Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
urpiainen
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.11.2021 13:21
urpiainen kirjoitti: 25.11.2021 12:29 Esimerkiksi itse olen aina välillä miettinyt, että mikä ihme väläys se Halla-ahon takavuosien julistus oli, että mikään ei ole niin alhainen matelija kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti, vai miten se meni. Pidin sitä taktisestikin outona vetona, kun tuolloin persujen kannatus tuli kuitenkin nimenomaan globalisaation horjuttamista duunariäijistä, jotka siis olivat (entisiä) demareita ja vassareita.
Persujen kannatusluvut kuitenkin todistavat differoinnin toimineen? Vai luuletko, että demaroimalla persut olisivat nyt 25-30% haarukassa?
Minulle ei ole ollenkaan epäselvää, että persumielisille menee läpi kaikenmoinen päättömyys räjähtävistä lepakoista kestävyysvajeen paikkaamiseen keskitysleireillä, kunhan viesti sisältää sopivia viholliskuvia ja tunteikasta lietsontaa, joka kutittelee kohderyhmän alhaisimpia tuntoja. Aina välillä vain sitä vahingossa melkein kuvittelee, että Jokisipilä olisi oikeassa väittessään, että persut ovat samanlainen puolue kuin muutkin, ja jutuistaan voisi löytää jotain sisäistä järkeä eikä pelkkää identiteettitaistelua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ en ymmärrä: miksi puolueen pitäisi olla jotain sellaista, jolle ei ole kannatusta? Persujen kannatus lähti nousuun halmeesta ja onhan hallis halmeeseen nähden melkoinen valtiomies.
Vastaa Viestiin