Koronavirus

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Pojalla oireita. Kotitestit näytti negatiivista eilen, mutta kun ne on niin epäluotettavia. Mennään viralliseen testiin tänään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008752297.html

Yleinen maskisuositus poistuu.

Itse jatkan FFP2:n käyttöä kodin ulkopuolella sisätiloissa edelleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuinka moni palstalaisista ei ole sairastanut koronaa todistetusti? Itse en ole ja pidän sitä merkkinä siitä, että en vain ole päässyt testiin tai olen sairastanut oireettomana, jopa pariinkin kertaan. Koska kotona kolme lasta, on mahdotonta suojautua taudilta järkevästi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.04.2022 11:58 Kuinka moni palstalaisista ei ole sairastanut koronaa todistetusti?
En ole, mutta mä olen vältellyt kontakteja tehokkaasti koko korona-ajan ja koulujen kiinniollessa ollaan kaikki oltu kotona etätöissä. Samoin riskiryhmäläisenä olen ollut aktiivinen rokotusten kanssa, joten olettaisin, että en tautia ole sairastanut. Vielä. Nyt odotellaan miten käy kun tauti on talon sisällä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Uskoakseni en ole sairastanut, ellen sitten täysin oireettomana.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En ole, ainakaan oireisena. Toissa jouluna kävin testissä flunssan takia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Epäilen vahvasti sairastaneeni hyvin lievänä, mutta en käynyt testissä tai testannut itse. Isä sai kotitestissä positiivisen ja tapasin sopivasti muutamaa päivää aiemmin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.04.2022 11:58 Kuinka moni palstalaisista ei ole sairastanut koronaa todistetusti?
En ole, jos ei ole täysin oireettomana mennyt ohi huomaamatta. Yhden flunssan sairastin n. kk sitten, mutta siitä ei saanut koronaa millään mielikuvituksella. Mutta pääsinpä tekemään elämäni ainoan koronatestin tähän mennessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En ole vaikka altistumista on ollut ihan pirusti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole minullakaan korona käynyt kylässä tai jos on, niin en ole huomannut.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä sairastin niin oireettomana, että en olis tehnyt testiä jos en olisi juuri ollut ulkomailla. Ei siis flunssaoireita lähes lainkaan. Uskon, että oireettomia kantajia voi siis hyvinkin olla enemmänkin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Pidän jatkossakin etäisyyttä ihmisiin, mutta maskia en käytä :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Sairastettuani koronan silloin muutama kuukausi sitten olen pikkuhiljaa luopunut oikeastaan kaikista varotoimista. Maskia oli tarkoitus käyttää muiden mielenrauhan takia, mutta ei sitäkään oikeasti tule käytettyä. Ehkä uuden variantin takia täytyy taas kaivaa kaasunaamari sängyn alta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jaahas, poika onnistuttiin eristämään niin ettei korona levinnyt perheessä. Nyt uusintaharjoitus, kun tauti vaimolla. Onnistuiskohan ton taudin vielä välttämään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008971078.html

Koskahan Kiina lopettaa tuon nollatoleranssin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti: 20.06.2022 11:42 Jaahas, poika onnistuttiin eristämään niin ettei korona levinnyt perheessä. Nyt uusintaharjoitus, kun tauti vaimolla. Onnistuiskohan ton taudin vielä välttämään.
Onnistuin :]
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei vieläkään yhtään koronaa meidän pienperheessä, ei ole tainnut olla edes lähellä. Toiset vaan sairastaa kahteenkin kertaan ja on pois töistä, kun minä teen kaikki työt. Kyllä on perseestä tämmöset taudit, minä haluan rahat takaisin ja korvauksia ja teen valituksen syrjinnästä. Semmosen lievän taudin voisin ottaa, ja ilman jälkitauteja, ei tässä henki meinaa muutenkaan kulkea vaan aina ahdistaa ja happi loppuu. Tuohon johonkin syyskuun loppuun sopisi oikein hyvin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Reissu syntiselle Tampereelle kostautui. Korona iski. Ma iltana alkoivat oireet. 3 kotitestiä neg mutta pcr positiivinen. ti ja ke menivät kuumeessa sängyssä, mutta nyt tuntuu paremmalta. Olen jo hiukan etätöitä tänään tehnyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2022 9:55 Reissu syntiselle Tampereelle kostautui.
We are bad bad people.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.08.2022 9:55 Olen jo hiukan etätöitä tänään tehnyt.
Kaukoparantaja eikä mikään lähihoitaja!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tällaista fasismia tällä kertaa. Muistatteko kun Sanna Marinia haukuttiin hevosten matolääkkeeksi, vai miten se juttu meni?

"Ylilääkärin mukaan lääkkeen määrääminen on järjestetty Suomessa tällä hetkellä erikoisella tavalla. Sosiaali- ja terveysministeriön ohjeen mukaan vain julkisen puolen lääkäri saa määrätä uutta koronalääkettä."

https://www.verkkouutiset.fi/a/miksi-va ... alaaketta/
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koronavirus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin pelaamassa golfia ja meni aivan saatanan huonosti. Syytän koronaa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin