Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
exsu
Kitisijä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: 26.10.2021 11:48 Tuun tänne säännöllisesti tsekkaamaan, oisko KK:lla jotain päivitystä. Aina vähän kauhistuttaa, kun ei ole.
Viime aikojen päivitykset on olleet leffaketjussa, joka voi olla myös ihan hyvä merkki.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti: 26.10.2021 11:51 Viime aikojen päivitykset on olleet leffaketjussa, joka voi olla myös ihan hyvä merkki.
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kerberos I
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Hmm, äidilläni todettu kuulohermokasvain, 1,5cm halkaisijaltaan, vasemmalla, vielä ei tietoa laadusta eikä kasvunopeudesta. Mummillani oli samanlainen oikealla, kasvoi nopeasti ja leikattiin v. -85. Leikkaus vaurioitti kuulo- ja tasapainohermon leikkausvirheen vuoksi, ja kuntoutuminen vei aikaa. Nyt en toivo kyllä samaa äidilleni.

Muoks. Ai niin, saihan kasvohermokin osuman siinä.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
exsu
Kitisijä

Joku kausiväsymys iski päälle. Voisin nukkua vuorokauden ympäri, 8 tuntia ei riitä mihinkään. Kirkasvalolamppu tehokäytössä ja ulkoilua joka välissä missä vain mahdollista. Montakos kuukautta tätä olikaan taas edessä? :swirl:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 01.11.2021 8:36 Joku kausiväsymys iski päälle. Voisin nukkua vuorokauden ympäri, 8 tuntia ei riitä mihinkään. Kirkasvalolamppu tehokäytössä ja ulkoilua joka välissä missä vain mahdollista. Montakos kuukautta tätä olikaan taas edessä? :swirl:
Minulla ei varmasti noin voimakkaana sama juttu, mutta tammikuussa itsellä helpottaa isommin. Lumen tulo ja maassa pysyminen sekä tästä seuraavat hiihtolenkit auttavat. Pitää pysyä kiireisenä, koska aina kun on hiljaisempaa, alkaa väsyttämään. Kai se on auringon valon puute.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perseilyä takana, joten refluksi ja IBS jyllää.

Munkkielo: ON
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Telkkarista tulleen Levottomat-leffan hengessä:

...

(En viitsinyt pilata toista ketjua, jossa oli ihan asiallista keskustelua siitä, että "en ole koskaan.")

Luultavasti asia ymmäretään väärin, tai ainakin kadun postausta n. 12 tunnin sisällä.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 14.11.2021 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 10.11.2021 15:20 En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä

(En viitsinyt pilata toista ketjua, jossa oli ihan asiallista keskustelua siitä, että "en ole koskaan.")
Sehän nimenomaan ei ole asiakeskustelu, vaan tarkoituksena on mainita asioita joita ei ole tehnyt, mutta olettaa toisten tehneen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tenniskyynärpää haittaa nukkumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
exsu
Kitisijä

Oon diagnosoinut itseltäni ihosyövän. En ole halunnut siitä oikeaa diagnoosia, joten en ole mennyt lääkäriin. Tänään sain vihdoinkin aikaiseksi ottaa siitä valokuvan työterveyshoitajalle lähetettäväksi. Oikeasti se ei näytä yhtään samalta kun mikään kuva mitä olen internetistä löytänyt ihosyövistä, mutta ne kuvat on yleensä otettu noin 100 vuotiaista ihmisistä ja mun iho näyttää muutenkin ihan erilaiselta kun niissä. Eli vaikea verrata.

Vaiva on siis ranteessa sitkeästi kuukausia pysytellyt rakkula tai muu näppylä, joka ei oikeastaan tunnu miltään, mutta saa minut pohtimaan syöpämahdollisuutta aina sen nähdessäni.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ suosittelen homeopatiaa. Se toimii paremmin itse diagnosoituun syöpään kuin kadulta ostetut solun salpaajat.
exsu
Kitisijä

Mä oon harkinnut lähinnä amputaatiota toistaiseksi, mutta odotan nyt mitä työterveys tästä tuumaa.
exsu
Kitisijä

Työterveydestä kolme eri ammattilaista on nyt katsonut kuvaa mun ranteesta. Lääkäri lähetti eteenpäin livelääkärille, joten ei tuo varmaan ainakaan ihan alleviivaten ole vain luulotautia.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Harmi, että täällä ei ole enää galleriaa. Olisit voinut hankkia vielä parin kokeneen internet-diagnostikon käsityksen. Tai no, ehkä me ei edes tarvita kuvaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 29.11.2021 11:05 Olisit voinut hankkia vielä parin kokeneen internet-diagnostikon käsityksen.
Joka paikan puoskarirykmentti odottaa herkeämättä tiiviinä rivistönä toimeksiantoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
exsu
Kitisijä

Työterveyslääkäri puukotti tuon rakkulan tänään irti ja postitti patologille. Tälle arvonnalle saadaan siis vielä asiantuntijalausunto! Paikallinen tulehdus oli puukon kanssa heiluneen kaverin arvio, mutta oireet oli vähän epätyypilliset.
Vastaa Viestiin