Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2021 12:41
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.06.2021 12:33 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... c7c5cafb00
Kaksijakoiset fiilikset tästä. Uskon tai ainakaan ei ole syytä olla uskomatta Miisaa, mutta asian julkinen jälkikäteinen repostelu on etovaa. Väärin sammutettu.
Ei kannata klikata, niin nuo uutiset loppuvat. Jos tuossa on mahdollisesti tapahtunut rikos, niin asianomaisen kannattaa menna kollegojesi juttusille.
Mun mielestä huonoa käytöstä työelämässä ei voi arvioida vain sen perusteella, saako siitä tuomion oikeudessa vai ei. Mä tulkitsen, että tuo viesti on suunnattu jopa näitä tekijäksi nimettyjä voimakkaammin niille ihmisille, jotka työskentelee tällä hetkellä näiden lähipiirissä. "Mua kohdeltiin näin, ja oon vasta jälkikäteen tajunnut miten väärin se oli. Älä anna kohdella itseäsi samoin."

Retostelun tuossa tekevät nuo juorumediat, joille Miisa ei suostunut edes antamaan lausuntoja.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Manskun mielenosoituksesta; turvetuottajat voisivat laittaa viereen kilpailevan leirin ja vaatia turpeen polttamisen lisäämistä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 18.06.2021 13:00
sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2021 12:41
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.06.2021 12:33 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... c7c5cafb00
Kaksijakoiset fiilikset tästä. Uskon tai ainakaan ei ole syytä olla uskomatta Miisaa, mutta asian julkinen jälkikäteinen repostelu on etovaa. Väärin sammutettu.
Ei kannata klikata, niin nuo uutiset loppuvat. Jos tuossa on mahdollisesti tapahtunut rikos, niin asianomaisen kannattaa menna kollegojesi juttusille.
Mun mielestä huonoa käytöstä työelämässä ei voi arvioida vain sen perusteella, saako siitä tuomion oikeudessa vai ei. Mä tulkitsen, että tuo viesti on suunnattu jopa näitä tekijäksi nimettyjä voimakkaammin niille ihmisille, jotka työskentelee tällä hetkellä näiden lähipiirissä. "Mua kohdeltiin näin, ja oon vasta jälkikäteen tajunnut miten väärin se oli. Älä anna kohdella itseäsi samoin."

Retostelun tuossa tekevät nuo juorumediat, joille Miisa ei suostunut edes antamaan lausuntoja.
Juu. Mutta ikävää, JOS Hedberg on syytön. Hänellä ei ole mitään mahdollisuutta puhdistaa mainettaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.06.2021 12:59 Vaikea sanoa, mitä mieltä pitäisi olla, kun ei tiedä, mitä on tapahtunut.
Kannattaa olla välittämättä. En tunne miisaa, never heard. Ei mitään todisteita, ei mitään rikosilmoitusta. Miksi tuhlata aikaansa tähän? Klikkasin vain koska ylle.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juu. Mä olen tässä enemmän kiinnostunut Hedbergin tilanteesta sen suhteen, JOS on syytön.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 18.06.2021 13:00 Retostelun tuossa tekevät nuo juorumediat, joille Miisa ei suostunut edes antamaan lausuntoja.
Retostelusta on vastuussa se, joka antaa asiasta lausunnon julkiselle alustalle. Tottakai media kiinnostuu tällaisesta täkystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei iltapäivämediaa kiinnosta mikään sellainen, jota ei klikata. Niitä juttuja saat lisää, mitä klikkaat.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.06.2021 13:26 Juu. Mä olen tässä enemmän kiinnostunut Hedbergin tilanteesta sen suhteen, JOS on syytön.
Outoa. Kyllä mun mielestä tässä paljon kiinnostavampaa, sellaisessa paheksunnan mielessä, on tuo "vuosia sitten" vallinnut kulttuuri. Tää kaverikaan ei muista varsinaisesti ahdistelleensa, mutta myöntää kuitenkin, että piti tapanaan hengailla backstagella alasti, ilmeisesti samalla kun muut koettivat tehdä siellä työtään. Vähän erikoinen työpaikkakulttuuri, jonka kai Hedberg hyväksyi. En näe oikein syytä epäillä Miisan (kenen?) kertomusta suuteluepisodista - enkä ihmettele, että tuossa kulttuurissa Hedberg ei ihan aidosti muista tuollaista detaljia - mutta oli miten oli, vaikuttaa aika selvältä, että kulttuuri oli ikävästi valta-asemaa hyväksikäyttävä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Poliisi näyttää ootaneen mielenkiintoisen linjan tässä elokapinassa. Nyt poliisi virittelee alueelle betoniporsaat, jotta alue on varmasti poikki. Veikkaan, että tästä tulee pitkä rupeama, jos mielenosoittajat eivät häivy. Poliisi luultavasti testaa, kauanko poltiitikot antavat mielenosoituksen jatkua. Minusta tämä olisi ihan oikea veto. Aiemman keissin perusteella oli hyvin eopäselvää, missä kohtaa ihmisiä sitten saa alkaa kantamaan sivuun, joten olkoon nyt tuolla niin kauan kuin huvittaa.

Jos keskustassa tuntuu olevan ruuhkaa, niin Ompussa ja Sellossa on ihan hyvä shoppailla.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^En ottanut kantaa Hedbergin kaverin tilanteeseen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Patriarkki, hierarkia, valta-asetelma, valkoisen miehen taakka, orjakauppa. Kyllä tää on kaikki Hedbergin niskassa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hedberg myös näyttää lihansyöjältä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2021 13:49 Poliisi näyttää ootaneen mielenkiintoisen linjan tässä elokapinassa. Nyt poliisi virittelee alueelle betoniporsaat, jotta alue on varmasti poikki. Veikkaan, että tästä tulee pitkä rupeama, jos mielenosoittajat eivät häivy. Poliisi luultavasti testaa, kauanko poltiitikot antavat mielenosoituksen jatkua. Minusta tämä olisi ihan oikea veto. Aiemman keissin perusteella oli hyvin eopäselvää, missä kohtaa ihmisiä sitten saa alkaa kantamaan sivuun, joten olkoon nyt tuolla niin kauan kuin huvittaa.
Olen lehtitietojen varassa. +1 tässä vaiheessa asiasta siis sen kummemmin tietämättä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Laissa sanotaan Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä. Tämä lienee koskee myös mielenosoittajia? Jos kaksi partiota ohjaa liikennettä, kolmas voi olla paikalla kantamassa ympäristöahdistuneita yksitellen maijaan sakotettavaksi ja vapauttaa sen jälkeen luontoon. Jos palaavat ajoradalle istumaan niin ei kun uutta sakkolappua kouraan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ilmeisesti poliisi sai paskaa niskaan poliitikoilta viime kerralla. Niinpä poliisi luultavasti antaa nyt näiden istua niin pitkään kun huvittaa. Poliitikot saavat sitten vääntää keskenään, miten tässä pitäisi toimia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Elokapinalliset siirtyivät muualle : - (
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008063736.html

Olisi ollut mukava nähdä, kauanko tuo jengi olisi saanut hengailla manskulla, ennen kuin poliitikoilta olisi palanut päreet.

Toivottavasti se vastamielenosoitus ei siirry minnekään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2021 22:00 Toivottavasti se vastamielenosoitus ei siirry minnekään.
Mitä ne natsit siellä vastustaa? Nuoria? Ilmastotekoja? Mielenosoittamista?

Tää on järjettömyydessään samaa sarjaa kun sen sinimustat Arla-perheen kouluruoan vastustaminen Pohjanmaalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 19.06.2021 8:51
sivustahuutaja kirjoitti: 18.06.2021 22:00 Toivottavasti se vastamielenosoitus ei siirry minnekään.
Mielenosoittamista?
Mä luulen, että ne vastustivat kadun tukkimista. Mielestäni aivan legitiimi syy. Ja sitä paitsi se tehosi äärimmäisen paljon paremmin, kuin mielenosoitukset yleensä. Vastamielenosoittajat asemoituivat niin, että ratiotieliikenne katkesi kokonaan, jonka jälkeen poliisi käsittääkseni ilmoitti, että jos mielenosoitukset eivät siirry, mielenosoittajat poistetaan kadulta.

Edit: en nyt löydä lähdettä tiedolle, että poliisi olisi ilmoittanut poistavansa mielenosoittajat sen jälkeen, kun raitiotieliikenne katkesi kokonaan ko. kohdassa vastamielenosoituksen takia. Eilen sen jostain luin, mutta saattoi tietysti olla väärää tietoa.

edit2: tässä maininta poliisin ilmoituksesta

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008068497.html

Hieman ennen kello seitsemää illalla poliisi toivoi voivansa neuvotella mielenosoittajien kanssa, tai muussa tapauksessa luvassa olisi poistumiskäsky. Pian tämän jälkeen mielenosoittajat itse päättivät lähteä Mannerheimintieltä. He alkoivat pakata tavaroitaan verkkaisesti noin kello seitsemän aikaan illalla.

Eli vastamielenosoitus toimi erittäin tehokkaasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.06.2021 13:26 Juu. Mä olen tässä enemmän kiinnostunut Hedbergin tilanteesta sen suhteen, JOS on syytön.
Nyt tullut uutta tietoa, joka mulle riittää osoitukseksi Hedbergin syyllisyydestä;



Eli peukaloni kääntyy alaspäin Hedbergille ja Miisa Nuogamin toiminta ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siis tämä saani/saasi/laasi/whatever kourinut, tyttö ei ole valittanut kenellekkään organisaatiossa ja kuitenkin Hedbergin vika?

Mun maailmassa tämä zaani olisi heitetty niska/perseotteella tynnyriin, ei Hedberg.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 19.06.2021 10:04 Siis tämä saani/saasi/laasi/whatever kourinut, tyttö ei ole valittanut kenellekkään organisaatiossa ja kuitenkin Hedbergin vika?

Mun maailmassa tämä zaani olisi heitetty niska/perseotteella tynnyriin, ei Hedberg.
Hedberg suuteli yllättäen baaritiskillä. Nuorgam syyttää Hedbergiä siitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.06.2021 10:14 Hedberg suuteli yllättäen baaritiskillä. Nuorgam syyttää Hedbergiä siitä.
Käsi sydämellä, kuka ei ole suudellut baarissa ketään lupaa kysymättä. (ok, tilannetaju)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nokkaelain kirjoitti: 19.06.2021 11:45Käsi sydämellä, kuka ei ole suudellut baarissa ketään lupaa kysymättä. (ok, tilannetaju)
o/

Onhan tuo raiskauspussaus törkeää, mutta en nyt pidä kuitenkaan samantasoisena kuin kourimista. Eiköhän kukkahatut kohta hyöki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 19.06.2021 11:45
James Potkukelkka kirjoitti: 19.06.2021 10:14 Hedberg suuteli yllättäen baaritiskillä. Nuorgam syyttää Hedbergiä siitä.
Käsi sydämellä, kuka ei ole suudellut baarissa ketään lupaa kysymättä. (ok, tilannetaju)
Ongelma kait tässä oli se, että Hedberg kait oli Nuorgamin pomo ko. tilanteessa. Vai oliko pelkkä kollega, en tiedä.

Ps. kaikenlaista tietysti tapahtuu koko ajan, mutta siitä on vaikea johtaa sitä, miten asioiden tulisi olla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse en pidä silti tästä metoo-tavasta, jossa asioita käydään läpi isolla viiveellä lehtien palstoilla. Se on harvinaisen epäreilua ja vastenmielistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin