Päivän lainaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:09 Enemmän kyse on siitä, että tämä on siis ainakin osin julkisilla varoilla toimivan jääkiekkoliiton show.
Sen verran mä joudun nyt vetämään taaksepäin, että opin juuri, että suomalaiset kisajärjestäjät olivat tunnistaneet ongelman ja kai jopa suht aktiivisesti koettaneet järjestää aika erilaista asetelmaa, mutta eivät sitten uskaltaneet vastustaa Kansainvälisen jääkiekkoliiton markkinointioikeudet omistavan Infront-sveitsiläisfirman eksplisiittisiä ohjeita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikös sosiaalisoturi silti laita lätkän boikottiin? Ja valtion tuki huippu-urheilulle pitää silti lopettaa.

Minua vähän häiritsee tämä kylmä laskelmointi näissä sosiaalisoturisodissa. Prässiä pistetään vaan niille, joiden toimintaan uskotaan voivan vaikuttaa ilman liiallista vaivannäköä. Paksunahkaiset paskiaiset jätetään rauhaan, koska eihän sitä jaksa liikaa sosiaalisotia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ En saa tuosta mitään tolkkua. Kuulostaa joltain sotaveteraani-sekoilun muunnelmalta.

Eiks tää mene just hyvin. Mahtavat kisat, hieno tapahtuma, hyvä meininki. Yksi vähän töksähtävä detalji, josta noussut keskustelua, eiköhän sekin sitä myöten kohta muutu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ juu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sivustahuutajan anti urheilukeskustelussa ylipäätään on aina yhtä hämmentävää. Ei oikein mitään ymmärrystä asiasta, ontuvia vertauksia markkinatalouteen. Ilmeisesti kova halu osallistua keskusteluihin, vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylipainosille pitäisi aina myydä kaksi paikkalippua </penkkiurheilu>
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Spammi alkoi niin loistavasti, että oli pakko avata

"Jumala kutisti Johnsonini, mutta minä taistelin takaisin".
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Despite the best that has been done by everyone – the gallant fighting of the military and naval forces, the diligence and assiduity of our servants of the state, and the devoted service of our one hundred million people – the war situation has developed not necessarily to Japan's advantage
https://en.wikipedia.org/wiki/Hirohito_ ... prov=sfti1

Japanin keisaria ei voi syyttää liioittelusta :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Elina Valtonen: "Aseteollisuus pitäisi sisällyttää EU:n kestävän kehityksen kriteereihin".

Puhalsin ilmaa nenästäni.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Erittäin fiksu näkemys. Ei maailmassa ole enää etuoikeutettuja ituhippejä, jos EU ei kykene puolustamaan itseään.
Vastaa Viestiin