Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Eiköhän tässä aleta olla pian siinä iässä, kun pieni/suuri ilo on kun vatsa toimii hyvin. (On topic: hyvin toimi.) 17-vuotiaana olin reumasairaalassa pari kuukautta. Hoitaja kysyi, että "onko vatsa toiminut". En ymmärtänyt kysymystä. Sanoin että ihan ok, ei ole tarvinnut käydä vessassa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Itse ollessani perushoitajana kesätöissä, pappa aamukierrolla eli n klo 07 valitteli, että vatsa ei ole toiminut koko päivänä. Ehkä hän noudatti voittajan tuntia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua ilahduttaa tuo video Krista Mikkosen pyörtymisestä. Ei siis tietenkään se että hän pyörtyi, toivottavasti on kunnossa. Mutta se miten muut aloittaa tuollaisen "joo tää on ihan perus" -teeskentelyn kauheen touhukkaina "Joo pitkä päivä ollut!" "Tuokaas vähän vettä niin helpottaa!" Jos äärioikeiston nuorisoleireillä harjoitellaan taistelulajeja, niin tämä show on varmaan sitten näiden muiden puolueiden harjoitusohjelmassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 29.09.2022 8:27 Mua ilahduttaa tuo video Krista Mikkosen pyörtymisestä. Ei siis tietenkään se että hän pyörtyi, toivottavasti on kunnossa. Mutta se miten muut aloittaa tuollaisen "joo tää on ihan perus" -teeskentelyn kauheen touhukkaina "Joo pitkä päivä ollut!" "Tuokaas vähän vettä niin helpottaa!" Jos äärioikeiston nuorisoleireillä harjoitellaan taistelulajeja, niin tämä show on varmaan sitten näiden muiden puolueiden harjoitusohjelmassa.
Minua ilahduttaa että olet edelleen Kitinässä.
P.S. Tämä ei ole sarkasmia.

Tänne pitäisi saada lisää muijia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aina iloinen hetki kun huomaa ettei Mertaranta selosta Tapparan peliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Verottajan palvelu toimii hyvin.

Koska vuodelle -22 oli tullut Oy:lle poikkeuksellisia myyntivoittoja, verottaja määräsi vuodelle -24 selvästi liian suuret ennakot. En usko -24 myyntivoittoja tulevan.

Laitoin ti illalla asiasta meiliä kirjanpitäjälle, seuraavana päivänä verottajalta uusi päätös ennakkoveroista arvioimani voiton mukaan laskettuna.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Win11 lisätty notepadiin tabit. Julmetun hyödyllinen ominaisuus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siinä on jo useampi kymmen tabia auki isoja JSON:a. Helpompaa kun saa pikkudatan kun ibanit ja hetut toisesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kansanterveys paranisi jos kansalaiset oppisivat olemaan ilman näitä sokerihirviöitä.

appelsiinimehujen raaka-aineissa on tällä hetkellä maailmanlaajuinen saatavuusongelma.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8944 ... 8b4405b81c
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Asioin Prismassa. Eri puolilla tyhjiä hyllyjä täytteli ehkä kymmenen kehitysvammaisten ihmistä itsenäisesti. Tuli hyvä fiiwis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä, että jossain Prismassa täytetään hyllyjä. Jumbon Prisma Vantaalla on kuin Neuvostoliitosta, hyllyt tyhjinä ihan tavallisistakin tuotteista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun elämä on aika tylsää niin täytyy iloita pikkujutuista. Huomenna Mathilda lähtee ensimmäiselle siivouskeikalle ajastettuna kun olen töissä.

Kolme edellistä koko huoneiston siivouskeikkaa mennyt ilman ongelmia. Sitä edelliset kolme töksähtivät ongelmiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin