Alfa TVn konkurssi

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

AlfaTV konkurssi?

Huono juttu
0
Ei ääniä
ei tärkeää ei menetetty
0
Ei ääniä
EOS
0
Ei ääniä
EVVK
8
100%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joku mielipide mikä on sisnun
Alfa tV tukija joukoissa seisoi Eero Lahtikin, mediamoguli?
Oikeastaan kyseisen kanavan kuolema on ihan ok koska panimoitakin katuu, toisella puolella rintamaa,
uskikseillä on kiire ollut kiltämään muilta juomapuoli.
Mutta asiaan oliko suuri menetys, nyt ei pääse katsomaan Tractor pullingiakaan enää?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei ehkä pitäisi ottaa kantaa, kun olen kyseistä kanavaa nähnyt korkeintaan kymmenen minuuttia, kun työkaveri oli haastateltavana jossain Alfan ohjelmassa. Mut ainakin tuon ohjelman toteutus näytti 90-luvun lukiolaisten tekemältä yhteiskuntaopin ryhmätyöltä, ja muutekin tarjonta on kai ollut missuomea ja tangomarkkinaa, joiden parasta ennen päivä on kyllä mennyt.

Mut joo, tavallaanhan se on sääli, ettei mediakenttä laajentunut, mutta sit toisaalta, ehkä tuollainen kristilliskonservatiivinen meininki ei ole se suunta, johon pitäisi laajentua. Vastaan evvk.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olen kiinnostuksella seurannut, miten ihan tavan ev.lut. seurakunnat on niin innolla lähtenyt siihen Alfa TV:n pelastamiseksi rykättyyn "se löytyi"- lähetyskamppikseen mukaan. Kiinnostavaa, miten se rahoituskamppis nyt etenee ja jatkuu, kun pääkohde kyykkäsi. Kai siellä joku hengellisempikin lähetysajatus on taustalla kun vain tv-lähetys, mutta selkeä varainkeruuvirityshän se ymmärtääkseni oli.

Olikos tää saman jengin toinen vai kolmas kyykännyt tv-projekti? Ehkä voisi päätellä, että sana ja sensuuri ei riitä riittävään mainostuloon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Minusta tämä on hyvä uutinen, mutta valitsin EVVK koska positiivisempaa nappia ei ollut tarjolla. AlfaTV on ollut turha kanava valikossa. Ei sieltä ole mitään katsottavaa tullut. Sen poistuminen kanavalistalta poistaa yhden klikkauksen aina ohi selatessa. Selvää säästöä.

Mistä tuli mieleen, että saiskohan jostain valikosta hyllytettyä muitakin täysin turhia kanavia :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole koskaan lisännyt alfaa omiin kanavalistauksiini kyseiseen tahoon liittyvien hihhulointien takia.

Joten EVVK.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Minulla on vaikeuksia hahmottaa tämmöisen marginaalikanavan merkitystä näin youtube-aikakaudella. Ymmärrän, että kalliit ohjelmat on pakko laittaa perinteiseen telkkariin tai maksumuurin taakse (luukuunottamatta verovaroilla toimivaa yleä), mutta eikös alfa ole tehnyt tuotantoarvoiltaan semmoista youtube-tason kamaa? Sinne vaan kissavideoiden seuraksi.

Jotain muuten kuvaa, että meidän teini katsoi enemmän youtubea telkusta kuin esim. disney+:aa. Povaa vaikeaa tulevaisuutta maksukanaville.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä väyijyin välillä Alfalta keskusteluohjelmia, yhtä pyöräreissaajaa ja mm. frisbeegolfia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Maksullisia palveluita on liikaa, joku konsolidaatio niihinkin tulee. Veikkaan että ne joilla ei ole massiivista omaa tuotantoa tippuvat pois.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alfa TVn konkurssi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin