Viihdeuutiset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 693779e63c
Minusta Willis on kärsinyt Afasian esiasteesta jo ennmän kuin 30 vuotta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Hanki satoja miljoonia kuten J. D. ja käytä ne hyvin?

Opioidit ja jäätelö eivät oikein sovi yhteen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mistä tuossa oikeudenkäynnissä on kyse?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Deppi yrittää puhdistaa nimeään kun golddigger vetäissyt perseilyn ihan uusiin korkeuksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mulla on vähän vaikeuksia ihan täysillä samaistua tähän kaikkialla nyt pursuavaan Vesa-Matti Loiri -innostukseen. Olihan se keskeinen kansallinen hahmo, mutta jotenkin aina jättänyt mut kylmäksi. Tai siis toki ymmärrän miehen aivan poskettoman yleislahjakkuuden ja aikaansaavuuden urheilusta teatteriin ja musiikista elokuviin. Ja kotimaisen viihdemaailman huipulla pysyminen seitsemällä vuosikymmenellä on tietysti itsessään aika huikeaa.

Mä olen liian nuori olemaan hirveän vaikuttunut Loirin suorituksesta Pojissa tai Lapualaisoopperassa. Ja jo lapsuudessa oli jotenkin selvää, että tv-viihteen saralla joku Velipuolikuu ja Tabu edustivat fiksua linjaa, Spede- ja Vesku-showt junttimeininkiä. Turhapuroista nyt puhumattakaan, vaikka onhan se nyt huikea juttu, että tuollaisesta kamasta syntyy vuosikymmenten huippusuosittu ilmiö. Ylitulkitsevasta laulutyylistä en koskaan ole oikein syttynyt. Historiallisen vaikuttavuuden toki ymmärrän, mutta henkilökohtaisesti ei koskaan oikein ole minua koskettanut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Minäkään en ihan vesku-hehkutusta ymmärrä. Mutta jätän viihdeuutiset muutenkin lukematta, joten aivan sama.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Voin myös osaltani sanoa, ettei Loirin tuotanto vaikuta minuun millään tavalla. Nasse-setä hahmo on oikeastaan minusta parasta Loiria eikä sekään nyt niin kovin hyvä ole. Laulupuoleltakin arvostan eniten Nauravaa kulkuria.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pidän kovasti Leino-levyistä, muuten ei hirveästi ole intressejä musiikin suhteen.

Jotain leffoja on hyvien joukossa: Uuno armeijassa, Mestari Cheng, Pojat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 11.08.2022 11:52 Mä olen liian nuori olemaan hirveän vaikuttunut Loirin suorituksesta Pojissa tai Lapualaisoopperassa. Ja jo lapsuudessa oli jotenkin selvää, että tv-viihteen saralla joku Velipuolikuu ja Tabu edustivat fiksua linjaa, Spede- ja Vesku-showt junttimeininkiä. Turhapuroista nyt puhumattakaan, vaikka onhan se nyt huikea juttu, että tuollaisesta kamasta syntyy vuosikymmenten huippusuosittu ilmiö. Ylitulkitsevasta laulutyylistä en koskaan ole oikein syttynyt. Historiallisen vaikuttavuuden toki ymmärrän, mutta henkilökohtaisesti ei koskaan oikein ole minua koskettanut.
Mä voin myöntää spede-shown ja uunojen naurattaneen 80-luvulla, mutta sitten kasvoin siitä vaiheesta ulos. Sen jälkeen Loirin tuotanto ei ole oikein koskettanut.

Mutta mulle tuli yllätyksenä, että Loiri oli vasta 77 vuotias, kun mun mielikuvissa se on ollut raihnainen vanhus jo vaikku kuinka kauan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 11.08.2022 12:55 Mä voin myöntää spede-shown ja uunojen naurattaneen 80-luvulla, mutta sitten kasvoin siitä vaiheesta ulos.
Menneiden vuosikymmenten niukkuutta muistellaan kaiholla. Kun telkkarissa oli vaan pari kanavaa, niin piti nauttia siitä kotimaisesta mitä sieltä tuli.

Tänään voin nappia painamalla käynnistää välittömästi tuhansia turhapuroa parempia leffoja. Äärimmäisen harva kotimainen leffa nousee enää edes harkittavaksi katsottavaksi. Kotimainen tv-viihe menee jo aivan toivottomaksi.

Epäilen, että tytär ei ole koskaan kotona katsonut lineaari-tv:tä lukuunottmatta paria suoraa lähetystä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 11.08.2022 13:09
Vagabondo kirjoitti: 11.08.2022 12:55 Mä voin myöntää spede-shown ja uunojen naurattaneen 80-luvulla, mutta sitten kasvoin siitä vaiheesta ulos.
Menneiden vuosikymmenten niukkuutta muistellaan kaiholla. Kun telkkarissa oli vaan pari kanavaa, niin piti nauttia siitä kotimaisesta mitä sieltä tuli.
Kyllä mä kävin ihan leffateatterissakin katsomassa jotain spede-tuotantoa joka perustui spede-shown hahmoihin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen aika varma, että olen nähnyt sekä Armeijan leivissä että Epsanjassa Sinisessä Kuussa. Ne olivat kovia aikoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei sentään :lol:


Google auttoi kun oma muisti ei riittänyt. Tää se oli: https://fi.wikipedia.org/wiki/Hei_kliffaa_hei
Älkää vaan kysykö mitä siinä tapahtu. Tuskin mitään järkevää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Epsanjassa on varmaan yksiä harvoja kotimaisia leffoja, joita olen nähnyt teatterissa. Seuraava oli varmaan Levottomat 3 (...)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^
Yllättävän hyvin pärjäsi, leffatilaston 8.
https://www.elokuvauutiset.fi/site/sf-2 ... uonna-1985

Mutta aika jätävä lista muuten:

Paluu tulevaisuuteen
Beverly Hills -kyttä
Todistaja
Commando
Kuoleman kentät
Arkajalat
Terminator

Jos pitäisi katsoa noista joku uudestaan tai Kliffaa Hei, niin taitaisin katsoa tuosta Arkajalat.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Juu en minäkään ole ikinä ollut mikään Vesku fani. Yritän ymmärtää tätä hössötystä, mutta epäonnistun siinä surkeasti.

Mutta siis hämmästelen teidän muistia minkä olette milloinkin nähneet teatterissa. Mä muistan ekan jonka olen ikinä nähnyt leffateatterissa: Mel Brooks - History Of The World Part 1.

Muut menee akselilla 'oon mä nähnyt, mut en muista missä'.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 11.08.2022 11:52 Mulla on vähän vaikeuksia ihan täysillä samaistua tähän kaikkialla nyt pursuavaan Vesa-Matti Loiri -innostukseen. Olihan se keskeinen kansallinen hahmo, mutta jotenkin aina jättänyt mut kylmäksi. Tai siis toki ymmärrän miehen aivan poskettoman yleislahjakkuuden ja aikaansaavuuden urheilusta teatteriin ja musiikista elokuviin. Ja kotimaisen viihdemaailman huipulla pysyminen seitsemällä vuosikymmenellä on tietysti itsessään aika huikeaa.

Mulla ei ole mitään vaikeuksia. Human interest on tärkeä kriteeri lehdistölle. Kiinnostavuus= myyvyys.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 11.08.2022 11:52 Mulla on vähän vaikeuksia ihan täysillä samaistua tähän kaikkialla nyt pursuavaan Vesa-Matti Loiri -innostukseen. Olihan se keskeinen kansallinen hahmo, mutta jotenkin aina jättänyt mut kylmäksi. Tai siis toki ymmärrän miehen aivan poskettoman yleislahjakkuuden ja aikaansaavuuden urheilusta teatteriin ja musiikista elokuviin. Ja kotimaisen viihdemaailman huipulla pysyminen seitsemällä vuosikymmenellä on tietysti itsessään aika huikeaa.

Mä olen liian nuori olemaan hirveän vaikuttunut Loirin suorituksesta Pojissa tai Lapualaisoopperassa. Ja jo lapsuudessa oli jotenkin selvää, että tv-viihteen saralla joku Velipuolikuu ja Tabu edustivat fiksua linjaa, Spede- ja Vesku-showt junttimeininkiä. Turhapuroista nyt puhumattakaan, vaikka onhan se nyt huikea juttu, että tuollaisesta kamasta syntyy vuosikymmenten huippusuosittu ilmiö. Ylitulkitsevasta laulutyylistä en koskaan ole oikein syttynyt. Historiallisen vaikuttavuuden toki ymmärrän, mutta henkilökohtaisesti ei koskaan oikein ole minua koskettanut.
Sama. Sitten itsellä perhekeskeisenä ihmisenä mulle on anteeksiantamatonta Veskun kohtelu lapsiaan kohtaan. Se mitä olen lukenut, niin itserakas kusipää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... a545490f5a

Dannyn keikka ei myy Helsingissä Jäälaatikkoa täyteen?
sitä saa mitä tilaa kuka jaksaa mennä kuuntelemaan 70 luvun huippumussiikkoa?
Jos oli edes silloin, kummallinen ihminen joka menestyi muita ihmisiä hyväksikäyttämällä ja nuoriin naisiin sekaantumalla?

Loirista en ole tykännyt koskaan myöskään vaikka olenkin varhaisteini 55v.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin