Angitan syndebileet

Info tulevista miiteistä
Turbohaltija

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiitos Angitalle kutsusta ja mukavista kemuista! Illan juomissaldo jäi sattuneesta syystä omalta osaltani kahteen alkoholittomaan olueeseen ja kahteen ykkösolueeseen. Toisaalta tein mielenkiintoisen havainnon: Minulla oli hauskaa ilman alkoholia. Muutenkin tuntuu, että en kaipaa ollenkaan humaltumista. Outoa, meneeköhän tämä ohi... Haluanko edes, että tämä menee ohi?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja annepa »

VOI! Miten se Angita on nätti!! Ja Aarne kans! Mulla oli hyvin miellyttävää oleskelua mukavan seuran keskellä, mitä nyt sen yhen häiskän fuksian värinen paitapusero särki silmiä... Muut meni baariin, minä tulin kotiin koska huomenna odottaa remotti :/

Erittäin miellyttävä ilta uusien mielenkiintoisten ja mukavien ihmsten seurassa! Me likes!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

annepa kirjoitti:Erittäin miellyttävä ilta uusien mielenkiintoisten ja mukavien ihmsten seurassa! Me likes!
Juurikin samat sanat! Ja isot kiitokset Angitalle illasta! :]
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Harmi etten päässyt, kun olin poikki flunssasta ja menkoista. Tajusin kuitenkin, että kyllä teitä kityläisiä asuu paljon mun naapurissa. Näen Fägärin, Turbohaltijan ja Angitan talot ikkunastani!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin