..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin