Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 08.09.2022 12:16
sivustahuutaja kirjoitti: 08.09.2022 12:13 Mutta olisit siis ottamassa velkaa tulevien sukupolvien nimiin säilyttääksesi esim. poliittisten nuorisojärjestöjen tuen? Miksi vauvojen pitää maksaa tuollainen paska?
Siis mähän leikkaisin vaikka mistä, mutta en haluaisi päästää leikkaajaksi sellaista, joka ei ymmärrä sen hankaluutta.
Mä en yhtään epäile etteikö Sivustahuutaja leikkaisi tehokkaasti, mutta jälki voisi olla rumaa katsottavaa, kun rahoitus loppuisi seinään vähän jokapuolella. Oon siis Urpiaisen kanssa samoilla linjoilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Rahoitus loppuu leikkamattakin aika pian kun rahat loppuvat. Nyt olisi vielä aikaa tehdä harkittuja päätöksiä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.09.2022 13:06 ^ Rahoitus loppuu leikkamattakin aika pian kun rahat loppuvat. Nyt olisi vielä aikaa tehdä harkittuja päätöksiä.
Ei meiltä raha lopu. EUlta tulee avustuspaketti, kun ei markkinoilta enää irtoa. Painetaan vaan seteleitä niin paljon, että rahan arvon tasoittuu euroopan ja aasian välillä. Se tekee loppupeleissä markkinoille ihan hyvää vaikka tavarat suhteessa kallistuvatkin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Farkkujen haastajat! Tässä ovat syksyn it-housut

Pitääkö kaikilla it-ammattilaisilla olla nyt reisitaskuhousut?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Jotenkin ne korput pitää kuljettaa työpisteelle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/08 ... 7f09336cff
Moni käy aamukakalla - asiantuntija kertoo onko se paras tapa

Tämä hämmentää minua. Onko muilla joku kyky valita koska on kellon mukaan paras aika käydä vessassa? Itse olen ollut taipuvainen seuraamaan kehon viestejä tässä asiassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: 23.09.2022 13:26 https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/08 ... 7f09336cff
Moni käy aamukakalla - asiantuntija kertoo onko se paras tapa

Tämä hämmentää minua. Onko muilla joku kyky valita koska on kellon mukaan paras aika käydä vessassa? Itse olen ollut taipuvainen seuraamaan kehon viestejä tässä asiassa.
No tänään kitinän aiheet on ihan pyllystä :paska:

Mun kakka ei paljoa kellonaikoja tai lupia kysele. Silloin kun pitää mennä, niin yleensä on kiire.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aamukahvi pistää minulle aina jöötin liikkeelle. :paska:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jos koettaisi kehitellä jonkinlaista parodiaa puolueesta, joka näinä aikoina, kun työhön johtava maahanmuutto ja länsi-integraatio ovat Suomelle elinehtoja, ja elämänmuotomme säilyminen edellyttää globaalien ongelmien kansainväliseen yhteistyöhön perustuvaa käsittelyä, palaisi päinvastoin jonkinlaiseen fennomaanisen heräämisen nationalismiin ja yhdistelisi siihen vielä 30-lukulaisia etnonationalistishenkisiä veri ja maa -tulkintoja, voisi kieli poskessa kirjoittaa esimerkiksi tällaisen johdannon poliittiseen ohjelmaan:
Kansakunta tarkoittaa kansaa, isänmaata kansan kotina, äidinkieltä ja valtiota. Kansanvaltainen yhteiskuntajärjestyksemme perustuu aikojen vaiheet ja vaihtelut ylittävään kansalliseen yhteenkuuluvuuteen. Kansa tarkoittaa tavallisia suomalaisia, toistensa naapureina eläviä, yhteistä kieltä puhuvia ja tältä pohjalta toisiinsa samastuvia ihmisiä. Menneisyydestä tulevaisuuteen ulottuva yhteytemme pohjautuu kristillisiin arvoihin, jaettuun länsimaiseen sivistysperintöön ja moniin haasteisiin, joista olemme aikojen saatossa selviytyneet. Suomalaisuus on sukupolvien ketju, esivanhempien, nyt elävien ja vielä syntymättömien yhteys, jonka hinnan menneet sukupolvet ovat kalliisti, jopa verellään, maksaneet.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Yhtä sakeaa settiä kuin se interseksinen feminismi. Oikein sopiva vastavoima sille. Äänestäjät päättäköön. Demokratia on aina oikeassa, niin Suomessa, Ruotsissa kuin Italiassa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.09.2022 10:15 ^ Yhtä sakeaa settiä kuin se interseksinen feminismi. Oikein sopiva vastavoima sille. Äänestäjät päättäköön. Demokratia on aina oikeassa, niin Suomessa, Ruotsissa kuin Italiassa.
Joo, nämä ovat tosiaan ehkä aika vastavoimia. Mua vähän häiritsee tässä intersektionaalisesta feminismistä puhuttaessa hirttäytyminen tähän aika karmeaan sanapariin, koska itse asian tasolla se ei ole mitenkään välttämätöntä, vaan samat pointit yksilöistä monien erilaisten kollektiivisten identiteettien halukkaina tai vastentahtoisina kantajina, ja siis ulkopuolelta tulevan kollektiivisen normittamisen kohteina, voisi tehdä muissakin käsitteellisissä kehikoissa, tai rohkeimmillaan jopa ihan yleistajuisesti ilman pseudoyhteiskuntatieteellistä apparaattia. Kyse on yksinomaan yksilöiden oman autonomian ja vapauden lisäämisestä tunnistamalla ja purkamalla erilaisia kollektiivisia hallintapyrkimyksiä, joiden ristiaallokossa yksilö keikkuu.

Persujen aivan huikea, protofasistinen suomalaisuusohjelma (sic) on tosiaan tämän vastavoima. Siinä missä i-feminismi haluaa tunnistaa erilaisia ja keskenään ristiriitaisiakin yksilöiden kollektivistisia hallintamekanismeja ja purkaa niiden valtaa yksilöön, persut haluavat sementoida tietyt kollektiiviset identiteetit ja niihin liittyvät normit, ja tuhota loput. Siinä missä i-feminismi on monikulttuurisen ja monisyisen yhteiskunnan yksilönvapausmanifesti, persujen visio on oikeaoppisen ja homogeenisen totalitarismin vaade. Ei mitään identiteettien moninaisuutta, vaan hyvin määritelty setti siitä, mitä on kuulua meihin, ja muunlaisten olemassa olemisen tapojen sulkeminen pois. Yksi muotti hyväksyttävälle suomalaisuudelle, ja muottiin mahtumattomat yksilöt ulos.

Aivan poikkeuksellisen mahtava on kappale tieteestä, kulttuurista, taiteesta ja mediasta, jossa todetaan, että nämä elämänalueet ovat tärkeitä suomalaisuuden määrittäjiä - mutta pitää olla tarkkana, että ne tekevät suomalaisten muotittamisen oikein, eivätkä vahingossakaan avaa mahdollisuuksia olla suomalainen väärällä tavalla. Aikanaan persut hakivat kulttuuripoliittisessa ohjelmassaan parhaaseen neuvostohenkeen poliittista valvontaelintä varmistamaan, että Suomessa tehdään vain heidän ideologiansa mukaista taidetta, ja postmoderni tekotaide saadaan karsittua pois. Nyt ilmeisesti uusi suomalaisuusohjelma saattaa saman ideologisen valvonnan vaateen myös tieteelle ja tiedonvälitykselle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ intersekoilu on kaukana vapaudesta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mun silmiin i-feminismi näyttää halulta lokeroida normista poikkeavat ihmiset mies- ja naiskuvan laajentamisen sijaan ja siten kaventaa miehen ja naisen normia. Tässä on sellaista tunkkaista alakulttuurien tuntua joissa on tärkeää poiketa valtavirrasta tiukasti alakulttuurin säätelemien normien mukaisesti. Normien purkamisen sijaan rakennetaan uutta normistoa. En arvosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ voi olla, että moni toimii typerästi, mutta jos puhumme abstraktilla tasolla teoriasta, kyse kai lienee vain siitä, että tunnistamme erilaisiin luokittelutapoihin (ihonväri, etninen tausta, kätisyys, sukupuoli, seksuaalisen suuntautuneisuus, ulkonäkö, miten vain keksimme ihmisiä ryhmiin luokitella) mahdollisesti implisiittisesti liitettyjä normeja. Eli tunnistamme tapoja, jossa yksilö ei tule kohdatuksi ja kohdelluksi ensisijaisesti yksilönä vaan jonkun ryhmän jäsenenä. Ja sitten mietimme, pidämmekö näistä normeista, joiden mukaan eri ryhmiin luokiteltuja kohdellaan eri tavalla siksi, että kuuluvat johonkin ryhmään. En näe, miten tämä ei olisi yksiselitteisen hyvä kulma sosiaalisen toiminnan analyysiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 13:35 ^ voi olla, että moni toimii typerästi, mutta jos puhumme abstraktilla tasolla teoriasta, kyse kai lienee vain siitä, että tunnistamme erilaisiin luokittelutapoihin (ihonväri, etninen tausta, kätisyys, sukupuoli, seksuaalisen suuntautuneisuus, ulkonäkö, miten vain keksimme ihmisiä ryhmiin luokitella) mahdollisesti implisiittisesti liitettyjä normeja. Eli tunnistamme tapoja, jossa yksilö ei tule kohdatuksi ja kohdelluksi ensisijaisesti yksilönä vaan jonkun ryhmän jäsenenä. Ja sitten mietimme, pidämmekö näistä normeista, joiden mukaan eri ryhmiin luokiteltuja kohdellaan eri tavalla siksi, että kuuluvat johonkin ryhmään. En näe, miten tämä ei olisi yksiselitteisen hyvä kulma sosiaalisen toiminnan analyysiin.
Teoria on hyvä vain jos se toimii myös käytönnössä.

Mä en oikein tiedä tarpeeksi osallistuakseni keskusteluun tän paremmin. Sori siitä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 27.09.2022 14:11
urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 13:35 ^ voi olla, että moni toimii typerästi, mutta jos puhumme abstraktilla tasolla teoriasta, kyse kai lienee vain siitä, että tunnistamme erilaisiin luokittelutapoihin (ihonväri, etninen tausta, kätisyys, sukupuoli, seksuaalisen suuntautuneisuus, ulkonäkö, miten vain keksimme ihmisiä ryhmiin luokitella) mahdollisesti implisiittisesti liitettyjä normeja. Eli tunnistamme tapoja, jossa yksilö ei tule kohdatuksi ja kohdelluksi ensisijaisesti yksilönä vaan jonkun ryhmän jäsenenä. Ja sitten mietimme, pidämmekö näistä normeista, joiden mukaan eri ryhmiin luokiteltuja kohdellaan eri tavalla siksi, että kuuluvat johonkin ryhmään. En näe, miten tämä ei olisi yksiselitteisen hyvä kulma sosiaalisen toiminnan analyysiin.
Teoria on hyvä vain jos se toimii myös käytönnössä.

Mä en oikein tiedä tarpeeksi osallistuakseni keskusteluun tän paremmin. Sori siitä.
Mut silti oman arviosi mukaan tiedät tarpeeksi siihen, että voit muodostaa kannan, että intersektionaalisen feminismin lähestymistapa ei ole arvostettava.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 13:35 Eli tunnistamme tapoja, jossa yksilö ei tule kohdatuksi ja kohdelluksi ensisijaisesti yksilönä vaan jonkun ryhmän jäsenenä. Ja sitten mietimme, pidämmekö näistä normeista, joiden mukaan eri ryhmiin luokiteltuja kohdellaan eri tavalla siksi, että kuuluvat johonkin ryhmään.
Iso osa wokettajien kritisoimasta käytöksestä kohdistuu ihan fiksuihin oletuksiin ihmisistä. Ihmisiä ei muka saisi kohdella oletetun sukupuolen perusteella? Mutta kun enemmistö ihmisistä haluaa kohdella sukupuolia tietyllä tavalla. Olisi aivan jrjettömän suuri transaktiokustannus selvittää aina oletetulta se todellinen lumihiutaleidentiteetti ennen toimintaa. Jos joku sitten haluaa itseään kohdeltavan toisin, niin se on sen yksilön asia. Toki joku tutkijakin voi aiheeseen sotkeutua, mutta kyse ei ole sellaisesta yhteiskunnallisesta kysymyksetä johon valtion pitäisi käyttää verorahoja.

Jokainen eläkön vapaasti omaa elämäänsä omilla rahoillaan. Jos haluaa muilta jotain tiettyä käytöstä, niin sitten pitää olla valmis itse painamaan duunia tuon eteen, eikä vikistä muita auttamaan.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 14:31 Mut silti oman arviosi mukaan tiedät tarpeeksi siihen, että voit muodostaa kannan, että intersektionaalisen feminismin lähestymistapa ei ole arvostettava.
Just niin. Se miltä se näyttää tälläisen taviksen näkökulmasta vaikuttaa enemmän negatiiviselta kuin positiiviselta. Sä puhut kuitenkin aiheesta jonain yhteiskunnallisena teoriana jota sovelletaan jotenkin yhteiskuntatieteisiin. Tuo kaikki menee mun koulutuksen ja vapaa-ajan mielenkiintojen ulkopuolelle. Oletettavasti me puhutaan ihan eri asioista. Sä puhut itse teoriasta ja mä siitä mitä siitä teoriasta joidenkin vatipäiden kautta valuu ulos. Koska mun tietoni aiheesta tulee vahvasti filtteröitynä, niin en pysty arvioimaan kuinka vääristynyt oma käsitykseni aiheesta on, mutta tajuan haluavani pysyä kaukana aiheesta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.09.2022 14:32
urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 13:35 Eli tunnistamme tapoja, jossa yksilö ei tule kohdatuksi ja kohdelluksi ensisijaisesti yksilönä vaan jonkun ryhmän jäsenenä. Ja sitten mietimme, pidämmekö näistä normeista, joiden mukaan eri ryhmiin luokiteltuja kohdellaan eri tavalla siksi, että kuuluvat johonkin ryhmään.
Jokainen eläkön vapaasti omaa elämäänsä.
Joo, eli palaamme siihen alkuperäiseen väitteeseesi, josta olin samaa mieltä, että vaaleissa meillä on ainakin valinta-avaruuden ääripäät tiedossa, jos olemme kiinnostuneet siitä, missä määrin yksilön elämää pitäisi määräillä politbyroon kollektivistisilla normeilla.

Meillä on intersektionalistisen feminismin ääripää, jonka mukaan tällaisia kollektivistis-totalitaristisia, yksilölle pakotettuja valmiita normeja elämän elämiseen pitää väsymättä arvioida kriittisesti ja purkaa, ja sitten meillä on suomalaisuusohjelman ääripää, jossa poliittisella ohjauksella valjastetaan tiede, taide ja media vahvistamaan oikean ideologian mukaisia normeja siitä, miten yksilöiden tulee elää. Tämä on vähän niinku valinta liberaalin demokratian ja totalitaristisen autoritarismin välillä. Epäilemättä saa taas pettyä, minkä puolesta porukka äänestää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Minulla on hyvin erilainen käsitys i-touhuista. Mikään ei viittaa purkamiseen ja vapauden lisäämiseen, vaan valtion toiminnan kasvattamiseen ja ohjailuun. Esimerkkinä nyt vaikka erilaiset sukupuolikiintiöt ja täysin valheellinen ja tieteenvastainen höpötys naisen eurosta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Mua oikeastaan kiinnostaa ainakin tässä yhteydessä paljon enemmän se, mistä tässä on kyse ikään kuin kilpailevien poliittisen filosofian traditioiden kannalta teoriassa. Konkreettiset politiikkatoimet ovat paljon tylsempiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.09.2022 15:05 ...tieteenvastainen höpötys naisen eurosta.
Naisen euron puuttuva kakskytsenttinen roikkuu miehen jalkovälissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 27.09.2022 15:10 Mua oikeastaan kiinnostaa ainakin tässä yhteydessä paljon enemmän se, mistä tässä on kyse ikään kuin kilpailevien poliittisen filosofian traditioiden kannalta teoriassa.
Ei ole mitään poliittista filosofiaa. On vain etupolitiikan päälle liimattuja sepitettyjä tarinoita. Tarinat hylätään heti kun se ei enää tuotakaan etupolitiikan mukaista tulosta.

Nuori nainen pääministerinä on ihanaa ja rajoja rikkovaa, mutta vain jos hän tulee hyvisten leiristä. Koko tarina sukupuolen ympärillä olikin vain savuverhoa. Ydinvoiman vastustamisen ympärillä on samanlaisia harhaisia tarinoita.

Kykypuolue tuli juuri julkisuuteen omilla "ratkaisuillaan" sähkömarkkinoiden suhteen. Hirveää paskaa. Tavoitteena vain äänten kalastelu ja etupoltiiikka. Päälle on liimattu peitteeksi jotain outoa horinaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Summa sinänsä pieni, mutta onhan tämä irvokasta

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009100161.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Jos Helsingillä on enemmänkin sössimistä kaipaavia asioita, niin voin sössiä ne 1499€ kertapalkkioilla, edellyttäen, että sössiminen ei vie tuntia kauempaa.
Vastaa Viestiin