Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Fiona
Kitinän uhri

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Lapsellani oli 2 v. neuvola. Hän on kielellisessä kehityksessä vähintään vuoden edellä ja testeissä hän huijasi tehtyään hetken aikaa perinteisellä tavalla (kuulemma fiksut lapset tekevät niin). Äidin poika 😍
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lapsi 3v. puhuu kuolleista ja kuolemista ja hengistä. Eilen keskusteli kaverin kuolleen koiran kanssa, jota en muista hänen koskaan nähneen elävänä. :paavi:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 04.05.2019 10:24 Lapsi 3v. puhuu kuolleista ja kuolemista ja hengistä. Eilen keskusteli kaverin kuolleen koiran kanssa, jota en muista hänen koskaan nähneen elävänä. :paavi:
Meillä nuorin täyttää ylihuomenna kolme. Yhtä eläväinen ja sosiaalinen kuin siskonsa samassa iässä, tosin vielä vilkkaampi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fiona
Kitinän uhri

exsu kirjoitti: 04.05.2019 10:24 Lapsi 3v. puhuu kuolleista ja kuolemista ja hengistä. Eilen keskusteli kaverin kuolleen koiran kanssa, jota en muista hänen koskaan nähneen elävänä. :paavi:
Meilläkin 3-vuotias pohti tänään mitä on kuolema. Yritin kertoa, että kuoleman jälkeen lakkaa olemasta eikä voi enää liikkua, ajatella tai tuntea. Lapsi mietti hetken ja totesi, että hän kyllä varmasti pystyisi heiluttamaan varpaitaan kuolleenakin, ainakin ihan pikkuisen. Että näin meillä :D
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
nokkaelain
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Facebookissa on kavereiden mammailujuttuja: jonkun lapsen mielestä ihmiset ovat olleet ennen olemassaoloaan "jonkin ison legoihmisen vatsassa".
Fiona
Kitinän uhri

nokkaelain kirjoitti: 05.05.2019 1:50 Facebookissa on kavereiden mammailujuttuja: jonkun lapsen mielestä ihmiset ovat olleet ennen olemassaoloaan "jonkin ison legoihmisen vatsassa".
Lapsilta kuulee parhaat scifijutut.
Bhven
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

nokkaelain kirjoitti: 05.05.2019 1:50 Facebookissa on kavereiden mammailujuttuja: jonkun lapsen mielestä ihmiset ovat olleet ennen olemassaoloaan "jonkin ison legoihmisen vatsassa".
Onko tyyppi Turusta? Markku Into runoili, että koko maailmankaikkeus sijaitsee jonkun valtavan eläimen mahalaukussa. Tulemme tänne jostakin ja poistumme sittemmin luonnollista tietä peräaukon kautta.
Assholier than thou
nokkaelain
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bhven kirjoitti: 05.05.2019 19:36 Onko tyyppi Turusta? Markku Into runoili, että koko maailmankaikkeus sijaitsee jonkun valtavan eläimen mahalaukussa. Tulemme tänne jostakin ja poistumme sittemmin luonnollista tietä peräaukon kautta.
Itse asiassa näytti olevan joku itselleni tuntematon joka vastasi kaverin vaimolle fb:ssä. Luultavasti Tampereelta.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lapsi aloitti päiväkodin ja minä palaan töihin huomenna.

Itse asiassa lapsi aloitti päiväkodin jo viime viikolla. Tarkoitus oli tehdä pehmeä lasku. Me käytiin tutustumassa edellisellä viikolla 3 kertaa ja viime viikolla oli tarkoitus olla joka päivä päiväkodissa niin, että tuntimäärät kasvaa viikon loppua kohti. No hän ehti olla siellä maanantain suunnitellut 2 tuntia ja tuli kipeäksi. Loppuviikko menikin sitten kotona. Ja minäkin sain saman taudin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olemme onnistuneet pitämään lapsen hengissä vuoden. Huhhuh. Tilanne on huomattavasti parempi kuin viime helmikuussa, mutta kaiken huomioon ottaen on hyvä, että lapsi aloittaa täyspäiväisesti päiväkodissa ensi maanantaina ja minä kuskaan hänet sinne ja sieltä pois. Itse menen arkipäiviksi lomalle töihin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin