Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä sanoisin niin, että hektisessäkin arjessa se toinen on ajatuksissa jos välittämisen taso on riittävä. Ja silloin pyrkii jotenkin huomioimaan. Muutoinhan sitä on vain hiljaisen hetken huvitus. Ajantäyte. Ehkä..
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Diddley Bow kirjoitti: 21.06.2021 16:50 Mä sanoisin niin, että hektisessäkin arjessa se toinen on ajatuksissa jos välittämisen taso on riittävä. Ja silloin pyrkii jotenkin huomioimaan. Muutoinhan sitä on vain hiljaisen hetken huvitus. Ajantäyte.
Ihmiset on varmasti erilaisia tässä. Ajatuksissa oleminen ja jatkuvasti puhelimessa kiinni oleminen ovat ihan eri asioita.

Itse voin helposti kuvitella, että jos minun vastausaikojani kellotettaisiin tai käytettäisiin ”todisteena” tai mittarina välittämisen määrästä niin ahdistuisin ja etääntyisin entisestään.

Toisen ihmisen toimintaan ja motiiveihin pääsee parhaiten sisälle keskustelemalla. Itsen kautta tulkinta vie usein metsään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kunnon aivopieru taas.

Suomalaiset kaipaavat nyt rakkauden kesää, kun rajoituksista on päästy
Tällä hetkellä Suomi on vapaan miehen karkkikauppa, sillä on paljon 30–50-vuotiaita naisia, jotka ovat mukavia, koulutettuja, fiksuja, itsestään huolta pitäviä ja maailmaa nähneitä. Samanlaisia miehiä on vähemmän, pohtii Saha.
No totta helvetissä miehiä on vähemmän kun näille ei kelpaa kuin "akateemiset", muut on sitten näkymätöntä kuonaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Bluntly kirjoitti: 17.07.2021 16:29 Kunnon aivopieru taas.

Suomalaiset kaipaavat nyt rakkauden kesää, kun rajoituksista on päästy
Tällä hetkellä Suomi on vapaan miehen karkkikauppa, sillä on paljon 30–50-vuotiaita naisia, jotka ovat mukavia, koulutettuja, fiksuja, itsestään huolta pitäviä ja maailmaa nähneitä. Samanlaisia miehiä on vähemmän, pohtii Saha.
No totta helvetissä miehiä on vähemmän kun näille ei kelpaa kuin "akateemiset", muut on sitten näkymätöntä kuonaa.
Riippuu naisesta. Itse olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, viksu ja vilmaattinen ja pidän itsestäni huolta. Ja mulle miehen koulutustaso ei ole koskaan ollut kynnyskysymys. Töitätekevä täytyy olla, valitettavasti mun arvomaailma ei kohtaa sellaisen ihmisen kanssa joka ei aktiivisesti yritä edes etsiä töitä. Se, mitä työtä mies tekee tai paljonko tienaa vuodessa on paskanhailee, jos ihminen on mukava, hyvin käyttäytyvä, siisti ja huumorintaju jne kohtaavat. Statuslistan tuijottaminen on typerin tapa ikinä rajata sopivia kumppaniehdokkaita omalta listalta pois.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pakko avautua kun sattui jotain käsittämätöntä, siis mä en käsitä.

Eilen kävelylenkin jälkeen ajattelin että käynpä tossa paikallisessa yhdellä. Pandemiaa edeltävää aikaa muistuttavia naamoja baari täynnä, joten helppokos siihen oli jäädä turisemaan juttuja. Vähitellen väki vähenee ja huomaan jääneeni kahdestaan itseäni 18v nuoremman aivan tajuttoman kauniin naisen kanssa. Hän alkaa avautumaan elämästään ja käy selväksi ettei oikein taida olla paikkaa minne mennä, koska päällä oli riitainen ero miesystävästä. Sovittiin yksissä tuumin että voi tulla kämpille yöksi ettei tartte alkaa muita häiriköimään. Tiiätte kyllä....
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 04.10.2021 18:22 Pakko avautua kun sattui jotain käsittämätöntä, siis mä en käsitä.

Eilen kävelylenkin jälkeen ajattelin että käynpä tossa paikallisessa yhdellä. Pandemiaa edeltävää aikaa muistuttavia naamoja baari täynnä, joten helppokos siihen oli jäädä turisemaan juttuja. Vähitellen väki vähenee ja huomaan jääneeni kahdestaan itseäni 18v nuoremman aivan tajuttoman kauniin naisen kanssa. Hän alkaa avautumaan elämästään ja käy selväksi ettei oikein taida olla paikkaa minne mennä, koska päällä oli riitainen ero miesystävästä. Sovittiin yksissä tuumin että voi tulla kämpille yöksi ettei tartte alkaa muita häiriköimään. Tiiätte kyllä....
Sua käytettiin hyväksi!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2021 18:42
Diddley Bow kirjoitti: 04.10.2021 18:22 Pakko avautua kun sattui jotain käsittämätöntä, siis mä en käsitä.

Eilen kävelylenkin jälkeen ajattelin että käynpä tossa paikallisessa yhdellä. Pandemiaa edeltävää aikaa muistuttavia naamoja baari täynnä, joten helppokos siihen oli jäädä turisemaan juttuja. Vähitellen väki vähenee ja huomaan jääneeni kahdestaan itseäni 18v nuoremman aivan tajuttoman kauniin naisen kanssa. Hän alkaa avautumaan elämästään ja käy selväksi ettei oikein taida olla paikkaa minne mennä, koska päällä oli riitainen ero miesystävästä. Sovittiin yksissä tuumin että voi tulla kämpille yöksi ettei tartte alkaa muita häiriköimään. Tiiätte kyllä....
Sua käytettiin hyväksi!1
Rikollisen helppoa. Gat taatusti kääntyy haudassaan, kahdesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä oon liian helppo!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mut jätettiin, WA-viestillä. Olo on aika jyrän alle jäänyt.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kerberos I kirjoitti: 08.10.2021 9:13 Mut jätettiin, WA-viestillä. Olo on aika jyrän alle jäänyt.
Ihanan moderni tapa olla munaton. Voimia.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kerberos I kirjoitti: 08.10.2021 9:13 Mut jätettiin, WA-viestillä. Olo on aika jyrän alle jäänyt.
:(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Saattaa olla että alkaa suhdetta pukkaamaan! Olin hänen luonaan viime viikonlopun ja hän ilmeisesti tykkäsi musta just sen verran, että on tulossa piristämään mun viikonloppua. Loputonta jyystämistä tiedossa siis, mut ei tässä aleta vielä avaimia vaihtamaan!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Voi veljet!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uskallanko avautua viime viikonlopun tapahtumista? Olen ne nyt valmiiksi käsitelyt.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: 20.03.2022 16:45 Uskallanko avautua viime viikonlopun tapahtumista? Olen ne nyt valmiiksi käsitelyt.
Shoot!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.03.2022 17:42
Diddley Bow kirjoitti: 20.03.2022 16:45 Uskallanko avautua viime viikonlopun tapahtumista? Olen ne nyt valmiiksi käsitelyt.
Shoot!
Toi on se panomies!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.03.2022 9:10
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.03.2022 17:42
Diddley Bow kirjoitti: 20.03.2022 16:45 Uskallanko avautua viime viikonlopun tapahtumista? Olen ne nyt valmiiksi käsitelyt.
Shoot!
Toi on se panomies!
*tekee uuden satsin popcornia ja odottelee*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No hitto kun sehän meni sitten niin, että kun perjantaina kotiuiduin puolustusvoimien käskemistä suoritteista, niin lauantai meni, ei nukkuessa, vaan töissä. Sunnuntaina oli sellanen olo, että ainakaan töihin en mee, ja että on mullakin oikeus elää. Rikoin itselleni asettamaa sääntöä juomisen suhteen ja menin paikalliseen. No enhän siinä kovin pitkää tovia ehtinyt istuksella valkoviinilasini kanssa, kun kylkeen torppaa mun silmin katsottuna nuori ja kaunis nainen. Melkein tyhjässä baarissa! Aattelin siinä hetken istua seurana, mut sehän rupes ihan villiksi.

Miten tän nyt avaisin... Hänellä jääkiekko ja ringette taustaa. Mulle jäi siitä yöstä musta silmä, ei väkivaltaisuuden takia, vaan ehkä vähän kolhittiin päitä yhteen kun touhuttiin. Pitkän kaavan mukaan. Sporttinen ja vauhdikas mimmi. Ihana ja kaunis!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

On se niin väärin!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puuduttaja!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voi olla, että kävin just elämäni parhailla treffeillä. Lopputuloksella ei ole mitään väliä, vaan se Nainen oli ihana! Katotaan pääsenkö mä jatkoon...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Diddley Bow kirjoitti: 04.06.2022 18:45 Voi olla, että kävin just elämäni parhailla treffeillä. Lopputuloksella ei ole mitään väliä, vaan se Nainen oli ihana! Katotaan pääsenkö mä jatkoon...
Kyllä voisit kertoa mikä naisestasi teki ihanan?

Seksikäs ääni?
Hyvä vartalo?
Rauhallisuus?
Fanaattisuus?
Isot?
Sivistynyt?
Ei mollannut miehiä?
Viherpiipertäjä?'
Tomera sotilastyyppi?
Hento pienijalkainen?
Nuori kesäheinä?
Vanha parkkiintunut?

KESÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mjoo... Tässä on nyt ollut vähän säätöä ihmissuhderintamalla. Ei mitään ihmeellistä, mut teitä kuitenkin kiinnostaa. Tai sitten ei. Ihan sama!! Treffejä on ollut paljon. Kaikki on kuitenkin ruuhkavuosinaisia. Mä olen ne vuodet kuitenkin itse jo taputellut, joten ihan kaverina olen sitten päätynyt heidän kanssaan heilastelemaan.

Mut jotain erikoista. Juhannuksena oli pojan äidin kanssa sellannen wham, bam, thank you ma'am sessio, että mullakin oli muutaman päivän häpyluu kipee rynkyttämisestä. Hänen aloitteesta! Jatkoja ei sovittu, koska kipinää muuhun ei ole. Ja siis yli kymmeneen vuoteen ei olla kolhittu toisiamme!

Teidän muiden elämä on sitä aina ihanaa ja tasapainoista perhe-elämää?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti: 03.07.2022 17:41 Teidän muiden elämä on sitä aina ihanaa ja tasapainoista perhe-elämää?
Ai?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti: 03.07.2022 17:41 Teidän muiden elämä on sitä aina ihanaa ja tasapainoista perhe-elämää?
Guilty as charged.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin