Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Fiksumpaa helsinkiläisen on äänestää Tony Halmetta kuin Kärnää.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.11.2022 11:03 ^ Fiksumpaa helsinkiläisen on äänestää Tony Halmetta kuin Kärnää.
Minä en ymmärrä miksi kukaan äänestäisi Kärnää missään. Sekava, kiukkuinen setä, jonka yhteistyökyvyillä ei varmasti edistetä kenenkään asiaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Olisinpa tiennyt tämän 30 vuotta sitten!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Käännövirhe. Alkuperäinen oli "Love the taste of black salami".
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja aasi »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.11.2022 8:14 ^ Kun minusta tulee presidentti, pyydän aasia deletoimaan kaikki viestini kitinästä.
Voin tehdä hyvän tarjouksen deletointipalveluista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vielä parempi tarjous olisi muuttaa ne kilpakumppanien viestiksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eli Sanna vetää vihreetä norttia. Tai sitten kääri itse, jos ei vaikka ole tupakkinaisia
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.bbc.com/news/technology-638 ... e=web_link

Ainakin työpaikkaromansseille infra kunnossa
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009270747.html

Mua jopa hiukan harmittaa Muskin puolesta. Siis se harmittaa, että iso pyörä on alkanut heittää ja remmi luistaa pahemman kerran.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.12.2022 10:59Mua jopa hiukan harmittaa Muskin puolesta. Siis se harmittaa, että iso pyörä on alkanut heittää ja remmi luistaa pahemman kerran.
Joo. Fanboy-kultti on sekoittanut pään. Mahtoi kognitiivinen disonanssi olla raju kun buuattiin pois koomikon keikalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tällaista se kulttuurisota on.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Jos uusi pomo on vain Elonin sukkanukke niin eihän tästä ole apua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tämmöinen fakta tuli vastaan. Olin ollut siinä uskossa, että liikenne ja itsemurhat ovat nuorten suurin vaara, mutta huumeet ovat näköjään nousseet kovaa. Oisko toi viime vuosien tuplaaminen tullut fentanyylistä.

Kuva
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Ymmärrykseni mukaan usein kyse on koktaileista, joissa vedetään sekaisin vähän kaikkea ja sitten arvaamaton yhteisvaikutus on se pääsyy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huumekuoleman profiili on muuttunut. Ennen huumeisiin kuoltiin pitkän käytön jälkeen kuumeettomaan keuhkokuumeeseen tai muuhun, kun kroppa vaan pettää. Toki tapaturmat, väkivalta ja itsemurhat myös edustettuna. Nyt on tosiaan vahinkomyrkytyksiä, tyyppi menee nukkumaan eikä vaan koskaan herää.

Toinen mikä alkoi näkyä pari vuotta sitten ennen kun vaihdoin alaa oli sellaiset ihme halvaantumiset, joita tuli kun puudutettiin itsensä ensin sellaiseen kuntoon että kehon refleksti häviää, ja sitten sammutaan vähän huonoon asentoon. Aamulla ei olekaan enää jaloissa tuntoa, kun joku nikama on väärässä asennossa pysyvästi. En muista että nämä olisi olleet näin yleisiä vielä vuosituhannen alussa, nyt on omallekin reitille osunut jo useampi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Entäs ilmaliikennekuolemat? Miksi ajaa BMW:llä kun voi lentää LSD:llä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti: 19.12.2022 12:14 Toinen mikä alkoi näkyä pari vuotta sitten ennen kun vaihdoin alaa oli sellaiset ihme halvaantumiset, joita tuli kun puudutettiin itsensä ensin sellaiseen kuntoon että kehon refleksti häviää, ja sitten sammutaan vähän huonoon asentoon. Aamulla ei olekaan enää jaloissa tuntoa, kun joku nikama on väärässä asennossa pysyvästi.
Tuollainen tuli vastaan joskus 90-luvun lopussa. Duunituttu oli kuuleman mukaan nukkunut kätensä päällä siten, että se oli jouduttu amputoimaan. Huhu kiersi, että ehkä aineilla osuutta asiaan, mutta silloin kuulosti uskomattomalta. Nyt reilu 20v myöhemmin pitää sitten uskoa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Mielenkiintoinen juttu Venäjän kerrostaloon osuneesta ohjuksesta

tl;dr

Oli tod. näk. vahinko, joka johtui huonosta tekniikasta ja piittaamattomuudesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.12.2022 10:59 Tämmöinen fakta tuli vastaan. Olin ollut siinä uskossa, että liikenne ja itsemurhat ovat nuorten suurin vaara, mutta huumeet ovat näköjään nousseet kovaa. Oisko toi viime vuosien tuplaaminen tullut fentanyylistä.

Kuva
Mä veikkaan että lisäys on tullut katuryynien yleistymisestä, sosiaalisten asetelmien huononimisesta sekä myös epäpuhtaista tuotteista.

Katuryynejä on niin helvetisti liikkeellä ja jengi syö jotain feikki - klasoleita kuin karkkia. Siihen sitten viunaksia kylkeen ja ehkä ripaus jotain muuta jarrua niin alkaa olemaan hengityksen lamautumis - setit käsillä. Kurvin lähellä asuvana voin kertoa, että korona aikana homma eskaloitui uusille leveleille, ja kun piritorin remppa muodosti kujan näkösuojilla Smarren eteen, niin siihen muodostui mesta mistä en ihan mielelläni läpi kävellyt.

Ja mä en ole tyyppi joka ihan pienestä rappio-meiningeistä paljoa sätkähtää, rappujen nistit oli kulmilla jo kun muutin tänne mutta kyllä tää on muuttunut pahemmaksi-

Jännä katsoa että kauanko suomi meinaa jatkaa tätä polkua, ennen kuin joutuu tekemään jotain Portugali- ratkaisuja. Muutoksen tuulet puhaltaa Euroopassa aikasta kovaa kannabiksen osalta, myös ne tulevat yltämään tänne asti. Tässä on domainit jo ostettu pari vuotta sitten, ja liiketoimintasuunnitelma laatikossa valmiina sitä varten kun sitten pääsee tuottamaan pohjolan ammattitaidoilla rikkakasveja ja niiden jatkojalosteita. Olen sanonut jo töissä että kun joskus laki muuttuu niin mun ala vaihtuu heti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä Kh-22 ohjuksesta. Ohjus kehitettiin Yhdysvaltojen lentotukialuksia vastaan. Ohjus on tehty vuonna 1962 (Sic!). Siis kauan ennen satelliittipaikannusta. Sen paikannus perustuu inertiajärjestelmään ja on hyvin epätarkka.

Alkuperäisessä tarkoituksessa se kuitenkin toimii. Ohjus hakeutuu suunnilleen oikeaan paikkaan ja loppulähestyminen tapahtuu tutkan avulla. Ohjus yksinkertaisesti osuu suurimpaan tutkakaikuun. Alkuperäisessä käyttötarkoituksessa se toimi hyvin. Lentotukialukset seilaavat avomerellä ja kun ohjus on suunnilleen oikeassa paikassa, suurin lähestöltä löytyvä kaiku on todennäköisesti lentotukialus. Kaupungissa se saattaakin olla kerrostalo voimalan sijaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »


Olkaa varovaisia, oven takana voi olla demari!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy pistää lompakko piiloon eteisen hyllyltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin