Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä anti ja pääviesti palstallakin on, että urheilu kiinnostaa :paavi:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 13.01.2023 11:22 Mun mielestä oli oikeastaan aika tasapainoinen lista siinä mielessä, että leikkiähän tällaiset listaukset ovat...

Olen vähän pettynyt. Listahan on kuitenkin niin impivaaralainen näkemys kuin olla ja voi, voisi melkein sanoa persulainen. Kaikki isoon maailmaan viittaavat aspektit pyyhitty pois ja katsottu vain kotimaan näkökulmasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 13.01.2023 11:48
urpiainen kirjoitti: 13.01.2023 11:22 Mun mielestä oli oikeastaan aika tasapainoinen lista siinä mielessä, että leikkiähän tällaiset listaukset ovat...
Olen vähän pettynyt. Listahan on kuitenkin niin impivaaralainen näkemys kuin olla ja voi, voisi melkein sanoa persulainen. Kaikki isoon maailmaan viittaavat aspektit pyyhitty pois ja katsottu vain kotimaan näkökulmasta.
Eikä ollu. Vuoden joukkueen olisi pitänyt olla Vimpelin veto (googlasin!) ja vuoden urheilijan joku eukonkantomestari. :leuhka:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 13.01.2023 11:52Vuoden joukkueen olisi pitänyt olla Vimpelin veto (googlasin!)
Onkohan pesäpalloilijoita ikinä huomioitu tässä äänestyksessä :think:

Mä en ulkomuistista osaa sanoa, mutta seuraan huonosti ja katson lehdestä lähinnä tuon pääsarjan kärkipään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 13.01.2023 11:55
urpiainen kirjoitti: 13.01.2023 11:52Vuoden joukkueen olisi pitänyt olla Vimpelin veto (googlasin!)
Onkohan pesäpalloilijoita ikinä huomioitu tässä äänestyksessä :think:

Mä en ulkomuistista osaa sanoa, mutta seuraan huonosti ja katson lehdestä lähinnä tuon pääsarjan kärkipään.
Toni Kohonenhan valittiin juuri gaalassa Suomen urheilulähettelilääksi. Tuon hienompaa titteliä edes ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 13.01.2023 12:05
Vagabondo kirjoitti: 13.01.2023 11:55
urpiainen kirjoitti: 13.01.2023 11:52Vuoden joukkueen olisi pitänyt olla Vimpelin veto (googlasin!)
Onkohan pesäpalloilijoita ikinä huomioitu tässä äänestyksessä :think:

Mä en ulkomuistista osaa sanoa, mutta seuraan huonosti ja katson lehdestä lähinnä tuon pääsarjan kärkipään.
Toni Kohonenhan valittiin juuri gaalassa Suomen urheilulähettelilääksi. Tuon hienompaa titteliä edes ole.
:D Loistavaa! Siis Suomen lähettiläänä, ilmeisesti siis jonnekin ei-Suomeen, on pesäpalloilija! Vapise jalkapallo, militarismin noustessa maailmalla Tahko Pihkalan suojeluskuntien treenipeli pyyhkii lattiaa kaken maailman Champions' Leagueilla. Kohta koko maailma pelaa pesistä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyy antaa Tonille mahdollisuus. Toni vois aloittaa maailmanvalloituksen vaikka Clevelandin ghetoista, joissa jokaisella itseään kunnioittavalla neekerillä (anteeksi ilmaisu, he itse kutsuvat toisiaan neekereiksi, eivätkä kuitenkaan lue tätä palstaa) on pesismaila auto takakontissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 13.01.2023 8:46 On tää taas :facepalm: Sama naama palkittiin 4 kerran. Ja ensimmäisen maailman mestaruuden voittanut Rovanperä, joka on tehnyt lajin sisällä historiallista uraa rikkomalla kaikki ikäennätykset, jää äänestyksessä viidenneksi :shock: Tälläisiä omassa lajissaan täysin poikkeuksellisia lahjakkuuksia ei ole Suomesta tullut montaa koko historian aikana.

:perse:
Tässä näkee vaan että urheilutoimittajat ovat tyhmiä, kun Murto jäi kakkoseksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NFL post season on käynnissä. 2 ekaa peliä pelattu. Chargers onnistui härsimään 27-0 johdon 30-31 tappioksi. 49ers sen sijaan otti vakuuttavan voiton jälleen kerran. Seahawks onnistui roikkumaan mukana ensimmäisen puoliajan täydellisellä pelillä, mutta toisella puoliajalla jäi ihan telineisiin, kun 49ers karkasi selvään voittoon. Ero oli niin selvä, että eivät viitsineet käyttää edes aikalisiään pelikellon hallintaan.

Mr Irrelevant, Brock Purdy, kirjoittaa huikeaa tuhkimotarinaa. Viime vuoden draftin viimeisenä, #262, varattu pelaaja, joka aloitti kauden pelinrakentajan varamiehen varamiehenä otti loukkaantumisten myötä pelivastuun runkosarjan loppupuolella. On pelannut todella vakuuttavasti alusta asti ja saldona tällä hetkellä 6 voitto. Ei tappioita. Tää ei taatusti mennyt niin kuin joukkueen johto suunnitteli, mutta kaikki vaikuttavat tyytyväisiltä tällä hetkellä. Kyllä lämmittää tälläisen urheiluromantikon sydäntä :h: Toivottavasti 49ers menee päätyyn asti :hep:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Eihän tää NFL tunnu ketään muuta kiinnostavan mutta näpytellään nyt kuitenkin, kun tästä saa palkkaa. Bills odotetusti jatkoon, mutta odottamattoman heikolla pelillä. Täysin vajaamiehinen Miami onnistui tekemään ottelusta tiukan kaikkien Billsin tekemien virheiden avulla. Niiden oma hyökkäys ei päässyt juurikaan eteenpäin, mutta rähmäyksien ja syötönkatkojen avulla pääsivät hyviltä paikoilta hyökkäämään silloin kun niiden puolustus ei ehtinyt tekemään maalia. Bills ei kannua pääse nostamaan, jos eivät saa peliä siistimmäksi. Edessä kuitenkin tiukkoja matseja, kun seuraavalla kierroksella Bengals ja sen jälkeen oletettavasti Mahomesin johdolla äärimmäisen tulivoimainen Chiefs.

Vikings jostain syystä nyppii. Näin äkkiseltään mä luulen, että se johtuu niiden logosta. Se viikinki on yhtä rasittava kuin Jokereiden narri. Näin ollen ole helppo siinä ottelussa asettua NY Giantsin puolelle, joka riemukseni tiukan ottelun voittikin, vaikka näiden tiukkojen ottelujen voittaminen on ollut Vikingsin tavaramerkki tällä kaudella. Seuraavalla kierroksella saa vastaansa runkosarjaa dominoineen Eaglesin, joka on selvä suosikki seuraavaan otteluun.

Ensi yönä on jäljellä vielä yksi ottelu wild card kierrokselta. Cowboys ja Buccaneers ratkoo keskenään kumpi pääsee häviämään 49ersille seuraavalla kierroksella. Bradyn Buccaneers toivottavasti hoitaa voiton ottelusta, mutta ovat olleet todella ailahtelevia tänä vuonna. Välillä napsuu kohdalleen ja toisinaan mistään ei tule valmista. Loppupeleissä ihan sama, koska 49ers on niin kova tänä vuonna.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jokerit ettii uutta hallia,, tänne Hertoniemen puistoon rakennetaan jotain helvetin jäähallia, sopisi kyllä Jokereille?

https://yle.fi/a/74-20013134
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008670497.html

Eikö nyt löytynyt mitään parempaa paikkaa??
Voi saatanan saatana..
Polttaa pitäs koko halli..
Saiskohan Puuttinilta tilattua yliäänipommin tonne?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään vuorossa ainakin Euroopan, ehkä maailman parasta lätkää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kommentti: NHL on pikkupoikien läpsyttelyä Tapparan CHL-raastoon verrattuna

Juurikin näin:
Puolustamisen ja peruspelaajan arvo on ollut NHL:ssä syöksykierteessä jo vuosia, koska keinovalikoimaa oman maalin suojelemiseen on kavennettu merkittävästi. NHL-pelit muistuttavat nykyisin videopelejä, joissa voi vihellellen pujotella koko viisikon läpi maalintekoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Tappara on ärsyttävä, kun aina voittaa HIFK:n (ja mestaruuden), mutta jotenkin noin niinku suomalaisen jääkiekon kannalta on aivan mahtavaa, että Tappara pärjää CHL:ssä noin upeasti (lämmittää erityisesti, kun IFK kävi just ottamassa kaikilta jengeiltä selkeät selkäsaunat Spengler Cupissa). Toivottavasti Tappara voittaa mestaruuden.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti: 09.01.2023 8:40
Vagabondo kirjoitti: 28.12.2022 15:06 Shiffrin pokkas just ykkössijan myös toisesta Semmeringin suurpuikasta. On se kova :ohyeah:

Se oli sit MC voitto #79. Katsellaan jatkuuko putki huomisessa pujottelukisassa. Vonnin 82 ja Stenmarkin 86 voittoa lähestyy.
Onhan tuo jatkunut. Yksi kisa tais lipsahtaa jollekin muulle, mutta nyt se ennätykselliset 82 voittoa kasassa. Enää 4 matkaa Stenmarkin ikuiseen ennätykseen jota kenenkään ei modernina aikana pitänyt pystyä rikkomaan.
Shiffrinillä on aika pöljä kausi menossa. Jo yhdestoista voitto tälle kaudelle ja kaiken kaikkiaan #85. Ottaen huomioon että voitot kauden aiemmista pujotteluista on 5/8, niin on hyvin mahdollista, että huomenna sunnuntaina tulee kasaan Stenmarkin ennätys.

EDIT: Ei tullut vielä tänään. Toinen 6 sadasosan erolla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Olipa paska konferenssifinaali Eaglesin ja 49ersin välillä. Homma lässähti heti alkuun, kun Purdyn heittokäsi loukkaantui heti alussa. Yleensähän NFL joukkueen menestys on pitkälti yhden pelinrakentajan varassa, mutta 49ers oli poikkeuksellisesti onnistunut menestymään jopa kahden pelinrakentajan kauden päättäneistä loukkaantumisista huolimatta. No varamiehen varamiehen varamiehen kanssa hyökkäys ei enää todellakaan rullannut. Lopullinen kuolinisku ottelulle oli, kun neljännenkin pelinrakentajan käsi vioittui säkitystilanteessa. Purdy palasi kentälle jakamaan palloja ja 49ers pystyi enää pelkästään juoksupeleihin. Tiesihän tuon katsomattakin, ettei voittoon ollut mitään mahdollisuuksia. Illalla jaksoi just ja just katsoa ekan puoliajan loppuun ja loput tapahtumat tänään pikakelaten läpi.

Jos viimevuonna oli hieno postseason missä jatkuvalla syötöllä tiukkoja ja tasaisia otteluita joita sitten ratkottiin viime sekunneilla tai lisäajalla, niin tänä vuonna ollut siihen nähden paljon tosi tylsiä pelejä joita voittava joukkue on dominoinut alusta asti eikä takaa-ajaja ole saanut missään vaiheessa oikein uskottavaa kiriä päälle. Eilinen oli kyllä selvin kaikista, kun toisella ei ollut edes työkaluja jäljellä.

Toivottavasti Bengals vs Chiefs oli parempi. En ole vielä katsonut. (EDIT: Oli se. Jännittävä peli loppuun asti.)
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Okei, seuraava vuoden urheilija voisi olla Markkanen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 03.02.2023 22:14 Okei, seuraava vuoden urheilija voisi olla Markkanen.
Jos säilyy ehjänä, niin on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 18.01.2023 9:10 ^ Tappara on ärsyttävä, kun aina voittaa HIFK:n
Kai sä Bluntly katselet matsia kun kerrankin tää näyttää näinkin pitkään ihan hyvältä! (Tappara ymmärrettävästi varmaan säästelee CHL:ään.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 04.02.2023 15:55
Kai sä Bluntly katselet matsia kun kerrankin tää näyttää näinkin pitkään ihan hyvältä! (Tappara ymmärrettävästi varmaan säästelee CHL:ään.)
Joo, ei palaa.

Tappara suoraan eilisestä matsista tähän peliin minimiajalla.

Ja seeproilla ison vedot kiinni. Kahteen erään:

- päivänselvä keihästys
- usea päähän osunut korkea maila
- kokoajan koukkua tai poikkaria.

Ei mikään ihme, että kirvesrinnoilla palaa hermo kun toinen saa pelata hihkiä eli sikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Katsellaan ehkä eri peliä! Mun matsissa Tappara näyttää vähän väsyneeltä ja ifk puolustaa hienosti maalinedustaa - Tappara hallitsee peliä, mutta pyörii kulmissa ja siniviivalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ veto mainio.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

On taas rankkoja urheiluviikkoja. Ruotsin rallin eka täys päivä alko justiinsa. Kalle auraa uraa ja ensimmäisten väliaikojen perusteella tulee ottamaan reilusti takkiin tänään.

Alppihiihdon mm-kisoissa sentään välipäivä tänään, mutta huomenna taas mennään sielläkin. Ensimmäiset 4 kisaa olleet aika hienoja.

Superbowlkin pitäisi ehtiä katsomaan jossain välissä. Mä olen kyllä sen verran pettynyt 49ersin tippumiseen, että en taida jaksaa valvoa yöllä, vaan tyydyn katsomaan maanantaiaamusta. Työpäivän aloitus lykkäytyy kummassakin vaihtoehdossa, niin sen suhteen ei väliä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Rovanperän tulokset vaihtelee sen mukaan kuinka paljon aurattavaa. Jäisiltä EK 1 ja 3 pohja-aika. Lumiselta EK 2 jäi sitten reilusti kärjestä. Roikkuu neljäntenä kärjen tuntumassa. Pientä toivoa, että pysyy sen verran lähellä, että pystyy lauantaina nousemaan mukaan voitto taistoon. Tänak, Breen ja Lappi näyttävät olevan hyvässä vauhdissa ja kisaamassa voitosta. Neuville ja Evans meinaavat tippua kärkitaistelusta.

EDIT: Aamulenkin jälkeen Rovanperä alle 5s kärjestä. Jos päivän päätteeksi alle 15s, niin hyvin mukana voittotaistossa :ohyeah:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin