Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BrianW kirjoitti:Luulen, että olemme Mylwinin kanssa ihan samaa mieltä Tottahan hiilareita pitää syödä, jotta jaksaa.
Varoitus, seuraava sisältää tunnustuksia ja avautumista:

Joo, mie en jaksanut oikein uskoa siihen että seuraamalla mitä suuhunsa laittaa niin voisin tuntea olon jotenkin paremmaksi.
Pari päivää olen korvannut apinankeuhkot (lihapiirakat) proteiini-hiilari-patukoilla ja olo on ollut mitä mainioin.
Ei insuliinipiikkiä keskellä päivää, vaan tasainen verensokeri jatkuvasti. Eikä väsytäkään niin paljon kuin ennen.
Joten pahoittelen mikäli olen torpedoinut joidenkin ravintoainetottumuksia ja "katson mitä syön" - kommentteja. Kyllä niissä ehkä hieman perää sittenkin on.
Tosin salilla äsken käydessä iski voimattomuuden tunne loppuvaiheessa, joten ei pelkät patukatkaan riitä korvaamaan liikunnan aiheuttamaa energiavajetta. Nyt on nälkä, mutta silti energinen olo. Hassua.

Pidätän oikeuden syödä silti läskiä, makkaraa ja pullaa silloin kun huvittaa. Ja vittuilla ihmedieettiurpoille.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Melnais kirjoitti: Gastrointestinaalia!
Ei taida lukea jokaisessa tuoteselosteessa? =) Mutta huomionarvoinen asia sinänsä.
Gastrointestinaaleista tulee joku sisälmyshöystö mieleen. On vähän nälkä, joo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kilo on pudonnut, nyt siis 71 kiloa painoa. Tällä menolla pääsen 69:ään helmikuussa! :cheer: :jouden: :ohyeah:
nokkaelain

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En ole laihdututtamassa ja paino onkin noussut alkuvuodesta lähelle 86:tta ja painoindeksiä 24. Onhan se tietysti paljon verrattuna reilun 10 vuoden takaiseen 16.5:n indeksiin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen 171 senttiä pitkä ja painan 71 kiloa. Musta mä olen ihanan kokoinen! Musta löytyy puristeltavaa! Mulla on lihaksia! Ja karvoja.

Parahin Keikauttaja, tuo karvainen kiksauttaja jonka fetissi mustia rumia miehiä kohtaan on vähintäänkin yhtä suuri kuin mulla vaaleisiin..mutta ällös huoli, ainahan sitä voi tehdä täyskäännöksen ja siis vetästä sen hirveen karvakuontalon poies. Mutta et tietenkään sitä voi tehdä koska olet niin pyörryksissä noihin tummiin, ja tummat saattavat jopa ylistää kaikkea tuota mitä sinäkin ihannoit, joten pitäydy vain siinä turkissasi ja älä leikkaa karvaakaan vaan ole ihan naturalli joka paikasta.
Et ole tainnut lukea sitä tunnustuksellista ketjuani, jossa kerroin, että bikinilinja on siistitty!

Äh, viimeisin tumma (musta) mies on taas ollut niin urpo, että voi villunkarva sentään. Se aina välillä vetää niin tyhmiä ja vainoharhaisia johtopäätöksiä elämästäni. Eilen mainitsin hänelle, että sain kummallisen tekstarin Puolasta. Kohta sain selityksen ja se oli se, että yksi työtuttu Puolasta kommentoi Suomen ja Chilen presidentinvaaleja. Yönmusta oli sitä mieltä, että tämä Puolan tuttu, joka on mies (naimisissa, en tunne vetoa), on joku minun rakastettuni. Kun sanoin, että hän on vainoharhainen yms., hän lähetti tekstarin, jossa pyysi jättämään rauhaan. Sen jälkeen hän oli soittanut yöllä 9 kertaa ja lähetti tekstareita, joissa sanoi vain vitsailleensa. Tuskinpa. En ole jaksanut kommunikoida hänen kanssaan sen jälkeen, koska hänen käytöksensä oli niin tyhmää. Jumakauta, jos tekstari poliittisesta aiheesta miespuoliselta puolitutulta saa aikaan tuon, niin mitä sitten tekstari joltain hyvältä kaverilta..

Kyllä mä satuin se siistitty jutun lukemaan, mutta ei se tosiaankan riitä eikä ainakaan mua vakuuta yhtään. elikä voin kuvitella että sun karvat ovat edelleen varmasti, siis siellä missä niitä yhä on niin noin 10cm pitkät..mittaa vaikka ja sitten kerro risaltti tänne.

Ja tommosen urpon kanssako sä siis heilastelet..voi voi. Riittää että mies on musta ja "tuoksuu hyvälle." Kuinka moni on muuten haistanut miltä mustat tai arabit tms haisee, niin juuri ne haisee niin pahalle hielle ja paskalle ettei mitään rajaa, enkä voi tajuta että ne ei käytä mitään dödöjä tms..liekö koraanissa kielletty sekin ja sitten vielä kun päästiin alkuun, niin olenpa kuullut että esim muslimit eivät osaa naida, rakastella, nussia tms, joten mitä teet?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:Kyllä mä satuin se siistitty jutun lukemaan, mutta ei se tosiaankan riitä eikä ainakaan mua vakuuta yhtään. elikä voin kuvitella että sun karvat ovat edelleen varmasti, siis siellä missä niitä yhä on niin noin 10cm pitkät..mittaa vaikka ja sitten kerro risaltti tänne.

Ja tommosen urpon kanssako sä siis heilastelet..voi voi. Riittää että mies on musta ja "tuoksuu hyvälle." Kuinka moni on muuten haistanut miltä mustat tai arabit tms haisee, niin juuri ne haisee niin pahalle hielle ja paskalle ettei mitään rajaa, enkä voi tajuta että ne ei käytä mitään dödöjä tms..liekö koraanissa kielletty sekin ja sitten vielä kun päästiin alkuun, niin olenpa kuullut että esim muslimit eivät osaa naida, rakastella, nussia tms, joten mitä teet?
No muutama karva on kasvanut takaisin, mutta kyllä muuten on siistiä edelleen.

Ei, kyllä siinä yönmustassa on muitakin kvaliteetteja, mutta ne ärsyttävät piirteet ovat niin ärsyttäviä, että enpä taida jaksa enää.

Sä haistat vain kilpailevien urosten hajun, etkä pidä siitä.. Mitä tulee niihin muslimien rakastelutaitoihin, niin voisin sanoa, että ei muslimi vielä merkkaa mitään, mutta yhdistelmä arabi ja muslimi voi jo merkatakin. Kovin vaikuttavat kylmiltä eikä heidän kulttuuriin tunnu kuuluvan halailu ja hellittely sen paremmin kuin naisen (likaisen?) tavaran nuoleminen ja naisen nautinnosta kiinnostuminen. Oman munansa kyllä tökkäävät mieluusti naisen suuhun ja muualle tietenkin. Siis tässä ovat minun ei niin kovin laajat kokemukseni ko. kansanryhmästä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Voiko joku kertoa mikä on miehiään Jouden-za kun sillä on niin tömäkät jutut? Ilmeisesti Citystä kotoisin ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BrianW kirjoitti:Voiko joku kertoa mikä on miehiään Jouden-za kun sillä on niin tömäkät jutut? Ilmeisesti Citystä kotoisin ?
Jep.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:Voiko joku kertoa mikä on miehiään Jouden-za kun sillä on niin tömäkät jutut? Ilmeisesti Citystä kotoisin ?
Se on sellainen iäti ruskettunut kalju naistenmies, joku kolme-, nelikymppinen. Mielestäni hän on pelimies, mutta sen hän kiistää. Kaksonen, joka aina ihastuu skorpiooneihin. Hän on totta, toisin kuin joulupukki. Olen nimittäin tavannut Joudenskan.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Patz »

BrianW kirjoitti:Voiko joku kertoa mikä on miehiään Jouden-za kun sillä on niin tömäkät jutut? Ilmeisesti Citystä kotoisin ?
http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1116
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:[ Kaksonen, joka aina ihastuu skorpiooneihin. Hän on totta, toisin kuin joulupukki. Olen nimittäin tavannut Joudenskan.
Parasta tietysti on jos hän itse kertoo mistä persoonallinen suomenkielenkäyttö ym toiminta on lähtöisin. Olen vain utelias suurten persoonallisuuksien kohdalla. Patzin osoittamassa Faq jutussa oli muista hyviä ja hauskoja määritelmiä mutta mielestäni ko herran kuvaus on jäänyt vähän valjuksi.

Skorpionit on erittäin puoleensavetäviä ja seksikkäitä mutta vaarallisia. Minua pisti eräs skorppari-lady joku vuosi sitten niin pahasti, että ihmettelen, että yleensä siitä selvisin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
tonttu

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Taitaa olla 2 kiloa pudonnut, vaikken edes laihduta. Onneksi on tätä vararavintoa. Tsemppiä vaan itsekullekin kilojensa karistajille.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti: Parasta tietysti on jos hän itse kertoo mistä persoonallinen suomenkielenkäyttö ym toiminta on lähtöisin. Olen vain utelias suurten persoonallisuuksien kohdalla. Patzin osoittamassa Faq jutussa oli muista hyviä ja hauskoja määritelmiä mutta mielestäni ko herran kuvaus on jäänyt vähän valjuksi.

Skorpionit on erittäin puoleensavetäviä ja seksikkäitä mutta vaarallisia. Minua pisti eräs skorppari-lady joku vuosi sitten niin pahasti, että ihmettelen, että yleensä siitä selvisin.
Joudenskalla taitaa jotkut kytkennät yläkerrassa, alakerrasta nyt puhumattakaan, olla vähän eri lailla kuin meillä muilla. :wink:

Allekirjoitan tuon skorpionien puolensavetävyyden ja seksikkyyden.
Kikkelis kokkelis.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja definitely »

Tahtoisin kertoa teille rasvoista.

Nimittäin!

Rasvoja (hyviä) tarvitaan vuorokaudessa melko paljon, vajaa gramma per painokilo! Muuten ei lähde ne omat rasvat perseestä liikkelle. Lisäksi rasvaa tarvitaan yhteen hyvinvointia merkittävästi lisäävään seikkaan - mekaaniseen ruuansulatukseen. Rasva "voitelee" suoliston ja pitää sen käynnissä. Lisäksi rasvat pitävät varsinkin yhdessä proteiinin kanssa ihmisen kylläisenä pitkään, eli ovat mitä mainiointa ja täysin aliarvostettua ravintoa. Paradoksaalista, mutta vähärasvaiset dieetit eivät ole pidemmän päälle ollenkaan niin hyvä idea kuin voisi luulla.

Itse olen karistanut lähes kolme kiloa uudesta vuodesta, eikä ole ollut vaikeata ollenkaan. Eikä nälkä. Nyt kun on ollut aivan epäinhimillisen kylmä, niin olen kyllä havainnut kropan himoitsevan enemmän hiilareita jostain syystä. Olen antanut sille vähän periksi ettei se suutu.
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

definitely kirjoitti: Itse olen karistanut lähes kolme kiloa uudesta vuodesta, eikä ole ollut vaikeata ollenkaan. Eikä nälkä. Nyt kun on ollut aivan epäinhimillisen kylmä, niin olen kyllä havainnut kropan himoitsevan enemmän hiilareita jostain syystä. Olen antanut sille vähän periksi ettei se suutu.
Haluaisitko kertoa meille ruokavaliostasi?

Nimimerkki kiitos etukäteen :D
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen darling: selluliitti on ikuista. Älä perkele osta mitään kalliita rasvoja tms. siihen. Sille ei voi mitään, ja sitä esiintyy myös langanlaihoilla ihmisillä.

Ja toisekseen, mikä sun pituus ja paino on? Kuvista päätellen 6-8 kilon pudotus olisi todellakin liikaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Kyllä mä satuin se siistitty jutun lukemaan, mutta ei se tosiaankan riitä eikä ainakaan mua vakuuta yhtään. elikä voin kuvitella että sun karvat ovat edelleen varmasti, siis siellä missä niitä yhä on niin noin 10cm pitkät..mittaa vaikka ja sitten kerro risaltti tänne.

Ja tommosen urpon kanssako sä siis heilastelet..voi voi. Riittää että mies on musta ja "tuoksuu hyvälle." Kuinka moni on muuten haistanut miltä mustat tai arabit tms haisee, niin juuri ne haisee niin pahalle hielle ja paskalle ettei mitään rajaa, enkä voi tajuta että ne ei käytä mitään dödöjä tms..liekö koraanissa kielletty sekin ja sitten vielä kun päästiin alkuun, niin olenpa kuullut että esim muslimit eivät osaa naida, rakastella, nussia tms, joten mitä teet?
No muutama karva on kasvanut takaisin, mutta kyllä muuten on siistiä edelleen.

Ei, kyllä siinä yönmustassa on muitakin kvaliteetteja, mutta ne ärsyttävät piirteet ovat niin ärsyttäviä, että enpä taida jaksa enää.

Sä haistat vain kilpailevien urosten hajun, etkä pidä siitä.. Mitä tulee niihin muslimien rakastelutaitoihin, niin voisin sanoa, että ei muslimi vielä merkkaa mitään, mutta yhdistelmä arabi ja muslimi voi jo merkatakin. Kovin vaikuttavat kylmiltä eikä heidän kulttuuriin tunnu kuuluvan halailu ja hellittely sen paremmin kuin naisen (likaisen?) tavaran nuoleminen ja naisen nautinnosta kiinnostuminen. Oman munansa kyllä tökkäävät mieluusti naisen suuhun ja muualle tietenkin. Siis tässä ovat minun ei niin kovin laajat kokemukseni ko. kansanryhmästä.
Kyllä me kuule Kiksauttaja painitaan tummien kanssa ihan eri sarjoissa ja ERI naisista.

Muuten voitko kertoa että maistuuko mustan tms miehen sperma erinlaiselta kuin valkoisen..analysoi kits!?
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe hyvänen aika Suvinen.
Sussa ei taatusti ole kiloakaan liikaa. Isot tissit ja kaikkea :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Suvinen kirjoitti: Mutta ne muhkurat, ne kyllä vituttaa..
Pari kesää sitten kun laihduin aikas paljon, oli myös peppuni hetkellisti paljon sileämpi. Eli liikuntaa vaan ja terveellistä ruokaa, sekä enemmän vettä ehdottomasti! Pepun rusketus ja rasvaaminen auttaa ainakin mulla. Tai siis ei kai se selluliitti mihinkään katoa, sitä ei silloin vaan erota niin helposti.
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti: Pari kesää sitten kun laihduin aikas paljon, oli myös peppuni hetkellisti paljon sileämpi..
:pics:

Neljän kuukauden juoksemattomuus kannattaa, paino hipoo kohta ennätyksiä, viisi kiloa tullut lisää syyskuusta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen tyttö kuin kevään ensi tuulahdus
makuhermojaniKin voisi sulostuttaa
ja kieltäni hiukan lämpimästi kostuttaa
ja makuaistejani hiukan kiusottaa
vain pieni ele ja saavun kuin nousuvesi
aina ja yhä uudelleen täyttäen sinut
kuin talvenhuuman huuruisen
ja tuntien rintojesi painon 4 kiloisen.

Nams.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Oi Camilla tuo heppatyttönen
joka hymyllään niin vienosti viettelee
ja sileää peppuaan söpösti keinuttaa
ja sitä kauniisti pyydän kuvallisesti esittää
ja sitten sillä itseäni voisin Hiukan viihdyttää.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: ja tuntien rintojesi painon 4 kiloisen.
Ihan hiukan meni yläkanttiin nyt!
No aina ei voittaa eikä varmaan rintojasikaan kelvästi koittaa
mutta jos vain vähän saisin guumalla instrumentillani soittaa
ja mielettömän ja räjähtävän giiman ensisävelmiä ihoosi kirjoittaa
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen laihtunut tammikuun alusta 1,2 kiloa :hep:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Mutta ne muhkurat, ne kyllä vituttaa..
Pari kesää sitten kun laihduin aikas paljon, oli myös peppuni hetkellisti paljon sileämpi. Eli liikuntaa vaan ja terveellistä ruokaa, sekä enemmän vettä ehdottomasti! Pepun rusketus ja rasvaaminen auttaa ainakin mulla. Tai siis ei kai se selluliitti mihinkään katoa, sitä ei silloin vaan erota niin helposti.

Mun selluliitti väheni, kun lopetin pillereiden syönnin ja kävelin kävelemässä pururadalla, jossa oli jyrkkiä nousuja. En muista, söinkö jotenkin mielettömän terveellisesti tuolloin ja laihduinko myös. Nyt on kyllä vähän muhkuraa, mutta eipä se nyt niin hirveästi haittaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin