Viikko 9 2022

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eipä olisi 2019 arvannut, miten tapahtumarikas 20-luvun alku on. Toivottavasti kohta muuttuu tylsemmäksi. Toki luontainen jatko olisi seuraavaksi talouden romahdus, kun on alkuun päästy.😬
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 28.02.2022 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 8 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kyllä huomaa, että lapset on lentänyt pesästä. Meidän hiihtolomaviikko meni jo ja viikon verran ehdittiin sitä ketjua jo höpötellä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ viikko sinne tai tänne!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käsittämätöntä!

Kämpässä ei ole yhtään keskeneräistä projektia.

No ehkä pari piuhaa pitäisi piilottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

No nyt näyttää paremmalta.

Sodan kylkiäisenä sain viimein aikaiseksi vaihtaa sähkösopimuksen kiinteään versioon. Alkutalvesta ei tullut reakoitua ajoissa ja jäin sitten odottelemaan markkinoiden normalisoitumista ja edullisempia kiinteän sähkön tarjouksia. Nyt alkoi epäilyttää ettei sellaisia ole tulossa.

Hauskasti aikasähkön päivähintakin oli edullisempi kuin yleissähkön hinta. Täytyy varmaan teipata sähkökiukaan ohjauspaneeliin; Käyttö klo 22 jälkeen :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ruspower antoi hyvän hinnan kiinteälle kun maksoi etukäteen.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kalavaleen päivä.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sellaisen ehkä lohduttavan viestin tässä kohtaa haluaisin kirjata, että kotimaamme puolustusvoimat ylläpitää maanpuolustuksen korkeaa tasoa jatkuvin harjoituksin. Itse lähden sunnuntaina aamulla ennalta suunniteltuun harjoitukseen jossa jatketaan sitä hyvää harjoitusten rytmiä jolla maanpuolustus taataan. Ei liity Euroopassa käytävään sotaan mitenkään, vaan ihan perusharjoitus. PV ei pidä meteliä omista tekemisistään, mutta voitte olla varmoja että me koulutuksessa olevat reserviläiset olemme hyvissä käsissä PV:n asiantuntevassa koulutuksessa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Kyllä, samaa mä olen seurannut läheltä - sotaharjoituksia menossa tammi-helmi-maaliskuussa koko Suomen mitalta. :)

Mun viikko alkoi selän magneettikuvauksella, keskiviikko-aamuna ortopedin juttusille kuulemaan tuomio ja pohtimaan onko operoitavaa. Jännää.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Himoksen mökkimme on pääpaikalla ja toimiva. Ladut hienossa kunnossa. Eilen lasten kanssa hiihtämässä, illalla vielä lenkki itsekseen. Aamupalan jälkeen pitäis mennä rinteeseen lasten kanssa. Nuorimmalla eka kerta. Illalla oma hiihtolenkki, jos ehtii ja jaksaa. Hienoja talvipäiviä nämä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Eka työpäivä pitkän lomautuksen jälkeen. Etänä tietty. Ketään ei saa puhelimella kiinni, että sais jotain informaatiota missä mennään ja mitä tarttis tehdä. Muistaakohan toimistolla kukaan, että mun piti aloittaa tänään :lol:

No kirjoitellaan vaikka kitinään ja luetaan sotauutisia. Tärkeintä että palkka juoksee...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 01.03.2022 9:07 Eka työpäivä pitkän lomautuksen jälkeen. Etänä tietty. Ketään ei saa puhelimella kiinni, että sais jotain informaatiota missä mennään ja mitä tarttis tehdä. Muistaakohan toimistolla kukaan, että mun piti aloittaa tänään :lol:

No kirjoitellaan vaikka kitinään ja luetaan sotauutisia. Tärkeintä että palkka juoksee...
Oo vain hiljaa. Hyvällä tuurilla ei tarvi koskaan tehdä töitä, mutta palkka juoksee :D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.03.2022 9:31
Vagabondo kirjoitti: 01.03.2022 9:07 Eka työpäivä pitkän lomautuksen jälkeen. Etänä tietty. Ketään ei saa puhelimella kiinni, että sais jotain informaatiota missä mennään ja mitä tarttis tehdä. Muistaakohan toimistolla kukaan, että mun piti aloittaa tänään :lol:

No kirjoitellaan vaikka kitinään ja luetaan sotauutisia. Tärkeintä että palkka juoksee...
Oo vain hiljaa. Hyvällä tuurilla ei tarvi koskaan tehdä töitä, mutta palkka juoksee :D
Mokasin. Pomo huomas mun puhelun ja soitti takaisin :doh:

Ekan työpäivän ohjelmaksi sovittiin katsella onko tietokoneen ohjelmat ajantasalla, mutta ilmeisesti tässä pitäisi olla ihan oikeitakin töitä tulossa eteen lähipäivinä. Tuli vaan tää Venäjän sota ikävästi just kun bisnes oli heräilemässä koronakoomasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun käyn hitaalla tänään.

Yht´äkkiä päähän pälkähti, että olen puolituntia myöhässä viikon tärkeimmästä palaverista. Palaverin aika muutettiin kuukausi sitten puoleen päivään.

Aloin tekemään voileipää niin menin hakemaan sitruunapippuria jääkaapista. Ja se oli siellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Torstai on tonnikalapäivä. </prepper>
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TGIF!11
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2022 13:17 Eipä olisi 2019 arvannut, miten tapahtumarikas 20-luvun alku on. Toivottavasti kohta muuttuu tylsemmäksi. Toki luontainen jatko olisi seuraavaksi talouden romahdus, kun on alkuun päästy.😬
Mitä luulet, miten Suomelle käy? Jos paha saapuu tietystä ilmansuunnasta niin mikä paikka Suomessa olisi kaikkein turvallisin???

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kerberos I kirjoitti: 28.02.2022 23:19 Kyllä, samaa mä olen seurannut läheltä - sotaharjoituksia menossa tammi-helmi-maaliskuussa koko Suomen mitalta. :)

Mun viikko alkoi selän magneettikuvauksella, keskiviikko-aamuna ortopedin juttusille kuulemaan tuomio ja pohtimaan onko operoitavaa. Jännää.
a) Mikä sinun selkääsi on tullut?

b) mitä näkyi magneettikuvassa?

c) mikä oli ortopedin tuomio?

d) mikä mieliala siis nyt?

e) lohduttaako uusi ihastus?

f) tunnut tosi mukavalta naiselta

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se maailma normalisoituu. Pitäisi taas olla päivä viikossa asiakkaan tiloissa. Samalla voisi kai siirtää oman työpisteen firman tiloihin omasta makkarista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Viikko 9 2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Stadinarska kirjoitti: 04.03.2022 20:10
Kerberos I kirjoitti: 28.02.2022 23:19 Kyllä, samaa mä olen seurannut läheltä - sotaharjoituksia menossa tammi-helmi-maaliskuussa koko Suomen mitalta. :)

Mun viikko alkoi selän magneettikuvauksella, keskiviikko-aamuna ortopedin juttusille kuulemaan tuomio ja pohtimaan onko operoitavaa. Jännää.
a) Mikä sinun selkääsi on tullut?

b) mitä näkyi magneettikuvassa?

c) mikä oli ortopedin tuomio?

d) mikä mieliala siis nyt?

e) lohduttaako uusi ihastus?

f) tunnut tosi mukavalta naiselta

MAALISARSKA
A, työtapaturma, raadollisemmin lipeäminen parkkihallin portaissa rapuilla olleen veden avustamana
B, selkäranka, parin välilevyn nestemäärän puolittuminen normaalista, ei nähtävillä selkeää pullistumaa n. 3 vkoa tapaturmasta
C, aika hoitaa, ja lepo sekä kipulääkkeet
D, erittäin hyvä, kiitos kysymästä!
E, kuskasi myös mm. magneettiin, kun en itse kyennyt ilman kolmiolääkkeitä istumaan edes auton kyydissä (vinguin silti)
F, en ota kantaa, mm. ex sanonut minua 'helvetin hankalaksi'

8)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin