Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Angita

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Angita »

Lihakset ihan peijuunan kipeinä - varsinkin takareidet ja vatsalihakset. Istumaan meno ja nousu sattuu. Aijaijaijai... No tietääpähän tehneensä jotain.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Angita kirjoitti:Lihakset ihan peijuunan kipeinä - varsinkin takareidet ja vatsalihakset. Istumaan meno ja nousu sattuu. Aijaijaijai... No tietääpähän tehneensä jotain.
Aijai Aarnea. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Päätä on särkeny siitä asti ko heräsin. En pysty keskityyn töihin. Tänään piti maalata ja pestä pyykkejä mutta maalaaminen ainakin jää väliin. Samoin väliin jää gourmet-illallinen punkun kera. Kohta pitäisi liikkua kaupungin toiselle puolen mutta askeleet koskee päähän vaikka ei ne ees paljoa nuppia täräytä. Kurja olo :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sannu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mua on vaivannut nyt tässä...no määrittelemättömänä aikana se että itsetunto on pudonnut. Se ilmenee ujosteluna ja itsensä vähättelynä. On vaikea tehdä päätöksiä ja huomaan helposti pohtivani etukäteen "mokaamista".

On vaikea löytää selkeää syytä "oireiluun". Vielä parikymppisenä omasin TODELLA terveen itsetunnon, mutta nyt tunne itseni lähinnä räpiköiväksi tytön raasuksi.

Toki yhteiskunnan asettamat menestyspaineet vaikuttavat tällaiseen "kiltteydestä kipeään" nuoreen naiseen, mutta jotenkinhan niihinkin pitäisi pystyä suhtautua kohtuudella ja itselleen armoa suoden.

Mulla on aina ollut kova tarve päteä ja näyttää muille menestystäni, mutta olen toki nauttinutkin itseni kehittämisestä.

Miten olla itselleen hyväksyvämpi ja armolisempi?
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

Sellainen fiilis, kun käryäisi aivot... :P Tarvittisi lähtee liikkeellä ja syödä yms. samperin yli kahden vuorokauden nukkumisetkin tekivät erittäin hyvää, mutta myös outo fiilis... epänauraalii
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt helpotti.
Kid

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oikeen jalan isovarpaan kynsi on kasvanut aavistuksen ihon sisään. Sattuu.
DeliriumTremens

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

seksin puute
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:Oikeen jalan isovarpaan kynsi on kasvanut aavistuksen ihon sisään. Sattuu.
Kaiva se kynnellä tai ehkä kynsisaksilla tai appelsiinipuutikulla tms. sieltä ulos! Niin mäkin teen.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

- Päänsärky
- Stressikuume
- Vatsa sekaisin / huono olo
- Silmät porautuu päähän ja kuumottaa

Yksi positiivinen asia on se, ettei juuri tällä hetkellä satu hartioihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaivana on se (lukuunottamatta tämänpäiväisen hyppelyn aiheuttamaa lihaskipusarjaa), että kaikki hyvät ideat ja toteuttamishalu tulevat AINA silloin, kun niitä ei ole mitään mahdollisuutta toteuttaa. Ärsyttää käydä nukkumaan korkealla itsetunnolla ja "tänään menen juttelemaan sille" -fiiliksillä ja herätä aamulla ja tuntea miten se jokin valui yöllä korvasta ja perusti patterin sisään orkesterin.
Filovirus

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

3.1 alkaen putkeen:

- vatsatauti
- virusinfektio
- uusiutunut virusinfektio
- vatsatauti
- uusiutunut virusinfektio

:twisted:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

mun hampaita särkee niin saatanasti että mä kuolen.
varmasti kuolen, ainakin nälkään kun en voi syödä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulla on rakkoja molemmissa jaloissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua pierettaa, kun olen tavoistani poiketen syonyt maitosuklaata. Perasta kuuluu, sanoi laktoosi-intolerantikko. Muuten hyva, mutta olen ihmisten keskella toissa.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaivaa tekemisen puute hieman, ja rauhaton olotila...
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Keikaus kirjoitti:Mua pierettaa, kun olen tavoistani poiketen syonyt maitosuklaata. Perasta kuuluu, sanoi laktoosi-intolerantikko. Muuten hyva, mutta olen ihmisten keskella toissa.
Sytytä pierusi palamaan. Näin tuotoksesi on hajuton ja leimahdukset luovat jännän tunnelman.
"I want you to get excited about your life."
HellBell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hallusinaatio kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua pierettaa, kun olen tavoistani poiketen syonyt maitosuklaata. Perasta kuuluu, sanoi laktoosi-intolerantikko. Muuten hyva, mutta olen ihmisten keskella toissa.
Sytytä pierusi palamaan. Näin tuotoksesi on hajuton ja leimahdukset luovat jännän tunnelman.
Dr. Phil.. Ei hemmetti, tunnustan, nauroin ääneen täällä.

On-topic:

Ei ole nyt juuri vaivaa, josta raportoisin. Ehkäpä tässä vielä jotain plörtsinkiä ehtii kehkeytyä, ollaan optimistisia!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hampaita särkee edelleen ihan saatanasti. Lisäksi poskiin on revennyt vertavaluvia reikiä.
Itse asiassa valehtelin. Vasemmanpuolen taaimmaista ylä ja ala hammasta ei särje. Niitä kahta voi jopa purra yhteen jos varoo noita muita. ja poskea.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hallusinaatio kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua pierettaa, kun olen tavoistani poiketen syonyt maitosuklaata. Perasta kuuluu, sanoi laktoosi-intolerantikko. Muuten hyva, mutta olen ihmisten keskella toissa.
Sytytä pierusi palamaan. Näin tuotoksesi on hajuton ja leimahdukset luovat jännän tunnelman.

Loistava idea. Kityyn voi aina luottaa! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulle on iskenyt joku helkatin akne. Lopetin pillerien syönnin tasapainottaakseni kropan hormonitilannetta, mutta hitot, naama on kuin 15-vuotiaalla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yli kolmea näppyä yhtä aikaa, nyt on koko otsa täynnä pientä ryhelmää, poskiin alkaa nousta sellaista aknen näköistä juttua ja leukakin näyttää kummalta. Kaiken lisäksi mulla on atooppinen iho, joten mitään talin liikatuotantoa ei todellakaan pitäisi olla.

Millä helkutilla tuota uskaltaa edes lähteä hoitamaan, kun ne finni-ikäisten tuotteet on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle eikä tälläiselle hiekkapaperille.

Taidan vain luovuttaa ja ottaa ne prkl:n pillerit takaisin.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Exsat kirjoitti:Mulle on iskenyt joku helkatin akne. Lopetin pillerien syönnin tasapainottaakseni kropan hormonitilannetta, ...
Taidan vain luovuttaa ja ottaa ne prkl:n pillerit takaisin.
Jep, jep, kun/jos on syönyt pillereitä jo jokusen vuoden, kropalla menee n. 2kk:tta normaalin hormonitasapainon saavuttamiseen. Noihin näppyihin ei oikein mikään muu auta kuin aika tai pillereiden/renkaan/laastarin tms. käytön aloittaminen.

Nuoremmalla siskolla iho ei oikein muulla pysykään kunnossa kuin tietyllä pillerimerkillä, jos annos/pilklerimerkki on väärä tai lopettaa käytön, naama kukkii innolla. Näin ihanaa, jep.
¨
Mulla itelläni oli myös kerran pillerimerkkiä vaihdettuani naama yli 2 kk:tta näpyillä, asettui heti kun vaihdoin toiseen merkkiin/tuotteeseen.
Exsat

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

kaakki kirjoitti: Mulla itelläni oli myös kerran pillerimerkkiä vaihdettuani naama yli 2 kk:tta näpyillä, asettui heti kun vaihdoin toiseen merkkiin/tuotteeseen.
Nopean palstaselailun tuloksena osalla porukasta oireet häviävät muutaman kuukauden kuluessa, osalla taas kehittyy oikea akne, joka ei parane enää edes hormonilisällä. Vähän hirvittää tämä odottelu, että mihin suuntaan mennään.

Aamulla laitoin kiukuspäissäni antiseptista kortisonivoidetta (sama rasva joka syövytti liian vahvana kädestä palan pois :!: ) noihin näppyihin, tasaantuivat hieman. Yritän ehkä vielä hetken sinnitellä tämän kammotuksen kanssa.
Filovirus

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Äh, vahingossa havaittiin paha raudanpuute, vaikka hemoglobiini 149, paras itsellä koskaan. Liittyy jotenkin punasolujen määrään, kokoon ja muotoon. Ihmekkös olen ollut puoli kuollut pari kuukautta. Ja tulehdusarvot jaksaa kolmatta kuukautta olla siellä viiruksen tasolla :roll: Toivottavasti tämä ensihoito rauta/vitamiinit 3kk, edes hiukan tepsii.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Mulle on iskenyt joku helkatin akne. Lopetin pillerien syönnin tasapainottaakseni kropan hormonitilannetta, mutta hitot, naama on kuin 15-vuotiaalla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yli kolmea näppyä yhtä aikaa, nyt on koko otsa täynnä pientä ryhelmää, poskiin alkaa nousta sellaista aknen näköistä juttua ja leukakin näyttää kummalta. Kaiken lisäksi mulla on atooppinen iho, joten mitään talin liikatuotantoa ei todellakaan pitäisi olla.

Millä helkutilla tuota uskaltaa edes lähteä hoitamaan, kun ne finni-ikäisten tuotteet on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle eikä tälläiselle hiekkapaperille.

Taidan vain luovuttaa ja ottaa ne prkl:n pillerit takaisin.
Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Kikkelis kokkelis.