Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ maksullisuishan on pirun hyvä juttu, jos se on hyvin toteutettu?

Ei aikuiset naiset halua persaukisia miehiä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

30 on äärimmäisen pieni raha, jos palvelu toimii.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toki karsii renkaanpotkijat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.10.2021 10:34 30 on äärimmäisen pieni raha, jos palvelu toimii.
Tame the cunt!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kyllä Tinderkin toimii kun maksaa. Mä olen nyt kokeillut ihan perustason ~30€ hintaluokkaa ja mätsejä rupes heti tulemaan verrattuna siihen etten maksanut. Jos maksaisin erikseen supertykkäyksistä ja kaiken maailman boosteista, niin saisin vielä enemmän näkyvyyttä ja osumia. Rahalla saa ja taksilla pääsee...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Joo selkeesti toimii kun taloudellisesti panostaa. Tänään Tinder mätsille kasaamaan vaatekaappia... o-ou...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 01.10.2021 18:22 Kyllä Tinderkin toimii kun maksaa. Mä olen nyt kokeillut ihan perustason ~30€ hintaluokkaa ja mätsejä rupes heti tulemaan verrattuna siihen etten maksanut. Jos maksaisin erikseen supertykkäyksistä ja kaiken maailman boosteista, niin saisin vielä enemmän näkyvyyttä ja osumia. Rahalla saa ja taksilla pääsee...
Tuleeko rahalla siis aitoja tykkäyksiä? Miten tuo toimii? Sun profiilia näytetään laajemmin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 10:13
Diddley Bow kirjoitti: 01.10.2021 18:22 Kyllä Tinderkin toimii kun maksaa. Mä olen nyt kokeillut ihan perustason ~30€ hintaluokkaa ja mätsejä rupes heti tulemaan verrattuna siihen etten maksanut. Jos maksaisin erikseen supertykkäyksistä ja kaiken maailman boosteista, niin saisin vielä enemmän näkyvyyttä ja osumia. Rahalla saa ja taksilla pääsee...
Tuleeko rahalla siis aitoja tykkäyksiä? Miten tuo toimii? Sun profiilia näytetään laajemmin?
Rahalla saa näkyvyyttä. Jos et maksa, niin ainakin miehen on aivan turha näpytellä tykkäyksiä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 02.10.2021 11:37
James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 10:13
Diddley Bow kirjoitti: 01.10.2021 18:22 Kyllä Tinderkin toimii kun maksaa. Mä olen nyt kokeillut ihan perustason ~30€ hintaluokkaa ja mätsejä rupes heti tulemaan verrattuna siihen etten maksanut. Jos maksaisin erikseen supertykkäyksistä ja kaiken maailman boosteista, niin saisin vielä enemmän näkyvyyttä ja osumia. Rahalla saa ja taksilla pääsee...
Tuleeko rahalla siis aitoja tykkäyksiä? Miten tuo toimii? Sun profiilia näytetään laajemmin?
Rahalla saa näkyvyyttä. Jos et maksa, niin ainakin miehen on aivan turha näpytellä tykkäyksiä.
OK. Olin naiivisti luullut, että oma profiili näytetään kaikille algoritmin arvioimana sopiville, mutta ilmeisesti siis kuitenkin rahalla nousee kärkeen..
Tietysti palvelun ansaintalogiikan kannalta ymmärrettävää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 11:52mutta ilmeisesti siis kuitenkin rahalla nousee kärkeen..
Se on just näin. Ja hintapolitiikka on aika agressiivista jos oikeasti haluaa tuossa palvelussa näkyä. Ei ole rumien ja köyhien palvelu.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos et ole hottis (paljon tykkäyksiä) sinut tiputetaan pohjalle ja näytetään vain kun ei kerta kaikkiaan muita ole jäljellä.

Tämä yhdistettynä siihen, että 80% naisista tykkää vain ja ainoastaan 20% miehiä (Tinderin datasta louhittua, mutta vanhaa tietoa. Nykyisin arvioidaan prosenttien olevan 90 ja 5.) niin kuusessa ollaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 02.10.2021 12:07

Tämä yhdistettynä siihen, että 80% naisista tykkää vain ja ainoastaan 20% miehiä (Tinderin datasta louhittua, mutta vanhaa tietoa. Nykyisin arvioidaan prosenttien olevan 90 ja 5.) niin kuusessa ollaan.
Naiset saavat tietysti tykätä kenestä haluavat, mutta tuo ei tee naisten kannalta järkeä.

Edit: tarkemmin miettien, eihän tuosta automaagisesti seuraa, että naiset tykkäisivät nimenomaan siitä håteimmasta viidenneksestä. Voi olla aivan järkevää tykätä 20%:n verran juuri omasta tasostaan ja vähän yli. Mutta jos keskiarvo nainen tykkää vain håteimmista, ei tee järkeä. Jos budjetti on puoli miljoonaa, ei ole järkeä käydä miljoonatalojen esittelyissä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 12:22 Jos budjetti on puoli miljoonaa, ei ole järkeä käydä miljoonatalojen esittelyissä.
Eikö edes vaimon mielestä?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 12:22
Edit: tarkemmin miettien, eihän tuosta automaagisesti seuraa, että naiset tykkäisivät nimenomaan siitä håteimmasta viidenneksestä. Voi olla aivan järkevää tykätä 20%:n verran juuri omasta tasostaan ja vähän yli. Mutta jos keskiarvo nainen tykkää vain håteimmista, ei tee järkeä. Jos budjetti on puoli miljoonaa, ei ole järkeä käydä miljoonatalojen esittelyissä.
Tinder saattaa saada naiset yliarvioimaan omaa tasoaan ja aliarvioimaan hottismiesten kysyntää.

Jos nainen tykkää vaikka 20 miehestä, niin se saattaa tuntua siltä kuin johonkin noista olisi saumaa kun ei hahmota muiden tykkäävien naisten määrää.

Tanssilavalla oli helpompaa. Kaikki kortit olivat pöydällä ja hottiikset eivät pystyneet ylläpitämään kymmenien tykkääjien laumoja.

Nettideittailu, naisten suhteellisen koulutusaseman raketointi ja ydinperheen laimeneminenneivät tule johtamaan hyviin juttuihin, eivät naisten, eivätkä miesten vinkkelistä. Miehistä yhä isompi osa syrjäytyy ja naiset jäävät vanhoilsi piioiksi etsimään prinssiä. Naisilla toki optiona on myös lasten hankkiminen yksin tai toiselle kierrokselle lähtevän miehen pyytäminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 12:22
Edit: tarkemmin miettien, eihän tuosta automaagisesti seuraa, että naiset tykkäisivät nimenomaan siitä håteimmasta viidenneksestä. Voi olla aivan järkevää tykätä 20%:n verran juuri omasta tasostaan ja vähän yli. Mutta jos keskiarvo nainen tykkää vain håteimmista, ei tee järkeä. Jos budjetti on puoli miljoonaa, ei ole järkeä käydä miljoonatalojen esittelyissä.
En tiedä sun mietinnöistä, mutta tinderin data selkeästi osoitti 80% naisista tykkäävän VAIN JA AINOASTAAN 20% miehistä. Yksistä ja samoista miehistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 03.11.2021 14:36
James Potkukelkka kirjoitti: 02.10.2021 12:22
Edit: tarkemmin miettien, eihän tuosta automaagisesti seuraa, että naiset tykkäisivät nimenomaan siitä håteimmasta viidenneksestä. Voi olla aivan järkevää tykätä 20%:n verran juuri omasta tasostaan ja vähän yli. Mutta jos keskiarvo nainen tykkää vain håteimmista, ei tee järkeä. Jos budjetti on puoli miljoonaa, ei ole järkeä käydä miljoonatalojen esittelyissä.
En tiedä sun mietinnöistä, mutta tinderin data selkeästi osoitti 80% naisista tykkäävän VAIN JA AINOASTAAN 20% miehistä. Yksistä ja samoista miehistä.
ELi siis nimenomaan siitä håteimmasta 20 prosentista? Melko tymää myös naisten kannalta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No prosentuaalisesti mitättömän pieni osuus jakaa suosiotaan rajan ulkopuolelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Siinä jää jakovara jakamatta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 14:45 ELi siis nimenomaan siitä håteimmasta 20 prosentista? Melko tymää myös naisten kannalta.
Ymmärtääkseni luonnossakin naiset preferoisivat noiden harvojen geenejä, mutta lähihistoriassa on ollut hyödyllistä perustaa vähän yksiavioisempi perhe. Virtuaalimaailmassa todellisuus ehkä hämärtyy sen verran, että liskoaivojen preferenssit pääsevät esiin. Lapsen kasvattaminen yksin on nykyään ihan ok, joten ehkä osa naisista on ihan sinut sen kanssa, että hottiksista ei tule koti-isiä.

Paleoanthropology and genetic studies offer two perspectives on when monogamy evolved in the human species: paleoanthropologists offer tentative evidence that monogamy may have evolved very early in human history[44] whereas genetic studies suggest that monogamy might have evolved much more recently, less than 10,000 to 20,000 years ago.
https://en.wikipedia.org/wiki/Monogamy# ... _in_humans
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No poistettu tinteri ja FB dating, tällä naamalla sovelluksiin käytetty aika on ihan hukkaanheitettyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2021 15:20
James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 14:45 ELi siis nimenomaan siitä håteimmasta 20 prosentista? Melko tymää myös naisten kannalta.
Ymmärtääkseni luonnossakin naiset preferoisivat noiden harvojen geenejä
Saahan sitä haluta mitä vain, mutta eikös tuossa käy niin, että tavisnainen jää tinderissä ilman, jos kelpuuttaa vain hoteimman viidenneksen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 15:24 Saahan sitä haluta mitä vain, mutta eikös tuossa käy niin, että tavisnainen jää tinderissä ilman, jos kelpuuttaa vain hoteimman viidenneksen.
Onko nykyisin sinkkutalouksia:

A) paljon
B) vähän
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 15:24
sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2021 15:20 Ymmärtääkseni luonnossakin naiset preferoisivat noiden harvojen geenejä
Saahan sitä haluta mitä vain, mutta eikös tuossa käy niin, että tavisnainen jää tinderissä ilman, jos kelpuuttaa vain hoteimman viidenneksen.
Tarkoitatko, että jää ilman puolisoa vai jää ilman geenejä? Kyllä ne geenit sieltä jollain keinoin saa irtoamaan, siitä olen katsellut opetusfilmejäkin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kateslin tuossa pari päivää sitten Aalto-yliopiston Game Jamin aloitusluetoja.

Luennon pitäjänä oli myös korealainen pelialan asiantuntija. Viimekiseksi hän esitteli pelin, jossa "päähenilönä" on mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Pelaaja sitten koittaa tutustua tähän. (Ovatko korealaiset julmia/pelottavia tai jotain.)

(Etelä-Koreassa on kai maailman pienin syntyvyys. Suomessa mennään Japanin tasolla.)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2021 15:55
James Potkukelkka kirjoitti: 03.11.2021 15:24
sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2021 15:20 Ymmärtääkseni luonnossakin naiset preferoisivat noiden harvojen geenejä
Saahan sitä haluta mitä vain, mutta eikös tuossa käy niin, että tavisnainen jää tinderissä ilman, jos kelpuuttaa vain hoteimman viidenneksen.
Tarkoitatko, että jää ilman puolisoa vai jää ilman geenejä? Kyllä ne geenit sieltä jollain keinoin saa irtoamaan, siitä olen katsellut opetusfilmejäkin.
En ole koskaan käyttänyt Tinderiä, enkä kuulu hoteimpaan viidennekseen, eli omaa kokemusta ei ole.

Luulisin, että jos kaikki naiset valitsevat tinderissä vain sitä hoteinta viidennestä miehistä, ei se hotein viidennes mitenkään ole kiinnostunut niistä kaikista. Miksi Brad Pit lähtisi treffeille Mervi Tapolan kanssa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin