Vasektomia

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kaksi kättä pystyyn jos olet toteuttaja ja olet homman jo hoitanut. Yksi käsi pystyyn jos olet toteuttamista miettinyt, mutta epäröit vielä.

Minä epäröin! Haluan sitä, mutta...

https://yle.fi/uutiset/3-11445931

Ei olisi ikinä pitänyt alkaa tutkimaan yhtään enempää, vaan olisi pitänyt olla toteuttaja! Yhtään omaa lasta en enää halua! Kumin käyttö on ollut mulle aina epämiellyttävää, eikä sekään tietenkään ole reilua että ehkäisy on kumppanin vastuulla. Iän myötä kumin käyttö on myös siksi haasteellista, että kun kumin kaivaa esiin, niin alkaa lerpahdus. Olen nyt yhden kerran kokeillut turvautumista siniseen pilleriin, mutta ainakin tällä ekalla kerralla ilmeni uusi ongelma; vaikka kuinka työsti, niin nalli ei napsahtanut.

Nyt se olis tehtävä!!

Toisaalta mun ikäisillä miehillä on tutkitusti huono sperman laatu! Jos tutkituttais omansa!? Voisko tätä oljenkortta käyttää ennen kuin altistaa itsensä infernaaliselle kivespussituskalle?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sinkkumasahan tämän joskus teki. Itsellä asia ei ajankohtainen, joten omakohtaista mielipidettä tai toteuttamistarvetta ei ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Napsauttaisin poikki jos olisi pelko, että mulkku joutuisi lähellekkään lisääntymisen vaaranpaikkaa. Nyt ei tarvitse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Parisuhteen molemmat osapuolet sen ikäisiä, että aika on hoitanut tämän asian.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mene vaan vasektomiaan. Tuo Ylen juttu on osin pelottelua, kun sehän ei lainkaan sovi synnytystalkoohenkeen että miehet tekevät vasektomian. Tiedän monia vasektomian tehneitä eikä juuri ongelmia ole ollut. Vasektomia on lisäksi huomattavasti simppelimpi toimenpide kuin esim. sterilisaatio joten sekin puoltaa sitä, että mies voisi ottaa vastuuta ehkäisystä. Itse olisin steriloinut itseni jo aikoja sitten, jos olisin saanut. Mutta Suomessa ikäraja steriin on 30, joten jäi tekemättä. Täällä en jaksanut tapella sen saamiseksi (lapsia kyllä saa tehtailla vaikka teininä, mutta nähtävästi ei saa "päättää" siitä, ettei halua lapsia).

Kirurgisiin toimenpiteisiin liittyy aina riskejä, mutta aika pieniä ne ovat vasektomian kohdalla ja muu elämänlaatusi todennäköisesti kohenisi, kun ei tarvitse mitään kumeja kaivella ja pelätä, että pamauttaa jonkun paksuksi (jos et kerran sitä halua). Eli go for it!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei ole tarvetta käydä operaatiossa. Vaimo haluaa pitää kierukkaa, koska se kuulemma helpottaa kuukautisia.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti: 04.07.2021 18:57 ...kun sehän ei lainkaan sovi synnytystalkoohenkeen että miehet tekevät vasektomian...

Eli go for it!
Joo. Ja sitten mä teetän itselleni t-paidan jossa lukee rinnassa pelkästään Vasektomia, selässä 'en osallistunut synnytystalkoisiin 2021-2022' ja alla päivämäärät kaikista työkeikoista ja paikkakunnista missä kävin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti: 04.07.2021 20:02
Joo. Ja sitten mä teetän itselleni t-paidan jossa lukee rinnassa pelkästään Vasektomia, selässä 'en osallistunut synnytystalkoisiin 2021-2022' ja alla päivämäärät kaikista työkeikoista ja paikkakunnista missä kävin.
SYNNYTTÄKÄÄ ITSE LAPSENNE!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No ei todellakaan. Miksi ihmeessä? Ainahan on toivoa :D

MAAILMAN MUKAVIN HEINÄNEN
miksikö mukavin Heinänen. No siihen on hyvä perustelu, koska Heinäarska on maailman mukavin ihminen. Siitä voidaan asiat päätellä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mä en myöskään tunne yhtään vasektomian tehnyttä, joilla olisi ollut komplikaatioita. Eli aika harvinaisia ne on.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 04.07.2021 19:07 Ei ole tarvetta käydä operaatiossa. Vaimo haluaa pitää kierukkaa, koska se kuulemma helpottaa kuukautisia.
Sanon tähän vaan, että yksi kummilapseni on tullut maailmaan kierukan kanssa. 😘
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti: 04.07.2021 20:02
Kreitsu kirjoitti: 04.07.2021 18:57 ...kun sehän ei lainkaan sovi synnytystalkoohenkeen että miehet tekevät vasektomian...

Eli go for it!
Joo. Ja sitten mä teetän itselleni t-paidan jossa lukee rinnassa pelkästään Vasektomia, selässä 'en osallistunut synnytystalkoisiin 2021-2022' ja alla päivämäärät kaikista työkeikoista ja paikkakunnista missä kävin.
Haluatko siis vasektomian, ettei vahingossa syntyisi pieniä Diddleyjä ympäri kyliä? Et oo sukupuolitaudeista huolissasi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 23.07.2021 10:04
Vagabondo kirjoitti: 04.07.2021 19:07 Ei ole tarvetta käydä operaatiossa. Vaimo haluaa pitää kierukkaa, koska se kuulemma helpottaa kuukautisia.
Sanon tähän vaan, että yksi kummilapseni on tullut maailmaan kierukan kanssa. 😘
Jos on niin pätevä suorittaja, niin tervetuloa. Lähtökohta ei sinällään ole ihan helppo, kun ensimmäistä sai tehdä 3 vuotta ilman ehkäisyä ja sittemmin ikää tullut aika reilusti lisää, joten tuskin tässä on siittiöt parantuneet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vasektomia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 23.07.2021 10:08 Jos on niin pätevä suorittaja, niin tervetuloa. Lähtökohta ei sinällään ole ihan helppo, kun ensimmäistä sai tehdä 3 vuotta ilman ehkäisyä ja sittemmin ikää tullut aika reilusti lisää, joten tuskin tässä on siittiöt parantuneet.
No mä arvelinkin että ehkä kierukkalapsi ei olis maailmanloppu 😘
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin