Kuntavaalit 2021

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Se tarkoittaa, että voit ilmoittaa asuinpaikaksesi minkä tahansa kunnan Suomessa. Kunnalla ei ole päätökseesi sananvaltaa. Sen jälkeen voit sitten hakea kyseisestä
kunnasta kunnan vuokra-asuntoa.

Täytyy tosin miettiä, mikä estää mua ilmoittamasta, että
asun Kauniaisissa :think:
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 08.06.2021 9:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Juu. Kuten sanoin, kuntien ei pitäisi tarjota alle markkinahintaisia vuokra-asuntoja.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2021 9:01

Täytyy tosin miettiä, mikä estää mua ilmoittamasta, että
asun Kauniaisissa :think:
Pohdittuani asiaa; tässä tulisi varmasti sovellettavaksi tvl:n yleinen veronkiertosäännös, mikäli en tosiasiallisesti asuisi Kauniaisissa

Sitä saisi sitten KHO pohtia.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 08.06.2021 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Sinähän asut pian Kauniaisissa saatuasi alle markkinahintaisen kämpän? Laitat hakemukseen, että teillä ei ole talleja kaikille autoille.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2021 9:17 ^ Sinähän asut pian Kauniaisissa saatuasi alle markkinahintaisen kämpän? Laitat hakemukseen, että teillä ei ole talleja kaikille autoille.
Voisihan tuota teoriassa kokeilla, mutta sitten oikeus pohtisi, onko yleisen elämänkokemuksen perusteella uskottavaa, että tosiasiallisesti asuisin Kauniaisissa kaupungin vuokra-asunnossa, jos mulla on iso omakotitalo Espoossa
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikö kauniaisilla muka ole tarjolla alle markkinahintaisia omakotitaloja vuokralle?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.06.2021 17:14 ^^^ ja ^^ Mainos saattaa aiheuttaa rasismia ja viitekehys voi olla rasistinen, mutta mainoksen väite ei ole rasistinen. Joo, tämä
on samanlaista saivartelua kuin se, onko rasismi kiellettyä.

Rasismihan ei näet ole kiellettyä. Ainoastaan rasismin toteuttaminen ja levittäminen on kiellettyä. Lainsäädäntö tai ihmisoikeussopimukset eivät säätele ihmisten ajatuksia.
Ymmärrän pointtisi, mutta kaikki tällainen saivartelu uhkaa hämärtää sitä tosiasiaa, että olipa mainoksen ja sen väitteiden juridinen status mikä tahansa, niin elämme todellisuudessa, jossa gallup-suosiossa suurimman puolueen mainoskampanja on tarkoituksellisen vääristelevä kiihottaakseen ihmisiä etnispohjaiseen vihaan. Juridiikka on tässä aika toisarvoista. Perussuomalaiset on oksettava puolue.

Ymmärrän Pursiaista, joka katsoo persujen ylittäneen rajan, jossa heidän kustannuksellaan ei viitsi edes vitsailla, kun inhotus alkaa olla liian suurta:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tämän takia asuntojen jakaminen pitäisi jättää markkinoille. Silloin ei esiintyisi rasistista mainontaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 08.06.2021 9:57
James Potkukelkka kirjoitti: 07.06.2021 17:14 ^^^ ja ^^ Mainos saattaa aiheuttaa rasismia ja viitekehys voi olla rasistinen, mutta mainoksen väite ei ole rasistinen. Joo, tämä
on samanlaista saivartelua kuin se, onko rasismi kiellettyä.

Rasismihan ei näet ole kiellettyä. Ainoastaan rasismin toteuttaminen ja levittäminen on kiellettyä. Lainsäädäntö tai ihmisoikeussopimukset eivät säätele ihmisten ajatuksia.
Ymmärrän pointtisi, mutta kaikki tällainen saivartelu uhkaa hämärtää sitä tosiasiaa, että olipa mainoksen ja sen väitteiden juridinen status mikä tahansa, niin elämme todellisuudessa, jossa gallup-suosiossa suurimman puolueen mainoskampanja on tarkoituksellisen vääristelevä kiihottaakseen ihmisiä etnispohjaiseen vihaan. Juridiikka on tässä aika toisarvoista.
Juu. Aikani kuluksi viisastelen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2021 9:05 ^ Juu. Kuten sanoin, kuntien ei pitäisi tarjota alle markkinahintaisia vuokra-asuntoja.
En tunne Espoon tilannetta, mutta ymmärtääkseni nämä kaupungin vuokra-asunnot eivät enää tänä päivänä ole edes mitenkään poikkeuksellisen edullisia sijaintiin ja kuntoon nähden. Sen sijaan niihin voi päästä, vaikka olisi sillat ja luottotiedot poltettu ja maksusitoumus vuokravakuuteen Kelalta, joka yksityisillä markkinoilla ei ole mikään suoranainen valttikortti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.06.2021 10:03
urpiainen kirjoitti: 08.06.2021 9:57
James Potkukelkka kirjoitti: 07.06.2021 17:14 ^^^ ja ^^ Mainos saattaa aiheuttaa rasismia ja viitekehys voi olla rasistinen, mutta mainoksen väite ei ole rasistinen. Joo, tämä
on samanlaista saivartelua kuin se, onko rasismi kiellettyä.

Rasismihan ei näet ole kiellettyä. Ainoastaan rasismin toteuttaminen ja levittäminen on kiellettyä. Lainsäädäntö tai ihmisoikeussopimukset eivät säätele ihmisten ajatuksia.
Ymmärrän pointtisi, mutta kaikki tällainen saivartelu uhkaa hämärtää sitä tosiasiaa, että olipa mainoksen ja sen väitteiden juridinen status mikä tahansa, niin elämme todellisuudessa, jossa gallup-suosiossa suurimman puolueen mainoskampanja on tarkoituksellisen vääristelevä kiihottaakseen ihmisiä etnispohjaiseen vihaan. Juridiikka on tässä aika toisarvoista.
Juu. Aikani kuluksi viisastelen.
Etkä ole vähän omituisessa viisastelussasi yksin. En esimerkiksi edelleenkään voi olla ihmettelemättä Halla-ahon asemaa kaiken kritiikin tavoittamattomissa. Nyt se puolustelee ihan avoimesti sitä, että persut valehtelevat lietsoakseen etnonationalistista vihaa, sillä, että myös muiden puolueiden mainonnassa on valheita. Esimerkiksi kokoomus väittää, että sydän on oikealla, vaikka ei se ole. Aivan uskomatonta, että se voi näsäviisastella tällaisia ilman hänelle tuhoisia (poliittisia, ei juridisia) seurauksia. Oi aikoja, oi tapoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2021 10:00 ^ Tämän takia asuntojen jakaminen pitäisi jättää markkinoille. Silloin ei esiintyisi rasistista mainontaa.
Tää tematiikkahan on esimerkiksi yksi Soininvaaran vaaliohjelman keskeisimpiä sisältöjä (vaikka tarjoamansa ratkaisu ei ihan noin markkinafundamentalistinen olekaan). Soininvaara ei kuitenkaan esitä kampanjassaan vääristeleviä väitteitä lietsoakseen etnispohjaista vihaa, vaan selittää, mikä nykysysteemissä on hänen mukaansa ongelmana ja miten se pitäisi korjata ja miksi. Olen samaa mieltä kanssasi, että toimivampi, oikeudenmukaisempi ja mukaanottavampi yhteiskunnallinen todellisuus varmaan loisi vähemmän kasvupohjaa ällöttävälle äärioikeistopopulismille, mutta silti valitsemassasi katsantokannassa on sellainen ikävähkö rasistien vastuuta vähättelevä sävy. Ei rasistinen reaktio ole mikään välttämätön reaktio epäkohtiin, vaan persujen tietoisesti tyhmälistössä lietsoma reaktio.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tulipaloissa iso ongelma tosiaan on väärin sammutus. On tärkeänpää sammuttaa oikein kuin pelastaa tehokkaasti omaisuutta ja ihmishenkiä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Ai mä en ymmärtänyt, että sä olet oikeasti tekemässä asialle jotain, etkä vain lässytä netissä.

Niin kauan kuin toiminta jää nettilässytyksen tasolle, niin kontribuutiosi urporasismin vähentämiseen parempaa yhteiskuntaa rakentamalla on aika nolla. Toisaalta taas tämä aikamme vitsaus, urpo-oikeiston nousu netin likaviemäreistä suureksi poliittiseksi voimaksi, on siis suurelta osin nettilässytykseen pohjaava ilmiö, ja sen tukemiseen pitkä linjasi, eli persujen kritisoimiseen vastaaminen whataboutismilla, aiheenvaihdoilla ja rasistien vastuuta vähättelemällä, osallistuu suoraan. Ajattelin, että toimintasi ei sammuta persutulipaloa väärin, koska ei sammuta sitä ollenkaan, vaan pikemmikin puhaltaa lisää happea liekkeihin. Tosi vähän, mutta kumminkin.

Olen iloisesti hämmästynyt, jos olin väärässä, ja tulipalon pahentamisen sijaan meinaat tehdä jotain sen sammuttamiseksi, oikein tai väärin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 08.06.2021 14:55 ^ Ai mä en ymmärtänyt, että sä olet oikeasti tekemässä asialle jotain, etkä vain lässytä netissä.

...

Olen iloisesti hämmästynyt, jos olin väärässä, ja tulipalon pahentamisen sijaan meinaat tehdä jotain sen sammuttamiseksi, oikein tai väärin.
Pyrin vapaahtoistyöllä edistämään markkinoiden toimintaa ja vapauden lisääntymistä. Lähipiirissäni toimin samoin. Vaaleissa äänestän vasemmistoa, kuten persuja, demareita, vihreitä ja vasemmistoliittoa vastaan.

Minusta on todellä hämmentavää, että kunnat ja kaupungit jakavat rahanarvoisia asuntoetuja läpinäkymöttömän prosessin avulla. Jos jaettava hyöty annettaisiin ulos ihan riihikuivina seteleinä, niin älämölö olisi melkoinen, jos joku olisi ollut "jonossa, joka ei ole jono" 10v saamatta mitään ja joku toinen saisi heti muutaman tonnia kouraan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vahvasti näyttää, että kokoomus on suurin kuntapuolue. Jos tämän lisäksi säilyttävät asemansa suurimmissa kaupungeissa, vaikea on nähdä, että Orpo menisi vaihtoon.

Näyttää siltä, että Halla-ahon suunnitelma siitä, että persujen nousu romahduttaa kepun myös kuntavaaleissa, saattaa hyvinkin toteutua. Uskoisin kuitenkin Halliksen visioineen seuraukset väärin. Ei siinä kaadu hallitus, ainakaan heti, vaan pikemminkin kepu laittaa all-in loppukaudeksi ja pyrkii kepukuppaamaan - ja ennen muuta sementoimaan kepulaisia rakenteita ja johtavia virkamiehiä - niin paljon ja härskisti kuin ikinä vain mahdollista. Oi isänmaata.
Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2021 16:08
urpiainen kirjoitti: 08.06.2021 14:55 ^ Ai mä en ymmärtänyt, että sä olet oikeasti tekemässä asialle jotain, etkä vain lässytä netissä.

...

Olen iloisesti hämmästynyt, jos olin väärässä, ja tulipalon pahentamisen sijaan meinaat tehdä jotain sen sammuttamiseksi, oikein tai väärin.
Pyrin vapaahtoistyöllä edistämään markkinoiden toimintaa ja vapauden lisääntymistä. Lähipiirissäni toimin samoin. Vaaleissa äänestän vasemmistoa, kuten persuja, demareita, vihreitä ja vasemmistoliittoa vastaan.

Minusta on todellä hämmentavää, että kunnat ja kaupungit jakavat rahanarvoisia asuntoetuja läpinäkymöttömän prosessin avulla. Jos jaettava hyöty annettaisiin ulos ihan riihikuivina seteleinä, niin älämölö olisi melkoinen, jos joku olisi ollut "jonossa, joka ei ole jono" 10v saamatta mitään ja joku toinen saisi heti muutaman tonnia kouraan.
Eli olisiko ratkaisusi se, että kaupunki ei rakentaisi vuokra-asuntoja vaan jakaisi saman rahan asumistukena?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Jytkyä pukkaa. Toinen jytky tulee sitten 2v päästä. Persujen listat ovat nyt paremmssa kunnossa kuin aiemmin ja persut saavat kuntapolitiikan kautta kokemusta ja näkyvyyttä ehdokkailleen. Ennen eduskuntavaaleja nähdään luultavasti lisää EU-joukkovelkaehdotuksia, joten persut tulevat jyräämään 2v päästä, ellei Hallis paljastu jonkin natsisaatananpalvojapedokultin johtajaksi.

Kepu ei ole menossa minnekään. Seuraavissa eduskuntavaaleissa ei hallitusta saada aikaan ilman kepua.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^^Persuthan yleensä peittoavat gallupit. Tietysti voi olla, että
gallupin tekijät ovat aiemmasta muuttaneet korjauskertoimia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2021 9:12 Eli olisiko ratkaisusi se, että kaupunki ei rakentaisi vuokra-asuntoja vaan jakaisi saman rahan asumistukena?
Asumituesta pitäisi päästä eroon. Perustili olisi ihan hyvä ratkaisu. Silloin työtön tai pienituloinen voisi itse päättää, haluaako käyttää tulonsa Suomen kalleimmilla paikoilla asumiseen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2021 9:16 ^^^Persuthan yleensä peittoavat gallupit. Tietysti voi olla, että
gallupin tekijät ovat aiemmasta muuttaneet korjauskertoimia.
Joo. Tää on se yllätysfaktori. Varmaan on kertoimia korjattu, mutta silti lienee persujen tapauksessa vaikea oppia historiasta. Esim. edellisten kuntavaalien tai edes eduskuntavaalien tilanne oli kuitenkin aika eri. Yllätyn kuitenkin suuresti, jos kokoomus ei ole ykkönen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 09.06.2021 9:28
James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2021 9:16 ^^^Persuthan yleensä peittoavat gallupit. Tietysti voi olla, että
gallupin tekijät ovat aiemmasta muuttaneet korjauskertoimia.
Joo. Tää on se yllätysfaktori. Varmaan on kertoimia korjattu, mutta silti lienee persujen tapauksessa vaikea oppia historiasta. Esim. edellisten kuntavaalien tai edes eduskuntavaalien tilanne oli kuitenkin aika eri. Yllätyn kuitenkin suuresti, jos kokoomus ei ole ykkönen.
Niin. Kertoimia voi tietysti myös ylikorjata. Eli gallupit tosiaan toimivat aika huonosti persujen suhteen. Toisaalta on tietysti ollut jo 20 vuotta aikaa opetella, eli ehkä ne on jo saatu kohdalleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 09.06.2021 9:21
James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2021 9:12 Eli olisiko ratkaisusi se, että kaupunki ei rakentaisi vuokra-asuntoja vaan jakaisi saman rahan asumistukena?
Asumituesta pitäisi päästä eroon. Perustili olisi ihan hyvä ratkaisu. Silloin työtön tai pienituloinen voisi itse päättää, haluaako käyttää tulonsa Suomen kalleimmilla paikoilla asumiseen.
Juu, tuen pitäisi olla vakiosumma jaetaan se sitten millä nimellä tahansa. Silloin tuen saajalla olisi suurempi motivaatio valita asumisen hinta. Nyt kun omakustannus on vain pieni prosenttiosuus, niin asunnon hinnalla ei hirveästi ole merkitystä kunhan pysyy tuen rajoissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 09.06.2021 9:47
sivustahuutaja kirjoitti: 09.06.2021 9:21
James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2021 9:12 Eli olisiko ratkaisusi se, että kaupunki ei rakentaisi vuokra-asuntoja vaan jakaisi saman rahan asumistukena?
Asumituesta pitäisi päästä eroon. Perustili olisi ihan hyvä ratkaisu. Silloin työtön tai pienituloinen voisi itse päättää, haluaako käyttää tulonsa Suomen kalleimmilla paikoilla asumiseen.
Juu, tuen pitäisi olla vakiosumma jaetaan se sitten millä nimellä tahansa. Silloin tuen saajalla olisi suurempi motivaatio valita asumisen hinta. Nyt kun omakustannus on vain pieni prosenttiosuus, niin asunnon hinnalla ei hirveästi ole merkitystä kunhan pysyy tuen rajoissa.
Toimeentulotuessa ei ole lainkaan omavastuuta asumismenoissa nykyään, eli toimeentulotuen saajalla ei ole mitään insentiiviä
asua edullisesti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuntavaalit 2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 09.06.2021 8:56 Vahvasti näyttää, että kokoomus on suurin kuntapuolue. Jos tämän lisäksi säilyttävät asemansa suurimmissa kaupungeissa, vaikea on nähdä, että Orpo menisi vaihtoon.
Juu. Ristiriitaisia tunteita. Kiva, että kokoomus on ykkönen, mutta mieluusti vaihtaisin Orpon Elinaan. Mutta ei ne tampiot mun suosikkia kuitenkaan valitsisi puheenjohtajaksi... :doh:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin