vk 29/2022

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Stadinarska kirjoitti: 20.07.2022 8:56
Kerberos I kirjoitti: 18.07.2022 17:08 Muutto takana Hevonkuuseen. Olen vielä hengissä.. vaivoin.

Ei mennyt kuin Strömsössä. Toisena muuttopäivänä toissaviikon lauantaina kissa meni psykoosiin kuljetushäkissään ja rikkoi häkin, pääsi karkuun sisätiloissa vanhassa kodissamme, ja kun otin sen kiinni se raateli 3 laskimoa auki ja aiheutti jänne + hermovamman myös oikeaan käteeni. Adrenaliinihuipussani en ensin huomannut valtavaa verenvalumista, vaan yritin toista kertaa kissaa kiinni - seurauksena keittiöstä eteisen koko pituuden matkalta olkkariin asti verta lattioilla ja yhdellä seinällä, kunnes mulle tuotiin pyyheliina, käskettiin painaa LUJAA ja mut kiikutettiin päivystykseen. Siellä menikin sitten 5 tuntia, vaikka pääsin heti jonojen ohi.

Kissaraukka ei ollut palautunut päästessäni takaisin, ei ollut antanut kenellekään kiinni ja oli edelleen veressäni - ei siis pessyt sitä pois turkistaan. Ruoalla sain sen ajan kanssa houkuteltua häkkiin, ja rakas omakasvattikissani pääsi päivystävän eläinlääkärin piikille. Ei siitä eläjäksi olisi ollut, kun noin pahasti sekosi. Enkä todellakaan ottanut riskiä, että olisi lasten silmille käynyt jossain stressaavassa tilanteessa. :(

Onneksi oli muuttoapuna 9 rakasta ihmistä, sillä tällä kädellä vasta nyt alkaa edes kirjoittamaan koneella. Sähköiskuja tosin lähettää näin pitkän kirjoituksen jälkeen, radialishermo ei tykkää yhtään. Vielä on aikaa vajaa 2 vkoa parannella kättä, ennen kuin alkaa uusi työ.. Siihen mennessä mun on oltava kunnossa.

Muutit siis uuden miesystäväsi luokse.

HEINÄ
En, vaan oma koti. Muutin työn perässä.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täällä Suomessa on aina niin kuuma!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kerberos I kirjoitti: 20.07.2022 22:36

En, vaan oma koti. Muutin työn perässä.
Oho, muistin vaan, että olit löytänyt jonkun ihanan ystävän, niin ilman muuta otaksuin.

Mutta eikös sulle todennäköisesti sitten hetkohta tule muutto sen uuden miehen luokse?

Vai miten suhde kehittynyt?

TOKI voisi olla, että olet niin itsenäinen, että et körilään kaa mee yhteen!?

HEINÄNEN nyt kysyy kun jotenkin utelias kuitennii.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Stadinarska kirjoitti: 22.07.2022 11:07
Kerberos I kirjoitti: 20.07.2022 22:36

En, vaan oma koti. Muutin työn perässä.
Oho, muistin vaan, että olit löytänyt jonkun ihanan ystävän, niin ilman muuta otaksuin.

Mutta eikös sulle todennäköisesti sitten hetkohta tule muutto sen uuden miehen luokse?

Vai miten suhde kehittynyt?

TOKI voisi olla, että olet niin itsenäinen, että et körilään kaa mee yhteen!?

HEINÄNEN nyt kysyy kun jotenkin utelias kuitennii.
Jos mut saa enää muuttamaan kenenkään miehen kanssa yhteen, saa ensin tapahtua suuria. Yhdessä ollaan kyllä, tavataan säännöllisesti, hän on upea persoona.. mut mulla on kolme itse kasvattamaani upeaa persoonaa yhtälössä myös joiden kanssa jo asun. 8) Mä en ole varma, mahtuuko meidän komboon saman katon alle enempää ihmisiä. Tai haluanko edes.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vk 29/2022

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kerberos I kirjoitti: 22.07.2022 11:57 Jos mut saa enää muuttamaan kenenkään miehen kanssa yhteen, saa ensin tapahtua suuria. Yhdessä ollaan kyllä, tavataan säännöllisesti, hän on upea persoona.. mut mulla on kolme itse kasvattamaani upeaa persoonaa yhtälössä myös joiden kanssa jo asun. 8) Mä en ole varma, mahtuuko meidän komboon saman katon alle enempää ihmisiä. Tai haluanko edes.
Tuo on tavallaan ilahduttavaa kuulla, joku voi ajatella näinkin. En ole itse asunut koskaan naisen kanssa, enkä oikeasti seurustellutkaan. Hieman vaikea kuvitella päätyvänsä jakamaan katon yhtäkkiä jonkun kanssa. Itsetunto-ongelmissani voisin itse uskoa, ettei kukaan voisi olla minusta kiinnostunut, mutta oikeasti olen torjunut parikin naista: kun toisella on ekasta tapaamisesta asteikolla 0-100 se ettei ymmärrä tapailemista, vaan pitäisi tietää, on vaan parempi olla loukkaamatta enempää.
Vastaa Viestiin